Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Močiem ar slapjo sajūgu noteikti arī sajūgs aizies kramā
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
19 Aug 2013, 14:38:59 deMarco rakstīja:
Močiem ar slapjo sajūgu noteikti arī sajūgs aizies kramā
A varbūt slīdošs sajūgs beigs slīdēt, jo uz dfrikcijas diskiem izveidosies krama slānis
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| sūti to keramiķi podā noraut to dziru. | Offline | | |
|
virsnieks | | Kopš: 31. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1153
Braucu ar: R1200GS & FIESTA
|
19 Aug 2013, 13:34:02 mexa rakstīja:
man te viens paziņa reklamējas ar piedevu eļļai(kādu izlikšu precīsu nosaukumu kad būs rokā burciņa) itkā uz krama bāzēta, no krievijas, saka ka ļoti labi spēj pacelt kompresinu, tobiš pielipt kur vajag, vai ir kāds priekšlaicīgs minējums par izmest/ieliet pamēģināt? vai gaidāms rezultāts kāno molibdēna pievevām-sadirsts produkts?
Man kādreiz Arnolds Dambis iedeva arī kaut kādu tamlīdszīgu dziru eļļas piedeva padilušam dzinējam. Katrā ziņā VW Passat tā dzira palīdzēja. Pēc 5000 km viss bija štokos, vienīgi kas bija pēc tam nezinu jo pārdevu to klankaru.
----------------- ko gribu to daru | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
19 Aug 2013, 16:05:30 virsnieks rakstīja:
19 Aug 2013, 13:34:02 mexa rakstīja:
man te viens paziņa reklamējas ar piedevu eļļai(kādu izlikšu precīsu nosaukumu kad būs rokā burciņa) itkā uz krama bāzēta, no krievijas, saka ka ļoti labi spēj pacelt kompresinu, tobiš pielipt kur vajag, vai ir kāds priekšlaicīgs minējums par izmest/ieliet pamēģināt? vai gaidāms rezultāts kāno molibdēna pievevām-sadirsts produkts?
Man kādreiz Arnolds Dambis iedeva arī kaut kādu tamlīdszīgu dziru eļļas piedeva padilušam dzinējam. Katrā ziņā VW Passat tā dzira palīdzēja. Pēc 5000 km viss bija štokos, vienīgi kas bija pēc tam nezinu jo pārdevu to klankaru.
Kādreiz tika ekspirimentēts ar tām eļļas piedevām.Tika pirms motora remonta ieliets ...pabraukts. Mērījām kompresiju pirms ieliešanas un pēc nobrauktiem 1000km....Kompresija neatšķīrās ne par vienu iedaļu...kad izjaucām motoru nekādi tur detaļu diametru palielināšanās protams nebij notikusi! Reiz Šnepam ..bijām ar viņu pazīstami..tika prasīts kāpēc tu reklamē to produktu no kura nav nekāda labuma....viņa atbilde bij: kā maksā tā runāju!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Aug 2013, 17:04:43 elf rakstīja:
Reiz Šnepam ..bijām ar viņu pazīstami..tika prasīts kāpēc tu reklamē to produktu no kura nav nekāda labuma....viņa atbilde bij: kā maksā tā runāju!
jopcik, man tieši tāds priekšstats!
tas kontekstā ar viņa "pētījumu" par politetrafluoretilēna (PTFE) piedevām un citiem. klaji varēja manīt to, ka piedevu pozitīvā ietekme tiek izcelta, bat visas pārējās vienkārši netiek pieminētas.
paldies par būtisku informāciju. Šneps daudz "pētījumu" veicis. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| sory, nebija domāts mocim liet to kramu, bet autosam, ja baigi līp ta skaidrs ka aplips arīsajūgs
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
FLY | | Kopš: 07. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 200
Braucu ar: R1250GS
| vai te ir kādas atsauksmes par Prolong AFMT produktu izmantošanai gan auto gan moto?
http://prolong.lv/vieglajam-automasinam/
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| To: Fly
Kāds ir mērķis, ko vēlies ar piedevu sasniegt? | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Nav gluži moto tēma, bet eļļu gan.
Ir Pansam lētais 25L kompresors. Iekšā rūpnīcas eļļa. Vajag nomainīt. Pansam eļļa maksā ap 6 LVL 1/2 litrā@Depo
Jautājums - kas tās vispār par eļļām un varbūt var ko lētāku liet iekšā?
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ar kompresoriem jāuzmanās. nepareiza eļļa un nodeg ne tikai kompresors, bet vēl arī visa garāža vai pat ražotne.
tā kā netā nav atrodama plašāka informācija par konkrēto Pansam kompresoru eļļu, nevaru arī ieteikt nekādas alternatīvas. visdrīzāk tā būs kāda 68tās viskozitātes kompresoru eļļa uz PAO sintētikas bāzes, bet droši to apgalvot nevaru.
tā kā apjoms tur nav liels, es tomēr izmantotu oriģinālo produktu. tā kā tā PAO nebūs pa lēto un ar vismaz 6Ls/L jārēķinās. bet tas 10L un lielākos iepakojumos. mazos iepakojumos cena vienmēr būs kosmoss. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| @Niere
Cik esmu i-netā lasījis tad eļļas degradācijas līmeni nosaka sārms un skābe. Eļļai oksidejoties skābes līmenis eļļā pieaug un sārms samazinās.
Jautājums vai ir iespējams mājas āpstakļos tos abus divus izmērīt jaunai eļļai lai pec tam salidzinātu ar dzinējā ielieto un novertētu eļļas stāvokli? (Atceros ka skolas laikā bija 'magiskie' papīrīši ar kuru palīdzību varēja noteikt šķidumam vidi) | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ar "garāžas metodēm" pietiekami precīzi TBN/TAN noteikt nevar. TBN (Total Base Number) dažkārt atrodams produkta datu lapā, bet pārsvarā gan tikai smago dīzeļmotoru un gāzes motoru eļļām.
ir īpašas express analīzes gan TBN, gan TAN, taču tās maksā pusi no pilnām analīzēm. vienīgā priekšrocība, ka rezultātu var iegūt neatejot no kases. tādas attīstītās valstīs dažkārt izmanto lielu ražotņu eļļošanas sistēmu analīzei vai tādās, kur TAN/TBN izmaiņas var notikt ļoti strauji. primāri piemērotas sistēmām, kurās eļļa ātri nolietojas. piemēram, ar biogāzi darbināmos koģenerācijas motoros vai ar augsta sēra satura degvielu darbināmos kuģu motoros.
ja runājam par moto motoreļļām, tad eļļas normālā novecošanās nav aktuāla problēma, īpaši jau sintētiskām eļļām. moto eļļu primārā problēma ir kontaminācija jeb piesārņojums, kā arī viskozitātes (ne)stabilitāte.
kādēļ vispār jautājums par TBN/TAN šķiet aktuāls? | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| kādēļ vispār jautājums par TBN/TAN šķiet aktuāls?
priekšā ziemošanas laiks ir jādomā ko darīt ar ne tik sen ielietu eļļu[ Šo ziņu laboja Next, 29 Aug 2013, 09:36:34 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
29 Aug 2013, 09:23:28 Next rakstīja:
kādēļ vispār jautājums par TBN/TAN šķiet aktuāls?
priekšā ziemošanas laiks ir jādomā ko darīt ar ne tik sen ielietu eļļu
gari nestāstīšu kādēļ, bet bez TBN/TAN vēl ir gana citi būtiski parametri, kas pirms eļļas atstāšanas motorā būtu jāņem vērā.
izklausās, ka ļoti rūpīgi attiecies pret savu dzelzi. tad jau labāk nepažēlo 20Ls izmantotās eļļas analīzei un uzzināsi stipri vairāk gan par motora stāvokli un tehnisko kārtību, gan par izmantoto eļļu.
ok, ja esi 100% drošs, ka ar degvielas sistēmu, gaisa filtru utt. viss kārtībā un izmantota sintētiska eļļa, i nobraukts mazāk par 1/3 no nomaiņas intervāla, visdrīzāk eļļu varētu atstāt.
bet to viennozīmīgi nevari zināt nedz Tu, nedz kāds cits. | Offline | | |
ghost_az | | Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
| Bet ja jauna eļļa un filtrs maksā mazāk par tiem 20 Ls?
Labāk taču nomainīt un nelauzīt galvu? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ja interesē tikai un vienīgi eļļas stāvoklis, tad noteikti nav vērts. taču analīzei ir daudz plašāka funkcija.
te izklāstīta būtība.
no attiecīgās diskusijas ir saite uz skaidrojumu, kādēļ tāds pasākums nepieciešams. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
29 Aug 2013, 12:49:38 Niere rakstīja:
29 Aug 2013, 09:23:28 Next rakstīja:
kādēļ vispār jautājums par TBN/TAN šķiet aktuāls?
priekšā ziemošanas laiks ir jādomā ko darīt ar ne tik sen ielietu eļļu
gari nestāstīšu kādēļ, bet bez TBN/TAN vēl ir gana citi būtiski parametri, kas pirms eļļas atstāšanas motorā būtu jāņem vērā.
izklausās, ka ļoti rūpīgi attiecies pret savu dzelzi. tad jau labāk nepažēlo 20Ls izmantotās eļļas analīzei un uzzināsi stipri vairāk gan par motora stāvokli un tehnisko kārtību, gan par izmantoto eļļu.
ok, ja esi 100% drošs, ka ar degvielas sistēmu, gaisa filtru utt. viss kārtībā un izmantota sintētiska eļļa, i nobraukts mazāk par 1/3 no nomaiņas intervāla, visdrīzāk eļļu varētu atstāt.
bet to viennozīmīgi nevari zināt nedz Tu, nedz kāds cits.
uz analīzi man naudas nav žēl un kaut kād vēlāk to noteikti izmantošu, tik pagaidām man nav ko nodot, jo nomaiņas intervals ir 10000km/12m un nobraukts ir 2500km/1m. ielieta ir "sintetiskā" eļļa uz estēru "bāzes" ar kuru es pagaidām neesmu apmierināts [ Šo ziņu laboja Next, 29 Aug 2013, 16:49:11 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
29 Aug 2013, 15:47:53 Next rakstīja:
uz analīzi man naudas nav žēl un kaut kād vēlāk to noteikti izmantošu, tik pagaidām man nav ko nodot, jo nomaiņas intervals ir 10000km/12m un nobraukts ir 2500km/1m. ielieta ir "sintetiskā" eļļa uz estēru "bāzes" ar kuru es pagaidām neesmu apmierināts
analīzi iespējams noņemt arī bez eļļas maiņas, proti, ar speciālu rokas vakuumsūkni. mēdz būt gan dažkārt grūti piekļūt mocikiem, īpaši baikiem, līdz karterim, bet parasti jau var.
ja nolemsi, varam to izveikt, ja vien neesi kur tālu no Rīgas.
p.s.
nekāda ziņā nemēģinu pierunāt - man no tā interese tikai profesionāla. iegūt pēc iespējas vairāk datus par moto eļļām. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
29 Aug 2013, 17:13:56 Niere rakstīja:
analīzi iespējams noņemt arī bez eļļas maiņas, proti, ar speciālu rokas vakuumsūkni. mēdz būt gan dažkārt grūti piekļūt mocikiem, īpaši baikiem, līdz karterim, bet parasti jau var.
ja nolemsi, varam to izveikt, ja vien neesi kur tālu no Rīgas.
p.s.
nekāda ziņā nemēģinu pierunāt - man no tā interese tikai profesionāla. iegūt pēc iespējas vairāk datus par moto eļļām.
izņemt tā nav problēma. es no tāda viedokļa ka tai eļļai ir jāpastrāda kaut vismaz 1/2 no maiņas intervāla lai bīlde ko izdos analīzes būtu plašāka. no tā ka to eļļu uzreiz pec ziemošanas nodošu analīzēm, cik nojaušu arī labi nebūs. | Offline | | |
|
|