Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Tomucis
04. May 2013, 21:16#18881

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu to es nerakstiju pie darita,jo tas pats par sevi saprotams ) inline filtrs(zelta),baka itka ari tira.nu nav pie ka piekasities.bet problema ir,un nezinu ka ar to cinities
vai var but vaina sinhronizacija?bet itka blumfelds taisija

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 04 May 2013, 21:18:12 ]

Offline

kinigadners
04. May 2013, 22:13#18882

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


04 May 2013, 21:16:09 Tomucis rakstīja:
nu to es nerakstiju pie darita,jo tas pats par sevi saprotams ) inline filtrs(zelta),baka itka ari tira.nu nav pie ka piekasities.bet problema ir,un nezinu ka ar to cinities
vai var but vaina sinhronizacija?bet itka blumfelds taisija
Var arī gadīties ka vaina ir elektrībā,kaut kur nekontakts štepseļos,pīpītēs samērīt pretestības jo kāda neiet tad silst kompī izejas tranzistori un nāk ārā visādi pigori.Tas no pieredzes. Un tā nevar būt ka viss ir kārtībā bet motors nestrādā,ir otrādi.

Offline

Tomucis
04. May 2013, 22:16#18883

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu skaidrs ka nav kas kartiba,tik ka lai izpipe kas tieshi.nu pienemsim es izstaigashu pretestibas pastishos,a es isti nesaprot cik kur vajag buut (

04 May 2013, 22:13:31 kinigadners rakstīja:

04 May 2013, 21:16:09 Tomucis rakstīja:
nu to es nerakstiju pie darita,jo tas pats par sevi saprotams ) inline filtrs(zelta),baka itka ari tira.nu nav pie ka piekasities.bet problema ir,un nezinu ka ar to cinities
vai var but vaina sinhronizacija?bet itka blumfelds taisija
Var arī gadīties ka vaina ir elektrībā,kaut kur nekontakts štepseļos,pīpītēs samērīt pretestības jo kāda neiet tad silst kompī izejas tranzistori un nāk ārā visādi pigori.Tas no pieredzes. Un tā nevar būt ka viss ir kārtībā bet motors nestrādā,ir otrādi.

Offline

david
04. May 2013, 22:30#18884

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Pēc ziemas nelec Kawasaki Vulcan 1500, 1997.g. Benzīns bākā ir, starteris griež, svecēm dzirkstele ir, sveces slapjas. Pagaidām vienīgā versija, ka sveces aizlej vai tās citādi čakarējas, jo, kad visas izskrūvēju un izslaucīju, tad vienreiz uzsita, bet nepieleca.
Mainīt sveces negribās, jo rudenī tika ieskrūvētas jaunas irīdija.
Kāpēc čakarējas jaunas sveces, kur varētu būt problēma?

Offline

Archy96
04. May 2013, 22:35#18885

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2013, 22:30:36 david rakstīja:
Pēc ziemas nelec Kawasaki Vulcan 1500, 1997.g. Benzīns bākā ir, starteris griež, svecēm dzirkstele ir, sveces slapjas. Pagaidām vienīgā versija, ka sveces aizlej vai tās citādi čakarējas, jo, kad visas izskrūvēju un izslaucīju, tad vienreiz uzsita, bet nepieleca.
Mainīt sveces negribās, jo rudenī tika ieskrūvētas jaunas irīdija.
Kāpēc čakarējas jaunas sveces, kur varētu būt problēma?

Izdari vienu elementāru štelli - starta gāzi iepūt gaisa filtrā, nu to ētera baloniņu, tas mēdz palīdzēt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

david
04. May 2013, 22:39#18886

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


04 May 2013, 22:35:35 Archy96 rakstīja:

04 May 2013, 22:30:36 david rakstīja:
Pēc ziemas nelec Kawasaki Vulcan 1500, 1997.g. Benzīns bākā ir, starteris griež, svecēm dzirkstele ir, sveces slapjas. Pagaidām vienīgā versija, ka sveces aizlej vai tās citādi čakarējas, jo, kad visas izskrūvēju un izslaucīju, tad vienreiz uzsita, bet nepieleca.
Mainīt sveces negribās, jo rudenī tika ieskrūvētas jaunas irīdija.
Kāpēc čakarējas jaunas sveces, kur varētu būt problēma?

Izdari vienu elementāru štelli - starta gāzi iepūt gaisa filtrā, nu to ētera baloniņu, tas mēdz palīdzēt.

Paldies par ieteikumu, izmēģināšu.

Offline

mezamaris
04. May 2013, 22:40#18887

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Offline

david
04. May 2013, 22:45#18888

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Vecās arī čakarējās, tāpēc tika izmestas un ieskrūvētas jaunas.
Vienīgā versija, ka varbūt lietot parastās sveces, nevis irīdija.

Offline

martins2222
04. May 2013, 22:46#18889

Kopš: 10. Jan 2012

Ziņojumi: 89

Braucu ar: KTM 690 SMR


04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Un svecčvadus uzspraud!

Offline

david
04. May 2013, 22:49#18890

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


04 May 2013, 22:46:54 martins2222 rakstīja:

04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Un svecčvadus uzspraud!

Nepiesārņo ēteru

Offline

lomsz
05. May 2013, 02:45#18891

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Karburatorniekus bieži problēma pielaist pec vairākiem mēnešiem...ir bijis Vulcan 99, ir bijusi tā problēma... attaisi čoku lidz pusei, izskrūve sveci, iepilini ar šprici 1-2 miligramus svaiga bendzīna svečcaurumā, ieskrūvē sveci un škil... tā vairakas reizes kamēr pielec... vel VN 1,5 ar vienu karbuli pēc 96. g. ir paātrinatajsuknis karbulī (vai po ka viņu tur sauc), tas nozīme, ka pirms startēšanas vajag gāzi pagriezt vairakas reizes staruji lidz galam, tad vins tīru degvielu iesķiez bisk un tad startēt...

Offline

Negantelis
05. May 2013, 07:35#18892

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


05 May 2013, 02:45:10 lomsz rakstīja:
Karburatorniekus bieži problēma pielaist pec vairākiem mēnešiem...ir bijis Vulcan 99, ir bijusi tā problēma... attaisi čoku lidz pusei, izskrūve sveci, iepilini ar šprici 1-2 miligramus svaiga bendzīna svečcaurumā, ieskrūvē sveci un škil... tā vairakas reizes kamēr pielec... vel VN 1,5 ar vienu karbuli pēc 96. g. ir paātrinatajsuknis karbulī (vai po ka viņu tur sauc), tas nozīme, ka pirms startēšanas vajag gāzi pagriezt vairakas reizes staruji lidz galam, tad vins tīru degvielu iesķiez bisk un tad startēt...



Tā kā Mikijs Rurks filmā Harley Davidson and Marlboro men to darija pirms piešķīla moci un laida dzīvē.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

david
05. May 2013, 08:03#18893

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


05 May 2013, 07:35:47 Negantelis rakstīja:

05 May 2013, 02:45:10 lomsz rakstīja:
Karburatorniekus bieži problēma pielaist pec vairākiem mēnešiem...ir bijis Vulcan 99, ir bijusi tā problēma... attaisi čoku lidz pusei, izskrūve sveci, iepilini ar šprici 1-2 miligramus svaiga bendzīna svečcaurumā, ieskrūvē sveci un škil... tā vairakas reizes kamēr pielec... vel VN 1,5 ar vienu karbuli pēc 96. g. ir paātrinatajsuknis karbulī (vai po ka viņu tur sauc), tas nozīme, ka pirms startēšanas vajag gāzi pagriezt vairakas reizes staruji lidz galam, tad vins tīru degvielu iesķiez bisk un tad startēt...



Tā kā Mikijs Rurks filmā Harley Davidson and Marlboro men to darija pirms piešķīla moci un laida dzīvē.

Pateicos par padomiem!

Offline

Rockstar
05. May 2013, 12:35#18894

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

ADVriderā ieraudzīju:
...the engine cases, which were not even bead blasted but just cleaned with some special chemicals...


Kāds ir kaut ko tādu mēģinājis? Ar kādu līdzekli to var izdarīt?

Offline

Archy96
05. May 2013, 12:38#18895

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 May 2013, 12:35:02 Rockstar rakstīja:
ADVriderā ieraudzīju:
...the engine cases, which were not even bead blasted but just cleaned with some special chemicals...


Kāds ir kaut ko tādu mēģinājis? Ar kādu līdzekli to var izdarīt?

Mani arī interesē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dzhanis
05. May 2013, 13:40#18896

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Vieglak ir aizvest uz ultraskanu. Rezultats tads pats + pasam nav jacakarejas ar tirisanu. cenas ar 5-10Ls par motoru.

Offline

Archy96
05. May 2013, 13:44#18897

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 May 2013, 13:40:56 dzhanis rakstīja:
Vieglak ir aizvest uz ultraskanu. Rezultats tads pats + pasam nav jacakarejas ar tirisanu. cenas ar 5-10Ls par motoru.




Kur to izpilda?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dzhanis
05. May 2013, 13:45#18898

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250


04 May 2013, 22:49:00 david rakstīja:

04 May 2013, 22:46:54 martins2222 rakstīja:

04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Un svecčvadus uzspraud!

Nepiesārņo ēteru


Ar iridija svecem ir problemas, ja nav diezgan augsta kompresijas pakape. 200sx nissanam diezgan biezhi chakarejas un labakais variants bija ngk sveces pa 2Ls gabalaa(iridija ap 10Ls gab).

skruve vien parastas sveces ieksa

Offline

Paw
05. May 2013, 14:25#18899

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

īsi sakot tāda lieta, pa gaisa filtru tek ārā benža (kawasaki er5). Vakar pēc ziemas miega mainīju visus šķidrumus un arī sļauku karbulim (tā pa kuru iet antifrīzs). Itkā nu itāk visu saskrūvēju tā kā bija iepriekš bet nu hvz. Varbūt kaut kas pēc ziemas tur iesērējis, bet varbūt rokas līkas ...

Offline

david
05. May 2013, 14:42#18900

Kopš: 04. Feb 2013

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


05 May 2013, 13:45:33 dzhanis rakstīja:

04 May 2013, 22:49:00 david rakstīja:

04 May 2013, 22:46:54 martins2222 rakstīja:

04 May 2013, 22:40:00 mezamaris rakstīja:
Ieskrūvē atpakaļ vecās sveces.

Un svecčvadus uzspraud!

Nepiesārņo ēteru


Ar iridija svecem ir problemas, ja nav diezgan augsta kompresijas pakape. 200sx nissanam diezgan biezhi chakarejas un labakais variants bija ngk sveces pa 2Ls gabalaa(iridija ap 10Ls gab).

skruve vien parastas sveces ieksa

Ok, intuīcija man arī tā teica.

Offline