Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
MIGs
11. Mar 2013, 21:22#18141

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Domāju, ka problēma sākas ar cilindrīša piemeklēšanu. Tur vajag tieši tādu pāreju no hidrolikas uz trosi vai ko līdzīgu. Standarta hidrolikas cilindru nekur nepiemērosi. Nu visma zne tos ar kuriem es esmu saskāries.

Tālāk ņem vērā, ka Magura parasti izmanto minerāleļļu un nav savietojama ar bremžu eļļu(DOT 4/5.1).
Pārējie parasti izmanto DOT4/5.1

Svarīgākais ir pats apakšējais cilindrs - kas ir pie rokas, pa lielam vienalga.

-----------------

Offline

mezavecis
11. Mar 2013, 21:22#18142

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


11 Mar 2013, 21:17:24 lomsz rakstīja:
Ir te kāds, kas hidraulikas teoretisko pusi sajēdz? Man nagi niez uzlikt hidraulisko sajūgu troses vietā... Magura ražo kitus priekš HD un krosiniekiem,ir arī citi ražotāji, bet mana doma ir ņemt mašīnīti no Honda vtx 1800, likt armēto šļauku un piemeklēt darba cilindru (slave cylinder)... Jautājums ir, kādi tur parametri jārēķina- cilindra diametrs, tilpums utt... Ja iedošu Master cylinder tilpumu un diametru, kāds var izrēķināt?
http://www.ebay.com/itm/HYDRAULIC-CLUTCH-LEVER-...9b40&vxp=mtr
Vienīgi ka nav pa švaku prēkš močha jo
1)pitbaikam domāts
2)izchelsme chin...

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 11 Mar 2013, 21:30:26 ]

Offline

lomsz
11. Mar 2013, 21:31#18143

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Šitik tālu pats esmu ticis... Baidos, ka ar krosa kitu varētu nepietikt spēka... Sajūgā pastiprinātās atsperes uz Barnett piespiedējplates... Un tieši tāds ir jautājums- kā aprēķināt apakšējā cilindra diametru/ tilpumu (vēl kas?)... Domāju, ka master un darba cilindriem jābūt saskaņotiem, jo nepareizas izvēles gadijumā vai nu pierūks gājiena, vai būs stipri jāspiež hēbelis... Tikai mani prātojumi, lūdzu komentārus...

Offline

lomsz
11. Mar 2013, 21:33#18144

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

re kur Magura priekš HD... Diemžēl parametrus neatrodu... http://powersportskatalog.magura.com/images/pro...64_explosion.jpg

Offline

mezavecis
11. Mar 2013, 21:37#18145

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


11 Mar 2013, 21:31:04 lomsz rakstīja:
Šitik tālu pats esmu ticis... Baidos, ka ar krosa kitu varētu nepietikt spēka... Sajūgā pastiprinātās atsperes uz Barnett piespiedējplates... Un tieši tāds ir jautājums- kā aprēķināt apakšējā cilindra diametru/ tilpumu (vēl kas?)... Domāju, ka master un darba cilindriem jābūt saskaņotiem, jo nepareizas izvēles gadijumā vai nu pierūks gājiena, vai būs stipri jāspiež hēbelis... Tikai mani prātojumi, lūdzu komentārus...
teoretiski ja izmanto trosīti..var izmainīt spēka plecu pagarinot sviru kas izspiež sajūgu..

Offline

lomsz
11. Mar 2013, 21:42#18146

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Esmu domājis par šo, tas ir otrais variants, ja nesanāks hidraulika... bet k-kā prasti- bez inžinieriska jebatorija...

Offline

Negantelis
11. Mar 2013, 23:35#18147

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Mar 2013, 19:04:28 aivarsk rakstīja:

11 Mar 2013, 16:03:53 endurists rakstīja:

11 Mar 2013, 15:56:56 Negantelis rakstīja:

11 Mar 2013, 15:49:32 Gliemiezis rakstīja:

11 Mar 2013, 15:37:29 zazzaa rakstīja:

11 Mar 2013, 15:19:47 Gliemiezis rakstīja:
Jautajums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CBR 954 2003 gads
Šodien piešķilu,pec ilgas ziemas gulešanas.Iedevu pastradat dzinejam kadas 15 min ,meiginaju atvienot vadus jo darbinaju no auto batarejas,bet tas slapst nost
BURIS IR nost-tas tacu nevar but iemesl ka nav visi vadi savienoti,gaisma.

Pec idejas viņam tak jadarbojas bez batarejas,vai es ko jaucu

Varbut relejs ir beigts ??? Kur tas atrodas?

vadus no akisa vienot nost nevajag...izdegs tev CDI vai vel kads svarigs elements...


I am LOL Paklausijos vienu gudrinieku kas man blakus staveja
Tad vienkarši japieveino batareja un tad jaizmera vai lade un viss
Cermas pagaidam neko neesu sačakarejis



Neņem nekad nost aķi ja mocis darbojas,nopietni. Tas nav īž pļaņeta.



Ne vienmēr! Es jau divus gadus braucu vispār bez akumulatora. Tiesa - CDI baro cita ķēde un ar lampām viss kārtībā!

un arī par IŽ Plaņeta tu maldies, jo modelim Nr.5 (12 v) zem sēdeķļa tāds bloks atrodas kurš nosvilst, ja darbina bez aķīša.



A es runāju par 3planētu 6v jo 5jupiters manās rokās nonāca ar jau nelādējošu shēmu. Tātad kāds jau bija pacenties to regulatoru nosvilināt. Cik atceros tad viņam bija jau maiņstrāvas ģenerators un citam kam tur noklāties izņemot to bloku nemaz nebija tik vienkārši.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
11. Mar 2013, 23:44#18148

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Mar 2013, 20:11:38 mexa rakstīja:
aķis darbojas kā liels kondiķis, filtrē pīķus utt. Ja shēma paredzēta darbam ar aķi tātad tā tam ir jābūt. Cita runa ja pārbūvē. Un dod arī slodzi ķēdei. Bezierosmes ģenģeriem vajadzīga slodze obligāti, citādi viņš vnk sadegs pats no sevis. Tapēc ir tie regulatori uz šunta principa, nevis piem PWM, kas būtu itkā lietderīgāk. atslēgties mo bez aķa var dažādu individuālu iemeslu dēļ, piem signāls no Crank devēja sanāk šķībs, visādu traucējumu dēļ.


Jaunajam TIGER EXPLORER ģenerators piedzenas caur kaut kādu sajūgu.


Reāli laikam sanāk tā,gribi uztjunēt mopedku ģeneratoru ņem nost,jo tā patērētā nodokļu jauda nav nemaz tik maza un ar sprieguma regulatoru tiek sildīta atmosfēra.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
11. Mar 2013, 23:50#18149

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Mar 2013, 21:37:27 mezavecis rakstīja:

11 Mar 2013, 21:31:04 lomsz rakstīja:
Šitik tālu pats esmu ticis... Baidos, ka ar krosa kitu varētu nepietikt spēka... Sajūgā pastiprinātās atsperes uz Barnett piespiedējplates... Un tieši tāds ir jautājums- kā aprēķināt apakšējā cilindra diametru/ tilpumu (vēl kas?)... Domāju, ka master un darba cilindriem jābūt saskaņotiem, jo nepareizas izvēles gadijumā vai nu pierūks gājiena, vai būs stipri jāspiež hēbelis... Tikai mani prātojumi, lūdzu komentārus...
teoretiski ja izmanto trosīti..var izmainīt spēka plecu pagarinot sviru kas izspiež sajūgu..



Vai gadījumā nav ražošanā tādi sūdjņi kuru ilikt trosītes posmā kas maina attiecību. Nu tā kā trīsis vai kāda cita principa.



tev te ņem un spied vieglāk(sajūgu) ja tev biutu hārlis


Bet tā kā tev nav hārlis tad tev jādara šādi.
šie raksta ka jāpagarina par 3/8

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 11 Mar 2013, 23:57:42 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

maniac
12. Mar 2013, 07:27#18150

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Serģa bodē kādreiz tika iepirkts sajūga "pastiprinātājs". Kādi padsmit Ls. Atkrita vajadzība un tika atdots atpakaļ.

Offline

zikeris21
12. Mar 2013, 08:00#18151

Kopš: 25. Jun 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Suzuki gsf600s 98

Suzuki bandits 600 98 gada ir vajadzība izjaukt priekšējo dakšu interneta atradu ka vajag uztaisīt skrūvi lai štoka varētu atskrūvet skrūvi bet izmērus nekur neatradu varbūt kāds var palīdzet ar informāciju??

Offline

faliks
12. Mar 2013, 09:04#18152

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


12 Mar 2013, 08:00:18 zikeris21 rakstīja:
Suzuki bandits 600 98 gada ir vajadzība izjaukt priekšējo dakšu interneta atradu ka vajag uztaisīt skrūvi lai štoka varētu atskrūvet skrūvi bet izmērus nekur neatradu varbūt kāds var palīdzet ar informāciju??



Nav tur nekadas skruves iekšā.

Offline

tipin6
12. Mar 2013, 10:15#18153

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

Nezinu kā tam bandītam. Bet savējam štoku virspusē gan ir normala lieluma seškanta skrūve.. nu tur vienkārši uzgrieznis uz uzgriežņa un atslēga gatava

un arī štokā padziļak iekšpusē uzgrieznis, tur pieslīpēju dzels trubu un arī- atslēga gatava.. kā tev tur bet noteikti var kko pielāgot

Offline

motaba
12. Mar 2013, 11:26#18154

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar:

Kurš varētu pārpresēt yamaha atv vincilindra kloķenei klani?

Anyone?

[ Šo ziņu laboja motaba, 12 Mar 2013, 14:14:51 ]

Offline

zazzaa
12. Mar 2013, 18:23#18155

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


12 Mar 2013, 11:26:48 motaba rakstīja:
Kurš varētu pārpresēt yamaha atv vincilindra kloķenei klani?

Anyone?

veku aivarsK ir uztaisiji instrumentus, gan jau var ari citiem palidzet tagad

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

aivarsk
12. Mar 2013, 18:50#18156

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


12 Mar 2013, 18:23:40 zazzaa rakstīja:

12 Mar 2013, 11:26:48 motaba rakstīja:
Kurš varētu pārpresēt yamaha atv vincilindra kloķenei klani?

Anyone?

veku aivarsK ir uztaisiji instrumentus, gan jau var ari citiem palidzet tagad

Tādi kantori tak uz katra stūra
Jāatdzīst, ka es pats nevienu nezinu
Esmu tikai šķūnīša entuziasts un šobrīd aizņemts ar citu projektu.

Offline

zazzaa
12. Mar 2013, 18:58#18157

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


12 Mar 2013, 18:50:29 aivarsk rakstīja:

12 Mar 2013, 18:23:40 zazzaa rakstīja:

12 Mar 2013, 11:26:48 motaba rakstīja:
Kurš varētu pārpresēt yamaha atv vincilindra kloķenei klani?

Anyone?

veku aivarsK ir uztaisiji instrumentus, gan jau var ari citiem palidzet tagad

Tādi kantori tak uz katra stūra
Jāatdzīst, ka es pats nevienu nezinu
Esmu tikai šķūnīša entuziasts un šobrīd aizņemts ar citu projektu.

vel ir
http://woowmotors.lv/lat/moto/serviss
gan jau vel kads... pagaidam nav bijusi vajadzība neesmu iedziļinājies

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

aivarsk
12. Mar 2013, 19:07#18158

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


11 Mar 2013, 21:31:04 lomsz rakstīja:
Šitik tālu pats esmu ticis... Baidos, ka ar krosa kitu varētu nepietikt spēka... Sajūgā pastiprinātās atsperes uz Barnett piespiedējplates... Un tieši tāds ir jautājums- kā aprēķināt apakšējā cilindra diametru/ tilpumu (vēl kas?)... Domāju, ka master un darba cilindriem jābūt saskaņotiem, jo nepareizas izvēles gadijumā vai nu pierūks gājiena, vai būs stipri jāspiež hēbelis... Tikai mani prātojumi, lūdzu komentārus...

Tavi prātojumi ir pilnīgi pareizi.
Bet lai izspiestu sajūgu ar kaut kādu spēku, tas pats spēks ir jāpieliek ar roku un nav nozīmes vai tas ir caur trosi, stieni vai eļļu.
Atvieglot to var vienīgi samazinot gājienu.
Hidro priekšrocības ir, ka nav berzes un citi zudumi, kas ir trosītēm. Bet hidraulikai ir mazāks lietderības koeficients.
Piem. KTM kross/enduro cilindrs tieši spiež uz sajūga puļķi un tie ir kādi 1.5-2.5mm tīra gājiena, pie virzuļa diametra 22mm.

Offline

seriqous
12. Mar 2013, 20:53#18159

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Kur liekās klāt "ļiguška" pakaļējam kāpslim?

Offline

deMarco
12. Mar 2013, 21:08#18160

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Standarta kāpslim ir predzēta vieta. Te - "sģelai sam"

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline