Autors | Ziņojums |
Bursali | 06. May 2013, 23:28 | #18921 |
|
Kopš: 29. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Honda Hornet
| Sveiki. Man jautājums. Ir moto Honda CB600F 99. gada.
Ja braucot atver droseli līdz galam, tahometrs uzkāpj līdz 9 000 apgriezieniem un tad pats atmetās aptuveni līdz 7 000 un atkal iegriežas. Ja izspiež sajūgu tad noslāpst. Pēc tam pagrūti iedarbināt. Tāda sajūta it kā degviela būtu par maz.
Varbūt kāds zin, kapēc tā? |
Offline | |
|
Viesturs | 06. May 2013, 23:37 | #18922 |
|
Kopš: 20. Nov 2012
No: Ikšķile
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Kawasaki KLE
|
06 May 2013, 09:20:31 Paw rakstīja:
05 May 2013, 23:37:02 Negantelis rakstīja:
05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg
Cik tad daudz viņš tur tek?
Tur jau nav daudz variantu.
1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.
Nu tā normāli pietecēja, pa kādām divām stundām 2 litri iztecēja. Dabūju liet ārā eļļu. Bet nu tagad cita šaize parādījās. Mocis iet kamēr krančiks stāv "Pri" pozīcijā kā pārslēdzu uz "ON" tā pēc kādām 5 min noslāpst. Laikam izdedzina visu kas ir karbulī un basta. Ir kādam idejas kāpēc tās tā ir? Ceru, ka sūkni nebūšu nosvilinājis
Vai atradi vainu? Manam arī tādi gļuki parādās. Neko neesmu jaucis un mainījis. |
Offline | |
|
Galaxy | 07. May 2013, 03:12 | #18923 |
|
Kopš: 29. Apr 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 30
Braucu ar: bmw 740,bmw 525tds,citroen c3,yamaha fzr1000
| Iesavas galva pameginat uz ķiveres caurspidigā stikla uzlaist auto tonejamo plevi diz ka butu? Kads ir ko tadu provejis? |
Offline | |
|
|
Rezuss | 07. May 2013, 09:23 | #18924 |
|
Kopš: 29. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F
| Help spečuki, vajadzīgs motorītis Kawasaki KX250F 2004-2005 gads, vai arī galva, cilindrs...
----------------- Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties! |
Offline | |
|
KaaVan | 07. May 2013, 09:31 | #18925 |
|
Kopš: 03. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: R1
|
07 May 2013, 03:12:08 Galaxy rakstīja:
Iesavas galva pameginat uz ķiveres caurspidigā stikla uzlaist auto tonejamo plevi diz ka butu? Kads ir ko tadu provejis?
ja braukāsi pa dienu un, un vakarā iesi gulēt, tad būs ok |
Offline | |
|
gatispirmais | 07. May 2013, 09:55 | #18926 |
|
Kopš: 11. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: Ar mopēdu
| ,pēc kāda mirkļa,man ir baigā ķibele ar mopēdu.Kaut kā lāga neiet.Mopēds ir Yamaha YZF 750.Ka mauc ar 5 ... 6 robu neņem virsu,kad atsviežas un uzdod,vispār neiet tikai burbuļo.Ka mauc uz kādu divīti,atsakās vispār iet. |
Offline | |
|
QQlis | 07. May 2013, 10:23 | #18927 |
|
Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Varbūt kāds zina un ir darījis - Suzukam (banditam 600s 2003. gada) odometrs rāda jūdzēs. Tad nu jautājums vai vispār neko nemainot var pāriet uz km, un ja var varbūt varētu padalīties kā to izdarīt!
Kaut kā tie km tuvāki sirdij!
----------------- |
Offline | |
|
snyder | 07. May 2013, 16:11 | #18928 |
|
Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 57
Braucu ar: Honda CBF 600S
| Baigā bēdā sanākusi, skaists laiks, bet mocis nejiet, netieku skaidrība kur problēma, tika mainīts tosols, bet mocim sanāca padarboties bik bez tosola radiātora(jo es muļķis nepiefiksēju ka radiātors no bačoka nav spējīgs iesūgt tosolu ) bet kleme nav, jo mocis gāja, un kompresija ir 11 atmosfēras, bet stāsts tur ka viņš nabags lejas ciet, un cilindrā netiek iekšā degviela, karoč griež pa tukšo viņš starteri, un laistās un tad kad gāja, ja moci turēja uz 8;000RPM tad viņam lēkāja aboroti, ķipa 8,000 tad 7,000, tad nokrīt tā ka tulīt noslāps, un tad uzlec atpakaļ uz 8,000 un noslāpst, un vairs nelec, pārjauc karbi, viss aiziet bez filtra, uzliek filtru atkal mirst, noņem filtru tāpat mirst?? ja ko nesapratāt jautājat paskaidrošu savādāk bet nu jā izpalīdziet gribas atžmiegt, cik nu tā mana 125 R CBR Honda spēj skriet |
Offline | |
|
mainars | 07. May 2013, 18:00 | #18929 |
|
Kopš: 28. Jul 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 71
Braucu ar: 800NK
| Jautājums par karburatoriem,
man vienam karburatoram pazuda tas korkjis (laikam vakuma)ko ieteiktu likt vietaa? vai kā aiztaisīt? vītnes nav! ja pulkis vaļā motors strādā savadak un sakot braucienu slapst nost pie maziem apgriezieniem. ko iesakāt? |
Offline | |
|
MCaiv | 07. May 2013, 19:57 | #18930 |
|
Kopš: 22. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 156
Braucu ar: suzuki V-S DL1000
| Nemāku ielikt te bildi.
Varbūt kādam spečukam varu aizsūtīt uz e-pastu?
Lieta sekojošA:
Mo nesen iegādāts. Noņēmu mo beņķi un atklāju vienu detaļu, kura ir pieinstelēta klāt. Bez tās detaļas arī viss darbojas. Varbūt GPS pieslēgšnai vai rācijai HVZ..nevaru saprast
P.S. Moš kadam varu aizsūtīt lai ieliek bildes |
Offline | |
|
mexa | 07. May 2013, 20:28 | #18931 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| jautajums tiem kas amortinjus remontee, ir no 600F2 itkaa pakalejais amortinsh, parplisa truba kas iet uz "gazes kameru", jautajums par pildisanu, un gaisosanu, vai ir kas ipashi cakariigs tajaa visaa, un varbut pie reizes kads var piedavat slauku PM
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Ernis | 07. May 2013, 20:48 | #18932 |
|
Kopš: 27. Aug 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| Kaa shitam kaplim ir ar motoru? Stundu motors? Vispaar kaadas atsauksmes?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...rilia/jbfei.html |
Offline | |
|
shkapars | 07. May 2013, 21:10 | #18933 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 May 2013, 20:28:47 mexa rakstīja:
jautajums tiem kas amortinjus remontee, ir no 600F2 itkaa pakalejais amortinsh, parplisa truba kas iet uz "gazes kameru", jautajums par pildisanu, un gaisosanu, vai ir kas ipashi cakariigs tajaa visaa, un varbut pie reizes kads var piedavat slauku PM
trubu uztaisi jebkurā hidrošļūteņu izgatavošanas vietā. ar uzpildīšanu bišķi jāpačakarējas ir, šis tas jāzin arī. bet nav nekas neiespējams. |
Offline | |
|
mexa | 07. May 2013, 21:33 | #18934 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 07. May 2013, 21:50 | #18935 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 May 2013, 21:33:59 mexa rakstīja:
es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas
gaisam nav jābūt eļļā.
iepriekš iztukšo gan nitrogena (tur iekšā nav gaiss) rezervuāru, jo tur var būt 8-10 bar |
Offline | |
|
Negantelis | 07. May 2013, 21:53 | #18936 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
07 May 2013, 21:50:16 shkapars rakstīja:
07 May 2013, 21:33:59 mexa rakstīja:
es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas
gaisam nav jābūt eļļā.
iepriekš iztukšo gan nitrogena (tur iekšā nav gaiss) rezervuāru, jo tur var būt 8-10 bar
"Savādāk nepaspēsi pateikt Kačau ka aizies ka Bāc."
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
mexa | 07. May 2013, 22:28 | #18937 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| manam itkā gaiss... tapēc jau tā arī rakstīju šļauka man pušu, vajadzēs tagad izmocīt gaisu no amortiņa tad štucerēt kopā laikam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 08. May 2013, 08:11 | #18938 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 May 2013, 22:28:17 mexa rakstīja:
manam itkā gaiss... tapēc jau tā arī rakstīju šļauka man pušu, vajadzēs tagad izmocīt gaisu no amortiņa tad štucerēt kopā laikam
slāpekli (angliski - nitrogen) atšķirt no gaisa ir pagrūti.
amortizatoros spiediena uzturēšanai izmanto slāpekli, jo gaiss sasilstot izplešās, bet slāpeklis nē. tāpēc pie dažādām temperatūrām amortizators uzvedās vienādi |
Offline | |
|
normaals89 | 08. May 2013, 09:07 | #18939 |
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Labdien! Reģistrējos, jo pats vairs galā netieku.
Jau iepriekš manīju, ka brīžiem ''atslēdzas'' kāds no cilindriem, tad atkal jo biežāk pabrauc, tā iet bez problēmām. Ja retāk, tad atkal likās, ka kāds cilindrs tā īsti nestrādā, brīžiem pat nevarēja tā īsti pateikt, taka strādā un taka nē. Kā norāva kādu svečvadu, tad uzreiz bija atšķirība. uzliec atpakaļ-taka iet, taka nē..kaut kas burbuļo Karoč brīžiem saprast nevarēja vai viss ok vai nē.
Mocis: Suzuki GSF 400 Bandit
Nobraukums: 54471km
Tagad situācija: Nolēmu samainīt sveces, saliku jaunas, tad ar testeri izgāju svečvadus, visus grafītniekus un pīpes ar pretestībām pagaidām nometu nost un saliku tiešos svečvadus, bez pretestībām. Ar to nebija gana, tad nolēmu noraut karburatorus, uzliku uz galda, iztīrīju un precīzi pieregulēju, lai klapes strādātu sinhroni vienādi, adatu pacēlu par vienu robu, domāju lai labāk kož. apakšas mazās skrūvītes biju pagriezis arī uz 2.5 bet tolkas takā nebija, tad tagad atgriezu atpakaļ uz 1.5
itkā gāja labi, bet pa laikam atkal čakarējās kāds cilindrs, kamēr viss sakrāmēts uzreiz nevar nočekot kurs stobrs nerukā. Tad nolēmu kompresiju nomērīt, visiem bija ap 9, tad nu izlēmu ka varbūt vārsti jāregulē, norāvu vāku un skatos, ka diviem ieplūdes vārstiem tik bija vajadzīgā atstarpe. tad nu noregulēju izplūdes un ieplūdes vārstus. ieplūdes 0.10-0.15 un izplūdes 0.15-0.20, un ko šodien jau nejiet abi kreisie cilindri un kompresija tiem ir uz 8 un labie divi uz 9, domāju varbūt karbuļi nerukā kā vajag, norāvu gaisa filtru un pa rorēm tiem diviem gan starta gāzi pūtu, gan ar bendzīnu piesūcinātu purolonu pieliku-NEREAĢĒ.. a tie otri labie divi uzreiz mana. Dzirkstele uz svecēm ir, domāju kompresijā pazūd, iemetu citas sveces vienalga tas pats..netieku gudrs. |
Offline | |
|
mexa | 08. May 2013, 09:27 | #18940 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kapēc viņu pilda zinu, un to ka pilda samaļotiem arī, bet saimnieks bija teicis ka itkā gaiss tur, ta ja upēc salasīšanas ielaidīši ko vajag
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|