Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ursus
20. May 2013, 19:24#19081

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Šodien biju painteresēties par problēmas risinājumu.Vienā no pilsētām ārpus Rīgas,kur tika iepirkts moto un bija(man) diezgan labas attieksmes par servisu(turpat).

Gribēju sarunāt vārstu blīvslēgu maiņu,jo
Suzuki400(Burgman) nedaudz, bet ēd ēlļu.

Svece tīra(arī krāsa perfekta(inzektors),citus defektus nemanu.

UN SĀKĀS ,ka tas motors sen ir izdilis,ka gredzeni(eļļas nodiluši) noteikti ir jāmaina,jo nodiluši

moto saudzīgi manās rokās noskrējis ap 15.000km(nopirkts ja pareizi atceros ar 27.000).

Uzskatu,ka vecis nebija omā,un nomētāja baiso specu,pat neko neapskatot. Pat nevēloties kaut ko
vairāk uzzināt un paintersēties...

Kā atšķirt,kas izdilis blīvslēgi,va gredzeni,visā visumā es zinu kā noteikt,bet pat tas -meistaram- nebija intereses vērts.

Jūsu domas?

P.S. ja jau JAWA varu salikt no 0-Z,tad laikam jau pašam būs jāķeras klāt. Bet uz turieni es nekad vairs nebraukšu

[ Šo ziņu laboja ursus, 20 May 2013, 19:26:37 ]



-----------------
JAWA

Offline

lomsz
20. May 2013, 20:04#19082

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs...

Offline

VATERLAND
20. May 2013, 20:05#19083

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 May 2013, 19:24:02 ursus rakstīja:
Šodien biju painteresēties par problēmas risinājumu.Vienā no pilsētām ārpus Rīgas,kur tika iepirkts moto un bija(man) diezgan labas attieksmes par servisu(turpat).

Gribēju sarunāt vārstu blīvslēgu maiņu,jo
Suzuki400(Burgman) nedaudz, bet ēd ēlļu.

Svece tīra(arī krāsa perfekta(inzektors),citus defektus nemanu.

UN SĀKĀS ,ka tas motors sen ir izdilis,ka gredzeni(eļļas nodiluši) noteikti ir jāmaina,jo nodiluši

moto saudzīgi manās rokās noskrējis ap 15.000km(nopirkts ja pareizi atceros ar 27.000).

Uzskatu,ka vecis nebija omā,un nomētāja baiso specu,pat neko neapskatot. Pat nevēloties kaut ko
vairāk uzzināt un paintersēties...

Kā atšķirt,kas izdilis blīvslēgi,va gredzeni,visā visumā es zinu kā noteikt,bet pat tas -meistaram- nebija intereses vērts.

Jūsu domas?

P.S. ja jau JAWA varu salikt no 0-Z,tad laikam jau pašam būs jāķeras klāt. Bet uz turieni es nekad vairs nebraukšu


Tev tak ir pasham sava garaazza, kur probleema?!
Pastum Jaffeles stuurii un atbriivo vietu Shuuchas izjaukshanai uz galda.

Nekaads Cosmoss tur tok nebuus. Vieniigi dinamometrisko atsleegu gan naaksies iepirkt, taapat kaa pareizaas Loctite liimiites, plus manuaali nopumpeet netaa.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Astarix
20. May 2013, 20:30#19084

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Kawasaki ZX 10 R

Sveiciens visiem saja foruma. Nu ir pienakusi manam bikam kilometri, ka jamaina ella un vel viss kaut kas. Var but kads var ieteikt kadu labu servisinu prieks mana bika. Mocitis kawa zx10r

Offline

ursus
20. May 2013, 20:54#19085

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


20 May 2013, 20:04:21 lomsz rakstīja:
Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs...


Tas viss ir sīkums. Kompresija var būt,bet eļļas gredzenu vairs nav.Ir bijis tā.Šis nebūs tas gadījums.

Nebiju iedomājies mērīt kompresiju,jo nav iemesla.Motors strādā perfekti.Ar vāju kompresiju motors tā nestrādātu.

P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.

[ Šo ziņu laboja ursus, 20 May 2013, 20:58:34 ]



-----------------
JAWA

Offline

VATERLAND
20. May 2013, 21:09#19086

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 May 2013, 20:54:05 ursus rakstīja:
P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.



Nu taa kaa man ir gadiijushies kolekcijaa ne tikai klasiskie dzelzzi, bet arii plastmasas, tad plastmasu noraveeshanaa un atpakall uzmonteeshanaa esmu uztrenneejies Itaalijaa pagaajushogad lieti nodereeja

Pats galvenais,jaucot to Skuuchu nost obligaati samarkkee ar kkadaam cedeliiteem vadus, kad shtekereee nost no kontaktiem, taa buus 100X vienkaarshaak sashtekereet atpakall.

Viss paareejais jau vien techniskas dabas jautaajums.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Indo
20. May 2013, 21:29#19087

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


20 May 2013, 20:30:34 Astarix rakstīja:
Sveiciens visiem saja foruma. Nu ir pienakusi manam bikam kilometri, ka jamaina ella un vel viss kaut kas. Var but kads var ieteikt kadu labu servisinu prieks mana bika. Mocitis kawa zx10r


stuntfighters.lv

-----------------

Offline

mexa
20. May 2013, 22:55#19088

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kompresija jamera siltam ar pulniba atvertu droseli- baikam jaatver vakuma drosele manuaali, un javeic ka sauso taa ari slapjo merijumu- ielejam cilindros biku ellas, lai aizklaaj spraugu starp cilindru un virzuli, ja mainaas tad gredzeni bet varbut tikai piekaltusi, atmieksket var ar sprauslu tiramo.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
20. May 2013, 23:05#19089

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


20 May 2013, 20:54:05 ursus rakstīja:

20 May 2013, 20:04:21 lomsz rakstīja:
Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs...


Tas viss ir sīkums. Kompresija var būt,bet eļļas gredzenu vairs nav.Ir bijis tā.Šis nebūs tas gadījums.

Nebiju iedomājies mērīt kompresiju,jo nav iemesla.Motors strādā perfekti.Ar vāju kompresiju motors tā nestrādātu.

P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.

Netraucē dzinējam strādāt,tas ka noēd nedaudz eļļas manuprāt nav nekas krimināls.Pārāk labi arī nav labi.

Offline

taxxxx
21. May 2013, 07:34#19090

Kopš: 05. Jun 2009

No: Daugavpils

Ziņojumi: 36

Braucu ar: GSF 650

R1200R. Dators rāda jūdzes. Kā pāriet uz km? Paldies

Offline

tarantuls
21. May 2013, 10:44#19091

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


20 May 2013, 18:13:23 Guntenieks rakstīja:

20 May 2013, 14:27:17 tarantuls rakstīja:
Ir aizdomas ka gļuko kāda spole - kā pārbaudīt? pretestības samērītas - vienai nebūtiska atšķirība no manuālī minētām vērtībām

yamaha FZ1 2007
oem nr. 5VY-82310-00
spole mitsubishi ražojums, virsū nr. F6T558
vēl tādas spoles ir R1 2004-2006 un V-max 2008-2012
varbūt kādam ir plauktā?


Kā tas gļuks izpaužas? Atrodi kura gļuko un Samaini spoles vietām ar citu cilindru, paskaties vai problēma neiet līdz. Par iemeslu var būt arīslikti kontakti štekeros.

tukšgaitā viss ok, paātrinoties rijas ciet, kad virs ~6 krpm atkal ok.
štekeri labi, vajag vienu veselu spoli, ko pamainīt

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

agrais
21. May 2013, 11:25#19092

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,

Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...

Offline

Zais
21. May 2013, 13:23#19093

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

1. vajadzētu dakšai eļļu nomainīt, bet kā lai to jēdzīgi izdara, ja veikala tara ir 1 litrs, bet man vajag 2 x 550 ml

2. būtu forši, ja kāds varētu aizdot āķa atslēgu stūres statnim


-----------------
Nē nu jā

Offline

Guntenieks
21. May 2013, 17:16#19094

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...


Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.

Offline

siikais
21. May 2013, 18:20#19095

Kopš: 29. Sep 2008

No: Bauska

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Kawasaki GPz 750

sveiciens visiem, kāds varbūt zina, cik varētu maksāt vārstu regulēšana Hondai cbr600 95tā gada? kur būtu labāk to darīt?

Offline

agrais
21. May 2013, 20:19#19096

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...


Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...

Offline

Guntenieks
21. May 2013, 20:54#19097

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:

21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...


Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...

Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK.

Offline

agrais
21. May 2013, 21:28#19098

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


21 May 2013, 20:54:52 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:

21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...


Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...

Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK.
Nu man bija liela atšķirība-katram savādāk. Skatījos servisa papīros-pa šiem gadiem ar karbuļiem nekas nav darīts. Tad tā varētu būt no rūpnīcas.Tagad saliku visiem 2 apgr. un miers mājās...Jā,arī tipa nosinhronizēju-uz aci varēja redzēt ka nedaudz, bet vienādi neaizveras.Saregulēju, tagad strādā kā bitīte.Pirms tam brīvgaitā bija nevienmērīgi.

Offline

VATERLAND
21. May 2013, 21:38#19099

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 May 2013, 07:34:34 taxxxx rakstīja:
R1200R. Dators rāda jūdzes. Kā pāriet uz km? Paldies


BM Autaa, Uldis Rodzinsh.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

faliks
21. May 2013, 21:41#19100

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


21 May 2013, 21:28:52 agrais rakstīja:

21 May 2013, 20:54:52 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:

21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:

21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...


Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...

Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK.
Nu man bija liela atšķirība-katram savādāk. Skatījos servisa papīros-pa šiem gadiem ar karbuļiem nekas nav darīts. Tad tā varētu būt no rūpnīcas.Tagad saliku visiem 2 apgr. un miers mājās...Jā,arī tipa nosinhronizēju-uz aci varēja redzēt ka nedaudz, bet vienādi neaizveras.Saregulēju, tagad strādā kā bitīte.Pirms tam brīvgaitā bija nevienmērīgi.



2.3-2.5 apg pa 360 gradiem.

Offline