Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dzhanis
05. May 2013, 15:07#18901

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250


05 May 2013, 13:44:09 Archy96 rakstīja:

05 May 2013, 13:40:56 dzhanis rakstīja:
Vieglak ir aizvest uz ultraskanu. Rezultats tads pats + pasam nav jacakarejas ar tirisanu. cenas ar 5-10Ls par motoru.




Kur to izpilda?


www.a-moto.lv (ar www prieksaa!) . price&performance, ka ari parasti nakamaja diena var braukt jau pakal no rita.

Offline

arturix55
05. May 2013, 15:40#18902

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar: Bandītu

Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'

Offline

mezamaris
05. May 2013, 15:56#18903

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


04 May 2013, 22:45:40 david rakstīja:

04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Vecās arī čakarējās, tāpēc tika izmestas un ieskrūvētas jaunas.
Vienīgā versija, ka varbūt lietot parastās sveces, nevis irīdija.
Sportisti ibio,kām tev iridija sveces?Pārdevējs teica,ka kruti?Viņas ir kaprīzas,pārlejoties mirst,dārgas un tavam mocītim nafig nav vajadzīgas.

Offline

matiicins
05. May 2013, 20:32#18904

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Kas ir jāmaina karburatorā, lai krosiniekam dabūtu liesāku degmaisījumu?

[ Šo ziņu laboja matiicins, 05 May 2013, 20:35:41 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
05. May 2013, 20:34#18905

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 May 2013, 20:32:29 matiicins rakstīja:
Kas ir jāmaina karburatorā, lai krosiniekam dabūtu liesāku degmaisījumu?


Galveno dīzi. Man vesela čupa ar dažādiem izmēriem garažā stāv.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 05 May 2013, 20:34:39 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dzosua
05. May 2013, 22:34#18906

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 180

Braucu ar: ZR7

Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.

Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.

Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!

Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??

No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?

[ Šo ziņu laboja dzosua, 05 May 2013, 22:35:03 ]

Offline

maniac
05. May 2013, 23:25#18907

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 May 2013, 22:34:33 dzosua rakstīja:
Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.

Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.

Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!

Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??

No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?


Nav īsti skaidrs, kur un ko mēri...

Offline

maniac
05. May 2013, 23:28#18908

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 May 2013, 15:40:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'


Rezerve, pa taisno, atvērts.
Tā man skaidroja.
Ja atstāj uz prim - benzīns eļļā

Offline

Negantelis
05. May 2013, 23:34#18909

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


05 May 2013, 23:28:36 maniac rakstīja:

05 May 2013, 15:40:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki,
Paskaidrojiet lūdzu ko precīzi nozīmē šie stāvokļi degvielas vārstam (RES, PRIM, ON)
Suzuki GSF 02'


Rezerve, pa taisno, atvērts.
Tā man skaidroja.
Ja atstāj uz prim - benzīns eļļā


Benzīns eļļa būs tikai tad ja arī kādam karbūzim adata nenoslēdz. Prim ir domāts lai izlaistu benžu no bākas bez vakuuma.



ER5 īpašniek. Tev jo īpaši iesakuseot līdzi degvielas krāniņa tīrībai un karbūžu adatu tīrībai. Zinu kādus 3 ER5 īpašniekus sevi to skaitā kas no rīta atrod moci ar 9 litri eļļas beznīna maisījuma karterī.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
05. May 2013, 23:37#18910

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg



Cik tad daudz viņš tur tek?

Tur jau nav daudz variantu.

1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

dzosua
05. May 2013, 23:53#18911

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 180

Braucu ar: ZR7


05 May 2013, 23:25:38 maniac rakstīja:

05 May 2013, 22:34:33 dzosua rakstīja:
Divas dienas mo pastāvēja, šodien mēģinu piešķilt, griežu un pļukt klusums, pieliku ar krokodiliem pie auto, palādēju, pēc brīža mo iedarbinu.

Noņemu krokšus, gribu pabraukt, pļukt - noslāpst, griežu atslēgu - klusums.

Pamēru ar testeri 12.8, pēc tam vakarā iedomājos pamērīt ar slodzes testeri - tam rāda virs 13, bet slodzē - nokrīt pa nullēm!

Pareizi saprotu, ka aķītim kapi iestājušies??

No kāda veida ekspluatācijas pēkšņi var izbeigites +/- pasvaigs aķīts?


Nav īsti skaidrs, kur un ko mēri...

Meriju akumulatoram.

Offline

Paw
06. May 2013, 09:20#18912

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu


05 May 2013, 23:37:02 Negantelis rakstīja:

05 May 2013, 14:25:40 Paw rakstīja:
īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...
[IMG]http://img515.imageshack.us/img515/4686/p5050116k.jpg



Cik tad daudz viņš tur tek?

Tur jau nav daudz variantu.

1. Adata nenoslēdz(tek arī karterī/cilindrā).
2. Kaut ko galīgi ne tā esi savienojis.Piemēram krāniņa vakuma cauruli pievienojis benzīna padevei, bet šaubos ka tur vienādi diametri.


Nu tā normāli pietecēja, pa kādām divām stundām 2 litri iztecēja. Dabūju liet ārā eļļu. Bet nu tagad cita šaize parādījās. Mocis iet kamēr krančiks stāv "Pri" pozīcijā kā pārslēdzu uz "ON" tā pēc kādām 5 min noslāpst. Laikam izdedzina visu kas ir karbulī un basta. Ir kādam idejas kāpēc tās tā ir? Ceru, ka sūkni nebūšu nosvilinājis

Offline

KaaVan
06. May 2013, 10:28#18913

Kopš: 03. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: R1

man bēda, ka raudāt gribas!
braucu jau otro sezonu ar suzu GSE500, nu lūk, nopirku no vācijas, pirmo sezonu nemainiju sveces un maucu ar vecajām, bet ir problēma, ka braucu ārpus pilsētas uz apm 130-140 km/h tad pabraucot kādu laiciņu, man viņš vienkārši slāpst nost, un kad noslāpst, tad kādas 20 min jāgaida, līdz var palaist, bet tagad nomainiju sveces ieliku iridium, ceribā, ka lidošu, bet nekā tā pati vaina- tad nu jautājums, kas vinam ir? karburatorus tikko iztīriju!

Offline

mezavecis
06. May 2013, 13:38#18914

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Ātrais jautājums-
kolēģim sakārojās bubinātāju lai vizinātos uz darbu ~80 km dienā
kura virzienā labāk skatīties no braukšanas baudas un kas mazāk sāpīgs maciņam degvielas patēriņš/ekspluotācijas izdevumi

Honda Shadow, VT 650-1100 cc
Kawasaki Vulcan, VN 650-1100 cc
Suzuki Intruder 650-1100 cc
Yamaha Drag Star 650-1100 cc

varbūt ir piedāvājumi 1500-2200 Ls 1999- 2006 gads

Offline

Archy96
06. May 2013, 14:16#18915

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 May 2013, 13:38:04 mezavecis rakstīja:

kolēģim sakārojās bubinātāju


Tavs kolēģis gan kārumnieks

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

sarmands
06. May 2013, 21:49#18916

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū!

Offline

sarmands
06. May 2013, 22:17#18917

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650


06 May 2013, 22:11:40 VATERLAND rakstīja:

06 May 2013, 21:49:01 sarmands rakstīja:
Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū!


Mani vnmr ir uzjautrinaajis tas daudzstaaviigo kraajums, kas seko peec tam, kad Arnim iezvanaas vinna telefoons garazza

It iipashi, ja seko augstaak aprakstiitaas probleemas iztirzaajums


ar daudzstāvīgajiem nemēdzu mētātiesi, ja pats pirms tam nepadomāju sīkāk paprasīt, kas un kā

Offline

sarmands
06. May 2013, 22:27#18918

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650


06 May 2013, 22:24:42 VATERLAND rakstīja:

06 May 2013, 22:17:32 sarmands rakstīja:

06 May 2013, 22:11:40 VATERLAND rakstīja:

06 May 2013, 21:49:01 sarmands rakstīja:
Pie Teikas Arņa uzlikti atboiņiki, viss ir kedā. Jautājums - kā tos noņemt nost, lai tiktu klāt motoram? Skrūve izskrūvēta, bet nost nenāk. Prims zvanīt viņam pašam, iepostēju šeit, moš kādam būs jau atbilde. Cik noprotu - tikai viena skrūve arī tur ir. Senkjū!


Mani vnmr ir uzjautrinaajis tas daudzstaaviigo kraajums, kas seko peec tam, kad Arnim iezvanaas vinna telefoons garazza

It iipashi, ja seko augstaak aprakstiitaas probleemas iztirzaajums


ar daudzstāvīgajiem nemēdzu mētātiesi, ja pats pirms tam nepadomāju sīkāk paprasīt, kas un kā


Kad ARNIM IEZVANAAS GARAZZA TELEFOONS!


Protams - klausules vienā galā, vai arī otrā!

Offline

Andreass
06. May 2013, 22:41#18919

Kopš: 14. Apr 2010

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Suzuki Bandit 600S '00

Vajadzīgs neliels padoms.
Pēc ziemas miega beidzot iekustināju mocīti, bet itkā ir problēma. Aizmugurējās bremzes itkā izslīd. Tā teikt pie lielākas slodzes netur, ļauj mocim kustēties. Varbūt ka ir aprūsējušas, bet nu disks nav norūsējis, cik daudz janobrauc lai kluči atkal strādātu.
Bet varbūt tā ir bijis vienmēr un tā tam jābūt, atklāti sakot nekad neesmu to pārbaudījis, bet tagad pirms došanās uz Tehnisko izdomāju patestēt bremzes utt, pat nebraucot, bet stumjot var mierīgi ar nospiestu aizmugurējo bremzi pastumt mocīti
Eļļa nekur netek.
Problēma ar bandit 600 00gada

P.S. tiem kas sāks atcerēties vecos piedzīvojumus ar suportiem, viss tika iztīrīts, blīves saliktas un viss darbojās līdz noliku uz ziemas miegu.

Offline

Naits
06. May 2013, 22:48#18920

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

atgaisot mēģināji?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline