Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
motoaddict
22. Apr 2010, 17:34#181

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

MIGs un visi pārējie....zinu par tādiem fiktiem. Nu tad te ir iespēja sākt cīņu ar nekompetenci. Viss ir mūsu pašu rokās.
Krievijā autovadītāji cīnās pret milicijas visatļaitību un augstu ierēdņu izvairīšanos no atbildības par pārkāpumiem. Mēs varam sākt ar TA darbiniekiem.

Offline

MIGs
22. Apr 2010, 17:38#182

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu viss jau balstās uz informācijas trūkumu - cilvēki NEZIN savas tiesības un iespējas cīnīties attiecībā pret ierēdņiem, TA darbiniekiem, policistiem utt.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Apr 2010, 17:38:32 ]



-----------------

Offline

atlants90
22. Apr 2010, 19:12#183

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


22 Apr 2010, 16:35:19 martinss rakstīja:
Par to dzeltenumu principaa vinus var suutiit, jo viniem nav nekadu instrumentu meeriishanai. Ar aci, cik zinu, oficiali neko nomeeriit nevar.

Par atstarotajiem- tiem mochiem, kuriem vina nav, parasti lukturis pilda sho funkciju. Tikai ej kadam iestaasti, iipashi ja skates darbinieks nenes nekadu atbildiibu par savu darbu...


22 Apr 2010, 16:28:21 MIGs rakstīja:

Tāpat auto apskatē ir izdrāzuši pa rnepietiekami dzeltenu pagrieziena lampiņu ! A cik dzeltenai ir jābūt ?!

Tāpat, nesaprtu kakova H man mocim jaļiek atstarotājs, jo oridžinal viņš tur nav bijis un mocis ir eiropas modelis ?! Šogan gan šo nepaprasija...


iz dzives VW Caddy 82gada...naadbilst pagriezienu radītājs -2punkti nav pietiekoši dzeltena cssd Cēsis

Offline

EEriks
22. Apr 2010, 19:20#184

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

sitos csdd sizetus timrots varet uztaisit zebra

-----------------
mezi rulle

Offline

Gacho
22. Apr 2010, 19:24#185

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Bļin, te salasījos, tagad jūlijā jau dusmīgs iešu uz skati
Pēc idejas nebūs kur piesieties, jo viss ir 100% stock, bet nu, hvz. Laikam būs ceļojuma nolūkā jādodas uz kādu nomaļāku CSDD

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Difers
22. Apr 2010, 19:34#186

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Nez, manā krajā tā īsti nevienu MO nečakarē (Kuldīga) Vismaz mani toč nečakarē, jo es esmu piekasīgs viņu darbam. Ja ir kautkas mērāms tad pajautāju cik man ir, un cik jābūt.

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 19:51#187

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


22 Apr 2010, 19:34:49 Difers rakstīja:
Nez, manā krajā tā īsti nevienu MO nečakarē (Kuldīga) Vismaz mani toč nečakarē, jo es esmu piekasīgs viņu darbam. Ja ir kautkas mērāms tad pajautāju cik man ir, un cik jābūt.


Lūk ideāls piemērs un veids kā ar to cīnīties!!!!
Visam ir pieļaujamās robežas - protektora dziļumam, CO2. Tad lai arī pamato atteikumu ar konkrētiem cipariem. Un ja viņi nespēj to izmērīt un pierādīt, tad tas nav pārkāpums. Jāsāk taktiski pareiza cīņa!!!!
Ja saka, ka ir par slīpu Nr, tad uzreiz jautājums - Kādas ir pieļaujamās robežas? Numura turētājs var nebūt oriģināls, tam vienkārši ir atļautais un apstiprinātais slīpums katram modelim un arī kopumā.
Ja saka ka nav pietiekoši dzeltens pagrieziena rādītājs - Tad lai uzrāda apstiprinātās pieļaujamās krāsu gammas robežas.

[ Šo ziņu laboja motoaddict, 22 Apr 2010, 19:52:02 ]

Offline

lenko
22. Apr 2010, 20:06#188

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


22 Apr 2010, 16:28:21 MIGs rakstīja:
Nekā personīga, Kas notiek Latvijā ?!
Nu ir kad piečakarējas par tēmu, ir kad pilnīgi neparko. Man ir piepisušies par peldošo aizmugurējo suportu, bet pārliecināju, ka lai liekas mierā, ka tam suportam tādam ir jābūt !

Tāpat auto apskatē ir izdrāzuši pa rnepietiekami dzeltenu pagrieziena lampiņu ! A cik dzeltenai ir jābūt ?!

Tāpat, nesaprtu kakova H man mocim jaļiek atstarotājs, jo oridžinal viņš tur nav bijis un mocis ir eiropas modelis ?! Šogan gan šo nepaprasija...

Citreiz ir ok ar viņiem. Pagājušogad lika uzlikt atstarotāju un pievēra acis par neesošu gabarīta lampiņu. Atstarotāju turpat nopoirku un pēc dažām minūtēm skate kabatā ( atļāva piebraukt no otras puses utt). Vēl pēc dažām minūtēm tas atstarotājs pats nokrita ( kautkur pa cēlam...).... ir aŗi sakarīgi un reāli domājoši, nevis pēc varas izslāpuši segā pirdēji.
Daudziem TL pakaļējā luktura blokā ir apvienotas vairakas gaismas,reizēm iekļauts arī atstarotajs-viss ir gaužām vienkārši,ja ir apzīmējums(IA-atstarotajs) tad obligati vel viens nav jāliek.Kam domāts atstarotajs-bērniem skolā pat māca
P.S.Un nemāci citus uz mulķībam,vispirms pārbaudi.
Un par nr. slīpumiem un astēm nevajag cepties,ir noteikumos paredzēts,tādi tadi cipari,leņķi,dzilumi utt. vai KĀ PAREDZēJIS IZGATAVOTAJS!!!!
(piem. autinam ir noteikts cik zemakais var atrasties nr.zīme,priekšējā,daudziem Peugeot tas ir stipri zem šiem izmeriem,bet Izgatavotajs TĀ PAREDZ!!!!Un viss,nav stridu.

[ Šo ziņu laboja lenko, 22 Apr 2010, 20:12:06 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

lenko
22. Apr 2010, 20:25#189

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Atlants90:iz dzives VW Caddy 82gada...naadbilst pagriezienu radītājs -2punkti nav pietiekoši dzeltena cssd Cēsis



Parasti salīdzina ar otru gaismu,ieslēdz avarijas un salīdzini,vai pasauc citu inspektoru vai kadu citu personu,galu galā vari nepiekrist un neparakstīt protokolu!
Parasti sis defekts ir lampam ar baltiem izkliedētajiem-stikliniem,iekšā nāk dzeltena-orandža lampiņa,no temp. maiņas tas krasojums nonak nost,bet dzeltenam stikliņam (sim modelim biežāk ir problemas ja netīrumi tur saiet iekšā)

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

juris7a9
22. Apr 2010, 20:26#190

Kopš: 09. May 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 330

Braucu ar: Africa Twin

Ko Jūs cepaties, CSDD saņem, tikai Ceļa nodokli un uzlīmes maksu, a pārējo firma, cik zinu ir CSDD tehniskās apskates stacijas veidojusi sadarbībā ar četrām firmām - "Autoeko - TUV Latvija", "Scantest", "Autests" un "Venttests". Līdz ar ko, kā jau jebkura uzņēmuma galvenai mērķis ir gūt maksimālu peļņu. Vislabākais veids, kā gūt maksimālu peļņu ir brāķēt un likt veikt atkārtotas apskates. Nu ko džeki, nākamais motopēdistu protests, bloķējot šos uz kādu dieniņu, kā atceraties mēdiju klātbūtne garantēta un kāds sāk arī ieklausīties.

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 20:38#191

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Jā vīri, man arī ir šis tas sakāms par lielajiem protestiem! Būsim objektīvi!!! Ja runa ir par 0,70Ls spuldzītes nomaiņu, vai 2,- Ls atstarotāju, kuram IR JĀBŪT, bet viņš nav, tad paši esam vainīgi un te klaigāt nav jēgas. Es pats esmu redzējis tādus motociklus TA rindā, ka man būtu bail ar to kustēt no vietas kur nu vēl ierasties uz TA.
Lenko iedeva vērtīgu informāciju par atstarotājiem. To ir vērts atcerēties! Un vispār tam strunta atstarotājam tomēr ir jēga un nemaz tas nemaksā tik dārgi, lai to paša spēkiem nevarētu laicīgi uzstādīt kaut vai tikai uz TA.

Offline

lenko
22. Apr 2010, 20:57#192

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


22 Apr 2010, 20:26:21 juris7a9 rakstīja:
Ko Jūs cepaties, CSDD saņem, tikai Ceļa nodokli un uzlīmes maksu, a pārējo firma, cik zinu ir CSDD tehniskās apskates stacijas veidojusi sadarbībā ar četrām firmām - "Autoeko - TUV Latvija", "Scantest", "Autests" un "Venttests". Līdz ar ko, kā jau jebkura uzņēmuma galvenai mērķis ir gūt maksimālu peļņu. Vislabākais veids, kā gūt maksimālu peļņu ir brāķēt un likt veikt atkārtotas apskates. Nu ko džeki, nākamais motopēdistu protests, bloķējot šos uz kādu dieniņu, kā atceraties mēdiju klātbūtne garantēta un kāds sāk arī ieklausīties.
Visi strādā pēc MK noteikumiem,un ne visi ir tevis nosauktie,pašam Csdd ari ir stacijas.
Domaju problēma ir daudz dziļāk,vispār inspekcijās,tur daudz kas no seniem laikiem,un tik vienkārši to nevar izmainīt.Jamaina sistēma un attieksme starp ņemeju-deveju.
Skatos kā UK skati veic (bez komentariem)

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

MIGs
22. Apr 2010, 21:27#193

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Mocim jābūt tehniski labā kārtībā. tas pats uz visām gaismām, atstarotājiem, trubām utt. Tas ir saprotams. BET kakova huja piepisās, pat tur, kur pēc idejas nedrīkstētu ?!

Vot par pagriezienu nepietiekami dzelteno krāso.
Vot lai parāda valstiski apstiprinātu papīru kur ir noteiktas normas no-līdz. Un tad lai parāda sertificētu iekārtu, apmācītu personālu, neizmirsīsim iekārtu kalibrēt utt.

Kāds var iekomentēt, vai tie viņu iekšējie papīreļi ir saistoši vai nav ???

Tas pats par izpūtējiem - lai mēra pareizi...

Ja ražotājs ir tā paredzējis un ir dabūjis eiropas sertifikačiju, tad lai LV TA censoņi piss nah.

Tāpat ir dauņi kas piesienas pie peldošajiem bremžu diskiem.

TA darboņiem būt vienkārši VISS jādara pēc konkrētajiem likumā rakstītajiem punktiem un viss. Bet nē, visi jau ir gudri un vareni....

Ir KAUDZE ar jautājumeim kas nevienam tā īsti līdz galam nav skaidri, nav skaidrs kā rīkoties.
Vot izsauc maiņas vecāko - viņš tevi arī pasūta dirs. Ko tālāk !?

Neiztirzāsim te variantus, kad iet ar neatbilstošiem močiem, angļu lampām, slikiem, bez bremzēm, aizlauztām stūrēm utt.

-----------------

Offline

lenko
22. Apr 2010, 21:43#194

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Zinama taisnība tev ir,bet es konkreti tev atbildeju par atstarotaju.
Tie visi noteikumi ir ņemti no EU un tulkoti,nekas no gaisa nav sagrābts.
Ej piesakies,tajā sfērā pacīnies un izveido ko labaku,mēs tev paldies pateiksim
Tadu vienpusīgu nolikšanu neatbalstu.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

martinss
22. Apr 2010, 22:53#195

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Vinas ir saistoshas, ja pats to pieraadiisi. Citadi viniem ir savi papiiri peec kuriem orientejas. Un tajos, kaa zinaams, ne vienmer ir viss kas ir ES papiiros, jo neviens jau baisi nespringst sekot lidzi.
Tapec notiek tas kas notiek- stock mocis skati iziet nevar.


22 Apr 2010, 16:56:54 motoaddict rakstīja:
martinss....ir saistošas!!!! Visa tehniskā dokumentācija par konkrēto motociklu, kuru ražotājs ir apstiprinājis europā ir saistoša arī mūsu CSDD.
ES ir noteikumi, kuri nosaka ļeņķi kādā ir jābūt Nr plāksnei, leņķi kādā no sāniem ir jābūt redzamiem pagrieziena siglāliem un vēl daudz ko. Ja ražotājs konkrēto motociklu ir sertificējis un saņēmis sertifikātu, tad tas nozīmē, ka motocikls standarta izpildījumā atbilst ES prasībām. UN VISS!!! Bet runa ir par standarta izpildījumu.
Visi zīmējumi ir katra motocikla tipa apstiprinājuma dokumentos, kurus pārstāvji saņem no rūpnīcas. Ja KTM660 ir Eiropas sertifikāts, tad tas nozīmē, ka CSDD tas ir jārespekte.
Nu kaut kā tā.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
22. Apr 2010, 22:57#196

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Dazhi jau orientejas, bet vairums tos pashus voyager busus met skatee araa ar vienu lufti piekaree, kura ir liela un pielaujama peec razhotaja dokumentacijas. Ja to businju butu paris latvijaa, veel saprastu, bet vinu ir daudz, bet tik un taa kolegim katru gadu ir divnieks par to.

Dazhi (pec manas prakses), neatshkir beigtu stures pirkstu no vesela, nakoshaa skatee, kad pateicu, ka neko nedariju, virinsh tik sanirdza seju sminaa un iedeva skati.

Esmu izgajis skati arii ari defektiem bremzhu sistemaa, pats saaku maniit, ka nav labi un skatijos. bet skates stacijaa visiem pofig.


22 Apr 2010, 17:03:52 motoaddict rakstīja:
TA staciju darbinieki labi orientējas CO2, brenžu efektivitātes rādītājos, lodbalstu brīvgaitā un citos auto defektos. Es varu saderēt, ka ir ļoti maz zinošu darbinieku, kuri orientējas motociklu uzbūves jautājumos. Un tieši tādēl varbūt ir jādod mājiens ka viņiem ir nepieciešama sāda izglītība un brutāla visatļautība nav pieņemama.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

princis
22. Apr 2010, 23:08#197

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..

Nēesmu kautkā pifiksējis ka tik traki būtu ar to TA, lai gan sanāk iet viņu vairākas reizes gadā ar dažādiem autiņiem. Kautkāds lohs jau var gadīties jebkur, bet ka būtu galīgi nevietā par kautko izdrāzts nenāk nekas galvā. Varbūt turēsim savu tehniku kārtībā.

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

mezazvers
23. Apr 2010, 08:34#198

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650

Vai ejot TA mocim ir jābūt sānu kājai, man viņa ir noņemta un slēdzis sen jau zudis!

Offline

martinss
23. Apr 2010, 08:58#199

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Principaa jau mani ar moci nekad nav izmetushi, bet autinju paris reizes izbraakeeja bez jebkada pamata- tapec, ka shiem uzticeejos. Kopsh taa laika dienu pirms skates auto izcilaaju pats un visu apskatu velreiz. un skates laikaa nemu melnos cimdus rokaas un eju lidzi, tad kasiishanas nav, jo labi saprot ka spiid kashkjis nepamatotas brakeshanas gadijumaa.

Tas arii mani kopumaa kaitina- es nevaru viniem uzticeeties un gaidiit pamatotu vertejumu.


22 Apr 2010, 23:08:32 princis rakstīja:
Nēesmu kautkā pifiksējis ka tik traki būtu ar to TA, lai gan sanāk iet viņu vairākas reizes gadā ar dažādiem autiņiem. Kautkāds lohs jau var gadīties jebkur, bet ka būtu galīgi nevietā par kautko izdrāzts nenāk nekas galvā. Varbūt turēsim savu tehniku kārtībā.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

lenko
23. Apr 2010, 09:04#200

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


23 Apr 2010, 08:34:32 mezazvers rakstīja:
Vai ejot TA mocim ir jābūt sānu kājai, man viņa ir noņemta un slēdzis sen jau zudis!
]630 punkts nosaka,ja nav blakene,tad jabut centralajam vai sana balstam.Tas sledzitis var nebut,ja izgatavotajs to nav paredzejis

[ Šo ziņu laboja lenko, 23 Apr 2010, 09:06:43 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline