Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
14. May 2013, 11:20#19021

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

dakšas štoki nekustās? bremzē un ļurini stūri, ja kustās štoki tad tur vaina būs visticamāk

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DOPING
14. May 2013, 11:27#19022

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

uz vietas stāvot itkā īpaši nejūt to brīvkustību...

Man šķiet, ka es jutu līdzīgas sajūtas vienkārši braucot ( nebremzējot) uz jūrmalenes...
tobiš bremžu diskiem tiem nevajadzētu būt...

PS ļoti patīk braukāt uz viena riteņa un ļoti bieži sanāk nomest moci lejā, nevis pa maigo nolaist...

tā kā es domāju, ka 99% vainīgi gultņi..

Offline

deMarco
14. May 2013, 11:49#19023

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Stūres gultņi (to gan vajadzētu varēt just uz vietas ar nospiestām bremzēm šūpojot dakšu un taustot ar pirkstu pie stūres kolonkas), lufte dakšā - sapistas vadīklas, nenobalansēts rats, bremžu diski/diski met. Nekasīpaši vairāk nevar būt.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

DOPING
14. May 2013, 11:57#19024

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


14 May 2013, 11:49:36 deMarco rakstīja:
..........., lufte dakšā - sapistas vadīklas, nenobalansēts rats, bremžu diski/diski met. Nekasīpaši vairāk nevar būt.

Pievelkot bildē redzamo uzgriezni vibrācija bremzējot uz zemajiem ātrumiem vispār pazuda... tātad šis viss vairs nevaretu būt vainīgs...

OK, tātad mainīšu gultņus...

Offline

ghost_az
14. May 2013, 15:09#19025

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

Dakša un tiltiņi - Teikas Arnis (29243580).

[ Šo ziņu laboja ghost_az, 14 May 2013, 15:09:38 ]

Offline

kinigadners
14. May 2013, 21:27#19026

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


14 May 2013, 11:15:07 DOPING rakstīja:
Bremzējot ar priekšējām bremzēm ar vidēju spēku trīc stūre (raustās uz priekšu un uz aizmuguri)

Servisā paskatījās itkā priekšējie bremžu diski taisni..

Pievilka stūres centrālo uzgriezni (pateica, ka bijis gandrīz atskrūvējies)...
Pēc šīs pievilkšanas vibrācija bremzējot uz zemiem ātrumiem pazuda pavisam, bet pie lielajiem ātrumiem palika...

Tātad vainīgi varētu būt gultņi stūres centrālajā štokā???



PS bilde tikai ilustrācijai:
šo uzgriezni pievilka kārtīgi


Baigie jūs tur malači ka pievilkāt tā kārtīgi to uzgriezni,Pēc visām grāmatām tas uzgrieznis ir jāpievelk ar pareiziem ņutoniem un pēc tam jāatlaiž vienu ceturto daļu vaļā lai nepaliek pa smagu grozīt stūri un nenograuž gultņus.Un ja bremžu diskiem būtu vienmērīgi sadilumi,vai ja viņi paši pa sevīm būtu taisni,taisns ritens un riepa vai tad vajadzētu meklēt kur ir parādījusies lufte un kas ir jāsavelk.Jasāk man liekas no diskiem kas visu sāk purināt nevis otrādi.

Offline

seriqous
14. May 2013, 23:35#19027

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Kā mocim labāk pārbaudīt vai slīd sajūgs? Pēc eļļas maiņas liekas,ka izslīd.(moš tikai liekas)



Kādas ir sekas,ja droseles devējs nav pareizi noregulēts? Cbr 600f4

[ Šo ziņu laboja seriqous, 14 May 2013, 23:38:09 ]

Offline

zazzaa
14. May 2013, 23:43#19028

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Ieleji citu eļļu tipa labāku tipa racing...? Paskaties manuali kādu vajag neviens vien te gribēdams it ka labāk sadara sliktāk ielejot dārgāku bet nepiemērotu eļļu un pirmie simptomi sakas ar sajūga slidešanu...


-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

seriqous
15. May 2013, 00:05#19029

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Biju ielējis eni(agip) 10w 40 par ls 1.30 litrā.likās aizdomīgi lētu,tāpēc ielēju mazliet dārgāku castrol power 1 10w 40

Offline

DOPING
15. May 2013, 07:42#19030

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


14 May 2013, 21:27:47 kinigadners rakstīja:
Baigie jūs tur malači ka pievilkāt tā kārtīgi to uzgriezni,Pēc visām grāmatām tas uzgrieznis ir jāpievelk ar pareiziem ņutoniem un pēc tam jāatlaiž vienu ceturto daļu vaļā lai nepaliek pa smagu grozīt stūri un nenograuž gultņus.Un ja bremžu diskiem būtu vienmērīgi sadilumi,vai ja viņi paši pa sevīm būtu taisni,taisns ritens un riepa vai tad vajadzētu meklēt kur ir parādījusies lufte un kas ir jāsavelk.Jasāk man liekas no diskiem kas visu sāk purināt nevis otrādi.


Vakar tā kārtīgi pastumdīju moci ar izslēgtu aizdedzi un pilnīgā klusumā, un nospiežot bremzes un stumdot uz priekšu un atpakaļ ir tāds kā klikšķis un brīvkustība šajā tiltiņā... esmu tagad 100% pārliecināts par gultņiem, šodien vedīšu uz servisu...
Manuālī rakstīts 20nm , bet par atgriezšanu par 1/4 atpakaļ neko neatradu.. Bet paldies, par idejām...

Offline

kinigadners
15. May 2013, 10:09#19031

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ar nospiestām bremzēm stumdot turpu šurpu klopē bremžu kluči ar suportu un sitiens atdodās protams uz augšu kas daudziem jauc galvu kas tad īsti kustās,bet provē.Manuālī par atgriešanu atpakaļ vismaz manam mocim tā instrukcija vispār bija nākošā lapā,tapēc domāju daudzi pat steidzoties neizlasa līdz galam visu un kļūdās.Nestrīdēšos,ka visiem ir jāgriež vaļā tas uzgriznis,bet pievilkt ar spēku nedrīkst.

Offline

mexa
15. May 2013, 10:54#19032

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


14 May 2013, 23:35:15 seriqous rakstīja:
Kā mocim labāk pārbaudīt vai slīd sajūgs? Pēc eļļas maiņas liekas,ka izslīd.(moš tikai liekas)



Kādas ir sekas,ja droseles devējs nav pareizi noregulēts? Cbr 600f4



šķiet apgriezieni tukšgaitā, uzrāviens... bet nu necik ļoti traki nebūs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

petjka
15. May 2013, 15:49#19033

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: APRILIA Pegaso 650

meklēju kādu, kas nodarbojas ar tādu lietu, kā formu līmēšanu.
Vajag uzveidot veidojumu- kautkas starp vannu-izlietni.
Vajag vieglu, ārs spīdīgs.
Laikam akrila līmēšana, iekšā armējums (stiklašķiedra)
Pašlaik vajag uztaisīt formu, un kādus pāris gabalus sākumā. Izmēri ~2m x 1m x 1,5m

kontaktus lūdzu PM, vai peteris.taurins@gmail.com

Offline

Landmens
15. May 2013, 17:00#19034

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650

Plīz help. Ārā jau vasara gribas gāzt Karburatoram saplīsa vakuam diafragma. veikalā atrodama kopā tikai ar visu t.s. vārstu. Maksā 90 ls...
Internetā meklēju, atradu tikai no ASV, ar visu šipingu utt.. tāpat nekas lētāk nesanāk + vēl jaukais gaidīšanas peroiods. Atradu ka tāds pats karburatora modelis ir Triumfam, maksā 50 zaļie... diemžēl neatradu vai tā detaļa ir 1:1 kā vajag...

Ir kādam varbūt kādas idejas, kur un kā var dabūt to gumiju pa sapratīgām naudām... ? Citi risinājumi? Žēl pa to gumijas gabalu tādu piķi maksāt
Mocis Kawa KLX650, 95g., karbis Keihin CVK40...

Varbūt ir kāds labāks lietots karbis, ko pa tādu pašu naudu pameklēt un "uzķunēt"?

Detaļa izskatās šāda:

Offline

feciic
15. May 2013, 17:40#19035

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


15 May 2013, 17:00:25 Landmens rakstīja:
Plīz help. Ārā jau vasara gribas gāzt Karburatoram saplīsa vakuam diafragma. veikalā atrodama kopā tikai ar visu t.s. vārstu. Maksā 90 ls...
Internetā meklēju, atradu tikai no ASV, ar visu šipingu utt.. tāpat nekas lētāk nesanāk + vēl jaukais gaidīšanas peroiods. Atradu ka tāds pats karburatora modelis ir Triumfam, maksā 50 zaļie... diemžēl neatradu vai tā detaļa ir 1:1 kā vajag...

Ir kādam varbūt kādas idejas, kur un kā var dabūt to gumiju pa sapratīgām naudām... ? Citi risinājumi? Žēl pa to gumijas gabalu tādu piķi maksāt
Mocis Kawa KLX650, 95g., karbis Keihin CVK40...

Varbūt ir kāds labāks lietots karbis, ko pa tādu pašu naudu pameklēt un "uzķunēt"?

Detaļa izskatās šāda:


Ir lietota vesela membrāna no Mikuni BST40 nezinu vai derēs tavam bet mēģināt var.

Offline

tuchka
15. May 2013, 20:35#19036

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


15 May 2013, 17:00:25 Landmens rakstīja:
Plīz help. Ārā jau vasara gribas gāzt Karburatoram saplīsa vakuam diafragma. veikalā atrodama kopā tikai ar visu t.s. vārstu. Maksā 90 ls...
Internetā meklēju, atradu tikai no ASV, ar visu šipingu utt.. tāpat nekas lētāk nesanāk + vēl jaukais gaidīšanas peroiods. Atradu ka tāds pats karburatora modelis ir Triumfam, maksā 50 zaļie... diemžēl neatradu vai tā detaļa ir 1:1 kā vajag...

Ir kādam varbūt kādas idejas, kur un kā var dabūt to gumiju pa sapratīgām naudām... ? Citi risinājumi? Žēl pa to gumijas gabalu tādu piķi maksāt
Mocis Kawa KLX650, 95g., karbis Keihin CVK40...

Varbūt ir kāds labāks lietots karbis, ko pa tādu pašu naudu pameklēt un "uzķunēt"?

Detaļa izskatās šāda:


Ir man kluba korišs kuram KLX karbis lietos stāv ar veselu membānu. Karbis neejošs, nezinu kapēc, bet membrāna vesela, tieši Tavs modelis. Ls40 un viš ir Tavs, protams vari vēl kaulēties Ja esi no Rīgas, tad 22.05. vari dabūt, vai lido pats uz Liepāju pakaļ.
Raksti PM

[ Šo ziņu laboja tuchka, 15 May 2013, 20:48:23 ]



-----------------

Offline

SemteX
15. May 2013, 22:24#19037

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


15 May 2013, 22:07:37 M3R rakstīja:
Kāds man var izskaidrot kā darbojas degvielas spiediena regulētājs? un kā var noteikt vai viņš ir beigts? un kam jānotiek nomaucot vakuum trubu?

mašīnai ir tā ka sistēmā normali ir 2,5-3 bar spiediens,bet suuknis var uzraut lidz 10bariem un tad vnk tas regulators tur tos 2,5-3 un parejo lieko spiedienu laiz cauri uz atplūdi,un tur vislaik tos 2,5Bar...

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
15. May 2013, 22:31#19038

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


15 May 2013, 22:24:17 SemteX rakstīja:

15 May 2013, 22:07:37 M3R rakstīja:
Kāds man var izskaidrot kā darbojas degvielas spiediena regulētājs? un kā var noteikt vai viņš ir beigts? un kam jānotiek nomaucot vakuum trubu?

mašīnai ir tā ka sistēmā normali ir 2,5-3 bar spiediens,bet suuknis var uzraut lidz 10bariem un tad vnk tas regulators tur tos 2,5-3 un parejo lieko spiedienu laiz cauri uz atplūdi,un tur vislaik tos 2,5Bar...

un ja vins ir beigts tad buus parak trekns degmaisijums,augsts CO..parbaudit vinu var piesledzot spiediena regulatoru pirms viņa,,pieskil un tad pagaazee tad ja vairak par 3Bar tad vins pizge*s...bet mocim mosk tas spiediens savadaks(mazāks-lielāks) isti nezinu...

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

mexa
15. May 2013, 22:32#19039

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ar vakumu regulējas noteiktais spiediens, bez vakuma spiediens šķiet palika biku lielāks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
16. May 2013, 09:06#19040

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kompis diez vai metīs, un izmaiņas būs citiem motoriem knapi manāmas, tas regulators bikinj stabilizē ar vakumu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline