Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ķiveres

AutorsZiņojums
dusk
01. Aug 2011, 09:54#1861

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


31 Jul 2011, 22:45:41 stulbenis rakstīja:
Šuberts ir komfortablāks,tipa klusāks,bet arī smagāks par Shoei.

Principā svars līdzīgs
Shoei 1590gr : http://www.shoei-europe.com/uk/products/MULTITEC

Schuberth 1570 gr : http://www.schuberth.com/en/products/motorcycle...ht-standard.html

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

Tomo
07. Aug 2011, 13:03#1862

Kopš: 31. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: Kawasaki KLE500

Eh, palika Žēl naudas un nopirku GIVI X Modular. Moš ir arī biki smagāka, bet ērta, visas fīčas ok, un nokaulēju līdz Ls 100 par jaunu. Vēl 2 stiklus par lēto paķēru pie reizes. Nav ne vainas, Ls 200 ietaupīt

Offline

deMarco
07. Aug 2011, 16:47#1863

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

GT
07. Aug 2011, 17:38#1864

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Offline

kidd
07. Aug 2011, 18:34#1865

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?


tak veel leetaak ir nopirkt alumiinija katlinju pa 9 lati un sveers 800 gramus..

ne tikai svarā slēpjas cenu atšķirība

[ Šo ziņu laboja kidd, 07 Aug 2011, 18:35:37 ]

Offline

jurro
07. Aug 2011, 20:46#1866

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Nopērc pirmo pa 60. Pabraukā, padomā, parunā ar citiem. Tad paņemsi normālu podu 150-250 Ls robežās. Pirmā paliks rezervē vai arī nopārdosi.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Tomo
08. Aug 2011, 06:29#1867

Kopš: 31. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: Kawasaki KLE500


07 Aug 2011, 16:47:05 deMarco rakstīja:
Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm

Kas viņai bija vainas? Esmu palietojis visdažādākās ķiveres. Neteikšu, ka šī ir pati ērtākā tīri tādā ziņā, kā viņa sēž uz galvas. Troksnis mērens, ļoti labi var dzirdēt, kas notiek apkārt. Aerodinamika maniem ātrumiem pilnīgi apmierinoša. Un visas fīčas -- stikla pacelšana, fiksēšana, žokļa pacelšana, atāķēšana, ventilācija, saulesbrilles -- strādā gandrīz ideāli. Ir biki sajūta, ka viss drusku par stingru, bet tas ar laiku ievalkājas. Un Ls 100 ir ļoooti laba cena šitam modelim. Pie tam stiklus var atļauties mainīt katru gadu -- Ls 17

[ Šo ziņu laboja Tomo, 08 Aug 2011, 06:34:17 ]

Offline

Niksons
08. Aug 2011, 14:59#1868

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


08 Aug 2011, 06:29:14 Tomo rakstīja:

07 Aug 2011, 16:47:05 deMarco rakstīja:
Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm

Kas viņai bija vainas? Esmu palietojis visdažādākās ķiveres. Neteikšu, ka šī ir pati ērtākā tīri tādā ziņā, kā viņa sēž uz galvas. Troksnis mērens, ļoti labi var dzirdēt, kas notiek apkārt. Aerodinamika maniem ātrumiem pilnīgi apmierinoša. Un visas fīčas -- stikla pacelšana, fiksēšana, žokļa pacelšana, atāķēšana, ventilācija, saulesbrilles -- strādā gandrīz ideāli. Ir biki sajūta, ka viss drusku par stingru, bet tas ar laiku ievalkājas. Un Ls 100 ir ļoooti laba cena šitam modelim. Pie tam stiklus var atļauties mainīt katru gadu -- Ls 17


Katram savs
Starpība starp "gandrīz ideāli" un "ideāli" parasti ir ļoti liela. Ir tāds 20 - 80 % princips. 80 % darba tiek veikti 20 % laikā un pēdējā piektdaļa izēd visu līdz galam...

Ja relatīvi nelielos ātrumos kruizerē ar vienstobra endūriķi, protams, ķiverei nav jābūt pēdējam tehnikas kliedzienam.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

security
08. Aug 2011, 16:15#1869

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2380

Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///


31 Jul 2011, 05:58:55 Tomo rakstīja:
Sveiki visapkārt!

Skatos, baisi garais tofiks iazveidojies. Nu, tad es kā jauniņais par tēmu: Kura būu labāaka?
ķivere vajadzīga ceļošanai, kur bieži jāapstājas, kāds jāuzrunā utt.


Šī ap Ls300

http://www.bildites.lv/images/gv0xx200c2xsbpc7sbu2.jpg
Cena izskatās fantastiskai laba viņu pašu saitā, bet uz kā rēķina tas tā ir?

http://www.bildites.lv/images/lk2pdyj1f82l6ydztl2y.jpg
Šī ceļošanai liekas vispiemērotākā, kaut gan -- vispirms, protams jāatrod un jāizmēģina.




Ir tads Shoei,stav plauktinja un domaju ko darit ar vinju

p.s. ja ir interese p/m varbut kaut ko varam sashtukot

[ Šo ziņu laboja security, 08 Aug 2011, 16:37:56 ]



-----------------
Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全

Offline

GT
09. Aug 2011, 13:18#1870

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.

(e9) ir virsu, firma MT, domaju vnk pasazierim vajadzetu kiveri, un vai ta bus pietiekami laba...
Sitada: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...mets/bxlbcl.html

[ Šo ziņu laboja GT, 09 Aug 2011, 13:22:26 ]

Offline

jurro
09. Aug 2011, 15:02#1871

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.


200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

RU
09. Aug 2011, 15:47#1872

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:

09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.


200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.


Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks.

Offline

jurro
09. Aug 2011, 16:06#1873

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


09 Aug 2011, 15:47:46 RU rakstīja:

09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:

09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.


200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.


Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks.

Tā jau var aizrunāties līdz apgraizīšanai

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Krekls
09. Aug 2011, 16:12#1874

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...


09 Aug 2011, 15:47:46 RU rakstīja:

Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks.


Par fiziku ir taisnība, bet ne Arai, ne Shoei, kas ir augstākā plaukta ķiveres, netaisa ar svaru zem 1400g. Citi ražotāji taisa par 200-300g vieglākas ķiveres. Tas ir kokam otrs gals

Offline

egis
09. Aug 2011, 16:26#1875

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S

Kad pirku podu, pievērsu uzmanību divām lietām - lai iekša ir izņemama un lai ir ērta. pa 100 ls nevarēju tādu atrast, Atradu ekvivaletu lētā gala Arai-iem. X-lite 801 par 210 naudiņām sēdēja uz galvas tik pat labi kā Arājs. vienīgi salīdzinot ar iepriekšējo pagaidu varienta, x izcelsmes ķiveri, liekas, ka pārredzamība varētu būt tāda labāka un iekšējais ieliekamais stikliņš arī ar kaut kādu nelielu fufeli pārklājies. Nezinu, vai ir kāda atšķirība ar Arāju klusuma ziņā? Varbūt kāds ir lietojis gan Arāju gan X-lite?

Offline

elf
09. Aug 2011, 16:29#1876

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ķiveres svaru novērtēt var tā: noguļaties uz muguras ar ķiveri galvā ....tad taisni mēģinat piecelties sēdus...augšā lejā....tad noņemam ķiveri un izmēģinām bez ķiveres.........
nu ko...grūti galvu atraut no zemes

[ Šo ziņu laboja elf, 09 Aug 2011, 16:30:46 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

kidd
09. Aug 2011, 17:09#1877

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


09 Aug 2011, 13:18:58 GT rakstīja:

09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.

(e9) ir virsu, firma MT, domaju vnk pasazierim vajadzetu kiveri, un vai ta bus pietiekami laba...
Sitada: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...mets/bxlbcl.html


man bija tāda. Nopirku pirms gadiem 3 iekš Kawasaki veikala. jauna ar atlaidēm bija nocenota no 82 uz 40 ls. Tad iedomājies, kāda ir pašizmaksa, jo zem tās neviens netirgos un kas labs var būt no poda, kurš izmaksā 20 ls?

Offline

jurro
09. Aug 2011, 17:17#1878

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


09 Aug 2011, 17:05:52 Coool rakstīja:

09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:

09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:

07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?

Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.


200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.

Ir atšķirība vai tu brauc ar 1,5 kg vai 1 kg podu.
P.S.
Ja pats uz 2.0 - 2.x nevelc, tad jau nejūt. Tā kā trenē savu kaklu un nogurumu tālāk.

Ja arī atvelku tad ļoti reti BKSB lielajā motoaplī, bet tās ir tikai dažas sekundes. Pieļauju ka garkaklainām žirafēm arī ir problēmas ar smagākām ķiverēm.

[ Šo ziņu laboja jurro, 09 Aug 2011, 17:19:53 ]



-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

jimbeam
09. Aug 2011, 17:43#1879

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Pa Ls60 sanāk laba ķivere???
Tādā bail galvu likt... ķivere tak drošībai, nevis policistiem vajadzīga!

Offline

Niksons
09. Aug 2011, 17:43#1880

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Cik es saprotu no fizikas un mehānikas, tad ķiveres masai lielā ātrumā BRAUCOT radikālas nozīmes nav. Krišanas brīdī gan podiņa masa var iespaidot kakla muskulatūru. Bet pie patreizējās ķiveru EU & DOT testa metodikas svaram nav nekādas nozīmes. Viņi vnk statiski nostiprinātam podam uzmet virsū atsvaru un skatās kas izskrēja cauri.

Aerodinamiskā forma gan taisa slodzi kaklam. Lai saprastu var jau pamēģināt ko grūtāk noturēt izstieptā rokā braucot – 2 kg cirvi vai 1,5 kg kuvaldu



ADAC ķiveru testā prioritātes sadala šādi:
Passive Sicherheit/Unfallschutz (30 % der Gesamtbeurteilung)
Sicht (20 % der Gesamtbeurteilung)
Aerodynamik/Geräusche (20 % der Gesamtbeurteilung)
Handhabung/Komfort (30 % der Gesamtbeurteilung)

Tādam sadalījumam arī piekrītu – ko dos pasaulē cietākā ķivere, ja tai vizieris ir sūsd pēdējais vai tā taisa tādu trobeli, ka pabraukt nevari ...

Protams, salīdzinošajā tabulā vēl ir pielikta cena un masa. ..

Nu un ar to es gribēju teikt, ka nopirkt pasaulē lētāko ķiveri, kura ietilpst svara kategorijā no 1350 līdz 1450 gramiem ir pilnīgs

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline