Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
zet
19. May 2009, 17:15#1821

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ja tas ir vairak ne ka originals(ja tu to zini)-tad vai nolaizh uz vienu,vai uz reguleshanas laiku,iznem gaisa filtru(Kamer tu to visu dabusi kopaa-tad ,redzesi,ka sajega pati tev atnaaks!

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 17:17:02 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 17:16#1822

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 17:15:22 zet rakstīja:
Ja tas ir vairak ne ka originals(ja tu to zini)-tad vai pacel uz vienu,vai uz reguleshanas laiku,iznem gaisa filtru(Kamer tu to visu dabusi kopaa-tad ,redzesi,ka sajega pati tev atnaaks!


es to adatiņu nolaidu lejā, jo savādāk mocis man galīgi negāja... pietrūka jauda uz pusgāzi. Tad ka nolau lejā, tad arī parādījās tā jauda.

Offline

zet
19. May 2009, 17:19#1823

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ja,es kludijos-izlasi velreiz ludzu.Bet galu galaa filtrs bus vajadzigs...

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 17:24:22 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 17:38#1824

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 17:19:32 zet rakstīja:
Ja,es kludijos-izlasi velreiz ludzu.Bet galu galaa filtrs bus vajadzigs...


Nu skaidrs... Paldies, esi tik daudz ko apstāstījis, tagad galvā ir totāla putra, bet nu kad sākšu ko jaukties, regulēt.. tad jau moška sapratīšu.. emm

Varbūt kāds par izskaidrot, šos orģinālos iestatījumus.. īpaši neko nerubīju..

Offline

kurbuls
19. May 2009, 17:53#1825

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


19 May 2009, 17:38:11 dzeksis rakstīja:

19 May 2009, 17:19:32 zet rakstīja:
Ja,es kludijos-izlasi velreiz ludzu.Bet galu galaa filtrs bus vajadzigs...


Nu skaidrs... Paldies, esi tik daudz ko apstāstījis, tagad galvā ir totāla putra, bet nu kad sākšu ko jaukties, regulēt.. tad jau moška sapratīšu.. emm

Varbūt kāds par izskaidrot, šos orģinālos iestatījumus.. īpaši neko nerubīju..



Tur rakstiits, ka galvenaa diize ir 165 un adata jaaliek uz 3 roba no augshas. Maisiijunma skruuve jaaieskruuve ieshaa un jaapagriezh pret pulkst virzienu 2,63 apgriezienus atpakalj. Pie mums buus gruuti atrast 3000 m vjl un 30C


-----------------
per rectum ad astra

Offline

dzeksis
19. May 2009, 17:57#1826

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


Pie mums buus gruuti atrast 3000 m vjl un 30C


Ko tas nozīmē??

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 17:58:08 ]

Offline

feciic
19. May 2009, 18:02#1827

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


19 May 2009, 15:52:39 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:36:02 feciic rakstīja:

19 May 2009, 15:22:12 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.


Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.

Es arī aizdomas liku uz filtru-norāvu nost, izmazgāju bet vienalga pļurinās gan ar gan bez viņa.
Varbūt kāds iekš LV ir redzējis šitādu mantiņu


Filtrs nee, jaaskataas karbikjim filtra pusee ir divi mazi cauruminji tur ir gaisa diize tuksgaitai vajag patiiriit.
Keihin karbikjiem pie Sergja redzeeju ko liidziigu bet vai der BST es nezinu. Peec izskata jau ir liidziiga. Bet es saku var pielodeet misinja draati galaa, diezgan labi lodeejas ar parasto lodaamuru.

Man tā skrūve diezgan smagi srūvējas, tapēc neriskēju lodēt.
Atklājās ka tā pati tukšgaitas dīze aizdirsusies ar kaukādiem gružiem. Iztīŗiju un tagad viss bumbās. Jāsameklē tikai atbilstoš skrūvgrieznis lai var normāli noregulēt.

Offline

kurbuls
19. May 2009, 18:05#1828

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


19 May 2009, 17:57:45 dzeksis rakstīja:

Pie mums buus gruuti atrast 3000 m vjl un 30C


Ko tas nozīmē??


3000 m virs juuras liimenja, kur gaiss krietni vien retinaats (skaabeklja parciaalais spiediens buus ap 20 - 30 % mazaaks). 30 C eenaa pie mums arii nav biezha paraadiiba. Es skatiijos standarta reguleejumu

-----------------
per rectum ad astra

Offline

dzeksis
19. May 2009, 18:10#1829

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

ok.. Paldies! Vēl jautājums - ar ko atšķirās Main jet #165 no #135. Kur būs jaudīgāka? un kādām jābūt attiecībām ar gaisu plūsmu??

Offline

zet
19. May 2009, 18:15#1830

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Urbis 1,65mm un 1,35.Nechakare sev galvu ar alpinizmu-saac regulet!

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 18:22:10 ]

Offline

kurbuls
19. May 2009, 18:16#1831

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


19 May 2009, 18:10:30 dzeksis rakstīja:
ok.. Paldies! Vēl jautājums - ar ko atšķirās Main jet #165 no #135. Kur būs jaudīgāka? un kādām jābūt attiecībām ar gaisu plūsmu??

Jaudiigaaka buus taa, kura pareizaaka. 165 ir resnaaka, respektiivi dos vairak degvielas, bet tas nenoziimee, ka jauda palielilinaasies. Es nesaprotu, tur par U modeli kaut kas mineets. Droshio vien, ka jaauzmets acss, kaada diize tagad staav. Starp 135 un 265 ir baigaa starpiiba

-----------------
per rectum ad astra

Offline

zet
19. May 2009, 18:27#1832

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ja,lielaka Nr8 dize+gaisa pietiekamiba(nules pretestibas filtrs,vai papildus gaisa iepludes caurums)+tukshaks izputejs-ir maza(shkjunju)forseshana.Var but to jau kads ir veicis.Tad vel vajadzetu but paceltam pludinja kameras limenim(tuvu lidz pludina vaka blivei)

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 18:42:13 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 18:31#1833

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

ok..un par ko atbild dīze ar NR 7.?

Offline

zet
19. May 2009, 18:34#1834

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Nav tagad svarigi

Offline

dzeksis
19. May 2009, 18:38#1835

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Vēl viens svarīgs jautājums - par paatrinātāju. Vai tas arī jāregulē, un cik atbilstoši jābūt tam gājienam???

Offline

zet
19. May 2009, 18:45#1836

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Es nezinu.Noteikti Guglaa ir viss dabujams

Offline

dzeksis
19. May 2009, 18:46#1837

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 18:45:18 zet rakstīja:
Es nezinu.Noteikti Guglaa ir viss dabujams


vai tad neviens nav ņēmies ar paatrinātājiem??? cik tur jābūt atstarpei,gājienam lai palaistu vairāk degvielas... hmzz..

Offline

zet
19. May 2009, 18:50#1838

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Tev XR vai XR-R?Vai nav pietiekoshi?

Offline

dzeksis
19. May 2009, 18:53#1839

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 18:50:55 zet rakstīja:
Tev XR vai XR-R?Vai nav pietiekoshi?


xr-r

Offline

zet
19. May 2009, 18:55#1840

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Ak ja,ta runa ir par 650 cm,atvainojos.bet tomer..Manejam ir tikai 50h.p.bet kad es ieliidiishu kaut druscinj off roadaa -man pec pusstundas pietiek uz visam brivdienam...

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 19:04:58 ]

Offline