Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
19. Jul 2013, 13:44#1811

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 13:08:11 Dzinss rakstīja:
katalizators jau ir, bet cik tur tas prasīgs kas to lai zin.

kurš modeļa gads Tev ir BMW R1150RT?

Offline

Niere
19. Jul 2013, 13:45#1812

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 13:29:56 miklucis rakstīja:
Vai Fuchs silkolene comp-4 10w40 99.g fazeram būs pietiekošs? Kā nākošo liešu šo, aizvietojot motul 5100 10w40.

Vairāk kā atliektiem galiem.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 13:50#1813

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 13:08:20 soulfreak rakstīja:
Varbūt atkal dikti vispārināti, bet dzirdēts par Mobil1 un Liqui Moli, ka esot dikti OK produkts, runājot visaptveroši. Niere palabo, ja kļūdos.

Mobil ir globāls līderis eļļu ražošanā, bet Liqui Moly it kā Vācijā zīmols Nr.1 (to gan jāpārbauda).
Teiktais, protams, nepasludina visus viņu produktus par "labākajiem" pasaulē vai Vācijā.

Offline

Dzinss
19. Jul 2013, 14:35#1814

Kopš: 05. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: BMW R1200RT


19 Jul 2013, 13:44:12 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 13:08:11 Dzinss rakstīja:
katalizators jau ir, bet cik tur tas prasīgs kas to lai zin.

kurš modeļa gads Tev ir BMW R1150RT?


man 2002 jeb peec koda skatoties 2001 gada beigas

-----------------
Ir pieejams: GS-911

Offline

soulfreak
19. Jul 2013, 14:44#1815

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


19 Jul 2013, 13:50:22 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 13:08:20 soulfreak rakstīja:
Varbūt atkal dikti vispārināti, bet dzirdēts par Mobil1 un Liqui Moli, ka esot dikti OK produkts, runājot visaptveroši. Niere palabo, ja kļūdos.

Mobil ir globāls līderis eļļu ražošanā, bet Liqui Moly it kā Vācijā zīmols Nr.1 (to gan jāpārbauda).
Teiktais, protams, nepasludina visus viņu produktus par "labākajiem" pasaulē vai Vācijā.


Bet no šī mes varam izsecināt, ka nospiedošais produktu vairākums, vismaz sludinātā produktu līnija, kas nav pats lētākais no viņu plaukta būs attiecīgi produkti bez pārsteigumiem. Nav kā kastrolis, kas tik smuki māk mārketingu bīdīt.

Offline

Astarix
19. Jul 2013, 15:50#1816

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Kawasaki ZX 10 R

Tauta vai ir kāds saskāries ar RED LINE eļļu mocītim.

Kāds var pateikt kas tas ir pa zvēru.

Cik palasot forumos, esot super eļļa.

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 15:53#1817

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Jebkura šodienas eļļa ir laba piecgadīgai tehnikai

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 15:59#1818

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 15:53:45 tuchka rakstīja:
Jebkura šodienas eļļa ir laba piecgadīgai tehnikai

vai tad nullītei citas prasības kā piecgadīgam?

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:02#1819

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to Astarix:
ir testētas divas sacīkšu eļļas no rallija autosiem.
atskaites tiešām izskatījās ļoti pārliecinoši.
moto eļļas gan nav testētas, taču ir iemesls domāt, ka tur rezultāts neatšķirtos.

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 16:08#1820

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jul 2013, 15:59:19 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 15:53:45 tuchka rakstīja:
Jebkura šodienas eļļa ir laba piecgadīgai tehnikai

vai tad nullītei citas prasības kā piecgadīgam?


Protams

Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

-----------------

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:10#1821

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - vai tu lūdzu nepastāstīstu, kas ir galvenie iemelsi kas izraisa viskozitāt modifikatoru sabrukšanu eļļai ?

To, ka pie vainas var būt benzīns es sparotu.
Kāpeč sabrūk ? No liela karstuma ? No kaut kādām slodzēm ?

Atgriežoties par tēmu Motul man liekas, ka vajag ieviest nelielu skaidrību.
Ir sekojošas produktu grupas:
3000 Minerālā eļļa
5100 Daļēja sisntētika.
7100 Esteru bāzes sisntētika
300V(Factory Line) 100% sintētika, cik tur daudz ir to doublesteru ?

Kurām ir tā smagā problēma ar vizkozitātes neturēšanu ?

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:10#1822

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:12#1823

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:18#1824

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to MIGs:

esmu šo video kaut kur jau krāmējis. ja anglene nav problēma, daļēji izskaidro štelli. tā kā močiem lielākoties motoreļļa eļļo arī kārbu, šis video ir īsti vietā. kārba ir galvenā vaininiece modifikatora bendēšanā.



galvenā problēma parasti ir ražotāja eļļas formulējuma izvēlē, kā arī paša viskozitātes modifikatora kvalitātes izvēlē.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:19#1825

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:12:01 MIGs rakstīja:
Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

tāpēc, ka ar to pietiek.
viņuprāt.

Offline

MIGs
19. Jul 2013, 16:24#1826

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


19 Jul 2013, 16:19:35 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:12:01 MIGs rakstīja:
Kāpēc kawa vēlaizvien iesaka pussintētiku ?
Niere varbūt var pakomentēt ?!

tāpēc, ka ar to pietiek.
viņuprāt.

Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!



Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

-----------------

Offline

tuchka
19. Jul 2013, 16:29#1827

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?


Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak

-----------------

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:38#1828

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!

Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

tā arī līdz šim neesmu sastapis nevienu pārliecinošu argumentu no ražātāju/dīleru puses par labu minerālenēm. ok, ir izņēmumi, piemēram, vankeļa motori, kādi ir pat dažiem mocikiem, bet to nevar attiecināt tad uz visām kawām, piemēram.
esteri var būt nesaderīgi ar dažu vecākas paaudzes blīvslēgu vai kādu krāsojumu. taču arī to nevar globalizēt.

kopumā no visām sintētikām esteru ir maz. un lielākā daļa sintētikas ir vienkārši pamatīgi attīrītas minerālenes, savukārt PAO no saderības viedokļa ne ar ko neatšķiras no minerālenes.

patiešām nezinu tos stāstus par nobeigtajām kawām, bet tad jau būtu jābūt kādam loģiskam skaidrojumam.
cik esmu lasījis par moto tēmu profesionāļus, visi apgalvo, ka tas ir ražotāju/dīleru uzturēts mīts.
dažos gadījumos uzskatāmi redzams, ka ražotājam vienkārši ir nenormāli izdevīgi tirgot minerāleni par sintētikas cenu.

un kas tad ir daļēja sintētika?
minerālene ar 5-20% Group III attīrīta minerālene...retāk vēl kāda karote estera.

esmu dzirdējis, ka sintētika nepatīkot sajūgam.
pilnīgs bullšits! pamateļļa nenosaka sajūga darbību, to nosaka piedevas.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:42#1829

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...

pēc atmiņas, nerokot literatūru, jā, viens apsvērums ir dzesēšanas efektivitāte.
mans pieņēmums - dalīta arī ir sarežģītāka un droši vien izmaksās dārgāka sistēma.

Offline

Niere
19. Jul 2013, 16:44#1830

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jul 2013, 16:29:46 tuchka rakstīja:

19 Jul 2013, 16:10:47 Niere rakstīja:

19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam

un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?

Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak

Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku?

Offline