Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Bursali
06. May 2013, 23:28#18921

Kopš: 29. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Honda Hornet

Sveiki. Man jautājums. Ir moto Honda CB600F 99. gada.

Ja braucot atver droseli līdz galam, tahometrs uzkāpj līdz 9 000 apgriezieniem un tad pats atmetās aptuveni līdz 7 000 un atkal iegriežas. Ja izspiež sajūgu tad noslāpst. Pēc tam pagrūti iedarbināt. Tāda sajūta it kā degviela būtu par maz.

Varbūt kāds zin, kapēc tā?

Offline

Viesturs
06. May 2013, 23:37#18922

Kopš: 20. Nov 2012

No: Ikšķile

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Kawasaki KLE


06 May 2013, 09:20:31 Paw rakstīja:

05 May 2013, 23:37:02 Negantelis rakstīja:

05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg



Cik tad daudz viņš tur tek?

Tur jau nav daudz variantu.

1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.


Nu tā normāli pietecēja, pa kādām divām stundām 2 litri iztecēja. Dabūju liet ārā eļļu. Bet nu tagad cita šaize parādījās. Mocis iet kamēr krančiks stāv "Pri" pozīcijā kā pārslēdzu uz "ON" tā pēc kādām 5 min noslāpst. Laikam izdedzina visu kas ir karbulī un basta. Ir kādam idejas kāpēc tās tā ir? Ceru, ka sūkni nebūšu nosvilinājis


Vai atradi vainu? Manam arī tādi gļuki parādās. Neko neesmu jaucis un mainījis.

Offline

Galaxy
07. May 2013, 03:12#18923

Kopš: 29. Apr 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 30

Braucu ar: bmw 740,bmw 525tds,citroen c3,yamaha fzr1000

Iesavas galva pameginat uz ķiveres caurspidigā stikla uzlaist auto tonejamo plevi diz ka butu? Kads ir ko tadu provejis?

Offline

Rezuss
07. May 2013, 09:23#18924

Kopš: 29. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F

Help spečuki, vajadzīgs motorītis Kawasaki KX250F 2004-2005 gads, vai arī galva, cilindrs...

-----------------
Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!

Offline

KaaVan
07. May 2013, 09:31#18925

Kopš: 03. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: R1


07 May 2013, 03:12:08 Galaxy rakstīja:
Iesavas galva pameginat uz ķiveres caurspidigā stikla uzlaist auto tonejamo plevi diz ka butu? Kads ir ko tadu provejis?

ja braukāsi pa dienu un, un vakarā iesi gulēt, tad būs ok

Offline

gatispirmais
07. May 2013, 09:55#18926

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Ar mopēdu

,pēc kāda mirkļa,man ir baigā ķibele ar mopēdu.Kaut kā lāga neiet.Mopēds ir Yamaha YZF 750.Ka mauc ar 5 ... 6 robu neņem virsu,kad atsviežas un uzdod,vispār neiet tikai burbuļo.Ka mauc uz kādu divīti,atsakās vispār iet.

Offline

QQlis
07. May 2013, 10:23#18927

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Varbūt kāds zina un ir darījis - Suzukam (banditam 600s 2003. gada) odometrs rāda jūdzēs. Tad nu jautājums vai vispār neko nemainot var pāriet uz km, un ja var varbūt varētu padalīties kā to izdarīt!
Kaut kā tie km tuvāki sirdij!



-----------------

Offline

snyder
07. May 2013, 16:11#18928

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Baigā bēdā sanākusi, skaists laiks, bet mocis nejiet, netieku skaidrība kur problēma, tika mainīts tosols, bet mocim sanāca padarboties bik bez tosola radiātora(jo es muļķis nepiefiksēju ka radiātors no bačoka nav spējīgs iesūgt tosolu ) bet kleme nav, jo mocis gāja, un kompresija ir 11 atmosfēras, bet stāsts tur ka viņš nabags lejas ciet, un cilindrā netiek iekšā degviela, karoč griež pa tukšo viņš starteri, un laistās un tad kad gāja, ja moci turēja uz 8;000RPM tad viņam lēkāja aboroti, ķipa 8,000 tad 7,000, tad nokrīt tā ka tulīt noslāps, un tad uzlec atpakaļ uz 8,000 un noslāpst, un vairs nelec, pārjauc karbi, viss aiziet bez filtra, uzliek filtru atkal mirst, noņem filtru tāpat mirst?? ja ko nesapratāt jautājat paskaidrošu savādāk bet nu jā izpalīdziet gribas atžmiegt, cik nu tā mana 125 R CBR Honda spēj skriet

Offline

mainars
07. May 2013, 18:00#18929

Kopš: 28. Jul 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 71

Braucu ar: 800NK

Jautājums par karburatoriem,
man vienam karburatoram pazuda tas korkjis (laikam vakuma)ko ieteiktu likt vietaa? vai kā aiztaisīt? vītnes nav! ja pulkis vaļā motors strādā savadak un sakot braucienu slapst nost pie maziem apgriezieniem. ko iesakāt?

Offline

MCaiv
07. May 2013, 19:57#18930

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

Nemāku ielikt te bildi.
Varbūt kādam spečukam varu aizsūtīt uz e-pastu?
Lieta sekojošA:
Mo nesen iegādāts. Noņēmu mo beņķi un atklāju vienu detaļu, kura ir pieinstelēta klāt. Bez tās detaļas arī viss darbojas. Varbūt GPS pieslēgšnai vai rācijai HVZ..nevaru saprast

P.S. Moš kadam varu aizsūtīt lai ieliek bildes

Offline

mexa
07. May 2013, 20:28#18931

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jautajums tiem kas amortinjus remontee, ir no 600F2 itkaa pakalejais amortinsh, parplisa truba kas iet uz "gazes kameru", jautajums par pildisanu, un gaisosanu, vai ir kas ipashi cakariigs tajaa visaa, un varbut pie reizes kads var piedavat slauku PM

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ernis
07. May 2013, 20:48#18932

Kopš: 27. Aug 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Aprilia Pegaso 650

Kaa shitam kaplim ir ar motoru? Stundu motors? Vispaar kaadas atsauksmes?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...rilia/jbfei.html

Offline

shkapars
07. May 2013, 21:10#18933

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


07 May 2013, 20:28:47 mexa rakstīja:
jautajums tiem kas amortinjus remontee, ir no 600F2 itkaa pakalejais amortinsh, parplisa truba kas iet uz "gazes kameru", jautajums par pildisanu, un gaisosanu, vai ir kas ipashi cakariigs tajaa visaa, un varbut pie reizes kads var piedavat slauku PM


trubu uztaisi jebkurā hidrošļūteņu izgatavošanas vietā. ar uzpildīšanu bišķi jāpačakarējas ir, šis tas jāzin arī. bet nav nekas neiespējams.

Offline

mexa
07. May 2013, 21:33#18934

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
07. May 2013, 21:50#18935

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


07 May 2013, 21:33:59 mexa rakstīja:
es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas


gaisam nav jābūt eļļā.
iepriekš iztukšo gan nitrogena (tur iekšā nav gaiss) rezervuāru, jo tur var būt 8-10 bar

Offline

Negantelis
07. May 2013, 21:53#18936

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 May 2013, 21:50:16 shkapars rakstīja:

07 May 2013, 21:33:59 mexa rakstīja:
es sodien nepaspēju tikt līdz veicim, tikai 140 varēju atļauties maukt un tukša amortiņa nepaspēju... tātad gaisam nav jābūt necik, vai ne ? nu tad skaidrs ka jāmoka, tiaki vot vai iepriekš iztukšot gaisa rezervuāru? lai nav pa maz eļļas


gaisam nav jābūt eļļā.
iepriekš iztukšo gan nitrogena (tur iekšā nav gaiss) rezervuāru, jo tur var būt 8-10 bar


"Savādāk nepaspēsi pateikt Kačau ka aizies ka Bāc."

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
07. May 2013, 22:28#18937

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

manam itkā gaiss... tapēc jau tā arī rakstīju šļauka man pušu, vajadzēs tagad izmocīt gaisu no amortiņa tad štucerēt kopā laikam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
08. May 2013, 08:11#18938

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


07 May 2013, 22:28:17 mexa rakstīja:
manam itkā gaiss... tapēc jau tā arī rakstīju šļauka man pušu, vajadzēs tagad izmocīt gaisu no amortiņa tad štucerēt kopā laikam


slāpekli (angliski - nitrogen) atšķirt no gaisa ir pagrūti.
amortizatoros spiediena uzturēšanai izmanto slāpekli, jo gaiss sasilstot izplešās, bet slāpeklis nē. tāpēc pie dažādām temperatūrām amortizators uzvedās vienādi

Offline

normaals89
08. May 2013, 09:07#18939

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Labdien! Reģistrējos, jo pats vairs galā netieku.
Jau iepriekš manīju, ka brīžiem ''atslēdzas'' kāds no cilindriem, tad atkal jo biežāk pabrauc, tā iet bez problēmām. Ja retāk, tad atkal likās, ka kāds cilindrs tā īsti nestrādā, brīžiem pat nevarēja tā īsti pateikt, taka strādā un taka nē. Kā norāva kādu svečvadu, tad uzreiz bija atšķirība. uzliec atpakaļ-taka iet, taka nē..kaut kas burbuļo Karoč brīžiem saprast nevarēja vai viss ok vai nē.

Mocis: Suzuki GSF 400 Bandit
Nobraukums: 54471km

Tagad situācija: Nolēmu samainīt sveces, saliku jaunas, tad ar testeri izgāju svečvadus, visus grafītniekus un pīpes ar pretestībām pagaidām nometu nost un saliku tiešos svečvadus, bez pretestībām. Ar to nebija gana, tad nolēmu noraut karburatorus, uzliku uz galda, iztīrīju un precīzi pieregulēju, lai klapes strādātu sinhroni vienādi, adatu pacēlu par vienu robu, domāju lai labāk kož. apakšas mazās skrūvītes biju pagriezis arī uz 2.5 bet tolkas takā nebija, tad tagad atgriezu atpakaļ uz 1.5
itkā gāja labi, bet pa laikam atkal čakarējās kāds cilindrs, kamēr viss sakrāmēts uzreiz nevar nočekot kurs stobrs nerukā. Tad nolēmu kompresiju nomērīt, visiem bija ap 9, tad nu izlēmu ka varbūt vārsti jāregulē, norāvu vāku un skatos, ka diviem ieplūdes vārstiem tik bija vajadzīgā atstarpe. tad nu noregulēju izplūdes un ieplūdes vārstus. ieplūdes 0.10-0.15 un izplūdes 0.15-0.20, un ko šodien jau nejiet abi kreisie cilindri un kompresija tiem ir uz 8 un labie divi uz 9, domāju varbūt karbuļi nerukā kā vajag, norāvu gaisa filtru un pa rorēm tiem diviem gan starta gāzi pūtu, gan ar bendzīnu piesūcinātu purolonu pieliku-NEREAĢĒ.. a tie otri labie divi uzreiz mana. Dzirkstele uz svecēm ir, domāju kompresijā pazūd, iemetu citas sveces vienalga tas pats..netieku gudrs.

Offline

mexa
08. May 2013, 09:27#18940

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kapēc viņu pilda zinu, un to ka pilda samaļotiem arī, bet saimnieks bija teicis ka itkā gaiss tur, ta ja upēc salasīšanas ielaidīši ko vajag

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline