Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
feciic
19. May 2009, 15:04#1801

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.

Offline

UDT
19. May 2009, 15:22#1802

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.


Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

feciic
19. May 2009, 15:36#1803

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


19 May 2009, 15:22:12 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.


Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.

Es arī aizdomas liku uz filtru-norāvu nost, izmazgāju bet vienalga pļurinās gan ar gan bez viņa.
Varbūt kāds iekš LV ir redzējis šitādu mantiņu

Offline

zet
19. May 2009, 15:36#1804

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Nu vai megin manu milako Enjector Cleaner ieliet bakaa

Offline

zet
19. May 2009, 15:49#1805

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Iztaisi pastaisitu (iisu)skruvgriezi(preciizu)no parastas.Saello reguleshanas skruvi ar tipa WD-40(bet,ja ilgi nav skruvets--elloshana var ari nepalidzet!)un ar spogulja palidzibu megin skruvet.Uzmanies-mikstais metals.Ja nepadosies,tad vajadzes nonemt karbi un meginat velreiz

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:05:10 ]

Offline

UDT
19. May 2009, 15:52#1806

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 May 2009, 15:36:02 feciic rakstīja:

19 May 2009, 15:22:12 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:04:29 feciic rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu-lc4 baigi nevienmērīga tukšgaita, regulējot tukšgaitas apgriezienus motors sāk normāli strādāt pei 2100 apgriezieniem, zem 1500 sāk jau konkrēti raustīties. Bēda paradījās pēc neveiksmīgas upītes šķersošanas-aizķēros aiz baļķa un ierakos.
Karbulis BST-40. Pie gaisa/degvielas skrūves tolkam netiek klāt, tapēc neesmu mēģinājis grozīt.


Iisteniibaa tieshi to skruuviiti vajag groziit, jaa klaat tur netiek, es diviem gabaliem BST 40 lodeeju tai skruuviitei klaat stiepli, tad var normaali reguleet.
Bet nu ja visu laiku bija OK un peec ierakshanaas suudiigi, tad gan jau kautkaa gar filtru aizmeta ciet gaisu tukshgaitai nonjem karbikji paskaties.

Es arī aizdomas liku uz filtru-norāvu nost, izmazgāju bet vienalga pļurinās gan ar gan bez viņa.
Varbūt kāds iekš LV ir redzējis šitādu mantiņu


Filtrs nee, jaaskataas karbikjim filtra pusee ir divi mazi cauruminji tur ir gaisa diize tuksgaitai vajag patiiriit.
Keihin karbikjiem pie Sergja redzeeju ko liidziigu bet vai der BST es nezinu. Peec izskata jau ir liidziiga. Bet es saku var pielodeet misinja draati galaa, diezgan labi lodeejas ar parasto lodaamuru.

[ Šo ziņu laboja UDT, 19 May 2009, 15:53:58 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dzeksis
19. May 2009, 15:57#1807

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???

Offline

UDT
19. May 2009, 16:07#1808

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???


Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dzeksis
19. May 2009, 16:14#1809

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 16:07:52 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???


Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa


Kur tieši?












???

1.-?
2.-?
3.-?
4.-?
5.-?
6.-?
7.-?
8.-?

Ko tie nozīmē, kam paredzēts regulēt?

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:32:20 ]

Offline

zet
19. May 2009, 16:23#1810

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

dibena foto nav?Tur(aiz misinja celkas(izurbt))jaabut laikam.(Jabut maisijuma regul. skruvej)Vispar-Googls tachu meklee to karbi...

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:30:16 ]

Offline

UDT
19. May 2009, 16:37#1811

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 May 2009, 16:34:16 UDT rakstīja:

19 May 2009, 16:14:48 dzeksis rakstīja:

19 May 2009, 16:07:52 UDT rakstīja:

19 May 2009, 15:57:23 dzeksis rakstīja:
Varbūt kāds ir ņemies ar MIKUNI 40 karbūzi, tjipa tāds kāds stāv virsū XR močiem. Kur viņiem regulējās tukšgaita???


nr 3 vajadzeetu buut.

Kaa preciizi saucas tas karbikjis? Vispaar jau vinjiem visiem taa skruuve ir vienaa vietaa - galvas pusee apakshaa


Kur tieši?












???

1.-?
2.-?
3.-?
4.-?
5.-?
6.-?
7.-?
8.-?

Ko tie nozīmē, kam paredzēts regulēt?



ar 1 veel var reguleet tuksgaitas apgrizienus paceljot droseli bet ar 3 noregulee optimeelu tuksgaitu liesu/treknu.
Peereejo reguleet nevar var mainiit taas diizes lielaakas vai mazaakas

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dzeksis
19. May 2009, 16:38#1812

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Kā regulējās tas NR1.??? emu mēģinājis grozīt gan uz vienu puse,gan otru.. nekas nemainās! Jāgroza, tad ka mocis darbojās???

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:39:55 ]

Offline

UDT
19. May 2009, 16:40#1813

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 May 2009, 16:38:11 dzeksis rakstīja:
pats jocīgākais, ka esmu mēģinājis to NR.3... esmu iekstūvējos skrūvi gan iekšā, gan ārā..un īpaši lielā atšķirība nav bijusi jūtāma...


ja ieskruuveejot iekshaa nr3 motors neslaapst vajadzeetu pamainiit tuksgaitas diizi uz mazaaku ..taa vajadzeetu buut.

[ Šo ziņu laboja UDT, 19 May 2009, 16:40:48 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dzeksis
19. May 2009, 16:45#1814

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 16:40:17 UDT rakstīja:

19 May 2009, 16:38:11 dzeksis rakstīja:
pats jocīgākais, ka esmu mēģinājis to NR.3... esmu iekstūvējos skrūvi gan iekšā, gan ārā..un īpaši lielā atšķirība nav bijusi jūtāma...


ja ieskruuveejot iekshaa nr3 motors neslaapst vajadzeetu pamainiit tuksgaitas diizi uz mazaaku ..taa vajadzeetu buut.


skrūvējot to nr3. iekšā, točna uz slāpšanu neemu novērojis. Hmz, un ja to dīzi nomaina, mazāku.. kāds efekts???

P.S. A, kurš nr. ir tukšgaitas dīzei???

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 19 May 2009, 16:45:52 ]

Offline

zet
19. May 2009, 16:45#1815

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Neapgalvoshu-bet kads dobrij chelovek jau Nr.3 prieksh ertai skruveshanai jau iztaisijis.Nr8-galvenais(benzina edais),citi-brivgaitas un(vai)HVZ kaadi vel.Tatad Nr3-maisijuma regul.Kad ar vinju dabusi vislielakus apgriezienus-tad nomet ar zaslonkas(Nr1) skruuvi(to-atkartot)un bus!

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:46:55 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 16:47#1816

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


tad nomet ar zaslonkas skruuvi(to-atkartot)un bus!


ko tas nozīmētu???

Offline

zet
19. May 2009, 16:53#1817

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Paskaties pret sauli zaslonkas shkirbu-vinai jabut minimalai(vispar tai ir savs izmers),bet jabut(bet ljoti mazai).Noregule to shkirbu.Diezvai kads brivgaitaa ir lidis-drizaak jaregule zaslonka(regulejas ar skruvgriezi)

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 16:56:17 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 16:56#1818

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 16:53:01 zet rakstīja:
Paskaties pret sauli zaslonkas shkirbu-vinai jabut minimalai(vispar tai ir savs izmers),bet jabut(bet ljoti mazai).Noregule to shkirbu


tjipa lai drosele būtu gandriz līdz galam lejā, bet tomēr minimāli spīdētu gaisma? Pareizi sapratu!

Offline

zet
19. May 2009, 17:07#1819

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Nu-drizak lai nekiilaa zaslonka ap korpusu(it ipashi tavaa gadijumaa)Vel redzesi ka peedejais caurrums zem zaslonkas bus gandriz paarsegts ar zaslonkas biezumu-tad OK.Tad straadas tikai tie caurumi brivgaitaa.Tad saac regulet Nr3

[ Šo ziņu laboja zet, 19 May 2009, 17:10:13 ]

Offline

dzeksis
19. May 2009, 17:08#1820

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


19 May 2009, 17:07:37 zet rakstīja:
Nu-drizak lai nekiilaa zaslonka ap korpusu(it ipashi tavaa gadijumaa)Vel redzesi ka peedejais caurrums zem zaslonkas bus gandriz paarsegts ar zaslonkas biezumu-tad OK


Nu tur ar adatiņu kaut kāda saistība ir, jo šobrīd man viņa ir uz pirmspēdējo iedaļu( uz leju).

Offline