Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kriso
17. Mar 2013, 21:47#18261

Kopš: 25. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 236

Braucu ar: kreklu pa rievu

Sveces paskatīšos rīt. Bet vai tur būs kas redzams? Jo nobraukti ir ~20km.

Kad nopirku viss leca, bez problēmām. Pašam lec bez problēmām.

Piešķiļas tikai ar čoku kad ir auksts, pēctam bez čoka bija perfekta tukšgaita. Tas bija pirms sāku braukt. Kad beidzu braukt vairs nemēģināju brīvgaitu.

Ja rīt nebūs aukstāks par -2C, izmetīšu vēl kādu līkumu. Paskatīšos kas ar brīvgaitu tagad. Bet tikai nekur tālu nevar braukt, ja nu paliek kkur krustā

Teiksim rīt ko es varu pamēģināt, bez aķa maiņas:

Braukt ar minimāli atgrieztu čoku, lai nenokrīt RPM.

Mēģināt kas ar brivgaitu, jo visa slāpšana notiek, kad ir izspiests sajūgs (ejot līkumā/stājoties pie krusta).

[ Šo ziņu laboja Kriso, 17 Mar 2013, 21:52:42 ]



-----------------
Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu...

Offline

ANR
17. Mar 2013, 21:48#18262

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

KTM LC4 640 izdomāju pārbaudīt kopresiju cilindram, varbut kāds zin cik lielai ir jābūt. Manuāli izpētiju neko neatradu.

Offline

mexa
17. Mar 2013, 21:49#18263

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja nu vienīgi ručka uzreiz aiziet ciet, dēļ tukšgaitas. bet laižas ta slikti... biku paverot droseli būtu jāaiziet. sinhronizācija tik lielus sūdus jau nesataisītu ka tā slāpst. ja nu varbūt droseles stāvoklis atšķiras par labiem grādiem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

faliks
17. Mar 2013, 21:50#18264

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Man vienai R6 biji tadie pašie simptomi, bet paskruvejot tukšgaitu pec kada laika apgriezieni 5tkst, atskruvejot atpakaļ uz 1tkst sak slapst pec kada briža, izradas ka čoks smadzenes draž, tur viņš bijis automatisks no škidruma. tev škiet ka mehanisks. Da jačeko uz vietas ko un kā

Offline

mexa
17. Mar 2013, 21:51#18265

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu tātad viss bija es jau apjuku nedaudz, vajag iet gulēt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
17. Mar 2013, 23:27#18266

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


17 Mar 2013, 21:48:47 ANR rakstīja:
KTM LC4 640 izdomāju pārbaudīt kopresiju cilindram, varbut kāds zin cik lielai ir jābūt. Manuāli izpētiju neko neatradu.

Neaizmirsti par automātisko dekompresoru !

-----------------

Offline

agrais
18. Mar 2013, 09:36#18267

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


17 Mar 2013, 21:47:37 Kriso rakstīja:
Sveces paskatīšos rīt. Bet vai tur būs kas redzams? Jo nobraukti ir ~20km.

Kad nopirku viss leca, bez problēmām. Pašam lec bez problēmām.

Piešķiļas tikai ar čoku kad ir auksts, pēctam bez čoka bija perfekta tukšgaita. Tas bija pirms sāku braukt. Kad beidzu braukt vairs nemēģināju brīvgaitu.

Ja rīt nebūs aukstāks par -2C, izmetīšu vēl kādu līkumu. Paskatīšos kas ar brīvgaitu tagad. Bet tikai nekur tālu nevar braukt, ja nu paliek kkur krustā

Teiksim rīt ko es varu pamēģināt, bez aķa maiņas:

Braukt ar minimāli atgrieztu čoku, lai nenokrīt RPM.

Mēģināt kas ar brivgaitu, jo visa slāpšana notiek, kad ir izspiests sajūgs (ejot līkumā/stājoties pie krusta).
Nesaprotu ko uz to aķīti esi ieciklējies-ja vari starteri normāli izgriest tad kad nelec uzreiz, nu tad ar aķi taču Tev viss ok.Tev taču jau kādu nedēļu te stāsta-sāc ar filtru, svecēm, karburatora tīrīšanu. Skaties kas ar čoku. Bet Tu tik mal savu maļamo...Galu galā pameklē kādu meistaru un aizbrauc parādi...

Offline

Kriso
18. Mar 2013, 12:49#18268

Kopš: 25. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 236

Braucu ar: kreklu pa rievu

Tātad mans īsais rezumē, pēc šodienas, kad izlaidu riņķi pa kvartālu.

Manas darbības:

Pielaižu moci ar čoku, viss pielec pa smuko. Pasildu kādas 10 min, brīvgaita viss super, un rūc kā bitīte.

Pabraucu kādas 10 min, nekādu problēmu, ne slāpst, ne kas. Viss notiek kā nākas, arī ja RPM krītas. Viss kustas un viss notiek. (izspiežot sajūgu - bremzējot/ejot līkumā).

Un tagad, kad esmu pabraucis kādas 10-15min sākas mana epopeja ar slāpšanu.

Notiek tas pats, kas vakar. Kad mocim krītas RPM, tā slāpst. Pat brīvgaitu netur, un lēkā RPM pēc braukšanas.

Manas aizdomas ir, ka mocis pārlejas. Jo kad noslāpst, tad uzreiz piešķilt nevar. Jāpagaida kādas 10 min lai būtu šķīliens. Starteris visu smuki griež, bet nelec.

Izņēmu divas sveces, un tās ir melnas. Sveces ir pilnīgi svaigas. Sanāk, tā, ka laikam maisījums ir pa treknu?

Un pieļauju tāpēc, arī RPM staigā ~ 0,8 - 1,3 pēc braukšanas brīvgaitā, jo sveces ir pārlietas. Kad iedod ručkā viss ir OK. Līdz redlainam var tikt. Bet brīvgaitā slāpst.

Pirms braukšanas viss iet pa smuko.

Tad sanāk tā, ka jāņem rokā Haynes manuālis, un jāpataisa biku liesāks maisījums?

Atvainojos jau iepriekš par manu pārlieko paniku ar aķi, vienk mocis un pirmais, un visa šī spēle, man ir pilnīgi jauna un svaiga. Gribu lai viss būtu pa smuko

[ Šo ziņu laboja Kriso, 18 Mar 2013, 12:57:09 ]



-----------------
Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu...

Offline

mexa
18. Mar 2013, 13:20#18269

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nuvot ja gribās lasīt manuāli tad to arī dari, būs zināšanai. ja melnas ta pa treknu. čoks atiet atpakaļ līdz galam? sanāk ka aukstam vai īsti neiesilušam viss ok? paprovē pabrauc tiktāl kamēr gļuks neparādās, kādas tad būs sveces, ar nosacījumu ka tagad sveces izmazgāsi, lai mazāk jābruc līdz kvēpi noies daudz maz. te pa lielam viss būtu jābārbauda, lai zin ka kkas nav malā sagriezts... ja kārtīgi jaukt neko tur nevar salauzt, tikai uzmanīgi membrānu nemērcē nekur, karbu ar kompresoru izpūst, un pie reizes pārbaudīt pēc manuāļa vai visi jeti pareizie stāv. un pamēri līmeni, vai ir pēc grāmatas. ja ir vakuma trubiņas tās arī nobaudi visas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kjari
19. Mar 2013, 11:57#18270

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6

Sveiki, tautieši!
Jāasāk gatavoties sezonai! Pa ziemu tika atklāts, ka mocim (yamaha r6, 2002.g.) no kartera pil ik pa laikam eļļa!
Tad nu šodien kartera vāku noņēmu, mocis ir bijis sists, izskatās ĻOTI metināts..
Un nu pie lietas, iespējams, labāk ir nopirkt jaunu kartera apakšējo vāku - ja kādam ir pārdošanā - gaidu ziņu!

Kā arīdzan izpūtēja apakšējās trubas, kas iet no motora līdz izpūtējam, nezinu kā sauc bet izskatās - četras trubas saiet divās un tad pāriet vienā!- ja kādam ir arī tāda - pērku!

Offline

mexa
19. Mar 2013, 12:47#18271

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pil no plaisas? to labāk liec pirkt pārdot topicā. šeit var parunāt par to kur pil

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Gantais
19. Mar 2013, 12:55#18272

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


19 Mar 2013, 11:57:58 kjari rakstīja:
Sveiki, tautieši!
Jāasāk gatavoties sezonai! Pa ziemu tika atklāts, ka mocim (yamaha r6, 2002.g.) no kartera pil ik pa laikam eļļa!
Tad nu šodien kartera vāku noņēmu, mocis ir bijis sists, izskatās ĻOTI metināts..
Un nu pie lietas, iespējams, labāk ir nopirkt jaunu kartera apakšējo vāku - ja kādam ir pārdošanā - gaidu ziņu!

Kā arīdzan izpūtēja apakšējās trubas, kas iet no motora līdz izpūtējam, nezinu kā sauc bet izskatās - četras trubas saiet divās un tad pāriet vienā!- ja kādam ir arī tāda - pērku!



Piloshas aluminija daljas var salabot ari bez metinashanas.... bet ar Al uzpushanas metodi.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

kjari
19. Mar 2013, 13:56#18273

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6

Ok, došos uz pirkt un pārdot...
Un uzpūšanas te nu nederēs, tur ir jāmetina un jāatjauno centrālās skrūves vieta... pff!

Offline

seriqous
19. Mar 2013, 14:08#18274

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Tās izpūtēja trubas pie motora tautā sauc par "biksēm"

Īstenībā baigi rēcīgi tas ir

Offline

NOS
19. Mar 2013, 14:19#18275

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

neko nesaportu no power commander, ko viņš dod un vai man vinju uz 2004 zx10r vajag ?

Offline

kjari
19. Mar 2013, 14:26#18276

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6

Paldies, man īsti saprašanas par moto detaļām nav
Izglītojos!

Offline

faliks
19. Mar 2013, 18:25#18277

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


19 Mar 2013, 14:19:59 NOS rakstīja:
neko nesaportu no power commander, ko viņš dod un vai man vinju uz 2004 zx10r vajag ?


Nevajag tev taju, viņš maina degvielas maisijumu (fuel mape)

Offline

Kriso
19. Mar 2013, 18:47#18278

Kopš: 25. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 236

Braucu ar: kreklu pa rievu

Turpino manu bēdu...

Pasakiet, man kā galīgam nemākulim - vai auksts laiks/auksta degviela - spēj ietekmēt sveču darbību?

-----------------
Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu...

Offline

faliks
19. Mar 2013, 18:54#18279

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


19 Mar 2013, 18:47:21 Kriso rakstīja:
Turpino manu bēdu...

Pasakiet, man kā galīgam nemākulim - vai auksts laiks/auksta degviela - spēj ietekmēt sveču darbību?



aj aizbrauc tu uz servisu un nedraž nevienam smadzenes

Offline

mexa
19. Mar 2013, 20:55#18280

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


19 Mar 2013, 18:25:00 faliks rakstīja:

19 Mar 2013, 14:19:59 NOS rakstīja:
neko nesaportu no power commander, ko viņš dod un vai man vinju uz 2004 zx10r vajag ?


Nevajag tev taju, viņš maina degvielas maisijumu (fuel mape)

nebija tur gadījumā arī aizdedze aizskarta?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline