Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kidd | 03. May 2013, 12:28 | #18861 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
03 May 2013, 11:56:02 MartinsR rakstīja:
03 May 2013, 10:18:01 Archy96 rakstīja:
Tur nevajag eļļu, bet es parasti lietoju molibdēna smēri, jeb ko līdzīgu.
ok, paldies par info
p.s. varu ieteikt disku remonta kantori Brīvības 116, nepagāja ne stunda un disks taisns kā jauns
un cik tas prieks? | Offline | | |
Niere | 03. May 2013, 12:33 | #18862 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
03 May 2013, 11:54:34 Yeehaa rakstīja:
Sveiciens īstiem vīriem!
Īsumā: trāpījās dzesēšanas šķidrumā eļļa. Viss bumbās, cēlonis atrasts, novērsts, it kā bojātais dzesēšanas šķidrums atsūkts, bet ne nomainīts pilnībā. Rezultātā - motora pārkaršanas lampiņa mēdz iedegties. Ventilators strādā tā, ka prieks. Kāda viedo vīru interneta diagnoze - vai pietiks ar dzeses šķidruma nomaiņu, lai viss atkal būtu, kā jaunībā, vai nāksies arī mainīt termostatu?
zinātnisks piegājiens ir mainīt tikai vienu elementu vai tikai viena elementa īpašības vienā piegājienā. pretējā gadījumā nekad nezināsi, kāda darbība devusi vēlamu vai nevēlamu efektu.
attiecīgi:
dzeses šķidrums jāmaina tā kā tā. nomaini.
ja viss pa vecam, tad ir iemesls skatīt jau dziļāk. taču to uztici profiem.
katrā ziņā neko nezaudēsi, ja nomainīto dzeses šķidrumu noliesi tīrā traukā un pēcāk izmantosi no jauna.
ņem vērā - pārkaršana ir viens no biežākajiem tālāku motora problēmu cēloņiem.
| Offline | | |
MartinsR | 03. May 2013, 12:34 | #18863 |
| Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
03 May 2013, 12:28:49 kidd rakstīja:
un cik tas prieks?
25 latvāņi
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
|
kinigadners | 03. May 2013, 12:54 | #18864 |
| Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
03 May 2013, 11:48:08 Rizza rakstīja:
Gribu noīsināt Remus trubu, vienīgi nav metāla kniedes, ir parastās ļumīnija... Baigi vajadzētu iespringt uz metāla kniedēm ??
Neržas kniedes tur jālieto,pārdodās skrūvju veikalos.Alumīnija kniedēm īsāks mūžs ātrāk izsitās un sāk vis kustēties. | Offline | | |
Rizza | 03. May 2013, 13:42 | #18865 |
| Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Paldies, tā arī nodomāju un tā arī izdarīju. | Offline | | |
Ivis | 03. May 2013, 15:31 | #18866 |
| Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
| Sveiciens spečukiem,
Mūžīgā sajūga problēma!!
Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?
Paldies!
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline | | |
hazaa | 03. May 2013, 17:14 | #18867 |
| Kopš: 22. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: kawasaki er6-n
| jautajums kadam kurs saprot kaut ko no elektribas
nomainiju pagriezienus savam Kawitim uz led un rezultata prieksa ir parastas lampinas, bet aizmugure aste led, un protams ka iesledzot pagriezienu visa ta mirgosana ir pa atru ka to lietu risinat, janomaina vienkarsi tas relejs pret kadu kurs paredzets LED?
paldies jau ieprieks | Offline | | |
jancels | 03. May 2013, 22:46 | #18868 |
| Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
03 May 2013, 08:57:44 UDT rakstīja:
vakar treninjaa uzlecu piezemeejos, mocis noslaapa un viss dzirkstele pazuda, taa arii veel nevaru atrast.
Varbuut kaadam ir kaada pieredze kur parasti pazuud dzirksteles krosiniekiem, ar sprici?
RMZ-450 2009 gads.
Šitiem gadiem bija pārāk īss vadu mučkulis, kas nāk no kompja zem priekšējā numura plāksnes un kratoties tas pamazām rauj nost īsāko. Man pašam un vēl čomam notrūka degvielas sūkņa vads. Nācās pačakarēties, līdz atrada vainu, jo vizuāli vads itkā ir vietā. Varbūt tev līdzīgi, tiki ar dzirksteli. Pabaksties tur ap kompi un paskaties. ņem talkā servisa grāmatu un skaties, kurš vadiņš pie kompja konkrēti atbild par dzirksteli. | Offline | | |
Negantelis | 03. May 2013, 23:26 | #18869 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
03 May 2013, 17:14:43 hazaa rakstīja:
jautajums kadam kurs saprot kaut ko no elektribas
nomainiju pagriezienus savam Kawitim uz led un rezultata prieksa ir parastas lampinas, bet aizmugure aste led, un protams ka iesledzot pagriezienu visa ta mirgosana ir pa atru ka to lietu risinat, janomaina vienkarsi tas relejs pret kadu kurs paredzets LED?
paldies jau ieprieks
LEDinieks varētu arī nederēt jo nespēs pavilkt kvēlspuldzes. Varianti ir 3.
1.Nopirkt dārgu releju kas pavelk abus un pareizajā ātrumā.
2. ielikt pretestības lediem.
3. pieslēdz arī pašas spuldzītes un iebāz bardačokā lai spīd.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Igors | 04. May 2013, 14:55 | #18870 |
| Kopš: 25. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 49
Braucu ar: HONDA
| Dzeki nau te kadam kac pazistamaijs,kurs varetu atbraukt uz manu garazu,ustaisit diagnostiku,protams par atiecigu samaksu,varbut kac var iedut telefon numuru. | Offline | | |
Galaxy | 04. May 2013, 15:11 | #18871 |
| Kopš: 29. Apr 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 30
Braucu ar: bmw 740,bmw 525tds,citroen c3,yamaha fzr1000
| kads var pateikt kada ella japerk prieks yamaha fzr1000 ? tas mans pirmais mopeds saimnieks ieprieksejais teic ka vaidzetu ellu nomainit,bet nez kada japerk. | Offline | | |
SemteX | 04. May 2013, 15:20 | #18872 |
| Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
|
04 May 2013, 15:11:34 Galaxy rakstīja:
kads var pateikt kada ella japerk prieks yamaha fzr1000 ? tas mans pirmais mopeds saimnieks ieprieksejais teic ka vaidzetu ellu nomainit,bet nez kada japerk.
uzjauta dzekam Niere,vins zin vairak neka uz kannas rakstits
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D | Offline | | |
GAD | 04. May 2013, 15:49 | #18873 |
| Kopš: 18. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: ZX12R
| Lieta tāda, ka sāka tecēt eļļa. Izskatās, ka tek no priekšējā ķēdes zobrata ass. Pastāstiet lūdzu - vai tur ir gultnis ar saļņiku kas varētu tecēt, vai kas cits? Ja tur ir gultnis cik apmēram naudiņas viņš maksā un kur viņu meklēt. Vai viņu pašam nomainīt baigā zinātne vajadzīga? Vēl jautājums vai priekšējā zobrata skrūvei kreisā vītne vai parastā? kaut kā nenāk vaļā
P.S. Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads | Offline | | |
vellabeerns | 04. May 2013, 15:51 | #18874 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
04 May 2013, 15:49:53 GAD rakstīja:
Lieta tāda, ka sāka tecēt eļļa. Izskatās, ka tek no priekšējā ķēdes zobrata ass. Pastāstiet lūdzu - vai tur ir gultnis ar saļņiku kas varētu tecēt, vai kas cits? Ja tur ir gultnis cik apmēram naudiņas viņš maksā un kur viņu meklēt. Vai viņu pašam nomainīt baigā zinātne vajadzīga? Vēl jautājums vai priekšējā zobrata skrūvei kreisā vītne vai parastā? kaut kā nenāk vaļā
P.S. Mocis - Honda CBR 919, 1998 gads
gultnis, saļņiks un parastā vītne!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Igors | 04. May 2013, 16:29 | #18875 |
| Kopš: 25. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 49
Braucu ar: HONDA
| Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš. | Offline | | |
vellabeerns | 04. May 2013, 18:27 | #18876 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.
klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Igors | 04. May 2013, 19:42 | #18877 |
| Kopš: 25. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 49
Braucu ar: HONDA
|
04 May 2013, 18:27:43 vellabeerns rakstīja:
04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.
klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...
klikšķi ja bet nevar but ta ka 3 releji klikstina un nevienc no viniem nestrada,aizdedzes aclegu ari skatijos,tur smuki tris vadi,tur itka vis butu kartiba,tam relejam pienak 4 kontakti 2 no viniem plus minus,un ve divi aiziet vecvin zin kur,es te domaju suknis pactavigi nestrada pie palaisanas vi4 isledzas lidz kautkadam noteiktam spiedienam,varbut tur ir ta problema kas to spiedienu nosaka,tatad jabut kadam meslam kas nosaka kad vinam pamaz bendzina un kad pietiekami,es vinu itka atradu,bet tur nekadi vadi nepienak laij dotu signalu ka vinam butu jaiesledzas,laikam javed uz servisu. | Offline | | |
Rockstar | 04. May 2013, 20:04 | #18878 |
| Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
|
04 May 2013, 19:42:20 Igors rakstīja:
04 May 2013, 18:27:43 vellabeerns rakstīja:
04 May 2013, 16:29:08 Igors rakstīja:
Lieta tada nopirku seu mociti Honda CBR 929m 2001 gada,bij neliela problema ar pielaisanu pagriezot aizdedzes aclegu reizem suknis negribej ieslegties,nu es nodomaju,varbut kontakti kaukur apsurbejusi vaij kautkur slikts kontakts,izradijas relejs cakarej galvu,idomaju iebrauksu grosa kauko piemeklesu,nopirku uzliku,Un pec ta briza vispar suknis negrib slegties,dabuju oridinalo releju,un atkal vic negrib slegties,suknis strada pie tisas pieslegsanas pie akumulatora,ar testeri izgaju cauri lidz relejam kontakts ira,relejam klikšķis ari ira,BET SUKNIS NESLEDZAS jau sak besittt varbut kac var ko ieteikt,zinu brauc uz diagnostiku,ir vel kadi varianti,vaij kac pazistamaijs kurw varetu atbraukt pie manis ustaisit diagnostiku,paldies iepriekš.
klikšķis ta klikšķis, bet vai tas klikšķis tiešām ieslēdz sūkni? varbūt klikšķis ir (relejs nostrādā), bet elektrība uz releja kājiņu nav!?
un ja tomēr esi pārliecināts, ka relejs 100% darbojošs (nevis vienkārši klikšķošs) un sūkni pa taisno savienojot, tas tiešām pumpē, tad meklē vainu vados no releja līdz sūknim! gan jau testējot biji i bāku noņēmis, i vēl šo to pajaucis...mēģini kaut kā patestēt saliekot visu kopā, pakustinot vadus, štekerus...izpēti kārtīgi atslēgu (slēdzeni), jo tai jau arī kustīgais mehānisms (kas savieno kontaktus) nav mūžīgs...varbūt kaut kur vadus pakustinot arī ir tas "brīžiem ir, brīžiem nav" - tad vismaz būs nojausma, kurā virzienā meklēt!
vai diagnostika tev pateiks, kurā vadā nekontakts...ja vien tas nav kaut kur smadzenē...
klikšķi ja bet nevar but ta ka 3 releji klikstina un nevienc no viniem nestrada,aizdedzes aclegu ari skatijos,tur smuki tris vadi,tur itka vis butu kartiba,tam relejam pienak 4 kontakti 2 no viniem plus minus,un ve divi aiziet vecvin zin kur,es te domaju suknis pactavigi nestrada pie palaisanas vi4 isledzas lidz kautkadam noteiktam spiedienam,varbut tur ir ta problema kas to spiedienu nosaka,tatad jabut kadam meslam kas nosaka kad vinam pamaz bendzina un kad pietiekami,es vinu itka atradu,bet tur nekadi vadi nepienak laij dotu signalu ka vinam butu jaiesledzas,laikam javed uz servisu.
Es, pirmkārt, paņemtu shēmu. Noskaidrotu kas tie par vēl 2 kontaktiem, kuri aiziet "velns viņu zin kur". Tad vēl varētu pamērīt spriegumu/strāvu sūknim (uz vadiem starp sūkni un releju) brīdī kad sūknis normāli darbojas un brīdī, kad viņam būtu jādarbojas, bet tomēr nedarbojas. Tas pats arī vadiem, kas tur slēgā to releju.
Btw kā tu zini, ka tur divi kontakti ir plus mīnus, nezinot kas ir pārējie divi?
Tikko pats pārvilku pusi shēmas savam moto, varu pateikt, ka viena slikta kontakta dēļ var visādi brīnumi uzrasties. | Offline | | |
Tomucis | 04. May 2013, 20:16 | #18879 |
| Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| svaiki.yamaha xz 550,Vision.
nevaru normali pacelt apgriezienus,jo slapst uzreiz.braucot raustas,dodu gazi,bet zuud jauda uzreiz,itka slaapst,lai uznemtu atrumu,ir jarausta ru4ka turpu shurpu,lai koutcik var kusteties.
sveces un filtri jauni.karburators tirits.
virzulji ari vel normas robezas,neskatoties uz vecumu.ari spiediens.
vai ir kadas idejas? pie Blumfelda pagaishgad ilgi nomocijos,ta ari vinsh neko neizpipeja [ Šo ziņu laboja Tomucis, 04 May 2013, 20:18:42 ] | Offline | | |
uvelis | 04. May 2013, 20:49 | #18880 |
| Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
04 May 2013, 20:16:32 Tomucis rakstīja:
svaiki.yamaha xz 550,Vision.
nevaru normali pacelt apgriezienus,jo slapst uzreiz.braucot raustas,dodu gazi,bet zuud jauda uzreiz,itka slaapst,lai uznemtu atrumu,ir jarausta ru4ka turpu shurpu,lai koutcik var kusteties.
sveces un filtri jauni.karburators tirits.
virzulji ari vel normas robezas,neskatoties uz vecumu.ari spiediens.
vai ir kadas idejas? pie Blumfelda pagaishgad ilgi nomocijos,ta ari vinsh neko neizpipeja
Varbūt bāka pilna ar mēsliem, paprovē iztīrīt/uzlikt filtriņu.
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
|
|