Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
ursus | 20. May 2013, 19:24 | #19081 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Šodien biju painteresēties par problēmas risinājumu.Vienā no pilsētām ārpus Rīgas,kur tika iepirkts moto un bija(man) diezgan labas attieksmes par servisu(turpat).
Gribēju sarunāt vārstu blīvslēgu maiņu,jo
Suzuki400(Burgman) nedaudz, bet ēd ēlļu.
Svece tīra(arī krāsa perfekta(inzektors),citus defektus nemanu.
UN SĀKĀS ,ka tas motors sen ir izdilis,ka gredzeni(eļļas nodiluši) noteikti ir jāmaina,jo nodiluši
moto saudzīgi manās rokās noskrējis ap 15.000km(nopirkts ja pareizi atceros ar 27.000).
Uzskatu,ka vecis nebija omā,un nomētāja baiso specu,pat neko neapskatot. Pat nevēloties kaut ko
vairāk uzzināt un paintersēties...
Kā atšķirt,kas izdilis blīvslēgi,va gredzeni,visā visumā es zinu kā noteikt,bet pat tas -meistaram- nebija intereses vērts.
Jūsu domas?
P.S. ja jau JAWA varu salikt no 0-Z,tad laikam jau pašam būs jāķeras klāt. Bet uz turieni es nekad vairs nebraukšu [ Šo ziņu laboja ursus, 20 May 2013, 19:26:37 ]
----------------- JAWA | Offline | | |
lomsz | 20. May 2013, 20:04 | #19082 |
| Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs... | Offline | | |
VATERLAND | 20. May 2013, 20:05 | #19083 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
20 May 2013, 19:24:02 ursus rakstīja:
Šodien biju painteresēties par problēmas risinājumu.Vienā no pilsētām ārpus Rīgas,kur tika iepirkts moto un bija(man) diezgan labas attieksmes par servisu(turpat).
Gribēju sarunāt vārstu blīvslēgu maiņu,jo
Suzuki400(Burgman) nedaudz, bet ēd ēlļu.
Svece tīra(arī krāsa perfekta(inzektors),citus defektus nemanu.
UN SĀKĀS ,ka tas motors sen ir izdilis,ka gredzeni(eļļas nodiluši) noteikti ir jāmaina,jo nodiluši
moto saudzīgi manās rokās noskrējis ap 15.000km(nopirkts ja pareizi atceros ar 27.000).
Uzskatu,ka vecis nebija omā,un nomētāja baiso specu,pat neko neapskatot. Pat nevēloties kaut ko
vairāk uzzināt un paintersēties...
Kā atšķirt,kas izdilis blīvslēgi,va gredzeni,visā visumā es zinu kā noteikt,bet pat tas -meistaram- nebija intereses vērts.
Jūsu domas?
P.S. ja jau JAWA varu salikt no 0-Z,tad laikam jau pašam būs jāķeras klāt. Bet uz turieni es nekad vairs nebraukšu
Tev tak ir pasham sava garaazza, kur probleema?!
Pastum Jaffeles stuurii un atbriivo vietu Shuuchas izjaukshanai uz galda.
Nekaads Cosmoss tur tok nebuus. Vieniigi dinamometrisko atsleegu gan naaksies iepirkt, taapat kaa pareizaas Loctite liimiites, plus manuaali nopumpeet netaa.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
Astarix | 20. May 2013, 20:30 | #19084 |
| Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Kawasaki ZX 10 R
| Sveiciens visiem saja foruma. Nu ir pienakusi manam bikam kilometri, ka jamaina ella un vel viss kaut kas. Var but kads var ieteikt kadu labu servisinu prieks mana bika. Mocitis kawa zx10r | Offline | | |
ursus | 20. May 2013, 20:54 | #19085 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
|
20 May 2013, 20:04:21 lomsz rakstīja:
Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs...
Tas viss ir sīkums. Kompresija var būt,bet eļļas gredzenu vairs nav.Ir bijis tā.Šis nebūs tas gadījums.
Nebiju iedomājies mērīt kompresiju,jo nav iemesla.Motors strādā perfekti.Ar vāju kompresiju motors tā nestrādātu.
P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.
[ Šo ziņu laboja ursus, 20 May 2013, 20:58:34 ]
----------------- JAWA | Offline | | |
VATERLAND | 20. May 2013, 21:09 | #19086 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
20 May 2013, 20:54:05 ursus rakstīja:
P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.
Nu taa kaa man ir gadiijushies kolekcijaa ne tikai klasiskie dzelzzi, bet arii plastmasas, tad plastmasu noraveeshanaa un atpakall uzmonteeshanaa esmu uztrenneejies Itaalijaa pagaajushogad lieti nodereeja
Pats galvenais,jaucot to Skuuchu nost obligaati samarkkee ar kkadaam cedeliiteem vadus, kad shtekereee nost no kontaktiem, taa buus 100X vienkaarshaak sashtekereet atpakall.
Viss paareejais jau vien techniskas dabas jautaajums.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Indo | 20. May 2013, 21:29 | #19087 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
20 May 2013, 20:30:34 Astarix rakstīja:
Sveiciens visiem saja foruma. Nu ir pienakusi manam bikam kilometri, ka jamaina ella un vel viss kaut kas. Var but kads var ieteikt kadu labu servisinu prieks mana bika. Mocitis kawa zx10r
stuntfighters.lv
-----------------
| Offline | | |
mexa | 20. May 2013, 22:55 | #19088 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kompresija jamera siltam ar pulniba atvertu droseli- baikam jaatver vakuma drosele manuaali, un javeic ka sauso taa ari slapjo merijumu- ielejam cilindros biku ellas, lai aizklaaj spraugu starp cilindru un virzuli, ja mainaas tad gredzeni bet varbut tikai piekaltusi, atmieksket var ar sprauslu tiramo.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mezamaris | 20. May 2013, 23:05 | #19089 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
20 May 2013, 20:54:05 ursus rakstīja:
20 May 2013, 20:04:21 lomsz rakstīja:
Bez lielas jaukšanas kompresijas mērīšana varētu k- ko pateikt par virzuļu grupas izdilumu... Cipari un procedūra iekš service manual plašajās neta ārēs...
Tas viss ir sīkums. Kompresija var būt,bet eļļas gredzenu vairs nav.Ir bijis tā.Šis nebūs tas gadījums.
Nebiju iedomājies mērīt kompresiju,jo nav iemesla.Motors strādā perfekti.Ar vāju kompresiju motors tā nestrādātu.
P.S. Vaterland,nav jau vairs vietas garažā,NAV. Nebūtu tik daudz to plastmasu riņķī un jāizceļ motors,darītu pats. Dinamometriskā atslēga nemaz nav jāpērk - jeb tās nu gan sķērslis.
Netraucē dzinējam strādāt,tas ka noēd nedaudz eļļas manuprāt nav nekas krimināls.Pārāk labi arī nav labi. | Offline | | |
taxxxx | 21. May 2013, 07:34 | #19090 |
| Kopš: 05. Jun 2009
No: Daugavpils
Ziņojumi: 36
Braucu ar: GSF 650
| R1200R. Dators rāda jūdzes. Kā pāriet uz km? Paldies | Offline | | |
tarantuls | 21. May 2013, 10:44 | #19091 |
| Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
20 May 2013, 18:13:23 Guntenieks rakstīja:
20 May 2013, 14:27:17 tarantuls rakstīja:
Ir aizdomas ka gļuko kāda spole - kā pārbaudīt? pretestības samērītas - vienai nebūtiska atšķirība no manuālī minētām vērtībām
yamaha FZ1 2007
oem nr. 5VY-82310-00
spole mitsubishi ražojums, virsū nr. F6T558
vēl tādas spoles ir R1 2004-2006 un V-max 2008-2012
varbūt kādam ir plauktā?
Kā tas gļuks izpaužas? Atrodi kura gļuko un Samaini spoles vietām ar citu cilindru, paskaties vai problēma neiet līdz. Par iemeslu var būt arīslikti kontakti štekeros.
tukšgaitā viss ok, paātrinoties rijas ciet, kad virs ~6 krpm atkal ok.
štekeri labi, vajag vienu veselu spoli, ko pamainīt
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
agrais | 21. May 2013, 11:25 | #19092 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
| Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var... | Offline | | |
Zais | 21. May 2013, 13:23 | #19093 |
| Kopš: 22. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai
| 1. vajadzētu dakšai eļļu nomainīt, bet kā lai to jēdzīgi izdara, ja veikala tara ir 1 litrs, bet man vajag 2 x 550 ml
2. būtu forši, ja kāds varētu aizdot āķa atslēgu stūres statnim
----------------- Nē nu jā
| Offline | | |
Guntenieks | 21. May 2013, 17:16 | #19094 |
| Kopš: 09. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 483
Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90
|
21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...
Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem. | Offline | | |
siikais | 21. May 2013, 18:20 | #19095 |
| Kopš: 29. Sep 2008
No: Bauska
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Kawasaki GPz 750
| sveiciens visiem, kāds varbūt zina, cik varētu maksāt vārstu regulēšana Hondai cbr600 95tā gada? kur būtu labāk to darīt? | Offline | | |
agrais | 21. May 2013, 20:19 | #19096 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...
Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts... | Offline | | |
Guntenieks | 21. May 2013, 20:54 | #19097 |
| Kopš: 09. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 483
Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90
|
21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:
21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...
Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...
Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK. | Offline | | |
agrais | 21. May 2013, 21:28 | #19098 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
21 May 2013, 20:54:52 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:
21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...
Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...
Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK.
Nu man bija liela atšķirība-katram savādāk. Skatījos servisa papīros-pa šiem gadiem ar karbuļiem nekas nav darīts. Tad tā varētu būt no rūpnīcas.Tagad saliku visiem 2 apgr. un miers mājās...Jā,arī tipa nosinhronizēju-uz aci varēja redzēt ka nedaudz, bet vienādi neaizveras.Saregulēju, tagad strādā kā bitīte.Pirms tam brīvgaitā bija nevienmērīgi. | Offline | | |
VATERLAND | 21. May 2013, 21:38 | #19099 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
21 May 2013, 07:34:34 taxxxx rakstīja:
R1200R. Dators rāda jūdzes. Kā pāriet uz km? Paldies
BM Autaa, Uldis Rodzinsh.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
faliks | 21. May 2013, 21:41 | #19100 |
| Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
21 May 2013, 21:28:52 agrais rakstīja:
21 May 2013, 20:54:52 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 20:19:10 agrais rakstīja:
21 May 2013, 17:16:25 Guntenieks rakstīja:
21 May 2013, 11:25:38 agrais rakstīja:
Noņēmu iztīrīt karburatorus-mocis ilgi stāvējis, bija apaugušas pāris dīzes tā pa krietnam.Tagad viss kārtībā.Bet jautājums par regulēšanas skrūvēm.Cik apgriezieni jāskrūvē ārā. Kaut kur lasīju ka no 1,5-3.Vai tas ir 180 vai 360 grādu apgriezieni.Man tur bija no 2-4 pa 180...Vienkārši negribas otreiz ņemt nost to padarīšanu, bet citādi pie tām skrūvēm klāt netiek...Diži sakarīgi nesanāca bet par ko runa, saprast jau var...
Cik saprotu no loģikas, tad apgrieziens arī Āfrikā ir apgrieziens par 360 grādiem.
Jā,jā...Sapratu jau ka muļķības sarakstīju Bet nu vienalga-kā izpaužas tas vai ir 1,5 vai teiksim 3 apgr. izskrūvēts...
Es kad tīrīju savus karbuļus, arī tās skrūves papētīju. Arī nebija vienādi. Vienam 3, otram 1.5 apgriezieni, un viss ir OK.
Nu man bija liela atšķirība-katram savādāk. Skatījos servisa papīros-pa šiem gadiem ar karbuļiem nekas nav darīts. Tad tā varētu būt no rūpnīcas.Tagad saliku visiem 2 apgr. un miers mājās...Jā,arī tipa nosinhronizēju-uz aci varēja redzēt ka nedaudz, bet vienādi neaizveras.Saregulēju, tagad strādā kā bitīte.Pirms tam brīvgaitā bija nevienmērīgi.
2.3-2.5 apg pa 360 gradiem. | Offline | | |
|
|