Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
zazzaa
17. May 2013, 23:14#19061

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


17 May 2013, 22:26:16 Artuurs rakstīja:

17 May 2013, 22:23:52 Niere rakstīja:

17 May 2013, 22:11:54 Artuurs rakstīja:
Speci, kurā servisā ieteiksiet mainīt eļļu/filtru DUCATI žiletei?

kaut vai sētas viducī!

Man te cilvēks prasa, kas pats to nevarēs izdarīt. Lūdzu iesakiet servisu/cilvēku! Paldies par sapratni!

http://www.ducati.lv/www.Ducati.lv/Kontakti.html


-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Banditio
18. May 2013, 00:08#19062

Kopš: 02. Jul 2010

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KAWASAKI ZX10R


17 May 2013, 18:41:21 GAD rakstīja:
Vakar parādījās tāda ķibele:
Braucot pa nelīdzenu ceļu (bruģis, bedres, pārbrauktuves u.t.t.) mocis sāk raustīties un rīstīties, dažreiz pat noslāpst. Pa līdzenu ceļu viss ideāli - gan cēliens normāls, gan darbojas vienmērīgi. Arī lec no pus apgrieziena un uz vietas stāvot neitrālajā arī viss ok. Izraustīju visus vadu savienojumus, relejus, klemmes un aizdedzes atslēgas vadus - viss kārtībā. Varbūt kādam ir kādas idejas kāpēc tā?

Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads.


Pamēģini ķepiņas vadus pārgriezt un savienot pa taisno. Iespējam ka ķepiņas dačiks iet uz beigām un braucot pa nelīdzenu cēlu tur iekšā zūd kontakts un viņš slēdz ārā motoru.

-----------------
baicinieks

Offline

uvelis
18. May 2013, 11:24#19063

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču

Zinu, ka daudzi krāso, tapēc jautājums - cik naudas aptuveni izmaksātu izriktēt bukti un nokrāsot bāku, bukte ~40mmx30mm un kādu 15mm dziļa, bāka no horneta.
Paldies.

P.s. Varbūt kādam ir piedāvājumā zila bāka `98 gada hornets.

-----------------
...one life - live it...

Offline

hrjaz
18. May 2013, 13:28#19064

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400


16 May 2013, 21:02:34 zazzaa rakstīja:

16 May 2013, 20:57:10 hrjaz rakstīja:

16 May 2013, 18:09:05 zazzaa rakstīja:

16 May 2013, 17:59:34 hrjaz rakstīja:
dr 650
nu tā, nobraukāju pa mežu 1/2h un motors sāk slāpt. Gāzi dodot pāris reizes iešauj izpūtējā un slāpst nost. Pielaist uzreiz nevar. Pagaidu pāris minūtes un laižu tālāk.
Šodien pa pilsētu tas pats, 1/2h ručkā un ģībst not. Bet tā slāpšana tāda strauja - nav īsti raustīšanās vai šķaudīšanas, vienkārši sāk šaut īzpūtējā un dažu sekunžu laikā noģībst pavisam.
Pats lieku uz to, ka dzirkstele kaut kādu iemeslu dēļ pazūd - sākšu ar sveces maiņu.
Ko sakāt?

paskaties vai gaisa pieplude bakai nav ciet un vai benzas pieplude karbim nav trauceta (ciet filtrs salocijus trubina utt)


z.b. nu jau pat kilometru vairs nevaru nobraukt kā sākas. Benzīns pēc noslāpšanas tek pa apakšējo karburatora skrūvi - pagriezu vaļā, tātad degviela karbī ir.

tad maini sveci

sveces jaunas, karbim pārgāju pāri, viss tīrs un labs. Bākas krāniņu izjaucu, iztīrīju.
nulle izmaiņu.
Principā ir tā - ja dod ručkā, noģībst pēc metriem 300. Ja brauc ar 2k,3k apgriezieniem, var pabraukt kādas minūtes 5.
Kas vēl? indukcenes, komutators?
Dzirkstele, manuprāt, sūdīga - vāja un dzeltena.

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

zazzaa
18. May 2013, 16:45#19065

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


18 May 2013, 16:38:03 Bagars rakstīja:
Moš mocītim vnk bail ar tevi braukt



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Igors
18. May 2013, 17:44#19066

Kopš: 25. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: HONDA

tac jautajums kac ir saskaries ar karbu no hondas cbr 929 2001 gada robi skali parsledzas,bet strada un nelec ara,tiewi 1-2 robs skali ,negribetos lidz galam nobeigt kac var ko ieteikt.Paldies ieprieks.

Offline

hrjaz
18. May 2013, 17:49#19067

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400


18 May 2013, 16:38:03 Bagars rakstīja:

18 May 2013, 13:28:24 hrjaz rakstīja:

16 May 2013, 21:02:34 zazzaa rakstīja:

16 May 2013, 20:57:10 hrjaz rakstīja:

16 May 2013, 18:09:05 zazzaa rakstīja:

16 May 2013, 17:59:34 hrjaz rakstīja:
dr 650
nu tā, nobraukāju pa mežu 1/2h un motors sāk slāpt. Gāzi dodot pāris reizes iešauj izpūtējā un slāpst nost. Pielaist uzreiz nevar. Pagaidu pāris minūtes un laižu tālāk.
Šodien pa pilsētu tas pats, 1/2h ručkā un ģībst not. Bet tā slāpšana tāda strauja - nav īsti raustīšanās vai šķaudīšanas, vienkārši sāk šaut īzpūtējā un dažu sekunžu laikā noģībst pavisam.
Pats lieku uz to, ka dzirkstele kaut kādu iemeslu dēļ pazūd - sākšu ar sveces maiņu.
Ko sakāt?

paskaties vai gaisa pieplude bakai nav ciet un vai benzas pieplude karbim nav trauceta (ciet filtrs salocijus trubina utt)

z.b. nu jau pat kilometru vairs nevaru nobraukt kā sākas. Benzīns pēc noslāpšanas tek pa apakšējo karburatora skrūvi - pagriezu vaļā, tātad degviela karbī ir.

tad maini sveci

sveces jaunas, karbim pārgāju pāri, viss tīrs un labs. Bākas krāniņu izjaucu, iztīrīju.
nulle izmaiņu.
Principā ir tā - ja dod ručkā, noģībst pēc metriem 300. Ja brauc ar 2k,3k apgriezieniem, var pabraukt kādas minūtes 5.
Kas vēl? indukcenes, komutators?
Dzirkstele, manuprāt, sūdīga - vāja un dzeltena.

Nu bet tev taču teica: pārbaudi bākas ventilāciju
Kāds komutators, kāda dzirkstele...? mo iet..? iet! Bet slāpst pie apgriezieniem... pastāv... pielec... iedod ručkā, mazliet pabrauc, nonīkst...
esi dzirdējis tādu terminu - degvielas līmenis karburatorā? Degviela ir, bet līmenis par mazu - atskrūvē - ārā tek, bet neiet... bļ,.. aizdirsta bākas ventilācija, degviela nespēj pietecēt karbī cik vajag..
Pa pakaļratu iespēri? Lampu noglaudīji? Moš mo sūdīgi redz? Pats teici - ručkā neiet, bet uz 2-3k apgriezieniem iet. Moš mocītim vnk bail ar tevi braukt

paldies par atbildi!
Bet vai tu vari man pateikt, nahuj jūs, guru cilvēki, savas atbildes velkat ārā tikai tad, kad jaunais motocensonis/ tehnikas nepārzinātājs ir izjaucies krustām šķērsām un uz dullo sūtījis un mainījis detaļas? Šos jautājumus uzdevu jau pirms pāris mēnešiem - ko ta tad neteici neko? žēl bija?
Tu, Bagar, jau piedzimi ar zināšanām par karburatora uzbūvi?
p.s. kur atrodas tevis pieminētā bākas ventilācija? Nu, teiksi vai man rakt internetā pirms iet ārā skatīties? Vai iepostēsi piezīmi, ka redz kur tauta skatieties lohs nezina, kur ir bākas ventilācija!
Kā tad būs?

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

hrjaz
18. May 2013, 17:55#19068

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

jebkurā gadījumā - vai braukšana bez bākas vāka būtu ātrākais veids kā saprast, ka bākas ventilācija čau?


-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

hrjaz
18. May 2013, 20:56#19069

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

nesapratu, tas tiesa.
tad kā ir, vai braukšanai ar vaļēju bāku būtu jāparāda, ka ventilācija bijusi ciet? Pie nosacījuma, ka bez vāka viss darbojas.
Pamēģināju tā - bez izmaiņām.

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

quickordead
18. May 2013, 21:07#19070

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Hmm,nezinu cik cītīgi pārjauci karbuli, manam dr650 tajā štucerī, kur karbulim pienāk degvielas šļauciņa no bākas ir tāds mazs filtriņš 3cm garš, varbūt tas aizsērējis paskaties to ( resp. taja trubiņā iekšā), ja ne uzliec caurspīdigu degvielas šlauciņu, lai redz,vai degviela karbulim pienāk. CitAdi skaties vai ar pludiņu un degvielas līmeni pludiņkamerā viss OK.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

hrjaz
18. May 2013, 21:22#19071

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

Kā var kontrolēt degvielas līmeni karburatorā?
Man tāds filtrs ir bākā virs degvielas krāna.
Pie karburatora nekādus filtrus nemanīju.

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

quickordead
18. May 2013, 21:34#19072

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Nu pask rūpigi tajā karburatora trubiņā IEKŠĀ uz kuras degvielas šļauciņa nāk virsū. Smalks sietiņš, grūti pamanīt. Par degv. līmeni-nokačā manuāli.... regulē ar to pludiņa mēlīti,kas uz adatvārstu strādā, bet ne jau uz dullo.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

hrjaz
18. May 2013, 21:38#19073

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400


18 May 2013, 21:34:24 quickordead rakstīja:
Nu pask rūpigi tajā karburatora trubiņā IEKŠĀ uz kuras degvielas šļauciņa nāk virsū. Smalks sietiņš, grūti pamanīt. Par degv. līmeni-nokačā manuāli.... regulē ar to pludiņa mēlīti,kas uz adatvārstu strādā, bet ne jau uz dullo.

manuālis man ir.
Atradu to filtru. Bija ciet. Mo iet!!
Pirmo reizi mūžā jaucot karbi biju atstājis šļauciņu pie karbja nevis bākas, tādēļ nepamanīju.
PALDIES!!

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

quickordead
18. May 2013, 21:40#19074

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Alleluja !!!

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Guntenieks
19. May 2013, 14:30#19075

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90

Labdien spečukiem.vProbēma tā,ka VTR 1000 pie 5000 apgriezieniem sāk raustīties viens cilindrs (tāda sajūta ka būtu uzgriezts līdz redlainam). Līdz 5000 apgriezieniem gan ceļ, gan lec normāli. Domāju ka svece, samainīju vietām, atkal tas pats cilindrs, samainīju indukcijas spoles vietām atkal tas pats cilindrs, varbūt kāds zina kas par vainu, varbūt jātīra karburators vai jāmeklē citur. Paldies jau iepriekš par padomiem.

Iztīrīju arī karburatorus, nekas nemainās, vai tik nebūs kaut kas elektrisks.

[ Šo ziņu laboja Guntenieks, 19 May 2013, 18:14:49 ]

Offline

GAD
19. May 2013, 18:42#19076

Kopš: 18. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: ZX12R


18 May 2013, 00:08:37 Banditio rakstīja:

17 May 2013, 18:41:21 GAD rakstīja:
Vakar parādījās tāda ķibele:
Braucot pa nelīdzenu ceļu (bruģis, bedres, pārbrauktuves u.t.t.) mocis sāk raustīties un rīstīties, dažreiz pat noslāpst. Pa līdzenu ceļu viss ideāli - gan cēliens normāls, gan darbojas vienmērīgi. Arī lec no pus apgrieziena un uz vietas stāvot neitrālajā arī viss ok. Izraustīju visus vadu savienojumus, relejus, klemmes un aizdedzes atslēgas vadus - viss kārtībā. Varbūt kādam ir kādas idejas kāpēc tā?

Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads.


Pamēģini ķepiņas vadus pārgriezt un savienot pa taisno. Iespējam ka ķepiņas dačiks iet uz beigām un braucot pa nelīdzenu cēlu tur iekšā zūd kontakts un viņš slēdz ārā motoru.


Paldies par padomu. Tur arī bija tā vaina. Tagad viss kārtībā.

Offline

mexa
19. May 2013, 20:33#19077

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


19 May 2013, 14:30:08 Guntenieks rakstīja:
Labdien spečukiem.vProbēma tā,ka VTR 1000 pie 5000 apgriezieniem sāk raustīties viens cilindrs (tāda sajūta ka būtu uzgriezts līdz redlainam). Līdz 5000 apgriezieniem gan ceļ, gan lec normāli. Domāju ka svece, samainīju vietām, atkal tas pats cilindrs, samainīju indukcijas spoles vietām atkal tas pats cilindrs, varbūt kāds zina kas par vainu, varbūt jātīra karburators vai jāmeklē citur. Paldies jau iepriekš par padomiem.

Iztīrīju arī karburatorus, nekas nemainās, vai tik nebūs kaut kas elektrisks.

master skrūves novietojumu skatījies? pludiņa līmenis ok? viss staigā un atrodas vietās? tupa izjaukt maz jēgas, viss jāizbauda

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Guntenieks
19. May 2013, 22:31#19078

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


19 May 2013, 20:33:15 mexa rakstīja:

19 May 2013, 14:30:08 Guntenieks rakstīja:
Labdien spečukiem.vProbēma tā,ka VTR 1000 pie 5000 apgriezieniem sāk raustīties viens cilindrs (tāda sajūta ka būtu uzgriezts līdz redlainam). Līdz 5000 apgriezieniem gan ceļ, gan lec normāli. Domāju ka svece, samainīju vietām, atkal tas pats cilindrs, samainīju indukcijas spoles vietām atkal tas pats cilindrs, varbūt kāds zina kas par vainu, varbūt jātīra karburators vai jāmeklē citur. Paldies jau iepriekš par padomiem.

Iztīrīju arī karburatorus, nekas nemainās, vai tik nebūs kaut kas elektrisks.

master skrūves novietojumu skatījies? pludiņa līmenis ok? viss staigā un atrodas vietās? tupa izjaukt maz jēgas, viss jāizbauda


Paldies.Samainīju pie komutatora cilindrus vietām,tas pats. Noņemu būri un asti, gāju cauri savienojumiem, jo šda problēma bija aprakstīta arī te http://www.superhawkforum.com/forums/technical-...ss-5000rpm-6724/,
it kā neko štekeros neatradu, tikai izraustīju un tagad viss OK. Pie reizes arī piekārtošu vadus jo pirms tam kāds ar līkiem pirkstiem bija grābājies.

Offline

tarantuls
20. May 2013, 14:27#19079

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

Ir aizdomas ka gļuko kāda spole - kā pārbaudīt? pretestības samērītas - vienai nebūtiska atšķirība no manuālī minētām vērtībām

yamaha FZ1 2007
oem nr. 5VY-82310-00
spole mitsubishi ražojums, virsū nr. F6T558
vēl tādas spoles ir R1 2004-2006 un V-max 2008-2012
varbūt kādam ir plauktā?

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Guntenieks
20. May 2013, 18:13#19080

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


20 May 2013, 14:27:17 tarantuls rakstīja:
Ir aizdomas ka gļuko kāda spole - kā pārbaudīt? pretestības samērītas - vienai nebūtiska atšķirība no manuālī minētām vērtībām

yamaha FZ1 2007
oem nr. 5VY-82310-00
spole mitsubishi ražojums, virsū nr. F6T558
vēl tādas spoles ir R1 2004-2006 un V-max 2008-2012
varbūt kādam ir plauktā?


Kā tas gļuks izpaužas? Atrodi kura gļuko un Samaini spoles vietām ar citu cilindru, paskaties vai problēma neiet līdz. Par iemeslu var būt arīslikti kontakti štekeros.

[ Šo ziņu laboja Guntenieks, 20 May 2013, 18:16:54 ]

Offline