Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
MIGs
19. Jul 2013, 16:10#1821

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - vai tu lūdzu nepastāstīstu, kas ir galvenie iemelsi kas izraisa viskozitāt modifikatoru sabrukšanu eļļai ?

To, ka pie vainas var būt benzīns es sparotu.
Kāpeč sabrūk ? No liela karstuma ? No kaut kādām slodzēm ?

Atgriežoties par tēmu Motul man liekas, ka vajag ieviest nelielu skaidrību.
Ir sekojošas produktu grupas:
3000 Minerālā eļļa
5100 Daļēja sisntētika.
7100 Esteru bāzes sisntētika
300V(Factory Line) 100% sintētika, cik tur daudz ir to doublesteru ?

Kurām ir tā smagā problēma ar vizkozitātes neturēšanu ?

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:10#1822

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:12#1823

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:18#1824

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to MIGs:

esmu šo video kaut kur jau krāmējis. ja anglene nav problēma, daļēji izskaidro štelli. tā kā močiem lielākoties motoreļļa eļļo arī kārbu, šis video ir īsti vietā. kārba ir galvenā vaininiece modifikatora bendēšanā.



galvenā problēma parasti ir ražotāja eļļas formulējuma izvēlē, kā arī paša viskozitātes modifikatora kvalitātes izvēlē.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:19#1825

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:12:01 MIGs rakstīja:
Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

tāpēc, ka ar to pietiek.
viņuprāt.

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:24#1826

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


19 Jul 2013, 16:19:35 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:12:01 MIGs rakstīja:
Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

tāpēc, ka ar to pietiek.
viņuprāt.

Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!



Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

-----------------

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 16:29#1827

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?


Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:38#1828

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!

Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

tā arī līdz šim neesmu sastapis nevienu pārliecinošu argumentu no ražātāju/dīleru puses par labu minerālenēm. ok, ir izņēmumi, piemēram, vankeļa motori, kādi ir pat dažiem mocikiem, bet to nevar attiecināt tad uz visām kawām, piemēram.
esteri var būt nesaderīgi ar dažu vecākas paaudzes blīvslēgu vai kādu krāsojumu. taču arī to nevar globalizēt.

kopumā no visām sintētikām esteru ir maz. un lielākā daļa sintētikas ir vienkārši pamatīgi attīrītas minerālenes, savukārt PAO no saderības viedokļa ne ar ko neatšķiras no minerālenes.

patiešām nezinu tos stāstus par nobeigtajām kawām, bet tad jau būtu jābūt kādam loģiskam skaidrojumam.
cik esmu lasījis par moto tēmu profesionāļus, visi apgalvo, ka tas ir ražotāju/dīleru uzturēts mīts.
dažos gadījumos uzskatāmi redzams, ka ražotājam vienkārši ir nenormāli izdevīgi tirgot minerāleni par sintētikas cenu.

un kas tad ir daļēja sintētika?
minerālene ar 5-20% Group III attīrīta minerālene...retāk vēl kāda karote estera.

esmu dzirdējis, ka sintētika nepatīkot sajūgam.
pilnīgs bullšits! pamateļļa nenosaka sajūga darbību, to nosaka piedevas.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:42#1829

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

pēc atmiņas, nerokot literatūru, jā, viens apsvērums ir dzesēšanas efektivitāte.
mans pieņēmums - dalīta arī ir sarežģītāka un droši vien izmaksās dārgāka sistēma.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:44#1830

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:29:46 tuchka rakstīja:

19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?

Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak

Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku?

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:50#1831

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pēc idejas vajadzētu būt, ka ar MA2 sajūgs nekad neslīdēs dēļ eļļas, bet realitātē ir tā, ka ir kas KTM 690 blaķenēs lej minerāleni jo sajūgs netur. Maina biežāk par sintētiku.

-----------------

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:53#1832

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tā arī nepastāstīji KURI motuli netur karsto galu ?!
Pašam ar radās pārliecība, ka netur ... "Pēc izjutām"

[ Šo ziņu laboja MIGs, 19 Jul 2013, 16:54:23 ]



-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 17:02#1833

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:50:34 MIGs rakstīja:
Pēc idejas vajadzētu būt, ka ar MA2 sajūgs nekad neslīdēs dēļ eļļas, bet realitātē ir tā, ka ir kas KTM 690 blaķenēs lej minerāleni jo sajūgs netur. Maina biežāk par sintētiku.

šaubos, ka tas varētu būt pamateļļas dēļ. iespējams trāpījusies sintētika, kurai virsmu aizsardzība paredz arī molibdēnu:



bet spriest par lietām, nezinot visus apstākļus un faktus, nevaru. tiklab varu izteikt minējumus, kādēļ čigānam zirgs atstiepies

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 17:24#1834

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jul 2013, 16:44:03 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:29:46 tuchka rakstīja:

19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?

Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak

Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku?


Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.



-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 19:09#1835

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.

tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli?

Offline

Niere
19. Jul 2013, 19:27#1836

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to MIGs
7100tā 20W-50, attiecīgi, arī 10W-40 visai droši tas pats. šo jau esi redzējis.
HTHS
analīze
taču!!!
kā noprotu, Motul nesen ir pārstrādājis savu moto produktu sortimentu, ko apliecina fakts, ka tirdzniecībā atrodamas 7100ās sērijas eļļas ar atšķirīgām specenēm un JASO referencēm.
attiecīgi - "liekam jaunu filmu iekšā!"

[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Jul 2013, 21:01:24 ]

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 22:46#1837

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jul 2013, 19:09:22 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.

tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli?

Pa lielam jā. Slodze - izmantošanas apstākļi, vai dzelža vecums varbūt nē, bet gan nolietojums būtu pareizāk teikt

-----------------

Offline

GT
19. Jul 2013, 23:30#1838

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Ko liet dneprai mt10, ka motorellu un reduktora ellu? Vispar tadi dampji ir uz to prasigi, vai var liet kautvai kkadu universalo motorellu un zika atrumkarbas ellu?

Offline

Niere
19. Jul 2013, 23:57#1839

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 22:46:15 tuchka rakstīja:

19 Jul 2013, 19:09:22 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 17:24:39 tuchka rakstīja:
Pie lielām slodzēm tikai un vienīgi sintētiku. Temperatūra visu nosaka.

tad dzelža vecums vai slodze un izmantošanas apstākļi nosaka eļļas izvēli?

Pa lielam jā. Slodze - izmantošanas apstākļi, vai dzelža vecums varbūt nē, bet gan nolietojums būtu pareizāk teikt

Re, nu....
kopsaucēju radām.
kā saki, eļļas izvēli nosaka pielietojums, dzelža nolietojums, nu un vēl daži apstākļi.

Offline

Niere
20. Jul 2013, 00:04#1840

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 23:30:44 GT rakstīja:
Ko liet dneprai mt10, ka motorellu un reduktora ellu? Vispar tadi dampji ir uz to prasigi, vai var liet kautvai kkadu universalo motorellu un zika atrumkarbas ellu?

motorā moto motoreļļu, kura nesatur sintētiskos esterus. reduktorā, iespējams ko citu, bet uz sitienu nepateikšu.

Offline