Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
22 Feb 2013, 21:14:33 Kriso rakstīja:
Man pagājušnedēļ arī viena svece negribēja skrūvēties ārā,bet begās sanāca
Dalies info!
Es savam četrritenim šitā te dabūju galvu beigās raut nost, ibio, svece bija tik totāli ieēdusies, kad drusku stiprāk ar profesionālo svečatslēgu paņēmu, un nost bija, puse sveces rokā, otra puse galvā Remonts uz 150ls
Archy, nebiedē mani.
Ko tad labāk ar viņu darīt, pirms skrūvēt ārā? Uzpūst virsū kautko svecei?
Man daļu no sveces galvā nevajag
Es ieteiktu darīt tā:
Paņem labu atslēgu, tādu kura nenovērpjas.
Pamēģini vismaz to sveci drusku izkustināt.
Sapūt riktīgi daudz WD40 jeb to Mežaveča brīnumlīdzekli.
Atstāj lai pastāv kādu dienu.
Nu un provē uzmanīgi skrūvēt ārā, bet t', ar izjūtu, jo ja Tu viņu nolauzīsi, galvu 100% būs jārauj nost.
Galvenokārt šī hui...ņa sanāk tāpēc,ka kāds ieskrūvējot sveci ir bijis tik slinks uzpilināt pili eļļas uz vītnes,vai arī salasījies forumos,ka tā nedrīkst,jo eļļa piedegs un nevarēs sveci atskrūvēt...Izlemiet paši,kas ir pareizāk-skrūvēt sausu,cinkotu vītni pa sauso alumīnijā,kurš kā matereāls nemīl neeļļotu berzi,vai tomēr ieeļļot.Es uzpūšu ķēžu eļļu un nav bijis problēmu.(te laikam jānospļaujas)
22 Feb 2013, 23:44:10 mezamaris rakstīja:
Galvenokārt šī hui...ņa sanāk tāpēc,ka kāds ieskrūvējot sveci ir bijis tik slinks uzpilināt pili eļļas uz vītnes,vai arī salasījies forumos,ka tā nedrīkst,jo eļļa piedegs un nevarēs sveci atskrūvēt...Izlemiet paši,kas ir pareizāk-skrūvēt sausu,cinkotu vītni pa sauso alumīnijā,kurš kā matereāls nemīl neeļļotu berzi,vai tomēr ieeļļot.Es uzpūšu ķēžu eļļu un nav bijis problēmu.(te laikam jānospļaujas)
...+ vēl aiz nezināšanas to sveci NU TĀ KĀRTĪGI pievilcis...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!
esmu dzirdējis kā citi "meistari" stāsta ka sveces tā at duši pievelk aukstas, un tad uzkarsē un vēl pievelk atduši, mol lai neatskrūvējas... mērs ir jāzin. citi ražotāji par smēri uz sveces diskutē-jo tas mēdz palielināt pretestību... es biku vara smēres uzpūšu un ok. skrūvēju normāli, un nekad neviena neatskrūvējās patvaļīgi. ja vītnē iekoksējās ļumīnijs tad domāju noteikti čau-viņš ies pa visu vītni un pisīs viņu.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
pēc teorijas svece ir brīvi jāieskrūvē līdz galam un tad par 90° pagriežot vēl jāpievelk! tas arī viss un nekāds "at duši" tur nedrīkst būt!
p.s. - ja svece jau ir bijusi ieskrūvēta "at duši", tad iepriekšminētā shēma arī vairs nedarbosies, jo blīvgredzens jau būs saspiests plakans...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!
Pirmo reizi skrūvējot sveci, pievilku viņu biku stiprāk, lai saspiest jaunu paplāksni (kādi 30 Nm). Tad ātskrūvēju un pievelku ar ražotāja prasīto Nm! Jeb,praksē, ar 20-25 Nm.
Vītni un paplāksni vai konusu vajag smērēt! Ar nedegošam spec smērēm. Ne ar eļļu. Teorētiski (ne praktiski))) jaievēro smēres halvanisko iedarbību uz alumīniju.
Koroče- jāsmērē ar bronza/vara/grafīta smēri un, galvenais, pievilkt ne uz dullo, bet tā kā prasīts. Ja nav izjūtas, tad labāk nedavilkt, ne kā pārvilkt.
Ja sveces atskrūvēšanai neder lētas atslēgas, tad tās nozimē tikai to ka svece nebija sasmērēta un bija pārvilkta. Jo 30-40 Nm spēj iztirēt eb kurš sūds.)))
Kā vispār sveci ir iespējams pārvilkt
Es savējajam, nu, pašam likās ka viegli pievilku, un izrādījās ka naher viņu pārlauzu.
Labi ka Rozītis ar kkādu munštuku to nolauzto sveci tomēr dabūja ārā un nebija motōrs jārauj vaļā.
Karoč, man tagad sveces pievilkt pa stingru ir bail, ka atkal nenolaužu. A moš es vnk tāds kačoks ka plēšu viņas kā puņķus?
varbūt kāds var padalīties ar info
kā var apčakarēt parasto releju lai mirgo pareizā intervāla ?
Zinu ka var ielikt pretestības vados ,bet tieši kādas un ka pareizi pievienot ?
releiju negribu pirkt jo ir vesela kaudze ar visādām rādio detaļām un gribas kaut ko pašam uzbūvēt
lodēt māku un viss netiks salaists uz īso
[ Šo ziņu laboja norcha20, 23 Feb 2013, 19:51:38 ]
23 Feb 2013, 19:51:10 norcha20 rakstīja:
varbūt kāds var padalīties ar info
kā var apčakarēt parasto releju lai mirgo pareizā intervāla ?
Zinu ka var ielikt pretestības vados ,bet tieši kādas un ka pareizi pievienot ?
releiju negribu pirkt jo ir vesela kaudze ar visādām rādio detaļām un gribas kaut ko pašam uzbūvēt
lodēt māku un viss netiks salaists uz īso
Bija Cagiva ar kaut kādiem 12w pagriezieniem,neizlaida apskatē.
man tā bija kad ieskrūvēju ar pirkstu galiem , citādi pat minimāla pievilkšana neļauj atvilkties. jaunām svecēm vajag lai gredzens saspiestos, es pievelku, tad atlaižu tad vēlreiz pievelku ar saspiestu gredzenu-vieglāk sajust to kraso slodzes palielināšanos- kad pievelkas, to daru drošības pēc tikai. senāk kad vēl žiguļu bija padaudz-sveces pat dažiem izšāva čomam uz jupitera bija 2 izšautas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
23 Feb 2013, 19:51:10 norcha20 rakstīja:
varbūt kāds var padalīties ar info
kā var apčakarēt parasto releju lai mirgo pareizā intervāla ?
Zinu ka var ielikt pretestības vados ,bet tieši kādas un ka pareizi pievienot ?
releiju negribu pirkt jo ir vesela kaudze ar visādām rādio detaļām un gribas kaut ko pašam uzbūvēt
lodēt māku un viss netiks salaists uz īso
Bija Cagiva ar kaut kādiem 12w pagriezieniem,neizlaida apskatē.
Locijām atsperītei stiprinājumus.
Jā,vecajos labajos laikos relejus dakterēt nebija īpašu problēmu,tagad attaisi,ieraigi mikreni ar divdesmit kājām un ar to viss beidzas.
23 Feb 2013, 19:51:10 norcha20 rakstīja:
varbūt kāds var padalīties ar info
kā var apčakarēt parasto releju lai mirgo pareizā intervāla ?
Zinu ka var ielikt pretestības vados ,bet tieši kādas un ka pareizi pievienot ?
releiju negribu pirkt jo ir vesela kaudze ar visādām rādio detaļām un gribas kaut ko pašam uzbūvēt
lodēt māku un viss netiks salaists uz īso
ja gribaad pasham salodet-njemam kaut vienvibratoru vai 555 kaa gatavu vibratoru(inetaa pilns sheemu) un galaa mazos relejinjus, ar poci pats regulee frekvenci... es tadus sev lieku, tagad dima miniaturizeet lidz minimumam, ar lauktranjiem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā