Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Yeehaa
31. Mar 2013, 22:08#18421

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?


Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Offline

Naits
31. Mar 2013, 22:12#18422

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


31 Mar 2013, 22:08:34 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?


Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Ja jau pieļaujamā robeža ir tik maza, tad kā Tu domā kā ietekmē dzinēja pareizu darbību tik liela nobīde? Kāda diametra šaibas Tev tur nāk?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Yeehaa
31. Mar 2013, 22:22#18423

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


31 Mar 2013, 22:12:03 Naits rakstīja:

31 Mar 2013, 22:08:34 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?


Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Ja jau pieļaujamā robeža ir tik maza, tad kā Tu domā kā ietekmē dzinēja pareizu darbību tik liela nobīde? Kāda diametra šaibas Tev tur nāk?


OK, saprast! Cerams, ka tieši tur būs pazudusi kompresija.

Pēc visa spriežot, 25mm diametrā.
Cik zinu, tad citur pasaulē var samainīt savas šaibas pret vajadzīgajām ar nelielu piemaksu, nevis mēģināt plauktā sakrāt pilnu komplektu pa dārgo. Pie mums arī tā var?

Offline

Naits
31. Mar 2013, 22:28#18424

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ir iespēja mainīties, bet nezinu nevienu kuram varētu būt šitādas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

h1tman
31. Mar 2013, 22:30#18425

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR

25mm... tas ir par šerpu... kautko nesajauci ? teiksim bīdītāja virsmu ?

-----------------

Offline

Naits
31. Mar 2013, 22:35#18426

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

http://www.z1enterprises.com/ItemDetails.aspx?item=KL13-7627-1

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

h1tman
31. Mar 2013, 22:39#18427

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR

tas gan ir interesanti... parasti jau sahibas ir liidz 10mm cik es esmu saskāries...

-----------------

Offline

maniac
31. Mar 2013, 23:03#18428

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


31 Mar 2013, 22:22:04 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:12:03 Naits rakstīja:

31 Mar 2013, 22:08:34 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?

Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Ja jau pieļaujamā robeža ir tik maza, tad kā Tu domā kā ietekmē dzinēja pareizu darbību tik liela nobīde? Kāda diametra šaibas Tev tur nāk?


OK, saprast! Cerams, ka tieši tur būs pazudusi kompresija.

Pēc visa spriežot, 25mm diametrā.
Cik zinu, tad citur pasaulē var samainīt savas šaibas pret vajadzīgajām ar nelielu piemaksu, nevis mēģināt plauktā sakrāt pilnu komplektu pa dārgo. Pie mums arī tā var?

Pamēģini apbraukāt/apzvanīt servisus/meistarus. Tavs diametrs nav pats "mūsdienīgākais", bet cerības vienmēr ir.
Sāc ar Ivaru Blūmfeldu (26155617).

Offline

GvidoKTM
31. Mar 2013, 23:10#18429

Kopš: 30. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te


31 Mar 2013, 22:30:47 h1tman rakstīja:
25mm... tas ir par šerpu... kautko nesajauci ? teiksim bīdītāja virsmu ?

ir, ir tādi izmēri, man čoms, tagat meklē Triumph Tiger ar 25mm

Offline

Archy96
31. Mar 2013, 23:18#18430

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 Mar 2013, 22:22:04 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:12:03 Naits rakstīja:

31 Mar 2013, 22:08:34 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?


Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Ja jau pieļaujamā robeža ir tik maza, tad kā Tu domā kā ietekmē dzinēja pareizu darbību tik liela nobīde? Kāda diametra šaibas Tev tur nāk?


OK, saprast! Cerams, ka tieši tur būs pazudusi kompresija.

Pēc visa spriežot, 25mm diametrā.
Cik zinu, tad citur pasaulē var samainīt savas šaibas pret vajadzīgajām ar nelielu piemaksu, nevis mēģināt plauktā sakrāt pilnu komplektu pa dārgo. Pie mums arī tā var?

Kompresija parasti mēdz pazust tieši dēļ pārāk maza zazora uzsilstot, bet pārāk liels zazors rada "stuku" galvā un paātrināti deldē sadaleni.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 31 Mar 2013, 23:19:30 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Yeehaa
01. Apr 2013, 01:01#18431

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


31 Mar 2013, 22:30:47 h1tman rakstīja:
25mm... tas ir par šerpu... kautko nesajauci ? teiksim bīdītāja virsmu ?


Diametrs ir 25mm, biezums variē no 2mm līdz 3.2mm

Offline

Yeehaa
01. Apr 2013, 01:02#18432

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


31 Mar 2013, 23:10:28 GvidoKTM rakstīja:

31 Mar 2013, 22:30:47 h1tman rakstīja:
25mm... tas ir par šerpu... kautko nesajauci ? teiksim bīdītāja virsmu ?

ir, ir tādi izmēri, man čoms, tagat meklē Triumph Tiger ar 25mm


Ja atrod pa lēto, būtu forši padalīties ar kontaktiem.

Uzzvanīju uz Yamaha centru, tur pa 4 Ls/gab tirgo... ja nekļūdos

Offline

Yeehaa
01. Apr 2013, 01:22#18433

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


31 Mar 2013, 22:35:48 Naits rakstīja:
http://www.z1enterprises.com/ItemDetails.aspx?item=KL13-7627-1

Šamējie uz banāniju nesūta...

Offline

Naits
01. Apr 2013, 09:13#18434

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


01 Apr 2013, 01:02:26 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 23:10:28 GvidoKTM rakstīja:

31 Mar 2013, 22:30:47 h1tman rakstīja:
25mm... tas ir par šerpu... kautko nesajauci ? teiksim bīdītāja virsmu ?

ir, ir tādi izmēri, man čoms, tagat meklē Triumph Tiger ar 25mm


Ja atrod pa lēto, būtu forši padalīties ar kontaktiem.

Uzzvanīju uz Yamaha centru, tur pa 4 Ls/gab tirgo... ja nekļūdos

Tā jauir normāla cena Ejošie izmēri parasti redzēti no 5 vai 6 ls.

PS. <Manir visu izmēru 7,48 šaibas pa 3 ls, ja nu kādam vajag.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

agrais
01. Apr 2013, 10:17#18435

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


31 Mar 2013, 23:18:58 Archy96 rakstīja:

31 Mar 2013, 22:22:04 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:12:03 Naits rakstīja:

31 Mar 2013, 22:08:34 Yeehaa rakstīja:

31 Mar 2013, 22:05:22 Naits rakstīja:
Cik tad ir pieļaujamā robeža un cik bija rādījums? Kas ir nelielas šaibas ?


Pieļaujamā robeža ir ieplūdei no 0.11-0.15mm, izplūdei no 0.16-0.20mm. Dabā ieplūdei bija ~0.25-0.30mm, izplūdei ~0.30-0.35mm. Pēc sezonas varētu būt kaut kas vēl palielinājies.

Ja jau pieļaujamā robeža ir tik maza, tad kā Tu domā kā ietekmē dzinēja pareizu darbību tik liela nobīde? Kāda diametra šaibas Tev tur nāk?


OK, saprast! Cerams, ka tieši tur būs pazudusi kompresija.

Pēc visa spriežot, 25mm diametrā.
Cik zinu, tad citur pasaulē var samainīt savas šaibas pret vajadzīgajām ar nelielu piemaksu, nevis mēģināt plauktā sakrāt pilnu komplektu pa dārgo. Pie mums arī tā var?

Kompresija parasti mēdz pazust tieši dēļ pārāk maza zazora uzsilstot, bet pārāk liels zazors rada "stuku" galvā un paātrināti deldē sadaleni.
Nu tieši tā-ja jau Tev atstarpes pa lielu, tad kompresijai nebūtu problēma. Ja pa mazu-tad gan var tā būt. Tad var tā būt ka vērsti līz galam neaizveras, līdz ar to kompresija zūd. Bet to jau būtu izjutis, nedomāju ka tā problēma tev ir. Bet vai neienāca prātā tas ka mocis vairs nav jauns, nu tak loģiski ka nebūs tāda kompresija kā jaunam.

Offline

Naits
01. Apr 2013, 10:32#18436

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Taisnība Jums ir par tiem vārstiem, Bet vēl jau pastāv variants ka dēļ tādām atstarpēm,vai degmaisījuma kvalitātes ir izveidojies narmāls uzdegums uz vārstiem un nekas tur nenoblīvējas.
Tā kā bez jaukšanas laikam nesanāks konstatēt vainu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Yeehaa
01. Apr 2013, 10:33#18437

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


01 Apr 2013, 10:32:16 Naits rakstīja:
Taisnība Jums ir par tiem vārstiem, Bet vēl jau pastāv variants ka dēļ tādām atstarpēm,vai degmaisījuma kvalitātes ir izveidojies narmāls uzdegums uz vārstiem un nekas tur nenoblīvējas.
Tā kā bez jaukšanas laikam nesanāks konstatēt vainu.

Tātad - pie viena rekomendētos nodabūt vārstiem apdegumu nost?

Offline

agrais
01. Apr 2013, 10:43#18438

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


01 Apr 2013, 10:33:35 Yeehaa rakstīja:

01 Apr 2013, 10:32:16 Naits rakstīja:
Taisnība Jums ir par tiem vārstiem, Bet vēl jau pastāv variants ka dēļ tādām atstarpēm,vai degmaisījuma kvalitātes ir izveidojies narmāls uzdegums uz vārstiem un nekas tur nenoblīvējas.
Tā kā bez jaukšanas laikam nesanāks konstatēt vainu.

Tātad - pie viena rekomendētos nodabūt vārstiem apdegumu nost?
Nu kautkā negribas ticēt ka visiem cilindriem ir vienādi apauguši vārsti..Ja visos cil. vienāds spiediens-diezvai tāda vaina būs.Kāpēc tu domā ka vispār ir kāda problēma? Neiet, nevelk,šķauda,grab vārsti vai vēl kas? Tas ka nedudz zemāka kompresija pabrauktam motoram-nu tas taču tk normāli...

[ Šo ziņu laboja agrais, 01 Apr 2013, 10:46:22 ]

Offline

Yeehaa
01. Apr 2013, 11:10#18439

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


01 Apr 2013, 10:43:41 agrais rakstīja:

01 Apr 2013, 10:33:35 Yeehaa rakstīja:

01 Apr 2013, 10:32:16 Naits rakstīja:
Taisnība Jums ir par tiem vārstiem, Bet vēl jau pastāv variants ka dēļ tādām atstarpēm,vai degmaisījuma kvalitātes ir izveidojies narmāls uzdegums uz vārstiem un nekas tur nenoblīvējas.
Tā kā bez jaukšanas laikam nesanāks konstatēt vainu.

Tātad - pie viena rekomendētos nodabūt vārstiem apdegumu nost?
Nu kautkā negribas ticēt ka visiem cilindriem ir vienādi apauguši vārsti..Ja visos cil. vienāds spiediens-diezvai tāda vaina būs.Kāpēc tu domā ka vispār ir kāda problēma? Neiet, nevelk,šķauda,grab vārsti vai vēl kas? Tas ka nedudz zemāka kompresija pabrauktam motoram-nu tas taču tk normāli...

Tad vai vispār ir vērts dzīties pakaļ ražotāja noteiktajai minimālajai kompresijai?

Offline

agrais
01. Apr 2013, 12:08#18440

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


01 Apr 2013, 11:10:23 Yeehaa rakstīja:

01 Apr 2013, 10:43:41 agrais rakstīja:

01 Apr 2013, 10:33:35 Yeehaa rakstīja:

01 Apr 2013, 10:32:16 Naits rakstīja:
Taisnība Jums ir par tiem vārstiem, Bet vēl jau pastāv variants ka dēļ tādām atstarpēm,vai degmaisījuma kvalitātes ir izveidojies narmāls uzdegums uz vārstiem un nekas tur nenoblīvējas.
Tā kā bez jaukšanas laikam nesanāks konstatēt vainu.

Tātad - pie viena rekomendētos nodabūt vārstiem apdegumu nost?
Nu kautkā negribas ticēt ka visiem cilindriem ir vienādi apauguši vārsti..Ja visos cil. vienāds spiediens-diezvai tāda vaina būs.Kāpēc tu domā ka vispār ir kāda problēma? Neiet, nevelk,šķauda,grab vārsti vai vēl kas? Tas ka nedudz zemāka kompresija pabrauktam motoram-nu tas taču tk normāli...

Tad vai vispār ir vērts dzīties pakaļ ražotāja noteiktajai minimālajai kompresijai?
Nu bet par to jau runa-nav jau tev pabrauktam motoram ar jābūt tādai kompresijai kā jaunam. Nu bet vārstus pārregulēt gan vajadzētu,liela atstarpe ar nav labi.Nu bet labāk pakonsultētie pie kāda motorista...Tad sirds būs mierīga

Offline