Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Negantelis
07. Apr 2013, 22:25#18561

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Apr 2013, 15:51:34 faliks rakstīja:

07 Apr 2013, 15:41:09 Ra rakstīja:
Gudri sarakstīts ,bet info nekādas.
Rāmi grib taisnot laimīgais mo. īpašnieks ,rāmis no alumīnija Kawaski 1200
pateico iepriekš par info.




Taisnot un metinat MONOKOK rami diezgan riskanta lieta. Tapat saluzisies. Pie leišāiem maksa 200 eur



Es iedomājos jaunā zzra rāmi
un to kā kāds to pataisnotu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

faliks
08. Apr 2013, 00:08#18562

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


07 Apr 2013, 22:25:08 Negantelis rakstīja:

07 Apr 2013, 15:51:34 faliks rakstīja:

07 Apr 2013, 15:41:09 Ra rakstīja:
Gudri sarakstīts ,bet info nekādas.
Rāmi grib taisnot laimīgais mo. īpašnieks ,rāmis no alumīnija Kawaski 1200
pateico iepriekš par info.




Taisnot un metinat MONOKOK rami diezgan riskanta lieta. Tapat saluzisies. Pie leišāiem maksa 200 eur



Es iedomājos jaunā zzra rāmi
un to kā kāds to pataisnotu.



Domaju ka stasts iet par ZZR1200, 2002 gads, kiršu krasa ar sudraba stripam un zvaigznem.

Offline

ABU
08. Apr 2013, 12:06#18563

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Nezinu kā citiem mo, bet manai kawai rāmis ir no tāda īpatnēja matereāla(ļoti viegls) . Bija nolūzusi tikai viena stiprinājuma auss no rāmja noņemamās detaļas(labi ka tā). Devu diviem meistariem piemetināt. Viena darbs turējās 3 dienas, otra nedēļu(teica ka čakarējies ar dažādām tehnoloģijām,jo īpatnējs metāls) Tad nolēmu pats pielikt ausi uz 2 skrūvēm. Grūti gāja, šmirģelējās kā magnijs ar baltu flammi(neesmu nekāds metālu specs, bet magnija lidmašīnu diskus bērnībā esmu vīlējis un svilinājis),vītne arī iegriezās smagi. Galu galā jau izdevās labi, nu jau 2 gadi turās O.K.
Tā kā ar to metināšanu ir tā kā ir

[ Šo ziņu laboja ABU, 08 Apr 2013, 12:09:34 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

katerhams
08. Apr 2013, 13:27#18564

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju

pārsvarā visiem rāmjiem (cik nu ir gadiijies redzeet) ir kaut kur materiāla marka atrodama. ne vienmeer, bet ir...

[ Šo ziņu laboja katerhams, 08 Apr 2013, 13:28:35 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

zenins
08. Apr 2013, 18:01#18565

Kopš: 05. Apr 2013

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki, varbut kads var izpalidzet ar padomu...
Problema sekojosha - nelade akji. Tatad jautajums kur, ko sakt merit lai tiktu kada skaidriba? meginaju pamerit tos divus vadus kas no gengera nak, tur pie 4k rpm rada 2-3v, brivgaita nesaprotami leka...
p.s. gengerim oglites labas un celini ar nav izdilusi...

Offline

matiicins
08. Apr 2013, 18:26#18566

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


08 Apr 2013, 18:01:02 zenins rakstīja:
Sveiki, varbut kads var izpalidzet ar padomu...
Problema sekojosha - nelade akji. Tatad jautajums kur, ko sakt merit lai tiktu kada skaidriba? meginaju pamerit tos divus vadus kas no gengera nak, tur pie 4k rpm rada 2-3v, brivgaita nesaprotami leka...
p.s. gengerim oglites labas un celini ar nav izdilusi...
man baigi liekas, ka pašam ģeneratoram vajag mērīt pretestību starp tinumiem.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

aivarsk
08. Apr 2013, 19:15#18567

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


08 Apr 2013, 12:06:48 ABU rakstīja:
Nezinu kā citiem mo, bet manai kawai rāmis ir no tāda īpatnēja matereāla(ļoti viegls) . Bija nolūzusi tikai viena stiprinājuma auss no rāmja noņemamās detaļas(labi ka tā). Devu diviem meistariem piemetināt. Viena darbs turējās 3 dienas, otra nedēļu(teica ka čakarējies ar dažādām tehnoloģijām,jo īpatnējs metāls) Tad nolēmu pats pielikt ausi uz 2 skrūvēm. Grūti gāja, šmirģelējās kā magnijs ar baltu flammi(neesmu nekāds metālu specs, bet magnija lidmašīnu diskus bērnībā esmu vīlējis un svilinājis),vītne arī iegriezās smagi. Galu galā jau izdevās labi, nu jau 2 gadi turās O.K.
Tā kā ar to metināšanu ir tā kā ir

Ar baltu uguni šmirģelējas Titāns.

Offline

jancels
08. Apr 2013, 20:24#18568

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


10 Mar 2012, 19:06:52 UDT rakstīja:

10 Mar 2012, 12:25:24 Niere rakstīja:

10 Mar 2012, 12:04:46 UDT rakstīja:

10 Mar 2012, 11:15:33 Niere rakstīja:

10 Mar 2012, 10:52:43 UDT rakstīja:

10 Mar 2012, 10:14:50 Niere rakstīja:

10 Mar 2012, 09:39:14 UDT rakstīja:
Seit ir kaads kas nemaas ar oglekja skjiedras jeb karbona detalju izgatavošanu?


brālēns Jūrmalā kopš padomijas laikiem PSRS izlasei būvēja akadēmiskās laivas no kompozīta materiāliem - kevlārs/ogleklis ar šūnu/vakuuma tehnoloģiju un smalku galdniecību.
šobrīd pārsvarā širpotrebs - visāda veida laivas, remontē pat pārlauztus vējdēļus, sajātus katamarānu korpusus, lielās miljonāru motorjahtas.
vārdu sakot, visu, kas saistīts ar kompozītmateriāliem un laivu galdniecību.
tā kā var uzbūvēt arī korpusu vēja ģeneratoram, nebūs problēma kādai detaļai mocim

kas tieši nepieciešams?


iisteniibaa man pat dereetu kaadi atgrizumi - es gribu uztaisiit filtra kastei sanos taadas kaa uzlikas jo man tur plastmasaa ir izdilushi caurumi jau.


bet uzlikas jau negarantēs kastes drošu blīvējumu. to droši vien jānodrošina pirms uzlikas. ok, to jāredz jebkurā gadījumā.

tā noprotu, Tu no Jelgavas puses, ja?
radiniekam darbnīca Slokā, Jūrmalā.
varu iedot tel. aizsūti bildes, sazvanies, izstāsti vēlmes un tālāk jau par visu vienosieties.



Tas bliiveejums nav tik svarigi, jo tie caurumi ir aarpusee filtram, es nee es no Riigas, vispaar sitam karbonam meedz buut dabonami kaadi atgriezumi arii?


kaste ir no sērijas šī?
nupat uzzvanīju radiniekam. saka,ka nupat taisījis "Extrems sports" kaitdēļiem līmējumus un oglekļa ļerpatas esot palikušas pāri. Varētu tieši derēt. Bet jālīmē, protams, tā kā tā. tas arī normālāk izskatīsies un stāvēs vietā.

labi, nejaucos pa vidu, kaut arī man pašam arī pāri par 10 vējdēļu līmēšanas pieredze savulaik.

zvani viņam 29161691 Ainārs.
mēdz reizi pa reizēm arī uz Rīgu aizbraukt pēc matērijas.
Te viņa dislokācija GoogleMaps, bet tā kā Google karte veca, tajā tikai tukša pļavā

labi, paši visu sarunāsiet.


OK paldies, buus jaauzzvana, uz ko atsaukties?

Nevarēju atrast tavu mob.
Kā atrisināji izdilošo filtru kasti? Man tāda pati problēma.. Es tev pm uzsitu.

Offline

Ivis
08. Apr 2013, 21:45#18569

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Vīri nepieciešama palīdzība!
Mocis lēnām tiek gatavos prieks TA , šodien tika izplūda pārbāzta ar dzelzs sietiem, lai DB normās!
Testējot skaņu piefiksēju, ka neitrālajā rats griežas, ieliku robā un pie izspiesta sajūga rats griezās pilnā sparā! Pievienoju video ,lai vieglāk saprast!!

HELP!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=URf8GNIjV18&feature=youtu.be

[ Šo ziņu laboja Ivis, 08 Apr 2013, 21:50:47 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Runcis71
08. Apr 2013, 21:51#18570

Kopš: 06. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: CBR1000RR


08 Apr 2013, 21:45:47 Ivis rakstīja:
Vīri nepieciešama palīdzība!
Mocis lēnām tiek gatavos prieks TA , šodien tika izplūda pārbāzta ar dzelzs sietiem, lai DB normās!
Testējot skaņu piefiksēju, ka neitrālajā rats griežas, ieliku robā un pie izspiesta sajūga rats griezās pilnā sparā! Pievienoju video ,lai vieglāk saprast!!
Apsveicu vecīt !
Vari iesniegt uz mūžīgā dzinēja patentu.
HELP!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=URf8GNIjV18&feature=youtu.be


-----------------
Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk

Offline

Ivis
08. Apr 2013, 21:53#18571

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Apr 2013, 21:51:42 Runcis71 rakstīja:

08 Apr 2013, 21:45:47 Ivis rakstīja:
Vīri nepieciešama palīdzība!
Mocis lēnām tiek gatavos prieks TA , šodien tika izplūda pārbāzta ar dzelzs sietiem, lai DB normās!
Testējot skaņu piefiksēju, ka neitrālajā rats griežas, ieliku robā un pie izspiesta sajūga rats griezās pilnā sparā! Pievienoju video ,lai vieglāk saprast!!
Apsveicu vecīt !
Vari iesniegt uz mūžīgā dzinēja patentu.
HELP!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=URf8GNIjV18&feature=youtu.be


Es tiešam ceru ka mūžīgs būs tas dzinēs , bez kaitēm

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Ivis
08. Apr 2013, 22:04#18572

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Apr 2013, 22:03:17 Niere rakstīja:
kāda eļļas viskozitāte salieta?

Nav ne jausmas, ielieta kaut kāda lētā eļļa pie Škapara,lai patīrītu motoru.

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Ivis
08. Apr 2013, 22:11#18573

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Apr 2013, 22:10:26 Niere rakstīja:
ja vien tā nav paša sajūga vaina, tad iespējams, ka viskozitāte neadekvāti augsta.
kurā brīdī problēma parādījās?

Iepriekš nebija noverota, mocis manā īpašumā tikai ziemas mēnešus, bet cik bija darbināts garāža iepriekš viss bija labi. Tagad pēc stāvēšanas parādījās..

[ Šo ziņu laboja Ivis, 08 Apr 2013, 22:12:02 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Niere
08. Apr 2013, 22:16#18574

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Clutch not disengaging properly:

Clutch plate warped or too rough
Clutch spring tension uneven
Engine oil deteriorated
Engine oil viscosity too high
Engine oil level too high
Clutch housing frozen on drive shaft
Clutch release mechanism trouble

Offline

Ivis
08. Apr 2013, 22:18#18575

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Apr 2013, 22:16:24 Niere rakstīja:
Clutch not disengaging properly:

Clutch plate warped or too rough
Clutch spring tension uneven
Engine oil deteriorated
Engine oil viscosity too high
Engine oil level too high
Clutch housing frozen on drive shaft
Clutch release mechanism trouble

Hm,visticamāk ka sajūgs, jo kad braucu testa braucienā tas bija jau paša galiņā

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

shkapars
08. Apr 2013, 23:52#18576

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja pareizi atceros, tad 10w40 Elf pussintētika

atgādini, kāda bij tur tā vēsture mocim kāpēc tā darījām?

Offline

Fastarow
09. Apr 2013, 08:29#18577

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

nu ja sajūgs pašā galā bija tad vaiņam vajadzētu slīdēt. A kad noliec moci pie zemes vinš tieši tāpat uzvedas? Var ielikt robā? Reizem jau ir opcija ka sajūga diski vienkārši salīp un rauj līdzi pat izspiestu.

[ Šo ziņu laboja Fastarow, 09 Apr 2013, 08:29:39 ]



-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Ivis
09. Apr 2013, 08:57#18578

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Šodien vakarā pamēģināšu bez centrālās stenda paslēgāt pa robiem, tad vakarpusē ziņošu par rezultātiem.

Ps. Skapar tika veikta dakšas apkope un motorā ielieta svaiga eļļa, lai paskalotu dzinēju.

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

EDX
09. Apr 2013, 15:55#18579

Kopš: 24. Nov 2009

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Yam YZ290F; Husky SMR 510, Suz V-Strom650, Yam FJR 1300 u.c.

Es saku, ka viss tur ir kārtībā! Noliec uz zemes un redzēsi, ka viss strādā, kā nākas

-----------------
It's all about fun....

Offline

h1tman
09. Apr 2013, 16:00#18580

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR

auto jau ari velk drusku liidzi, kad teiksim auto staav uz pacelaaja ruucosh un neitraalajaa ritenis griezas...

-----------------

Offline