Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kidd
03. May 2013, 12:28#18861

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


03 May 2013, 11:56:02 MartinsR rakstīja:

03 May 2013, 10:18:01 Archy96 rakstīja:
Tur nevajag eļļu, bet es parasti lietoju molibdēna smēri, jeb ko līdzīgu.


ok, paldies par info
p.s. varu ieteikt disku remonta kantori Brīvības 116, nepagāja ne stunda un disks taisns kā jauns


un cik tas prieks?

Offline

Niere
03. May 2013, 12:33#18862

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


03 May 2013, 11:54:34 Yeehaa rakstīja:
Sveiciens īstiem vīriem!

Īsumā: trāpījās dzesēšanas šķidrumā eļļa. Viss bumbās, cēlonis atrasts, novērsts, it kā bojātais dzesēšanas šķidrums atsūkts, bet ne nomainīts pilnībā. Rezultātā - motora pārkaršanas lampiņa mēdz iedegties. Ventilators strādā tā, ka prieks. Kāda viedo vīru interneta diagnoze - vai pietiks ar dzeses šķidruma nomaiņu, lai viss atkal būtu, kā jaunībā, vai nāksies arī mainīt termostatu?

zinātnisks piegājiens ir mainīt tikai vienu elementu vai tikai viena elementa īpašības vienā piegājienā. pretējā gadījumā nekad nezināsi, kāda darbība devusi vēlamu vai nevēlamu efektu.

attiecīgi:
dzeses šķidrums jāmaina tā kā tā. nomaini.
ja viss pa vecam, tad ir iemesls skatīt jau dziļāk. taču to uztici profiem.
katrā ziņā neko nezaudēsi, ja nomainīto dzeses šķidrumu noliesi tīrā traukā un pēcāk izmantosi no jauna.

ņem vērā - pārkaršana ir viens no biežākajiem tālāku motora problēmu cēloņiem.

Offline

MartinsR
03. May 2013, 12:34#18863

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: KTM Duke 790


03 May 2013, 12:28:49 kidd rakstīja:
un cik tas prieks?


25 latvāņi

-----------------
Riders on the storm

Offline

kinigadners
03. May 2013, 12:54#18864

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


03 May 2013, 11:48:08 Rizza rakstīja:
Gribu noīsināt Remus trubu, vienīgi nav metāla kniedes, ir parastās ļumīnija... Baigi vajadzētu iespringt uz metāla kniedēm ??
Neržas kniedes tur jālieto,pārdodās skrūvju veikalos.Alumīnija kniedēm īsāks mūžs ātrāk izsitās un sāk vis kustēties.

Offline

Rizza
03. May 2013, 13:42#18865

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Paldies, tā arī nodomāju un tā arī izdarīju.

Offline

Ivis
03. May 2013, 15:31#18866

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Sveiciens spečukiem,

Mūžīgā sajūga problēma!!

Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?

Paldies!

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

hazaa
03. May 2013, 17:14#18867

Kopš: 22. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: kawasaki er6-n

jautajums kadam kurs saprot kaut ko no elektribas

nomainiju pagriezienus savam Kawitim uz led un rezultata prieksa ir parastas lampinas, bet aizmugure aste led, un protams ka iesledzot pagriezienu visa ta mirgosana ir pa atru ka to lietu risinat, janomaina vienkarsi tas relejs pret kadu kurs paredzets LED?

paldies jau ieprieks

Offline

jancels
03. May 2013, 22:46#18868

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


03 May 2013, 08:57:44 UDT rakstīja:
vakar treninjaa uzlecu piezemeejos, mocis noslaapa un viss dzirkstele pazuda, taa arii veel nevaru atrast.
Varbuut kaadam ir kaada pieredze kur parasti pazuud dzirksteles krosiniekiem, ar sprici?

RMZ-450 2009 gads.

Šitiem gadiem bija pārāk īss vadu mučkulis, kas nāk no kompja zem priekšējā numura plāksnes un kratoties tas pamazām rauj nost īsāko. Man pašam un vēl čomam notrūka degvielas sūkņa vads. Nācās pačakarēties, līdz atrada vainu, jo vizuāli vads itkā ir vietā. Varbūt tev līdzīgi, tiki ar dzirksteli. Pabaksties tur ap kompi un paskaties. ņem talkā servisa grāmatu un skaties, kurš vadiņš pie kompja konkrēti atbild par dzirksteli.

Offline

Negantelis
03. May 2013, 23:26#18869

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 May 2013, 17:14:43 hazaa rakstīja:
jautajums kadam kurs saprot kaut ko no elektribas

nomainiju pagriezienus savam Kawitim uz led un rezultata prieksa ir parastas lampinas, bet aizmugure aste led, un protams ka iesledzot pagriezienu visa ta mirgosana ir pa atru ka to lietu risinat, janomaina vienkarsi tas relejs pret kadu kurs paredzets LED?

paldies jau ieprieks


LEDinieks varētu arī nederēt jo nespēs pavilkt kvēlspuldzes. Varianti ir 3.

1.Nopirkt dārgu releju kas pavelk abus un pareizajā ātrumā.

2. ielikt pretestības lediem.

3. pieslēdz arī pašas spuldzītes un iebāz bardačokā lai spīd.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Igors
04. May 2013, 14:55#18870

Kopš: 25. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: HONDA

Dzeki nau te kadam kac pazistamaijs,kurs varetu atbraukt uz manu garazu,ustaisit diagnostiku,protams par atiecigu samaksu,varbut kac var iedut telefon numuru.

Offline

Galaxy
04. May 2013, 15:11#18871

Kopš: 29. Apr 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 30

Braucu ar: bmw 740,bmw 525tds,citroen c3,yamaha fzr1000

kads var pateikt kada ella japerk prieks yamaha fzr1000 ? tas mans pirmais mopeds saimnieks ieprieksejais teic ka vaidzetu ellu nomainit,bet nez kada japerk.

Offline

SemteX
04. May 2013, 15:20#18872

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


04 May 2013, 15:11:34 Galaxy rakstīja:
kads var pateikt kada ella japerk prieks yamaha fzr1000 ? tas mans pirmais mopeds saimnieks ieprieksejais teic ka vaidzetu ellu nomainit,bet nez kada japerk.

uzjauta dzekam Niere,vins zin vairak neka uz kannas rakstits

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

GAD
04. May 2013, 15:49#18873

Kopš: 18. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: ZX12R

Lieta tāda, ka sāka tecēt eļļa. Izskatās, ka tek no priekšējā ķēdes zobrata ass. Pastāstiet lūdzu - vai tur ir gultnis ar saļņiku kas varētu tecēt, vai kas cits? Ja tur ir gultnis cik apmēram naudiņas viņš maksā un kur viņu meklēt. Vai viņu pašam nomainīt baigā zinātne vajadzīga? Vēl jautājums vai priekšējā zobrata skrūvei kreisā vītne vai parastā? kaut kā nenāk vaļā

P.S. Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads

Offline

vellabeerns
04. May 2013, 15:51#18874

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


04 May 2013, 15:49:53 GAD rakstīja:
Lieta tāda, ka sāka tecēt eļļa. Izskatās, ka tek no priekšējā ķēdes zobrata ass. Pastāstiet lūdzu - vai tur ir gultnis ar saļņiku kas varētu tecēt, vai kas cits? Ja tur ir gultnis cik apmēram naudiņas viņš maksā un kur viņu meklēt. Vai viņu pašam nomainīt baigā zinātne vajadzīga? Vēl jautājums vai priekšējā zobrata skrūvei kreisā vītne vai parastā? kaut kā nenāk vaļā

P.S. Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads

gultnis, saļņiks un parastā vītne!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Igors
04. May 2013, 16:29#18875

Kopš: 25. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: HONDA

Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.

Offline

vellabeerns
04. May 2013, 18:27#18876

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.

klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Igors
04. May 2013, 19:42#18877

Kopš: 25. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: HONDA


04 May 2013, 18:27:43 vellabeerns rakstīja:

04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.

klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...

klikšķi ja bet nevar but ta ka 3 releji klikstina un nevienc no viniem nestrada,aizdedzes aclegu ari skatijos,tur smuki tris vadi,tur itka vis butu kartiba,tam relejam pienak 4 kontakti 2 no viniem plus minus,un ve divi aiziet vecvin zin kur,es te domaju suknis pactavigi nestrada pie palaisanas vi4 isledzas lidz kautkadam noteiktam spiedienam,varbut tur ir ta problema kas to spiedienu nosaka,tatad jabut kadam meslam kas nosaka kad vinam pamaz bendzina un kad pietiekami,es vinu itka atradu,bet tur nekadi vadi nepienak laij dotu signalu ka vinam butu jaiesledzas,laikam javed uz servisu.

Offline

Rockstar
04. May 2013, 20:04#18878

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525


04 May 2013, 19:42:20 Igors rakstīja:

04 May 2013, 18:27:43 vellabeerns rakstīja:

04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.

klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...

klikšķi ja bet nevar but ta ka 3 releji klikstina un nevienc no viniem nestrada,aizdedzes aclegu ari skatijos,tur smuki tris vadi,tur itka vis butu kartiba,tam relejam pienak 4 kontakti 2 no viniem plus minus,un ve divi aiziet vecvin zin kur,es te domaju suknis pactavigi nestrada pie palaisanas vi4 isledzas lidz kautkadam noteiktam spiedienam,varbut tur ir ta problema kas to spiedienu nosaka,tatad jabut kadam meslam kas nosaka kad vinam pamaz bendzina un kad pietiekami,es vinu itka atradu,bet tur nekadi vadi nepienak laij dotu signalu ka vinam butu jaiesledzas,laikam javed uz servisu.


Es, pirmkārt, paņemtu shēmu. Noskaidrotu kas tie par vēl 2 kontaktiem, kuri aiziet "velns viņu zin kur". Tad vēl varētu pamērīt spriegumu/strāvu sūknim (uz vadiem starp sūkni un releju) brīdī kad sūknis normāli darbojas un brīdī, kad viņam būtu jādarbojas, bet tomēr nedarbojas. Tas pats arī vadiem, kas tur slēgā to releju.
Btw kā tu zini, ka tur divi kontakti ir plus mīnus, nezinot kas ir pārējie divi?
Tikko pats pārvilku pusi shēmas savam moto, varu pateikt, ka viena slikta kontakta dēļ var visādi brīnumi uzrasties.

Offline

Tomucis
04. May 2013, 20:16#18879

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

svaiki.yamaha xz 550,Vision.
nevaru normali pacelt apgriezienus,jo slapst uzreiz.braucot raustas,dodu gazi,bet zuud jauda uzreiz,itka slaapst,lai uznemtu atrumu,ir jarausta ru4ka turpu shurpu,lai koutcik var kusteties.
sveces un filtri jauni.karburators tirits.
virzulji ari vel normas robezas,neskatoties uz vecumu.ari spiediens.
vai ir kadas idejas? pie Blumfelda pagaishgad ilgi nomocijos,ta ari vinsh neko neizpipeja

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 04 May 2013, 20:18:42 ]

Offline

uvelis
04. May 2013, 20:49#18880

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


04 May 2013, 20:16:32 Tomucis rakstīja:
svaiki.yamaha xz 550,Vision.
nevaru normali pacelt apgriezienus,jo slapst uzreiz.braucot raustas,dodu gazi,bet zuud jauda uzreiz,itka slaapst,lai uznemtu atrumu,ir jarausta ru4ka turpu shurpu,lai koutcik var kusteties.
sveces un filtri jauni.karburators tirits.
virzulji ari vel normas robezas,neskatoties uz vecumu.ari spiediens.
vai ir kadas idejas? pie Blumfelda pagaishgad ilgi nomocijos,ta ari vinsh neko neizpipeja

Varbūt bāka pilna ar mēsliem, paprovē iztīrīt/uzlikt filtriņu.

-----------------
...one life - live it...

Offline