05 Apr 2013, 19:23:38 olish86 rakstīja:
tiek taa dariits,bet nekas nenotiek!!!
Ja pedālis krīt tukšajā un nesāk kačāt šķidrumu no bačoka uz suportu, tad es ņēmu šprici ar šļauciņu un spiedu bremžu eļļu no otras puses - pa atgaisošanas caurumu suportā spiedu iekšā uz pedāļa pusi, un tad atkal kā parasti kačāju ar pedāli un viss aizgāja...
05 Apr 2013, 10:51:08 Niere rakstīja:
jāmaina pilnīgi visi šķidrumi.
antifrīzs jālieto tāds, kādu iesaka ražotājs.
par visām šķidrumu štellēm atradīsi sava moto service/repair/user manual.
Ko saki par trasei paredzētajiem dzesēšanas šķidrumiem uz ūdens bāzes? Gatavajiem un koncentrātiem?
ellas ir salietas kur vinnaam ir jaabuut,peedaalis ir tukss vinns nekaccaa,jaaa un caur suportu ar sprici ar meeginaaju pielaidu pilnu sisteemu un,rezultaats taads pats,nekas nemainaas!!!
05 Apr 2013, 20:15:21 olish86 rakstīja:
ellas ir salietas kur vinnaam ir jaabuut,peedaalis ir tukss vinns nekaccaa,jaaa un caur suportu ar sprici ar meeginaaju pielaidu pilnu sisteemu un,rezultaats taads pats,nekas nemainaas!!!
pirms eļļas maiņas ar veco bremžu eļļu bremzes strādāja?
ja iepriekš nestrādāja vai arī sen nebija izmantotas, tad varbūt gumijas blīvei pizdec kura ir iekšā pedāļa mehānismā...
Nu tev bremžu pedālis vienkārši pa tukšo iekrīt līdz zemei, bez pretestības??? Pakaļējās bremzes?
tiessi taa pedaalis iekriit bez pretestiibas-aizmugureejaas bremzzes!!!
pirms tam wis bij ok!!!
domaaju kad taas gumijas beigtas,izjaucu,aiznesu uz weikalu ar domu pasuutiit jaunas un man teica kad neko newajag suutiit,jo winnam nekas nekais!!!
05 Apr 2013, 20:28:38 olish86 rakstīja:
tiessi taa pedaalis iekriit bez pretestiibas-aizmugureejaas bremzzes!!!
pirms tam wis bij ok!!!
domaaju kad taas gumijas beigtas,izjaucu,aiznesu uz weikalu ar domu pasuutiit jaunas un man teica kad neko newajag suutiit,jo winnam nekas nekais!!!
nu tad ar to pašu šprici spied no augšas iekšā pedālī, noņem šļauciņu no bremžu eļļas rezervuāra iebāz tur šprici un spied ar spiedienu iekšā un vienlaicīgi spaidi pedāli... (vairs man ideju nav )
Ar angleni esmu uz jūs, bet skatoties video, saprotu tās darbības jēgu tur pie tās atgaisošanas pamācības ir tikai, lai neietu tās eļļas pa gaisu.
Mocim man nav sanācis gaisot bremžus, bet auto es varu to izdarīt viens pats, t.i., uz atgaisotāja ventīla uzsprauž trubiņu un otru galu iegremdē pudelē ar brembžeļļu. Izveidojas kā slēgta sistēma no abiem galiem, nospiežot pedāli, cik eļļas tiek izspiests, tik eļļa, atlaižot pedāli, tiek atsūkta atpakaļ. Tātad, pumpējot bremzes, cik tiek izspiests gaiss no sistēmas, tik tiek paņemta atpakaļ eļļa.
Ar angleni esmu uz jūs, bet skatoties video, saprotu tās darbības jēgu tur pie tās atgaisošanas pamācības ir tikai, lai neietu tās eļļas pa gaisu.
Mocim man nav sanācis gaisot bremžus, bet auto es varu to izdarīt viens pats, t.i., uz atgaisotāja ventīla uzsprauž trubiņu un otru galu iegremdē pudelē ar brembžeļļu. Izveidojas kā slēgta sistēma no abiem galiem, nospiežot pedāli, cik eļļas tiek izspiests, tik eļļa, atlaižot pedāli, tiek atsūkta atpakaļ. Tātad, pumpējot bremzes, cik tiek izspiests gaiss no sistēmas, tik tiek paņemta atpakaļ eļļa.
[/quote
05 Apr 2013, 20:15:21 olish86 rakstīja:
ellas ir salietas kur vinnaam ir jaabuut,peedaalis ir tukss vinns nekaccaa,jaaa un caur suportu ar sprici ar meeginaaju pielaidu pilnu sisteemu un,rezultaats taads pats,nekas nemainaas!!!
Kādreiz arī esmu visādi mocījies
Tad ņēmu vērā padomu (tas gan der tikai eļļas maiņai, nevis šļūteņu/suportu remontiem) :
nevajag noliet tukšu sistēmu! Ar šprici izsūc maksimāli no trauciņa veco eļļu, pielej svaigu un pumpē, kamēr svaiga iet ārā arī pa otru galu.
Es darīju tā: sapumpēju pedāli, turot to nospiestu atgriežu atgaisošanas skrūvi uz 2 sek. aizgriežu un atkal sapumpēju pēdāli un turot nospiestu atkal atskrūvēju atgaisošanas skrūvi uz 2 sek. Ūn tā reizes 10 - 20. No sākuma liekas, ka viss pa tukšo, bet ar laiku eļļa tiek līdz darba cilindram un sāk parādīties pedālis. Jāuzmana eļļas līmenis bačokā