Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt. | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.
Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
19 May 2009, 15:22:12 UDT rakstīja:
19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.
Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.
Es arī aizdomas liku uz filtru-norāvu nost, izmazgāju bet vienalga pļurinās gan ar gan bez viņa.
Varbūt kāds iekš LV ir redzējis šitādu mantiņu | Offline | | |
|
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Nu vai megin manu milako Enjector Cleaner ieliet bakaa | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Iztaisi pastaisitu (iisu)skruvgriezi(preciizu)no parastas.Saello reguleshanas skruvi ar tipa WD-40(bet,ja ilgi nav skruvets--elloshana var ari nepalidzet!)un ar spogulja palidzibu megin skruvet.Uzmanies-mikstais metals.Ja nepadosies,tad vajadzes nonemt karbi un meginat velreiz [ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:05:10 ] | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 May 2009, 15:36:02 feciic rakstīja:
19 May 2009, 15:22:12 UDT rakstīja:
19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.
Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.
Es arī aizdomas liku uz filtru-norāvu nost, izmazgāju bet vienalga pļurinās gan ar gan bez viņa.
Varbūt kāds iekš LV ir redzējis šitādu mantiņu
Filtrs nee, jaaskataas karbikjim filtra pusee ir divi mazi cauruminji tur ir gaisa diize tuksgaitai vajag patiiriit.
Keihin karbikjiem pie Sergja redzeeju ko liidziigu bet vai der BST es nezinu. Peec izskata jau ir liidziiga. Bet es saku var pielodeet misinja draati galaa, diezgan labi lodeejas ar parasto lodaamuru.[ Šo ziņu laboja UDT, 19 May 2009, 15:53:58 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita??? | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???
Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
19 May 2009, 16:07:52 UDT rakstīja:
19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???
Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa
Kur tieši?
???
1.-?
2.-?
3.-?
4.-?
5.-?
6.-?
7.-?
8.-?
Ko tie nozīmē, kam paredzēts regulēt?[ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:32:20 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| dibena foto nav?Tur(aiz misinja celkas(izurbt))jaabut laikam.(Jabut maisijuma regul. skruvej)Vispar-Googls tachu meklee to karbi...
[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:30:16 ] | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 May 2009, 16:34:16 UDT rakstīja:
19 May 2009, 16:14:48 dzeksis rakstīja:
19 May 2009, 16:07:52 UDT rakstīja:
19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???
nr 3 vajadzeetu buut.
Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa
Kur tieši?
???
1.-?
2.-?
3.-?
4.-?
5.-?
6.-?
7.-?
8.-?
Ko tie nozīmē, kam paredzēts regulēt?
ar 1 veel var reguleet tuksgaitas apgrizienus paceljot droseli bet ar 3 noregulee optimeelu tuksgaitu liesu/treknu.
Peereejo reguleet nevar var mainiit taas diizes lielaakas vai mazaakas
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Kā regulējās tas NR1.??? emu mēģinājis grozīt gan uz vienu puse,gan otru.. nekas nemainās! Jāgroza, tad ka mocis darbojās??? [ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:39:55 ] | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
19 May 2009, 16:38:11 dzeksis rakstīja:
pats jocīgākais, ka esmu mēģinājis to NR.3... esmu iekstūvējos skrūvi gan iekšā, gan ārā..un īpaši lielā atšķirība nav bijusi jūtāma...
ja ieskruuveejot iekshaa nr3 motors neslaapst vajadzeetu pamainiit tuksgaitas diizi uz mazaaku ..taa vajadzeetu buut.[ Šo ziņu laboja UDT, 19 May 2009, 16:40:48 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
19 May 2009, 16:40:17 UDT rakstīja:
19 May 2009, 16:38:11 dzeksis rakstīja:
pats jocīgākais, ka esmu mēģinājis to NR.3... esmu iekstūvējos skrūvi gan iekšā, gan ārā..un īpaši lielā atšķirība nav bijusi jūtāma...
ja ieskruuveejot iekshaa nr3 motors neslaapst vajadzeetu pamainiit tuksgaitas diizi uz mazaaku ..taa vajadzeetu buut.
skrūvējot to nr3. iekšā, točna uz slāpšanu neemu novērojis. Hmz, un ja to dīzi nomaina, mazāku.. kāds efekts???
P.S. A, kurš nr. ir tukšgaitas dīzei??? [ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:45:52 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Neapgalvoshu-bet kads dobrij chelovek jau Nr.3 prieksh ertai skruveshanai jau iztaisijis.Nr8-galvenais(benzina edais),citi-brivgaitas un(vai)HVZ kaadi vel.Tatad Nr3-maisijuma regul.Kad ar vinju dabusi vislielakus apgriezienus-tad nomet ar zaslonkas(Nr1) skruuvi(to-atkartot)un bus! [ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:46:55 ] | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
tad nomet ar zaslonkas skruuvi(to-atkartot)un bus!
ko tas nozīmētu??? | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Paskaties pret sauli zaslonkas shkirbu-vinai jabut minimalai(vispar tai ir savs izmers),bet jabut(bet ljoti mazai).Noregule to shkirbu.Diezvai kads brivgaitaa ir lidis-drizaak jaregule zaslonka(regulejas ar skruvgriezi) [ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:56:17 ] | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
19 May 2009, 16:53:01 zet rakstīja:
Paskaties pret sauli zaslonkas shkirbu-vinai jabut minimalai(vispar tai ir savs izmers),bet jabut(bet ljoti mazai).Noregule to shkirbu
tjipa lai drosele būtu gandriz līdz galam lejā, bet tomēr minimāli spīdētu gaisma? Pareizi sapratu! | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Nu-drizak lai nekiilaa zaslonka ap korpusu(it ipashi tavaa gadijumaa)Vel redzesi ka peedejais caurrums zem zaslonkas bus gandriz paarsegts ar zaslonkas biezumu-tad OK.Tad straadas tikai tie caurumi brivgaitaa.Tad saac regulet Nr3 [ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 17:10:13 ] | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
19 May 2009, 17:07:37 zet rakstīja:
Nu-drizak lai nekiilaa zaslonka ap korpusu(it ipashi tavaa gadijumaa)Vel redzesi ka peedejais caurrums zem zaslonkas bus gandriz paarsegts ar zaslonkas biezumu-tad OK
Nu tur ar adatiņu kaut kāda saistība ir, jo šobrīd man viņa ir uz pirmspēdējo iedaļu( uz leju). | Offline | | |
|
|