Autors | Ziņojums |
dzhanis | 05. May 2013, 15:07 | #18901 |
|
Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
|
05 May 2013, 13:44:09 Archy96 rakstīja:
05 May 2013, 13:40:56 dzhanis rakstīja:
Vieglak ir aizvest uz ultraskanu. Rezultats tads pats + pasam nav jacakarejas ar tirisanu. cenas ar 5-10Ls par motoru.
Kur to izpilda?
www.a-moto.lv (ar www prieksaa!) . price&performance, ka ari parasti nakamaja diena var braukt jau pakal no rita. |
Offline | |
|
arturix55 | 05. May 2013, 15:40 | #18902 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 35
Braucu ar: Bandītu
| Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'
|
Offline | |
|
mezamaris | 05. May 2013, 15:56 | #18903 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
04 May 2013, 22:45:40 david rakstīja:
04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.
Vecās arī čakarējās, tāpēc tika izmestas un ieskrūvētas jaunas.
Vienīgā versija, ka varbūt lietot parastās sveces, nevis irīdija.
Sportisti ibio,kām tev iridija sveces?Pārdevējs teica,ka kruti?Viņas ir kaprīzas,pārlejoties mirst,dārgas un tavam mocītim nafig nav vajadzīgas. |
Offline | |
|
|
matiicins | 05. May 2013, 20:32 | #18904 |
|
Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Kas ir jāmaina karburatorā, lai krosiniekam dabūtu liesāku degmaisījumu?
[ Šo ziņu laboja matiicins, 05 May 2013, 20:35:41 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline | |
|
Archy96 | 05. May 2013, 20:34 | #18905 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 May 2013, 20:32:29 matiicins rakstīja:
Kas ir jāmaina karburatorā, lai krosiniekam dabūtu liesāku degmaisījumu?
Galveno dīzi. Man vesela čupa ar dažādiem izmēriem garažā stāv.[ Šo ziņu laboja Archy96, 05 May 2013, 20:34:39 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
dzosua | 05. May 2013, 22:34 | #18906 |
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 180
Braucu ar: ZR7
| Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.
Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.
Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!
Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??
No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?
[ Šo ziņu laboja dzosua, 05 May 2013, 22:35:03 ] |
Offline | |
|
maniac | 05. May 2013, 23:25 | #18907 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 May 2013, 22:34:33 dzosua rakstīja:
Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.
Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.
Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!
Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??
No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?
Nav īsti skaidrs, kur un ko mēri... |
Offline | |
|
maniac | 05. May 2013, 23:28 | #18908 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 May 2013, 15:40:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'
Rezerve, pa taisno, atvērts.
Tā man skaidroja.
Ja atstāj uz prim - benzīns eļļā |
Offline | |
|
Negantelis | 05. May 2013, 23:34 | #18909 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
05 May 2013, 23:28:36 maniac rakstīja:
05 May 2013, 15:40:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'
Rezerve, pa taisno, atvērts.
Tā man skaidroja.
Ja atstāj uz prim - benzīns eļļā
Benzīns eļļa būs tikai tad ja arī kādam karbūzim adata nenoslēdz. Prim ir domāts lai izlaistu benžu no bākas bez vakuuma.
ER5 īpašniek. Tev jo īpaši iesakuseot līdzi degvielas krāniņa tīrībai un karbūžu adatu tīrībai. Zinu kādus 3 ER5 īpašniekus sevi to skaitā kas no rīta atrod moci ar 9 litri eļļas beznīna maisījuma karterī.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Negantelis | 05. May 2013, 23:37 | #18910 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg
Cik tad daudz viņš tur tek?
Tur jau nav daudz variantu.
1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
dzosua | 05. May 2013, 23:53 | #18911 |
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 180
Braucu ar: ZR7
|
05 May 2013, 23:25:38 maniac rakstīja:
05 May 2013, 22:34:33 dzosua rakstīja:
Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.
Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.
Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!
Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??
No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?
Nav īsti skaidrs, kur un ko mēri...
Meriju akumulatoram. |
Offline | |
|
Paw | 06. May 2013, 09:20 | #18912 |
|
Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
|
05 May 2013, 23:37:02 Negantelis rakstīja:
05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg
Cik tad daudz viņš tur tek?
Tur jau nav daudz variantu.
1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.
Nu tā normāli pietecēja, pa kādām divām stundām 2 litri iztecēja. Dabūju liet ārā eļļu. Bet nu tagad cita šaize parādījās. Mocis iet kamēr krančiks stāv "Pri" pozīcijā kā pārslēdzu uz "ON" tā pēc kādām 5 min noslāpst. Laikam izdedzina visu kas ir karbulī un basta. Ir kādam idejas kāpēc tās tā ir? Ceru, ka sūkni nebūšu nosvilinājis |
Offline | |
|
KaaVan | 06. May 2013, 10:28 | #18913 |
|
Kopš: 03. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: R1
| man bēda, ka raudāt gribas!
braucu jau otro sezonu ar suzu GSE500, nu lūk, nopirku no vācijas, pirmo sezonu nemainiju sveces un maucu ar vecajām, bet ir problēma, ka braucu ārpus pilsētas uz apm 130-140 km/h tad pabraucot kādu laiciņu, man viņš vienkārši slāpst nost, un kad noslāpst, tad kādas 20 min jāgaida, līdz var palaist, bet tagad nomainiju sveces ieliku iridium, ceribā, ka lidošu, bet nekā tā pati vaina- tad nu jautājums, kas vinam ir? karburatorus tikko iztīriju! |
Offline | |
|
mezavecis | 06. May 2013, 13:38 | #18914 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Ātrais jautājums-
kolēģim sakārojās bubinātāju lai vizinātos uz darbu ~80 km dienā
kura virzienā labāk skatīties no braukšanas baudas un kas mazāk sāpīgs maciņam degvielas patēriņš/ekspluotācijas izdevumi
Honda Shadow, VT 650-1100 cc
Kawasaki Vulcan, VN 650-1100 cc
Suzuki Intruder 650-1100 cc
Yamaha Drag Star 650-1100 cc
varbūt ir piedāvājumi 1500-2200 Ls 1999- 2006 gads
|
Offline | |
|
Archy96 | 06. May 2013, 14:16 | #18915 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
06 May 2013, 13:38:04 mezavecis rakstīja:
kolēģim sakārojās bubinātāju
Tavs kolēģis gan kārumnieks
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
sarmands | 06. May 2013, 21:49 | #18916 |
|
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
| Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū! |
Offline | |
|
sarmands | 06. May 2013, 22:17 | #18917 |
|
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
|
06 May 2013, 22:11:40 VATERLAND rakstīja:
06 May 2013, 21:49:01 sarmands rakstīja:
Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū!
Mani vnmr ir uzjautrinaajis tas daudzstaaviigo kraajums, kas seko peec tam, kad Arnim iezvanaas vinna telefoons garazza
It iipashi, ja seko augstaak aprakstiitaas probleemas iztirzaajums
ar daudzstāvīgajiem nemēdzu mētātiesi, ja pats pirms tam nepadomāju sīkāk paprasīt, kas un kā |
Offline | |
|
sarmands | 06. May 2013, 22:27 | #18918 |
|
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
|
06 May 2013, 22:24:42 VATERLAND rakstīja:
06 May 2013, 22:17:32 sarmands rakstīja:
06 May 2013, 22:11:40 VATERLAND rakstīja:
06 May 2013, 21:49:01 sarmands rakstīja:
Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū!
Mani vnmr ir uzjautrinaajis tas daudzstaaviigo kraajums, kas seko peec tam, kad Arnim iezvanaas vinna telefoons garazza
It iipashi, ja seko augstaak aprakstiitaas probleemas iztirzaajums
ar daudzstāvīgajiem nemēdzu mētātiesi, ja pats pirms tam nepadomāju sīkāk paprasīt, kas un kā
Kad ARNIM IEZVANAAS GARAZZA TELEFOONS!
Protams - klausules vienā galā, vai arī otrā! |
Offline | |
|
Andreass | 06. May 2013, 22:41 | #18919 |
|
Kopš: 14. Apr 2010
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Suzuki Bandit 600S '00
| Vajadzīgs neliels padoms.
Pēc ziemas miega beidzot iekustināju mocīti, bet itkā ir problēma. Aizmugurējās bremzes itkā izslīd. Tā teikt pie lielākas slodzes netur, ļauj mocim kustēties. Varbūt ka ir aprūsējušas, bet nu disks nav norūsējis, cik daudz janobrauc lai kluči atkal strādātu.
Bet varbūt tā ir bijis vienmēr un tā tam jābūt, atklāti sakot nekad neesmu to pārbaudījis, bet tagad pirms došanās uz Tehnisko izdomāju patestēt bremzes utt, pat nebraucot, bet stumjot var mierīgi ar nospiestu aizmugurējo bremzi pastumt mocīti
Eļļa nekur netek.
Problēma ar bandit 600 00gada
P.S. tiem kas sāks atcerēties vecos piedzīvojumus ar suportiem, viss tika iztīrīts, blīves saliktas un viss darbojās līdz noliku uz ziemas miegu. |
Offline | |
|
Naits | 06. May 2013, 22:48 | #18920 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| atgaisot mēģināji?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|