Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)
Autors | Ziņojums |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Custom sadales vārpsta no WebCam - trešais lielākais izdevumu postenis no "cashflow" viedokļa.
Jāatdzīst esošās sadales vārpstas profils ir gana labs ko simulāciju ģenerētās līknes tikai apliecina, bet pieņemam lēmumu tomēr to aizvietot jo:
- kā jau iepriekš minējām izteikti agresīvajam sadales vārpstas profilam piemīt straujas pašnoārdīšanās īpašības, jo šķiet pēc profilus modificējošās slīpēšanas tie nav tikuši termiski apstrādāti. Nodiluma pēdas uz profiliem ir skaidri redzamas.
- Agresīvais profils veido agresīvu vārstu kustības paātrinājumu un bremzēšanu samazinot vārstu un sēžu dzīves ciklu.
- Apgriezienu augšējā diapazonā liela iespējamība saskarties ar vārstu peldēšanu
- Piemērot jaudas raksturlīkni supermoto braukšanai iegūstot vienmērīgu paātrinājumu visas raksturlīknes garumā.
- Un pats galvenais, iespēju aizsniegt apgriezienu augšējo diapazonu saglabājot pieaugoša rakstura jaudas līkni
Izmantojot dzinēja darbības simulāciju programmu atbilstoši uzstādītajam mērķim tika izvēlēts vārstu pacelšanas augstums, atvēruma ilgums un sadales fāzes.
Profila formu nācās izvēlēties no WebCam bibliotēkas pēc tuvākā iespējamā. Ja nolemtu pasūtīt arī to pēc savas specifikācijas tad šis pasākums sadārdzinātos vēl par apmēram 50-60%.
Komunikācija ar WebCam'u ir excelenta.
Jāsaka godīgi no sadales vārpstu viedokļa tie nav jaudas griesti. Vēl lielāks kāpums ir iespējams, pielietojot daudz agresīvākus profilus, kuri savukārt prasa izmantot lielākus kompensatorus. Tas viennozīmīgi paliek vēl dārgāks pasākums no komponenšu izmaksu un arī ekspluatācijas termiņa viedokļa.
Komplektā ar sadales vārpstu pasūtam arī regulējamu tās zobratu, lai vajadzības gadījumā varētu eksperimentēt ar sadales fāzēm.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ja sadales vārpsta ir izgatavota no cementēta materiāla (nevis caurūdīta), kuram cieta ir tika virskārta (58 - 60HRC), parasti apmēram 1mm dziļumā, tad tikai loģiski, ka pieslīpējot kulaciņus, cietais slānis ir nost, un paliek relatīvi mīkstais (apmēram 35HRC), kuram vairs nav nepieciešamās nodilumizturības.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Turpinām likt kopā, pirmais piegājiens ar shim'u mērījumiem.
Regulējamā APE's zobrata iestādīšana "0" pozīcijā.
Lai iegūtu pilnīgu pārliecību, mehāniski ar vienkāršu metodi pārliecināmies par faktiskās minimālas distances toleranci starp vārstiem un virzuli.
Arī šis parametrs ir apmierinošs.
Dzinējs Salikts !
| Offline | | |
|
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
| Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"? [ Šo ziņu laboja ANR, 27 Jul 2016, 10:19:12 ] | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
27 Jul 2016, 10:18:56 ANR rakstīja:
Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"?
analogs šitadam:
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Jul 2016, 10:22:52 karlsons rakstīja:
27 Jul 2016, 10:18:56 ANR rakstīja:
Kas tas tāds par verķi ar uzrakstu "Lallaa"?
analogs šitadam:
Jā | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
Skats uz modificēto ieplūdes kanālu iekšpusi no gaisa filtra perspektīvas.
Dzelzs zirgs salikts...
Paldies par uzmanību un visu labu tiem kam vēl bija interese. | Offline | | |
mikrefons | | Kopš: 22. Sep 2013
No: Olaine
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Ar piekabi!
| Kas pa bremzēm? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| hei hei hei, bet kur dyno izdrukas?????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Geduss | | Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Nu vnk ideāli Cerams iegūtās zināšanas un pieredze bija tā vērtas!
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Mega! Viennozīmīgi interesantākais topiks ever @mp
Un, jā, jaudas izdruku, lūdzu!
-----------------
| Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
26 Jul 2016, 15:23:26 Archy96 rakstīja:
Ja sadales vārpsta ir izgatavota no cementēta materiāla (nevis caurūdīta), kuram cieta ir tika virskārta (58 - 60HRC), parasti apmēram 1mm dziļumā, tad tikai loģiski, ka pieslīpējot kulaciņus, cietais slānis ir nost, un paliek relatīvi mīkstais (apmēram 35HRC), kuram vairs nav nepieciešamās nodilumizturības.
ne tikai nodilumizturīgais slānis ir nost,tāpat apstrādātajā virskārtā rodās papildus spriegumi ,kas pēcapstrādē atkal ir jānoņem
| Offline | | |
|
|