----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
12 Oct 2017, 17:38:34 MIGs rakstīja:
Es spēju pieņemt, ka cilvēkiem var būt dažādi uzskati
Tavs teksts viennozīmīgi pierāda, ka nespēj, un, ka nierem ir taisnība
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Nē, katram drīkst būt savx viedoklis līdz fo necenšas uzspiest arī man.
Reliģiju bieži cenšas spiest virsū. Vai spiest kādas apšaubāmas normas kas sakņojas reliģijā.
Atcerieties, ka tiesības ir cilvēkiem nevis ideologijām !
Es taču nestaigāju, pa dzīvokļiem sludinot makaronu monstru vai pieprasot visiem cilvēkiem ar blondiem matiem ietīties palagā jo mana grāmata tā prasa.
Būtu jau jauki, ja reliģija & baznīcas būtu tik baltas un pūkainas un nekur nebāztos, neizmantotu lētticīgos un ik pa bridim nepaxtrādātu briesmigas lietas ticības vārdā.
13 Oct 2017, 02:02:03 MIGs rakstīja:
Reliģiju bieži cenšas spiest virsū.
Nu man šķiet ka tev ir bērnības trauma attiecībā uz kristiešu iestādījumu.
Lai nu ko, bet nu šiem vismaz pēdējos gadus 70'it iet grūti un šķiet labāk neies. Bāšanās virsū ir diskutabls jautājums, ko tad lai saka par reklāmām visas malās.
PS:
Neesmu viņu biedrs, neaizstāvu, bet kopumā tas ir slikti jo zūd konsolidējošais sabiedrības kopsaucējs. Dabā tukša viet nepastāv, vismaz ilgi.
konsolidējošais sabiedrības kopsaucējs.
Tas ir tipa,Vaira pēkšņi kļuva baigā kristiete un pus valdības tolaik arī metās ņemt dalību dievkalpojumos?
Pliks piārs un vidusmēra smadzeņu drāzšana.
13 Oct 2017, 23:56:46 mezamaris rakstīja:
konsolidējošais sabiedrības kopsaucējs.
Tas ir tipa,Vaira pēkšņi kļuva baigā kristiete un pus valdības tolaik arī metās ņemt dalību dievkalpojumos?
Pliks piārs un vidusmēra smadzeņu drāzšana.
Pričom te Vaira??
Noliec pretī alternatīvas ar kurām var saliedēt sabiedrību, tādu pēc definīcijas nav.
Sabiedriba tiek saliedēta un tad tai var forši stumt kādu sūdu grib tajās galvās.
Lieliskais piemērs kad Aglonā dievkalpojumā stāstīja, ka jābalso par Šleseru.
Ja atrod kopēju ienaidnieku tad ir izcili.
Ādolfs, Ļenins ar Staļinu utt.
domājot par jau iepriekš paceltu jautājumu:
vai kristieši drīkst iesaistīties karos ????
atradu raktu par šo tēmu
varētu mēģināt to izstastīt pats saviem vārdiem bet tas būtu grūti ,jo neesmu radis gari izteikties
”KRISTIETĪBA eksistē tikai tur, kur piemiņa par Jēzu Kristu ir dzīva gan teorijā, gan praksē.” (H. Kings Būt kristietim.) Ar šiem vārdiem šveiciešu teologs Hanss Kings izteica pašsaprotamu patiesību: īsta kristietība pastāv tikai tur, kur cilvēki dzīvo pēc Jēzus mācībām.
Bet ko var teikt par situāciju, kad atsevišķi cilvēki vai veselas organizācijas apgalvo, ka seko Kristum, bet patiesībā nerīkojas tā, kā viņš ir mācījis? Jēzus pats bija teicis, ka būs daudzi, kas apgalvos, ka ir kristieši, un mēģinās pierādīt, ka ir kalpojuši Jēzum, sakot: ”Vai mēs tavā vārdā neesam nākošas lietas sludinājuši, vai mēs tavā vārdā neesam velnus izdzinuši, vai mēs tavā vārdā neesam daudz brīnumu darījuši?” Bet ko atbildēs Jēzus? Viņš izteiks šādu spriedumu: ”Es jūs nekad neesmu pazinis; eita nost no manis, jūs ļauna darītāji.” (Mateja 7:22, 23.)
Tas ir stingrs brīdinājums ”ļauna darītājiem”, kas sevi sauc par Jēzus sekotājiem. Tālāk ir aplūkoti divi galvenie nosacījumi, ko Jēzus izvirzīja cilvēkiem, kas vēlas tikt atzīti par patiesiem kristiešiem, nevis par ļauna darītājiem.
”Ja jums būs mīlestība savā starpā”
Viens Jēzus izvirzīts nosacījums ir šāds: ”Jaunu bausli es jums dodu, ka jūs cits citu mīlat, kā es jūs esmu mīlējis, lai arī jūs tāpat cits citu mīlētu. No tam visi pazīs, ka jūs esat mani mācekļi, ja jums būs mīlestība savā starpā.” (Jāņa 13:34, 35.)
Jēzus prasa, lai viņa sekotāji no sirds mīlētu cits citu un visus pārējos cilvēkus. Gadsimtos, kas pagājuši pēc Jēzus nāves, ir bijis daudz kristiešu, kas ir pildījuši šo norādījumu. Bet kā ir ar lielāko daļu reliģisko organizāciju, kas, pēc pašu apgalvojumiem, pārstāvot Kristu? Vai šo organizāciju vēsturi raksturo mīlestība? Diemžēl nē. Tās ir bijušas neskaitāmu karu un bruņotu konfliktu centrā, kuros ir izlietas nevainīgas asinis. (Atklāsmes 18:24.)
Tā notiek līdz pat mūsu dienām. Tautas, kas sevi dēvē par kristīgām, bija galvenās, kas piedalījās slepkavošanā abos 20. gadsimta pasaules karos. 1994. gadā Ruandā tā saucamo kristīgo baznīcu locekļi izdarīja neiedomājamas zvērības, kas faktiski bija genocīds. Kādreizējais anglikāņu arhibīskaps Dezmonds Tutu par tiem, kas Ruandā bija vērsušies cits pret citu, rakstīja: ”Lielākā daļa piederēja pie vienas un tās pašas ticības. Lielākā daļa no viņiem bija kristieši.”
”Ja jūs paliekat manos vārdos”
Otru pamatnosacījumu patiesajiem kristiešiem Jēzus izvirzīja, kad teica: ”Ja jūs paliekat manos vārdos, jūs patiesi esat mani mācekļi, un jūs atzīsit patiesību, un patiesība darīs jūs brīvus.” (Jāņa 8:31, 32.)
Jēzus prasa, lai viņa sekotāji paliktu viņa vārdos, tas ir, ievērotu viņa mācības. Taču reliģiskie vadītāji, kas apgalvo, ka seko Kristum, ir pārņēmuši sengrieķu filozofu uzskatus, rakstīja teologs H. Kings. Viņi ir aizstājuši Jēzus mācības ar tādām mācībām kā mācība par dvēseles nemirstību un šķīstītavu, ieviesuši Marijas kultu un izveidojuši garīdznieku kārtu — visi šie priekšstati un tradīcijas ir pārņemti no pagāniskām reliģijām un filozofiem. (1. Korintiešiem 1:19—21; 3:18—20.)
Reliģiskie vadītāji ir arī ieviesuši neizprotamo mācību par trīsvienību, apgalvodami, ka Jēzum ir tāds stāvoklis, kādu viņš pats nekad nepiesavinājās. Tādā veidā viņi ir panākuši, ka cilvēki vairs nepielūdz to personu, ko vienmēr godāja Jēzus, proti, viņa Tēvu, Dievu Jehovu. (Mateja 5:16; 6:9; Jāņa 14:28; 20:17.) ”Kad Jēzus runā par Dievu,” rakstīja H. Kings, ”viņš domā patriarhu Ābrahāma, Īzāka un Jēkaba Dievu — Jahvi.. Viņam tas ir viens un vienīgais Dievs.” Bet cik cilvēku mūsu laikos par Jēzus Dievu un Tēvu uzskata Jahvi jeb Jehovu (visplašāk pazīstamais veids, kā izrunā Dieva vārdu)?
Reliģiskie vadītāji ir pilnībā atmetuši Jēzus norādījumu palikt neitrāliem politiskās lietās. Jēzus laikā Galileja ”bija etniska nacionālisma centrs”, rakstīja Trevors Morovs. Daudzi patriotiski noskaņoti ebreji centās izcīnīt politisku un reliģisku brīvību ar ieročiem rokās. Bet vai Jēzus lika saviem mācekļiem iesaistīties šādos konfliktos? Nē, nelika, tieši pretēji — viņš teica: ”Jūs neesat no pasaules.” (Jāņa 15:19; 17:14.) Taču baznīcu līderi politikā nav bijuši neitrāli — īru esejista Huberta Batlera vārdiem runājot, baznīcās ir ieviesušies ”kareivīgi un politizēti principi”. Viņš rakstīja: ”Politizēta kristietība gandrīz vienmēr ir arī militāristiska kristietība, un, kad valstsvīri un garīdznieki panāk vienošanos, vienmēr notiek tā, ka baznīca svētī valsts bruņotos spēkus, pretī saņemot noteiktas priekšrocības.”
”Viltus mācītāji” noliedz Jēzu
Apustulis Pāvils bija brīdinājis, ka notiks atkrišana no patiesās kristietības. Viņš teica, ka pēc viņa nāves no to vidus, kas sevi dēvē par kristiešiem, celsies ”plēsīgi vilki”, kas ”runās aplam, cenzdamies aizraut sev līdzi mācekļus”. (Apustuļu darbi 20:29, 30, EAD.) Viņi ”apgalvos, ka pazīstot Dievu”, bet ”darbos to noliegs”. (Titam 1:16.) Arī apustulis Pēteris brīdināja, ka būs ”viltus mācītāji, kas paslepen ienesīs aplamas posta mācības, noliegdami pat to Kungu, kas viņus atpircis”, un piebilda, ka ”viņu dēļ patiesības ceļš tiks zaimots”. (2. Pētera 2:1, 2.) Šādā veidā noliegt Kristu nozīmē ”noliegt Tēvu un Dēlu, atkrītot [no ticības] un izplatot kaitīgas mācības”, rakstīja V. Vains.
Kā Jēzus izturēsies pret tiem, kas sevi sauc par viņa sekotājiem, bet apzināti ”nepaliek [viņa] vārdos” un nepilda citas viņa prasības? Jēzus brīdināja: ”Kas mani aizliegs cilvēku priekšā, to es arīdzan aizliegšu sava Tēva priekšā, kas ir debesīs.” (Mateja 10:33.) Protams, Jēzus neatsakās no tiem, kas izdara kādu kļūdu, kaut arī ļoti vēlas palikt viņam uzticīgi. Piemēram, apustulis Pēteris trīs reizes noliedza Jēzu, bet viņš to nožēloja un saņēma piedošanu. (Mateja 26:69—75.) Jēzus ”noliedz” tos cilvēkus un organizācijas, kas izrādās vilki avju drānās, proti, apgalvo, ka sekojot Jēzum Kristum, bet patiesībā apzināti atkāpjas no viņa mācībām. Par šādiem ”viltus mācītājiem” Jēzus teica: ”No viņu augļiem jums tos būs pazīt.” (Mateja 7:15—20.)
Pēc apustuļu nāves attīstās atkrišana
Viltus kristieši, kas sāka noliegt Kristu, parādījās diezgan drīz pēc viņa nāves. Jēzus pats bija brīdinājis, ka starp ”labo sēklu” jeb patiesajiem kristiešiem, ko viņš iesēja savas kalpošanas laikā, Sātans Velns drīz vien iesēs ”nezāli” jeb viltus kristiešus. (Mateja 13:24, 25, 37—39.) Apustulis Pāvils rakstīja, ka jau viņa laikā bija sākuši darboties maldu mācītāji un galvenais iemesls, kāpēc viņi bija atkāpušies no Jēzus Kristus mācībām, bija ”patiesības mīlestības” trūkums. (2. Tesaloniķiešiem 2:10, JDV.)
Kamēr bija dzīvi Jēzus Kristus apustuļi, tie kavēja atkrišanu, bet pēc apustuļu nāves reliģiskie vadītāji, izmantodami ”visu viņu viltus varu, zīmes un brīnumus” un ”netaisnības līdzekļus”, aizvien vairāk un vairāk cilvēku novērsa no Jēzus un apustuļu sludinātās patiesības. (2. Tesaloniķiešiem 2:3, 6—12.) Kā rakstīja angļu filozofs Bērtrands Rasels, sākotnējā kristiešu draudze ar laiku pārtapa reliģiskā organizācijā, ko redzot ”būtu pārsteigts Jēzus un pat Pāvils”.
1 Iesākumā Dievs radīja debesis un zemi.( Skaidrs Zeme ir visuma centrs, jo pirms zemes nebija nekā, pat saules(lasi tālāk))
2 Bet zeme bija neiztaisīta un tukša, un tumsa bija pār dziļumiem, un Dieva Gars lidinājās pār ūdeņiem.(loģiski)
3 Un Dievs sacīja: "Lai top gaisma." Un gaisma tapa. (bļa, kur saule???!!!)
4 Un Dievs redzēja gaismu labu esam, un Dievs šķīra gaismu no tumsas.(eļektrik?)
5 Un Dievs nosauca gaismu: diena, - un tumsu nosauca: nakts. Un tapa vakars un tapa rīts - viena diena.(labrīt)
6 Tad Dievs sacīja: "Lai top velve ūdeņu vidū, kas lai šķir ūdeņus no ūdeņiem."(velve, laikam ir labi)
7 Un Dievs radīja velvi un šķīra ūdeņus, kas zem velves, no ūdeņiem virs velves. Un tā tapa.(davai tālāk, cik var velvēt)
8 Un Dievs nosauca velvi: debesis. Un tapa vakars un tapa rīts - otra diena.(paga , paga , debesis bija jau pirmajā punktā)
9 Tad Dievs sacīja: "Lai saplūst vienkopus ūdeņi, kas zem debesīm, ka sausums taptu redzams." Un tā tapa.(sataisa bardaku, tad sāk kārtot, vai tik nav saeima bijis)
10 Un Dievs nosauca sausumu: zeme, - bet ūdeņu krājumu nosauca: jūras. Un Dievs redzēja to labu esam.(zeme arī bija pirmaja punktā)
11 Tad Dievs sacīja: "Lai zeme izdod zāli un augus, kas sēklu nes, un augļu kokus, kas augļus nes, pēc savas kārtas, kam sēkla sevī, virs zemes." Un tā tapa. (tagad skaidrs, ka vista bija pirmā! Kas tad olu izdēs, ja nav vistas?)
12 Un zeme izdeva zāli un augus, kas savu sēklu nes, pēc savas kārtas, un kokus, kas augļus nes, kam sēkla sevī, pēc savas kārtas. Un Dievs redzēja to labu esam.
13 Un tapa vakars un tapa rīts - trešā diena.
14 Tad Dievs sacīja: "Lai top spīdekļi debess velvē, lai šķirtu dienu no nakts, un tie lai ir par zīmēm un laikiem, un dienām, un gadiem,
15 un tie lai ir par spīdekļiem debess velvē gaismot pār zemi." Un tā tapa.(saule galīgi nebija galvenais darba uzdevums, vispirms zāle un koki)
16 Tad Dievs radīja divus lielus spīdekļus: lielāko spīdekli, lai valdītu dienu, un mazāko spīdekli, lai valdītu nakti, un zvaigznes radīja.
17 Un Dievs tos lika debess velvē, lai tie gaismotu pār zemi( nu ta beidzot dabūjām sauli, kaut gan varēja arī nesteigties)
18 un valdītu dienā un naktī un lai šķirtu gaismu no tumsas. Un Dievs redzēja to labu esam.
19 Un tapa vakars un tapa rīts - ceturtā diena.
20 Tad Dievs sacīja: "Lai ūdeņos mudžēt mudž dzīvu radījumu pulki, un putni lai lido pār zemi, pār debess velvi."
21 Un Dievs radīja lielus jūras zvērus un visus dzīvus radījumus, kas rāpo un pulkiem mudž ūdeņos, pēc to kārtas un ikvienu spārnainu putnu pēc savas kārtas. Un Dievs redzēja to labu esam.(sorry, vista tikai tagad sāk dēt olas))
22 Un Dievs svētīja tos, sacīdams: "Vaislojieties un vairojieties un piepildiet ūdeņus jūrā, un putni lai vairojas virs zemes."
23 Un tapa vakars un tapa rīts - piektā diena.
24 Tad Dievs sacīja: "Lai zeme izdod dzīvus radījumus pēc viņu kārtas, lopus, rāpuļus un zemes zvērus pēc viņu kārtas." Un tā tapa.
25 Un Dievs radīja zemes zvērus pēc viņu kārtas un lopus pēc viņu kārtas, un visus rāpuļus pēc viņu kārtas. Un Dievs redzēja to labu esam.
26 Tad Dievs sacīja: "Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un pēc mūsu līdzības; tie lai valda pār zivīm jūrā un pār putniem gaisā, un pār lopiem, un pār visu zemi un visiem rāpuļiem, kas rāpo zemes virsū."
27 Un Dievs radīja cilvēku pēc Sava tēla, pēc Dieva tēla Viņš to radīja, vīrieti un sievieti Viņš radīja.(mēs esam dievi! nu ne visi protams...)
28 Un Dievs tos svētīja un sacīja uz tiem: "Augļojieties un vairojieties! Piepildiet zemi un pakļaujiet sev to, un valdiet pār zivīm jūrā un putniem gaisā, un katru dzīvu radījumu, kas rāpo pa zemi." (būs janopērk papagailis, varēšu valdīt pār to)
29 Un Dievs sacīja: "Redzi, Es jums esmu devis visus augus, kas nes sēklu, kas vien ir zemes virsū, un visus kokus, kas augļus nes, kam sēkla sevī; tie lai jums būtu par ēdamo.
30 Bet visiem zemes zvēriem un visiem putniem gaisā, un visiem rāpuļiem, kas rāpo pa zemes virsu, kam dzīvība, Es dodu visu zaļo zāli par barību." Un tā tapa.(a tie sukas arī kukaiņus un tārpiņus rij. Neklausa riebekļi)
31 Un Dievs uzlūkoja visu, ko Viņš bija darījis, un redzi, tas bija ļoti labs. Un tapa vakars un tapa rīts - sestā diena. (laiks atpūsties, uztaisīšu kafiju)
[ Šo ziņu laboja dusk, 18 Oct 2017, 10:52:39 ]
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv