Autors | Ziņojums |
dzhanis | 15. Mar 2013, 12:05 | #18201 |
|
Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
| kur lai dabu 6.6mm riivurbi varstu vadiklam? hondaa jauns 35Ls Latgalite, vel kaut kur? |
Offline | |
|
h1tman | 15. Mar 2013, 12:14 | #18202 |
|
Kopš: 13. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1209
Braucu ar: VTR
| nju meklē pa instrumentu veikaliem... bet ap 20ls taātas man liekas ka buus jarēķinās..
king tony ganību dambī vari uzzvanīt..
ja nav variantu atsūti pm man es pastīšos vai nevar uzsūtīt un cik maksā, ja tev nevajadzēja vakar.
-----------------
|
Offline | |
|
dzhanis | 15. Mar 2013, 12:22 | #18203 |
|
Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
|
15 Mar 2013, 12:14:06 h1tman rakstīja:
nju meklē pa instrumentu veikaliem... bet ap 20ls taātas man liekas ka buus jarēķinās..
king tony ganību dambī vari uzzvanīt..
ja nav variantu atsūti pm man es pastīšos vai nevar uzsūtīt un cik maksā, ja tev nevajadzēja vakar.
vadiklas tik tagad uzsutiju ,kamer vel atnaks ir laiks sameklet. pirmdien bushu Riga un pameklesu.Ja nebus variantu, tad padosu zinju |
Offline | |
|
|
lomsz | 15. Mar 2013, 12:43 | #18204 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| blakus Latgalītei instrumentu veikalā apskaties, ja nav, tad pašā Latgalītē... |
Offline | |
|
mexa | 15. Mar 2013, 13:39 | #18205 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| paprovēju VFRam paklausīties ar statoskopu, tā klaudzoņa tā arī nekur neizlīda, tikai kopēji no motora itkā nāk, atliks tikai ravēt nost pannu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Buba | 16. Mar 2013, 09:28 | #18206 |
|
Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
| Priekšā ir divi bremžu diski. Vai atgaisojot priekšējās bremzes abi suporti jāgaiso vienlaicīgi, vai vispirms vienu, tad otru? |
Offline | |
|
Naits | 16. Mar 2013, 09:34 | #18207 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
16 Mar 2013, 09:28:58 Buba rakstīja:
Priekšā ir divi bremžu diski. Vai atgaisojot priekšējās bremzes abi suporti jāgaiso vienlaicīgi, vai vispirms vienu, tad otru?
Abos veidos ir iespējams panākt vēlamo rezultātu, atkarīgs ar ko un kādā veidā gaisosi
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Gantais | 16. Mar 2013, 09:34 | #18208 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
16 Mar 2013, 09:28:58 Buba rakstīja:
Priekšā ir divi bremžu diski. Vai atgaisojot priekšējās bremzes abi suporti jāgaiso vienlaicīgi, vai vispirms vienu, tad otru?
Mashinai tak ar visus cetrus reizee neatgaiso
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
mexa | 16. Mar 2013, 09:58 | #18209 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es tecinu paštecē, ventiļus vaļā, un gaidi, ideāli novietot caurules un suportus tā lai gaisam būtu vieglāk paštecē nokļūt līdz ventilim un augšu, un gaidi, kad sāk tecēt tad skrūvē ciet un ar pumpēšanas metodi atgaisosi. vēl gaiso padodot šķidrumu caur to pašu atgaisošanas caurumu, ar tehnisko šprici piemēram, un laiž līdz augšai. citi itkā pišās atgaisot, bet man viss sanāk ar pašteci. ja nu vienīgi vēl var darba cilinrus izspiest kamēr nekrīt ārā, un spiest atpakaļ, tas izkustina gaisu kas kkur ieķēries savienojumā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Buba | 16. Mar 2013, 10:14 | #18210 |
|
Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
|
16 Mar 2013, 09:34:19 Naits rakstīja:
16 Mar 2013, 09:28:58 Buba rakstīja:
Priekšā ir divi bremžu diski. Vai atgaisojot priekšējās bremzes abi suporti jāgaiso vienlaicīgi, vai vispirms vienu, tad otru?
Abos veidos ir iespējams panākt vēlamo rezultātu, atkarīgs ar ko un kādā veidā gaisosi
Gaisošu pirmo reizi mūžā aukstā garāžā, tāpēc arī ievācu teorētisko bāzi. Iznāca , ka jānomaina maģistrāle līdz sadalītājam. |
Offline | |
|
Buba | 16. Mar 2013, 10:15 | #18211 |
|
Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
|
16 Mar 2013, 09:58:07 mexa rakstīja:
es tecinu paštecē, ventiļus vaļā, un gaidi, ideāli novietot caurules un suportus tā lai gaisam būtu vieglāk paštecē nokļūt līdz ventilim un augšu, un gaidi, kad sāk tecēt tad skrūvē ciet un ar pumpēšanas metodi atgaisosi. vēl gaiso padodot šķidrumu caur to pašu atgaisošanas caurumu, ar tehnisko šprici piemēram, un laiž līdz augšai.
Paldies par padomu! |
Offline | |
|
mexa | 16. Mar 2013, 10:45 | #18212 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| lej bačoku pilnu, tad spaidi hēbeli, klausies kā gaiss skalojas, atpakaļ laid mēreni, redzēsi kā burbuļi nāks atpakaļ, un tā ar izjūtu māni lai viss ietu ārā, vēl mēdzu noņemt mašīnīti, lai gaiss izceltos pats, protams ar nedaudz iepildītu šķidrumu, lai gaisa vietā varētu tikt šķidrums. tā kārtīgi ar izjūtu viss sanāks, pēdējoreizi salā gaisoju, viss ok, pa druskai viss izgāja, uz visu pilnīgi tukšo sistēmu aigāja līdz stundai, kamēr vēl knaģus ar fēnu pasildīju
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Tii | 16. Mar 2013, 16:43 | #18213 |
|
Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: yamaha r1
| Kas par lietu, ka šķiļot moci benzīns vnk tek laukā no nr.2 karburatora. Pie tam kārtīgi. Piešķilt nevar, vispār nekādu dzīvības pazīmju, tik griež. Izņēmu sveces, visas sausas izņemot nr.2.
Pirms degvielas filtra maiņas viss bija kārtībā, leca uz pirmo. Kaut kas aizd...sies? |
Offline | |
|
MIGs | 16. Mar 2013, 16:53 | #18214 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Uzkāries pludiņš, ķīlē adata.
Sāc ar to, ka nolej "zampu" un paklapē pa karbiņu varbūt atleks vietā. Ja ne ņem nost un skaties, kas tur ir.
-----------------
|
Offline | |
|
mexa | 16. Mar 2013, 17:12 | #18215 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tas ka nelec čoks nestrādā, domāju ka jābūt tādam, man kā nopirku mocis auksts knapi leca, pēc karbu tīrīšanas un korektas saskrūvēšanas pat salos lec ar pirmo
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Tii | 16. Mar 2013, 17:35 | #18216 |
|
Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: yamaha r1
| vienmēr ir lecis ar pirmo, arī pirms pāris nedēļām.
mēģināju pasist pa karbiņu, bet nekas īsti nesanāca. rīt mēģināšu pajaukt un paskatīties. droši vien būs iesprūdis. šodien pie tam biju moci nolicis uz sāna (vajadzēja ), sausu, bez eļļas un bākas. varbūt arī tā rezultātā. |
Offline | |
|
rinalds2m | 16. Mar 2013, 18:26 | #18217 |
|
Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Sveiki tautieši!
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
Nepasen iegādājos Husqvarna SM 610 2001.gada.
Nedaudz pabraucu, sāka tukšgaitā apgriezieni staigāt un dažreiz vinkārši slāpt nost.
Noņēmu, iztīrīju karburatoru.
Tagad ir labāk - tukšgaitā viss kārtībā, BET
uz lielākiem apgriezieniem 3-4k motors nedaudz it kā raustās (nevienmērīgi strādā)...
Braucu pa pilsētu ap 50-60km stundā un liekas ka tas motors tā kā bremzē, kad turu konkrētos apgriezienus... Kad ber virsū, tad protams iet zvērīgi viss.
Netieku gudrs vai ir par maz degvielas, vai par daudz!
Gribēju uzjautāt, kā ir ar degvielas līmeni karburatorā? Vai tas var šitādu problēmu taisīt?
Dažreiz kad atmetos, motors arī nedaudz it kā nošķauda, bet nu tā mierīgi, ne ar baigo blīkšķi.
Pašam piereze ar ārpus padomju savienības ražotiem močiem maz, tāpēc tik daud jautājumu.
P.S. Izplūde oriģināla, Karburators: Dellorto PHM 40 MS
šāds: |
Offline | |
|
mexa | 16. Mar 2013, 18:56 | #18218 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| atmetoties karbi medz skaudit, tas taa, karburatoram princips nemainas, panem manuali un sakarto karbu ka tur teikts, tas vienkarsi, limeni parbaudi, sveces kkad mainiji? tas jadara. kada sveces krasa braucot ilgaak un turot rezima ka raustas? varbut adata par zemu ja regulejas. manuali jabut infai, panemies zinasanas, varesi uz lauka pats remontet ja kas notiek
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
rinalds2m | 16. Mar 2013, 19:39 | #18219 |
|
Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Sveci šodien apskatīju - bija melna, bet nu es pirms tam to karbuli regulēju visādi. tā kā nezinu vai tas ir rādītājs. kad tīrīju it kā līmeni apskatīju, bet nebija īstais manuālis. Tagad atceroties - varētu būt ka ts līmenis ir par lielu...
Tas varētu taisīt to nevienmērīgo strādāšanu? |
Offline | |
|
mexa | 16. Mar 2013, 20:20 | #18220 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| man kka neliekas ka tas bus pludinja augsta limenja delj. ritos ciet ka dod rucka. palasi vel manualjus kuri domati jetoshanai, tobish tuningam. padomajot var izsecinat ka nonakt metodom tika lidz stock stavoklim. galveno jetu gan ieskruve lidz galam un izskruve uz manuali doto, nedaudz apgriezienu bus, uz dullo var, regule ka padomju mo, neka tada, pamatprincipi vienadi. lai saprastu pats nopietni pamekle jet manuaali
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|