Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķiveres
Autors | Ziņojums |
dusk | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
|
31 Jul 2011, 22:45:41 stulbenis rakstīja:
Šuberts ir komfortablāks,tipa klusāks,bet arī smagāks par Shoei.
Principā svars līdzīgs
Shoei 1590gr : http://www.shoei-europe.com/uk/products/MULTITEC
Schuberth 1570 gr : http://www.schuberth.com/en/products/motorcycle...ht-standard.html
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline | | |
Tomo | | Kopš: 31. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: Kawasaki KLE500
| Eh, palika Žēl naudas un nopirku GIVI X Modular. Moš ir arī biki smagāka, bet ērta, visas fīčas ok, un nokaulēju līdz Ls 100 par jaunu. Vēl 2 stiklus par lēto paķēru pie reizes. Nav ne vainas, Ls 200 ietaupīt
| Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
|
GT | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ? | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
tak veel leetaak ir nopirkt alumiinija katlinju pa 9 lati un sveers 800 gramus..
ne tikai svarā slēpjas cenu atšķirība [ Šo ziņu laboja kidd, 07 Aug 2011, 18:35:37 ] | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Nopērc pirmo pa 60. Pabraukā, padomā, parunā ar citiem. Tad paņemsi normālu podu 150-250 Ls robežās. Pirmā paliks rezervē vai arī nopārdosi.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
Tomo | | Kopš: 31. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: Kawasaki KLE500
|
07 Aug 2011, 16:47:05 deMarco rakstīja:
Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm
Kas viņai bija vainas? Esmu palietojis visdažādākās ķiveres. Neteikšu, ka šī ir pati ērtākā tīri tādā ziņā, kā viņa sēž uz galvas. Troksnis mērens, ļoti labi var dzirdēt, kas notiek apkārt. Aerodinamika maniem ātrumiem pilnīgi apmierinoša. Un visas fīčas -- stikla pacelšana, fiksēšana, žokļa pacelšana, atāķēšana, ventilācija, saulesbrilles -- strādā gandrīz ideāli. Ir biki sajūta, ka viss drusku par stingru, bet tas ar laiku ievalkājas. Un Ls 100 ir ļoooti laba cena šitam modelim. Pie tam stiklus var atļauties mainīt katru gadu -- Ls 17 [ Šo ziņu laboja Tomo, 08 Aug 2011, 06:34:17 ] | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
08 Aug 2011, 06:29:14 Tomo rakstīja:
07 Aug 2011, 16:47:05 deMarco rakstīja:
Pirmā un pēdējā Givi flip-up ķivere, ko sanāca palietot, bija tāds mēsls, ka pa tādu pat noziegums naudu prasīt! Bija sajūta, ka taisīta no vecām PET pudelēm
Kas viņai bija vainas? Esmu palietojis visdažādākās ķiveres. Neteikšu, ka šī ir pati ērtākā tīri tādā ziņā, kā viņa sēž uz galvas. Troksnis mērens, ļoti labi var dzirdēt, kas notiek apkārt. Aerodinamika maniem ātrumiem pilnīgi apmierinoša. Un visas fīčas -- stikla pacelšana, fiksēšana, žokļa pacelšana, atāķēšana, ventilācija, saulesbrilles -- strādā gandrīz ideāli. Ir biki sajūta, ka viss drusku par stingru, bet tas ar laiku ievalkājas. Un Ls 100 ir ļoooti laba cena šitam modelim. Pie tam stiklus var atļauties mainīt katru gadu -- Ls 17
Katram savs
Starpība starp "gandrīz ideāli" un "ideāli" parasti ir ļoti liela. Ir tāds 20 - 80 % princips. 80 % darba tiek veikti 20 % laikā un pēdējā piektdaļa izēd visu līdz galam...
Ja relatīvi nelielos ātrumos kruizerē ar vienstobra endūriķi, protams, ķiverei nav jābūt pēdējam tehnikas kliedzienam.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
security | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2380
Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///
|
31 Jul 2011, 05:58:55 Tomo rakstīja:
Sveiki visapkārt!
Skatos, baisi garais tofiks iazveidojies. Nu, tad es kā jauniņais par tēmu: Kura būu labāaka?
ķivere vajadzīga ceļošanai, kur bieži jāapstājas, kāds jāuzrunā utt.
Šī ap Ls300
http://www.bildites.lv/images/gv0xx200c2xsbpc7sbu2.jpg
Cena izskatās fantastiskai laba viņu pašu saitā, bet uz kā rēķina tas tā ir?
http://www.bildites.lv/images/lk2pdyj1f82l6ydztl2y.jpg
Šī ceļošanai liekas vispiemērotākā, kaut gan -- vispirms, protams jāatrod un jāizmēģina.
Ir tads Shoei,stav plauktinja un domaju ko darit ar vinju
p.s. ja ir interese p/m varbut kaut ko varam sashtukot [ Šo ziņu laboja security, 08 Aug 2011, 16:37:56 ]
----------------- Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全
| Offline | | |
GT | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
|
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
(e9) ir virsu, firma MT, domaju vnk pasazierim vajadzetu kiveri, un vai ta bus pietiekami laba...
Sitada: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...mets/bxlbcl.html[ Šo ziņu laboja GT, 09 Aug 2011, 13:22:26 ] | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
RU | | Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.
Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks. | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
09 Aug 2011, 15:47:46 RU rakstīja:
09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.
Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks.
Tā jau var aizrunāties līdz apgraizīšanai
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
Krekls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 508
Braucu ar: ...
|
09 Aug 2011, 15:47:46 RU rakstīja:
Nepretendēju uz taisnību, bet viena tante teica, ka krītot tie liekie grami pārvēršas kilogramos- vienkāršok sakot galva pret zemi triecas ar lielāku spēku nekā, ja pods ir vieglāks.
Par fiziku ir taisnība, bet ne Arai, ne Shoei, kas ir augstākā plaukta ķiveres, netaisa ar svaru zem 1400g. Citi ražotāji taisa par 200-300g vieglākas ķiveres. Tas ir kokam otrs gals | Offline | | |
egis | | Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| Kad pirku podu, pievērsu uzmanību divām lietām - lai iekša ir izņemama un lai ir ērta. pa 100 ls nevarēju tādu atrast, Atradu ekvivaletu lētā gala Arai-iem. X-lite 801 par 210 naudiņām sēdēja uz galvas tik pat labi kā Arājs. vienīgi salīdzinot ar iepriekšējo pagaidu varienta, x izcelsmes ķiveri, liekas, ka pārredzamība varētu būt tāda labāka un iekšējais ieliekamais stikliņš arī ar kaut kādu nelielu fufeli pārklājies. Nezinu, vai ir kāda atšķirība ar Arāju klusuma ziņā? Varbūt kāds ir lietojis gan Arāju gan X-lite? | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Ķiveres svaru novērtēt var tā: noguļaties uz muguras ar ķiveri galvā ....tad taisni mēģinat piecelties sēdus...augšā lejā....tad noņemam ķiveri un izmēģinām bez ķiveres.........
nu ko...grūti galvu atraut no zemes [ Šo ziņu laboja elf, 09 Aug 2011, 16:30:46 ]
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
09 Aug 2011, 13:18:58 GT rakstīja:
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
(e9) ir virsu, firma MT, domaju vnk pasazierim vajadzetu kiveri, un vai ta bus pietiekami laba...
Sitada: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...mets/bxlbcl.html
man bija tāda. Nopirku pirms gadiem 3 iekš Kawasaki veikala. jauna ar atlaidēm bija nocenota no 82 uz 40 ls. Tad iedomājies, kāda ir pašizmaksa, jo zem tās neviens netirgos un kas labs var būt no poda, kurš izmaksā 20 ls? | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
09 Aug 2011, 17:05:52 Coool rakstīja:
09 Aug 2011, 15:02:52 jurro rakstīja:
09 Aug 2011, 12:14:29 Coool rakstīja:
07 Aug 2011, 17:38:14 GT rakstīja:
ir atskiriba ja pa 60ls perk jaunu 1300g kiveri vai 120ls 1500g kiveri ?
Ja izieti standarti, tad es ņemtu, kas vieglākā. Jo moto vadīšanu māku izsaka, cik atslābis tu esi uz tā kapli .
P.S.
Bet vairumam jau interesē kāds krāsojums, klusums u.c. vijaboni.
200 grami ir apmēram 4% no cilvēka galvas svara. Es domāju ka realitātē tas ir pilnīgi pie dirsas, 1300 vai 1500. Uzliec galvā keponu un notestē, tas sver apmēram 100 gramus. Jā, es pērkot ķiveri svaram nepievēršu uzmanības.
Ir atšķirība vai tu brauc ar 1,5 kg vai 1 kg podu.
P.S.
Ja pats uz 2.0 - 2.x nevelc, tad jau nejūt. Tā kā trenē savu kaklu un nogurumu tālāk.
Ja arī atvelku tad ļoti reti BKSB lielajā motoaplī, bet tās ir tikai dažas sekundes. Pieļauju ka garkaklainām žirafēm arī ir problēmas ar smagākām ķiverēm. [ Šo ziņu laboja jurro, 09 Aug 2011, 17:19:53 ]
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
jimbeam | | Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Pa Ls60 sanāk laba ķivere???
Tādā bail galvu likt... ķivere tak drošībai, nevis policistiem vajadzīga! | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Cik es saprotu no fizikas un mehānikas, tad ķiveres masai lielā ātrumā BRAUCOT radikālas nozīmes nav. Krišanas brīdī gan podiņa masa var iespaidot kakla muskulatūru. Bet pie patreizējās ķiveru EU & DOT testa metodikas svaram nav nekādas nozīmes. Viņi vnk statiski nostiprinātam podam uzmet virsū atsvaru un skatās kas izskrēja cauri.
Aerodinamiskā forma gan taisa slodzi kaklam. Lai saprastu var jau pamēģināt ko grūtāk noturēt izstieptā rokā braucot – 2 kg cirvi vai 1,5 kg kuvaldu
ADAC ķiveru testā prioritātes sadala šādi:
Passive Sicherheit/Unfallschutz (30 % der Gesamtbeurteilung)
Sicht (20 % der Gesamtbeurteilung)
Aerodynamik/Geräusche (20 % der Gesamtbeurteilung)
Handhabung/Komfort (30 % der Gesamtbeurteilung)
Tādam sadalījumam arī piekrītu – ko dos pasaulē cietākā ķivere, ja tai vizieris ir sūsd pēdējais vai tā taisa tādu trobeli, ka pabraukt nevari ...
Protams, salīdzinošajā tabulā vēl ir pielikta cena un masa. ..
Nu un ar to es gribēju teikt, ka nopirkt pasaulē lētāko ķiveri, kura ietilpst svara kategorijā no 1350 līdz 1450 gramiem ir pilnīgs
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
|
|