Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki DRZ 400
Autors | Ziņojums |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Pēc dīžu maiņas un cauruma izgriešanas karbiķis vēl sešas reizes jānoņem un dīzes jānomaina lai saprastu ko motoram vajag,kā arī jānobraukā kādi 1000km to visu testējot.Nav tādas dīzes ko ieliec r pirmo reizi un brauc bez bēdām. | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Piemēram KLE pirms n-gadiem karburatorus pārpīpēju un dīzes samainīju brauciena laikā [ Šo ziņu laboja K-K, 04 Dec 2020, 01:31:14 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Ekstra rezerves daļas ko ņemt līdzi
Veiksmīgā kārtā DRZ, ja esi noņēmis PAIR valve sistēmu, pietiek tikai ar karburatora sagāšanu uz sāniem, lai tiktu pie visām dīzēm, nemēģinot iebakstīt karbiķi atpakaļ, ko gan nevar teikt par KLE | Offline | | |
|
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
02 Dec 2020, 21:20:18 K-K rakstīja:
Piemēram KLE pirms n-gadiem karburatorus pārpīju un dīzes samainīju brauciena laikā
Bija tāda lieta! | Offline | | |
Batuts | | Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
| Tiek meklēts labs drz400 no 2005 gada un uz augšu. Piķis ir
Varbūt kāds domā tirgot.
Pm | Offline | | |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
| sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt | Offline | | |
zix | | Kopš: 12. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S
|
28 Jun 2021, 09:02:45 atomsmasher rakstīja:
sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt
Kas par modeli Tev ir un kādiem mērķiem pēc tam plāno viņu lietot? Vienkāršākais un jūtamākais būs FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
Ja motors jau izķidāts tad vari piemest arī Bigboru pie reizes.
Ručka ir pa pusei placebo tiem kuriem slinkums roku kustināt
Par sajūgu īsti nesaprotu ko gribi apgreidot -ja sasvilst OEM tad niknāki diski +atsperes no EBC | Offline | | |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
| man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;
par šo - FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
clear, sapratu Tevi; no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?
par ručku labs
bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.
28 Jun 2021, 15:38:12 zix rakstīja:
28 Jun 2021, 09:02:45 atomsmasher rakstīja:
sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt
Kas par modeli Tev ir un kādiem mērķiem pēc tam plāno viņu lietot? Vienkāršākais un jūtamākais būs FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
Ja motors jau izķidāts tad vari piemest arī Bigboru pie reizes.
Ručka ir pa pusei placebo tiem kuriem slinkums roku kustināt
Par sajūgu īsti nesaprotu ko gribi apgreidot -ja sasvilst OEM tad niknāki diski +atsperes no EBC
| Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| FCR maksā miljonu... Skatos TM-40 cilvēki liek, laikam arī CVK 40 ar salīdzinoši labiem rezultātiem. Pats braucu ar stok BSRu un domāju vai jēga ieguldīties... | Offline | | |
zix | | Kopš: 12. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S
|
29 Jun 2021, 00:04:25 Bagars rakstīja:
Aizmirsāt par krāsainām plastmasām uz spieķiem ...
Esi lūdzu precīzs-šajā gadījumā pareizi funkcionēs tikai DZELTENAS plastmasas [ Šo ziņu laboja zix, 29 Jun 2021, 13:56:12 ] | Offline | | |
zix | | Kopš: 12. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 100
Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S
|
28 Jun 2021, 18:22:08 atomsmasher rakstīja:
man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;
... no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?
bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.
Karburatoriem citas opcijas neesmu ne skatījis ne meklējis-braucu ar FCR'u un viss apmierina
Taisīt var visu, vienīgais ierobežotājs būtu jābūt veselais saprāts un/vai naudas maks.
Tas ko ieteiktu taisīt:
1. Sakārtot savam svaram un saregulēt hadeni
2. FCR
2.1. lielāka diametra/īsāka izplūde (headeris)-FMF ; SCORPION u.c
2.2. 3x3 (lasi liels caurums gaisa filtra kastē)
3. Sadales vārpstas (piemēram HOT CAM II). Paskaties vai Tavam jau ir uzlikts cilvēcīgs dzinēja ķēdes spriegotājs
4. Big Bore, Stroker kloķvārpsta, īsa ručka, +5hp uzlīmes, dzeltenas plastmasas uz spieķiem
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
28 Jun 2021, 23:24:37 Jusper rakstīja:
FCR maksā miljonu... Skatos TM-40 cilvēki liek, laikam arī CVK 40 ar salīdzinoši labiem rezultātiem. Pats braucu ar stok BSRu un domāju vai jēga ieguldīties...
FCR....142 eur......jau miljons...ķīnas.
https://aliexpress.ru/wholesale?catId=0&ini...zuki+drz+400+FCR[ Šo ziņu laboja elf, 29 Jun 2021, 14:54:51 ]
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Es nav tik bagāts, lai eksperimentētu ar ķīnas karbjiem. Forumos un FB pozitīvu atsauksmju par tiem ķīnas brīnumiem nav. | Offline | | |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
|
29 Jun 2021, 13:55:45 zix rakstīja:
28 Jun 2021, 18:22:08 atomsmasher rakstīja:
man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;
... no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?
bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.
Karburatoriem citas opcijas neesmu ne skatījis ne meklējis-braucu ar FCR'u un viss apmierina
Taisīt var visu, vienīgais ierobežotājs būtu jābūt veselais saprāts un/vai naudas maks.
Tas ko ieteiktu taisīt:
1. Sakārtot savam svaram un saregulēt hadeni
2. FCR
2.1. lielāka diametra/īsāka izplūde (headeris)-FMF ; SCORPION u.c
2.2. 3x3 (lasi liels caurums gaisa filtra kastē)
3. Sadales vārpstas (piemēram HOT CAM II). Paskaties vai Tavam jau ir uzlikts cilvēcīgs dzinēja ķēdes spriegotājs
4. Big Bore, Stroker kloķvārpsta, īsa ručka, +5hp uzlīmes, dzeltenas plastmasas uz spieķiem
ok, paldies par atbildi!
| Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
29 Jun 2021, 18:07:51 Bagars rakstīja:
29 Jun 2021, 13:36:47 zix rakstīja:
29 Jun 2021, 00:04:25 Bagars rakstīja:
Aizmirsāt par krāsainām plastmasām uz spieķiem ...
Esi lūdzu precīzs-šajā gadījumā pareizi funkcionēs tikai DZELTENAS plastmasas
pasaki to Kinim! Viņš, šķiet, no tā neko nerubī. Viņa mopēdam zilas!!
Man tur viss pēc fenšui | Offline | | |
AicisF | | Kopš: 12. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
| Haiduk,
Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.
Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.
Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?
| Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Melni dūmi.... trekns maisījums. tobiš, vai beņa par, vai gaisa par maz.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Nov 2021, 20:28:25 Gantais rakstīja:
Melni dūmi.... trekns maisījums. tobiš, vai beņa par, vai gaisa par maz.
melni dūmi, kvēpi no trubas nāk laukā
| Offline | | |
Smoke | | Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: BMW S1000RR #68
|
22 Nov 2021, 16:51:38 AicisF rakstīja:
Haiduk,
Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.
Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.
Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?
Bija līdzīgs gadījums. DRZ 400 2003.g. ar tādiem pašiem simptomiem. Magnētam aplūza skrūves, kuras samala statoru. Uzlikām citu magnētu un jaununu ķīniešu statoru. Rezultāta joprojām nebija. Tika atrasta vaina holla devējā, bet par to, kā šī problēma tika atrasta un kā labota, es nemācēšu izstāstīt. Manu moci skrūvēja D. Liņķis.
----------------- Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga | Offline | | |
AicisF | | Kopš: 12. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
| Holla devējs arī jauns.
24 Nov 2021, 15:18:13 Smoke rakstīja:
22 Nov 2021, 16:51:38 AicisF rakstīja:
Haiduk,
Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.
Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.
Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?
Bija līdzīgs gadījums. DRZ 400 2003.g. ar tādiem pašiem simptomiem. Magnētam aplūza skrūves, kuras samala statoru. Uzlikām citu magnētu un jaununu ķīniešu statoru. Rezultāta joprojām nebija. Tika atrasta vaina holla devējā, bet par to, kā šī problēma tika atrasta un kā labota, es nemācēšu izstāstīt. Manu moci skrūvēja D. Liņķis.
| Offline | | |
|
|