Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
DM
13. Nov 2008, 16:39#181

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic


13 Nov 2008, 16:21:44 endurists rakstīja:

11 Nov 2008, 11:37:25 DM rakstīja:

11 Nov 2008, 11:20:09 endurists rakstīja:

11 Nov 2008, 09:46:34 DM rakstīja:

11 Nov 2008, 09:06:26 endurists rakstīja:

10 Nov 2008, 23:11:05 DM rakstīja:
Lēmums ir pieņemts, pēc aplūkošanas un pārrunām ar tagadējo īpašnieku, sapratu, ka tas IR TAS MANS NāKAMAIS MO izbraucu - pļaaaaa iet lopāā.
Uz nākamo enduroizbraucienu piesakos !!!


Kāda galva tava jaunajam agregātam - HIGH FLOW vai vēl vecā tipa?


nezinu gan, bet ja vecā tad tas slikti?


Es tik domāju par uzrādīto jaudu 24KW, dikti pamaz man pat 98.gada 625 ir 36KW un ar HIGH FLOW galvu vajadzētu būt 40KW. Iespējams, ka tā jauda eksistē tikai papīros , bet dzīvē ir savādāk


tas mo nāk no Itālijas, moš tur jau samuhļīti papīri katrā ziņā, braucot man likās, ka jaudas ir 2x par daudz


Gan jau ka ir tie paši 55Zs kas High flow Adventurei


Mo jau garažā! Uz galvas ir uzraksts HIGH FLOW točna!

Offline

00
27. Nov 2008, 12:47#182

Kopš: 27. Nov 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

esmu iesācējs. Scensības neinteresē, bet zemes ceļi, takas, varbūt kāda pļava vai karjers. gribētos lai varētu bez stresiem paturēt.Forumos lasu, ka KTM nav tehniski uzticami tālākiem ceļiem un dārga eksplotācija?
nevaru izvēlēties starp ~2000 KTM adv. vai jaunāku Suzuki dr, drz vai yamahu xt. Kā ir ar remontiem un rezerves daļām LV?

Offline

endurists
27. Nov 2008, 12:57#183

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Nov 2008, 12:47:09 00 rakstīja:
esmu iesācējs. Scensības neinteresē, bet zemes ceļi, takas, varbūt kāda pļava vai karjers. gribētos lai varētu bez stresiem paturēt.Forumos lasu, ka KTM nav tehniski uzticami tālākiem ceļiem un dārga eksplotācija?
nevaru izvēlēties starp ~2000 KTM adv. vai jaunāku Suzuki dr, drz vai yamahu xt. Kā ir ar remontiem un rezerves daļām LV?


Yamahas rezerves daļas noteikti nebūs lētākas kā KTM, bet ja gribi Yamahu tad neskaties uz XT bet labāk TT

DR būs relatīvi uzticamāks, bet smagāks kā LC4 un ar sūdīgāku piekari.

[ Šo ziņu laboja endurists, 27 Nov 2008, 13:05:42 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

00
27. Nov 2008, 13:06#184

Kopš: 27. Nov 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

kā ir ar Suzuki detaļām?

Offline

endurists
27. Nov 2008, 13:16#185

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Nov 2008, 13:06:47 00 rakstīja:
kā ir ar Suzuki detaļām?


Nav jau tik bieži jaremonetē un ja veikals liekas par dārgu var dabūt ebay.de

Man vajadzēja mainīt ģeneratoru - veikalā pateica ka nāk kopā stators ar rotoru un lētāk būtu nopirkt citu moci, bet iekš ebay atradu par 100 Eiro.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

asdf
18. Oct 2009, 11:05#186

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Ka ir tiem hard enduro ar to pārvietošanos pa koplietošanas ceļiem? Tas, ka ir reģistrējamas versijas tā kā būtu skaidrs, bet cik veselīgi tas ir? Ja mopēds tiek turēts rīgas centrā, tad lai tiktu līdz mežam ir jānobrauc vismaz 20km (prom atpakaļ attiecīgi 40 km)- vai šāda braukāšana tādai crf450 hondai vai ktm exc (450+) ir ok?



Offline

skapis
18. Oct 2009, 11:43#187

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 338

Braucu ar: XR650R


18 Oct 2009, 11:05:39 asdf rakstīja:
Ka ir tiem hard enduro ar to pārvietošanos pa koplietošanas ceļiem? Tas, ka ir reģistrējamas versijas tā kā būtu skaidrs, bet cik veselīgi tas ir? Ja mopēds tiek turēts rīgas centrā, tad lai tiktu līdz mežam ir jānobrauc vismaz 20km (prom atpakaļ attiecīgi 40 km)- vai šāda braukāšana tādai crf450 hondai vai ktm exc (450+) ir ok?

viss atkariigs no braukshanas rezhiima, nekas tragjisks tas nav, tik jaareekjinaas ka liela dalja motorstundu tiks pavadiita tajaa riigas centraa

Offline

uldens2
18. Oct 2009, 15:54#188

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


18 Oct 2009, 11:05:39 asdf rakstīja:
Ka ir tiem hard enduro ar to pārvietošanos pa koplietošanas ceļiem? Tas, ka ir reģistrējamas versijas tā kā būtu skaidrs, bet cik veselīgi tas ir? Ja mopēds tiek turēts rīgas centrā, tad lai tiktu līdz mežam ir jānobrauc vismaz 20km (prom atpakaļ attiecīgi 40 km)- vai šāda braukāšana tādai crf450 hondai vai ktm exc (450+) ir ok?




Riepas dabū ļoti ciest.Bet motoram pilnigi pajat.Ņem Ktm tam EXC versija 6 atrumi.Ar 4 atrumiem naksies zaģet

Offline

yns
06. Mar 2010, 09:20#189

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr

Man ir doma nopirk kādu no hard enduro ( KTM EXC vai LC4, Yamaha WR, Honda XR ) lietošanai gan pa mežu gan uz asfalta. Cik skatijos sludinājumus - visur piedāvā tikai ar krosa riepām un diskiem.
tad nu man jautājums - kāds ir pats lētākais variants lai tiktu arī pie supermoto diskiem? Kuriem enduro modeļiem varētu būt vieglāk un lētāk tos diskus atrast/uztaisīt?

Otrs jautājums - vai ar orģinālajām bremzēm ar supermoto riepām pa asfaltu var daudzmas ciešami pabraukt? (izklaidei, nevis sportam)

[ Šo ziņu laboja yns, 06 Mar 2010, 09:20:39 ]

Offline

ggg
06. Mar 2010, 09:57#190

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Exc,WR ir vairaak mezhiem,purviem,u.t.t,pa asfaltu liela braukshanas prieka nebuus,Lc4,XR ir jau bishku lielaaki (650cm)arii smagaaki,mezhaa,purvaa jau gruutaak,toties var nedaudz pa asfaltu ar pabraukties.
Spuermoto ratus visvieglaak domaaju kad buus dabuut KTM mocim,jaareekinaas no 250-550Ls
ar mazajaam bremzeem paarvietoties vareesi,bet ja sagribeesies ko jautraaku buus daudz par iisu.,

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

yns
06. Mar 2010, 14:45#191

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


06 Mar 2010, 09:57:45 ggg rakstīja:

Spuermoto ratus visvieglaak domaaju kad buus dabuut KTM mocim,jaareekinaas no 250-550Ls
ar mazajaam bremzeem paarvietoties vareesi,bet ja sagribeesies ko jautraaku buus daudz par iisu.,


A kur tos meklēt? KTM veikalā drošvien ir visdārgākais variants, ir kādi citi varianti?

Offline

ggg
06. Mar 2010, 15:12#192

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Veikalaa diezvai bez 1000ls pie nokomplekteetiem ratiem tiksi.meklee ss.lv, te ar var apjautaaties,pats ar te motopoweri pagaajusogad nopirku,sheit ar vinus paardevu

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Robciks97
06. Mar 2010, 15:21#193

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: SUZUKI DRZ400


27 Nov 2008, 12:57:32 endurists rakstīja:

27 Nov 2008, 12:47:09 00 rakstīja:
esmu iesācējs. Scensības neinteresē, bet zemes ceļi, takas, varbūt kāda pļava vai karjers. gribētos lai varētu bez stresiem paturēt.Forumos lasu, ka KTM nav tehniski uzticami tālākiem ceļiem un dārga eksplotācija?
nevaru izvēlēties starp ~2000 KTM adv. vai jaunāku Suzuki dr, drz vai yamahu xt. Kā ir ar remontiem un rezerves daļām LV?


Yamahas rezerves daļas noteikti nebūs lētākas kā KTM, bet ja gribi Yamahu tad neskaties uz XT bet labāk TT

DR būs relatīvi uzticamāks, bet smagāks kā LC4 un ar sūdīgāku piekari.


Nu man ir Suzuki DRZ400, jāremontē nav vispār, viņiem nāk dekompresētais motors un to nojāt nevar, viens džeks stāstija ka esot atveduši uz servisu tādu un izrādās ka bija vilkuši kurjerējot entos km bez eļļas un nekas traks pat nebija noticis. Vienīgi tas, ka pirku, arī domāju ka varēs pa ielu pabraukt un tā, nu pabraukt var, bet nu vairāk kā no centra līdz csdd vai līdz tuvākajam mežam, es vismaz izturēt nevaru, pilnīgi nebaudāmi, bet mežā jā ir ok, baigi labi.

-----------------
Braucu Gāžu un Vērpju

Offline

kinigadners
06. Mar 2010, 18:54#194

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Es arī novembrī nopirku DRZ-400SM bet taisos vairāk tā kā braukt pa mežu.Tagad visu ziemu gatavojos jo ir pamatīgi jāieguldās.Priekšējais ritenis der no citiem suzukiem bet aiizmugurējo lētāk sanāca nopirkt no KTM un parspieķot Špūri.Tā kā supermoto riteņiem ir lielie bremžu diski,sataisīju tos arī lielajiem riteņiem,tāpēc par bremzēm nebūs jāuzstraucās.Uz darbu braucot no rītiem pāri Vantiniekam būs pa pirmo un kad sagribēsies stundas laikā pārkrāmēju riteņus var ielekt arī mežā.

Offline

martinss
06. Mar 2010, 20:38#195

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Spiekjotie ir lopaa daaargi, manuprat, paraak, nekaa tacu tur nav.

Visletakais variants buus nemt no kada ielas mocha lietos diskus... Ja no taa pasha razhotaja, biezhi var ar loti mazu chakaru ielikt, tik jameklee. Forumos shos to jau var atrast par citu darbiem un taa ietaupiit laiku izpeetei.
Bet lietie ir smagaaki. Lai gan vizinoties pa ielu buus ok, lenaam taa pielagoju transalpam suzas gsx-r diskus.


06 Mar 2010, 14:45:49 yns rakstīja:

A kur tos meklēt? KTM veikalā drošvien ir visdārgākais variants, ir kādi citi varianti?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

yns
06. Mar 2010, 21:23#196

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


06 Mar 2010, 20:38:29 martinss rakstīja:

Visletakais variants buus nemt no kada ielas mocha lietos diskus... Ja no taa pasha razhotaja, biezhi var ar loti mazu chakaru ielikt, tik jameklee. Forumos shos to jau var atrast par citu darbiem un taa ietaupiit laiku izpeetei.



Paldies par ideju! Varbūt ir saglabājusies kāda adrese no tiem forumiem?

Offline

dzerrais
06. Mar 2010, 21:26#197

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


06 Mar 2010, 20:38:29 martinss rakstīja:

Spiekjotie ir lopaa daaargi, manuprat, paraak, nekaa tacu tur nav.

Visletakais variants buus nemt no kada ielas mocha lietos diskus... Ja no taa pasha razhotaja, biezhi var ar loti mazu chakaru ielikt, tik jameklee. Forumos shos to jau var atrast par citu darbiem un taa ietaupiit laiku izpeetei.
Bet lietie ir smagaaki. Lai gan vizinoties pa ielu buus ok, lenaam taa pielagoju transalpam suzas gsx-r diskus.


06 Mar 2010, 14:45:49 yns rakstīja:

A kur tos meklēt? KTM veikalā drošvien ir visdārgākais variants, ir kādi citi varianti?
pastasti,kads tolks transapam no suzas diskiem? tipa motards sanak ?

Offline

yns
06. Mar 2010, 21:27#198

Kopš: 05. Feb 2009

Ziņojumi: 102

Braucu ar: cbr 929 rr


06 Mar 2010, 18:54:46 kinigadners rakstīja:

Priekšējais ritenis der no citiem suzukiem bet aiizmugurējo lētāk sanāca nopirkt no KTM un parspieķot Špūri.
Tā kā supermoto riteņiem ir lielie bremžu diski,sataisīju tos arī lielajiem riteņiem,tāpēc par bremzēm nebūs jāuzstraucās.


Cik izmaksā pārspieķot un ko tur īsti dara?

Kur ņemi bremžu sistēmu? tos bremžu diska saspiedējus? nezinu kā viņus pareizi sauc

Offline

Robciks97
06. Mar 2010, 21:37#199

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: SUZUKI DRZ400


06 Mar 2010, 21:27:30 yns rakstīja:

06 Mar 2010, 18:54:46 kinigadners rakstīja:

Priekšējais ritenis der no citiem suzukiem bet aiizmugurējo lētāk sanāca nopirkt no KTM un parspieķot Špūri.
Tā kā supermoto riteņiem ir lielie bremžu diski,sataisīju tos arī lielajiem riteņiem,tāpēc par bremzēm nebūs jāuzstraucās.


Cik izmaksā pārspieķot un ko tur īsti dara?

Kur ņemi bremžu sistēmu? tos bremžu diska saspiedējus? nezinu kā viņus pareizi sauc


Nu uzlikt jau var tos diskus, tikai jāņem kāds vecs ielinieks, lai būtu šaurie riteņi pakaļā, bet nu tad paliek smags un ar to lekšanu nav labi, cik zinu pēc nostāstiem. A ja vajag krosa riteņus, tie ir pilna reklāma un ebay arī pilns, vienīgi jāskatās pakaļējais ritens, ja ir tīri krosa mocis tad ir 19 collas pakaļā, ja endurokrosa, tad 18 collas, takā tā, bet supermoto riteņus var dabūt pa saprātīgu ciparu, vienīgi ja pa trasi, tad jāmaina bremzes, ja nē, tad man liekas pofig, jo ar krosa riteņiem bremzējas arī.

-----------------
Braucu Gāžu un Vērpju

Offline

martinss
06. Mar 2010, 22:58#200

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Konkreti nee, bet googlee pamekleet peec supermoto bilzhu mekleeshanas rezhiimaa, gana daudz atradiisi. ir jau arii visadi forumi, tipa, supermotojunkie.com , roc tik!

Tapat forumos vari jautat pec kaut kadiem izmeriem, tauta ir atsauciiga un pameera visu ko vajag, daudzreiz nemaz nevajag uz dullo kaut ko pirkt no pasha mocha...

Skaties arii, vai bremzhu diska izmeri nesakriit, piemeram, manejam transalpam aizmuguree ir 240mm- tikpat cik dazhaam suzaam, bet suzaam pats bremzhu disks ir ar savadakiem caurumiem skruuveets pie diska, bet tas vienalga- uzreiz atkriit chakars ar bremzhu mashiiniites turetaju, jo viss pass...


06 Mar 2010, 21:23:31 yns rakstīja:
Paldies par ideju! Varbūt ir saglabājusies kāda adrese no tiem forumiem?

[ Šo ziņu laboja martinss, 07 Mar 2010, 00:22:31 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline