19 Jul 2013, 13:08:20 soulfreak rakstīja:
Varbūt atkal dikti vispārināti, bet dzirdēts par Mobil1 un Liqui Moli, ka esot dikti OK produkts, runājot visaptveroši. Niere palabo, ja kļūdos.
Mobil ir globāls līderis eļļu ražošanā, bet Liqui Moly it kā Vācijā zīmols Nr.1 (to gan jāpārbauda).
Teiktais, protams, nepasludina visus viņu produktus par "labākajiem" pasaulē vai Vācijā.
19 Jul 2013, 13:08:20 soulfreak rakstīja:
Varbūt atkal dikti vispārināti, bet dzirdēts par Mobil1 un Liqui Moli, ka esot dikti OK produkts, runājot visaptveroši. Niere palabo, ja kļūdos.
Mobil ir globāls līderis eļļu ražošanā, bet Liqui Moly it kā Vācijā zīmols Nr.1 (to gan jāpārbauda).
Teiktais, protams, nepasludina visus viņu produktus par "labākajiem" pasaulē vai Vācijā.
Bet no šī mes varam izsecināt, ka nospiedošais produktu vairākums, vismaz sludinātā produktu līnija, kas nav pats lētākais no viņu plaukta būs attiecīgi produkti bez pārsteigumiem. Nav kā kastrolis, kas tik smuki māk mārketingu bīdīt.
to Astarix:
ir testētas divas sacīkšu eļļas no rallija autosiem.
atskaites tiešām izskatījās ļoti pārliecinoši.
moto eļļas gan nav testētas, taču ir iemesls domāt, ka tur rezultāts neatšķirtos.
Niere - vai tu lūdzu nepastāstīstu, kas ir galvenie iemelsi kas izraisa viskozitāt modifikatoru sabrukšanu eļļai ?
To, ka pie vainas var būt benzīns es sparotu.
Kāpeč sabrūk ? No liela karstuma ? No kaut kādām slodzēm ?
Atgriežoties par tēmu Motul man liekas, ka vajag ieviest nelielu skaidrību.
Ir sekojošas produktu grupas:
3000 Minerālā eļļa
5100 Daļēja sisntētika.
7100 Esteru bāzes sisntētika
300V(Factory Line) 100% sintētika, cik tur daudz ir to doublesteru ?
Kurām ir tā smagā problēma ar vizkozitātes neturēšanu ?
19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam
esmu šo video kaut kur jau krāmējis. ja anglene nav problēma, daļēji izskaidro štelli. tā kā močiem lielākoties motoreļļa eļļo arī kārbu, šis video ir īsti vietā. kārba ir galvenā vaininiece modifikatora bendēšanā.
galvenā problēma parasti ir ražotāja eļļas formulējuma izvēlē, kā arī paša viskozitātes modifikatora kvalitātes izvēlē.
Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...
19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam
un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?
Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak
19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Ir daud zbēdu stāsti kur kawām esot izbeigušies motori pēc sintētikām utt. Vai ir jēl kāds nereliģiozs pamatojums tam ?!
Jeb varbūt tur ir situācija - pussintēitku lej 10w40, sintētiku ileej 15w60 ?!
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...
tā arī līdz šim neesmu sastapis nevienu pārliecinošu argumentu no ražātāju/dīleru puses par labu minerālenēm. ok, ir izņēmumi, piemēram, vankeļa motori, kādi ir pat dažiem mocikiem, bet to nevar attiecināt tad uz visām kawām, piemēram.
esteri var būt nesaderīgi ar dažu vecākas paaudzes blīvslēgu vai kādu krāsojumu. taču arī to nevar globalizēt.
kopumā no visām sintētikām esteru ir maz. un lielākā daļa sintētikas ir vienkārši pamatīgi attīrītas minerālenes, savukārt PAO no saderības viedokļa ne ar ko neatšķiras no minerālenes.
patiešām nezinu tos stāstus par nobeigtajām kawām, bet tad jau būtu jābūt kādam loģiskam skaidrojumam.
cik esmu lasījis par moto tēmu profesionāļus, visi apgalvo, ka tas ir ražotāju/dīleru uzturēts mīts.
dažos gadījumos uzskatāmi redzams, ka ražotājam vienkārši ir nenormāli izdevīgi tirgot minerāleni par sintētikas cenu.
un kas tad ir daļēja sintētika?
minerālene ar 5-20% Group III attīrīta minerālene...retāk vēl kāda karote estera.
esmu dzirdējis, ka sintētika nepatīkot sajūgam.
pilnīgs bullšits! pamateļļa nenosaka sajūga darbību, to nosaka piedevas.
19 Jul 2013, 16:24:09 MIGs rakstīja:
Par moto kaŗbām un slapjajiem sajūgiem.
Kāda vispār ir galvenā ideja lai netaisītu atsevišķas eļļošanās ? Eļļas dzesēšana ?
Nu lab, ērtāk nomainīt 1 šķidrumu, tas tā...
pēc atmiņas, nerokot literatūru, jā, viens apsvērums ir dzesēšanas efektivitāte.
mans pieņēmums - dalīta arī ir sarežģītāka un droši vien izmaksās dārgāka sistēma.
19 Jul 2013, 16:08:35 tuchka rakstīja:
Protams
Piecgadīgs semisynt brauc vai zemāku, nullīte vēlams ar sintētiku 100% un pēc noskrējiena/diluma, attiecīgu eļļu lejam
un kāpēc tad jaunam tad semisynth nē?
Nē nu var jau arī jaunam protams. Viss atkarīgs no slodzes tak
Vai tad piecus gadus vecam mo nevar būt slodzes, kādās Tu priekš jauna tomēr izmantotu sintētiku?