Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
kinigadners
02. Dec 2020, 20:16#181

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Pēc dīžu maiņas un cauruma izgriešanas karbiķis vēl sešas reizes jānoņem un dīzes jānomaina lai saprastu ko motoram vajag,kā arī jānobraukā kādi 1000km to visu testējot.Nav tādas dīzes ko ieliec r pirmo reizi un brauc bez bēdām.

Offline

K-K
02. Dec 2020, 21:20#182

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Piemēram KLE pirms n-gadiem karburatorus pārpīpēju un dīzes samainīju brauciena laikā

[ Šo ziņu laboja K-K, 04 Dec 2020, 01:31:14 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Jusper
02. Dec 2020, 22:58#183

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Ekstra rezerves daļas ko ņemt līdzi
Veiksmīgā kārtā DRZ, ja esi noņēmis PAIR valve sistēmu, pietiek tikai ar karburatora sagāšanu uz sāniem, lai tiktu pie visām dīzēm, nemēģinot iebakstīt karbiķi atpakaļ, ko gan nevar teikt par KLE

Offline

kinigadners
03. Dec 2020, 18:55#184

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


02 Dec 2020, 21:20:18 K-K rakstīja:
Piemēram KLE pirms n-gadiem karburatorus pārpīju un dīzes samainīju brauciena laikā
Bija tāda lieta!

Offline

Batuts
15. Dec 2020, 09:58#185

Kopš: 19. Oct 2014

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750

Tiek meklēts labs drz400 no 2005 gada un uz augšu. Piķis ir

Varbūt kāds domā tirgot.

Pm

Offline

atomsmasher
28. Jun 2021, 09:02#186

Kopš: 09. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: riteni

sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt

Offline

zix
28. Jun 2021, 15:38#187

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S


28 Jun 2021, 09:02:45 atomsmasher rakstīja:
sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt


Kas par modeli Tev ir un kādiem mērķiem pēc tam plāno viņu lietot? Vienkāršākais un jūtamākais būs FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
Ja motors jau izķidāts tad vari piemest arī Bigboru pie reizes.
Ručka ir pa pusei placebo tiem kuriem slinkums roku kustināt
Par sajūgu īsti nesaprotu ko gribi apgreidot -ja sasvilst OEM tad niknāki diski +atsperes no EBC

Offline

atomsmasher
28. Jun 2021, 18:22#188

Kopš: 09. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: riteni

man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;

par šo - FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
clear, sapratu Tevi; no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?

par ručku labs

bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.


28 Jun 2021, 15:38:12 zix rakstīja:

28 Jun 2021, 09:02:45 atomsmasher rakstīja:
sveiki biedri,
kādas Jūsuprāt ir "must be" modifikācijas jeb upgreidi suzukam?
bigbor / 3x3 / fcr karbis / izputejs / sajugs / ručka / utt


Kas par modeli Tev ir un kādiem mērķiem pēc tam plāno viņu lietot? Vienkāršākais un jūtamākais būs FCR/izplūde/3x3 -šos ir jēga taisīt tikai visus reizē.
Ja motors jau izķidāts tad vari piemest arī Bigboru pie reizes.
Ručka ir pa pusei placebo tiem kuriem slinkums roku kustināt
Par sajūgu īsti nesaprotu ko gribi apgreidot -ja sasvilst OEM tad niknāki diski +atsperes no EBC


Offline

Jusper
28. Jun 2021, 23:24#189

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

FCR maksā miljonu... Skatos TM-40 cilvēki liek, laikam arī CVK 40 ar salīdzinoši labiem rezultātiem. Pats braucu ar stok BSRu un domāju vai jēga ieguldīties...

Offline

zix
29. Jun 2021, 13:36#190

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S


29 Jun 2021, 00:04:25 Bagars rakstīja:
Aizmirsāt par krāsainām plastmasām uz spieķiem ...




Esi lūdzu precīzs-šajā gadījumā pareizi funkcionēs tikai DZELTENAS plastmasas

[ Šo ziņu laboja zix, 29 Jun 2021, 13:56:12 ]

Offline

zix
29. Jun 2021, 13:55#191

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S


28 Jun 2021, 18:22:08 atomsmasher rakstīja:
man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;

... no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?

bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.



Karburatoriem citas opcijas neesmu ne skatījis ne meklējis-braucu ar FCR'u un viss apmierina

Taisīt var visu, vienīgais ierobežotājs būtu jābūt veselais saprāts un/vai naudas maks.
Tas ko ieteiktu taisīt:
1. Sakārtot savam svaram un saregulēt hadeni
2. FCR
2.1. lielāka diametra/īsāka izplūde (headeris)-FMF ; SCORPION u.c
2.2. 3x3 (lasi liels caurums gaisa filtra kastē)
3. Sadales vārpstas (piemēram HOT CAM II). Paskaties vai Tavam jau ir uzlikts cilvēcīgs dzinēja ķēdes spriegotājs
4. Big Bore, Stroker kloķvārpsta, īsa ručka, +5hp uzlīmes, dzeltenas plastmasas uz spieķiem


Offline

elf
29. Jun 2021, 14:54#192

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


28 Jun 2021, 23:24:37 Jusper rakstīja:
FCR maksā miljonu... Skatos TM-40 cilvēki liek, laikam arī CVK 40 ar salīdzinoši labiem rezultātiem. Pats braucu ar stok BSRu un domāju vai jēga ieguldīties...


FCR....142 eur......jau miljons...ķīnas.

https://aliexpress.ru/wholesale?catId=0&ini...zuki+drz+400+FCR

[ Šo ziņu laboja elf, 29 Jun 2021, 14:54:51 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Jusper
29. Jun 2021, 15:48#193

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Es nav tik bagāts, lai eksperimentētu ar ķīnas karbjiem. Forumos un FB pozitīvu atsauksmju par tiem ķīnas brīnumiem nav.

Offline

atomsmasher
29. Jun 2021, 23:00#194

Kopš: 09. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: riteni


29 Jun 2021, 13:55:45 zix rakstīja:

28 Jun 2021, 18:22:08 atomsmasher rakstīja:
man ir 400s (2002); pārvietošanās pa mežiem/takām;
nav tā ka riktīgi pietrūkst jaudas, bet gribētos mazliet ņiprāku;

... no FCR keihin cik saprotu ir top-top; ir vēl kādas sakarīgas opcijas?

bet idejiski gribējās no biedriem saprast, kas ir tās lietas, ko ir jēgpilni taisīt.



Karburatoriem citas opcijas neesmu ne skatījis ne meklējis-braucu ar FCR'u un viss apmierina

Taisīt var visu, vienīgais ierobežotājs būtu jābūt veselais saprāts un/vai naudas maks.
Tas ko ieteiktu taisīt:
1. Sakārtot savam svaram un saregulēt hadeni
2. FCR
2.1. lielāka diametra/īsāka izplūde (headeris)-FMF ; SCORPION u.c
2.2. 3x3 (lasi liels caurums gaisa filtra kastē)
3. Sadales vārpstas (piemēram HOT CAM II). Paskaties vai Tavam jau ir uzlikts cilvēcīgs dzinēja ķēdes spriegotājs
4. Big Bore, Stroker kloķvārpsta, īsa ručka, +5hp uzlīmes, dzeltenas plastmasas uz spieķiem





ok, paldies par atbildi!

Offline

kinigadners
05. Jul 2021, 19:30#195

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


29 Jun 2021, 18:07:51 Bagars rakstīja:

29 Jun 2021, 13:36:47 zix rakstīja:

29 Jun 2021, 00:04:25 Bagars rakstīja:
Aizmirsāt par krāsainām plastmasām uz spieķiem ...




Esi lūdzu precīzs-šajā gadījumā pareizi funkcionēs tikai DZELTENAS plastmasas

pasaki to Kinim! Viņš, šķiet, no tā neko nerubī. Viņa mopēdam zilas!!
Man tur viss pēc fenšui

Offline

AicisF
22. Nov 2021, 16:51#196

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Haiduk,

Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.

Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.

Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?

Offline

Gantais
22. Nov 2021, 20:28#197

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Melni dūmi.... trekns maisījums. tobiš, vai beņa par, vai gaisa par maz.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

kba-pro
23. Nov 2021, 18:13#198

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Nov 2021, 20:28:25 Gantais rakstīja:
Melni dūmi.... trekns maisījums. tobiš, vai beņa par, vai gaisa par maz.


melni dūmi, kvēpi no trubas nāk laukā

Offline

Smoke
24. Nov 2021, 15:18#199

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: BMW S1000RR #68


22 Nov 2021, 16:51:38 AicisF rakstīja:
Haiduk,

Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.

Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.

Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?




Bija līdzīgs gadījums. DRZ 400 2003.g. ar tādiem pašiem simptomiem. Magnētam aplūza skrūves, kuras samala statoru. Uzlikām citu magnētu un jaununu ķīniešu statoru. Rezultāta joprojām nebija. Tika atrasta vaina holla devējā, bet par to, kā šī problēma tika atrasta un kā labota, es nemācēšu izstāstīt. Manu moci skrūvēja D. Liņķis.

-----------------
Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga

Offline

AicisF
24. Nov 2021, 23:31#200

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Holla devējs arī jauns.


24 Nov 2021, 15:18:13 Smoke rakstīja:

22 Nov 2021, 16:51:38 AicisF rakstīja:
Haiduk,

Mopēdam (2007.gads, lkm E) bij problēmas ar elektrību (nelādēja). Nomainīju akuumulatoru, regulātoru(neizgāja testu), statoru, svečvadus, nu i pie reizes arī jaunu sveci.

Saliekot atpakaļ, piešķiļas labi un mazos (idle) tur labi, bet kad uzgāzē,tad melni dūmi un šaudas. Pārbaudīti vārsti, tur viss kā pēc specenes. Arī mehāniski šķiet dzinējs ir ok. Pamēģināts cits karbis (no LTE), bet rezultāts tas pats.

Karbis FCR39, iztīrīts (it kā viss čotka tur).
Tik ļoti jutīgs uz regulāciju vai kā? Kur meklēt tālāk? CDI? Gredzeni?




Bija līdzīgs gadījums. DRZ 400 2003.g. ar tādiem pašiem simptomiem. Magnētam aplūza skrūves, kuras samala statoru. Uzlikām citu magnētu un jaununu ķīniešu statoru. Rezultāta joprojām nebija. Tika atrasta vaina holla devējā, bet par to, kā šī problēma tika atrasta un kā labota, es nemācēšu izstāstīt. Manu moci skrūvēja D. Liņķis.

Offline