Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
Benji | | Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
07 Sep 2013, 08:01:48 Negantelis rakstīja:
06 Sep 2013, 21:55:41 Benji rakstīja:
Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?
Īpaši jāpaskatās vai makā ir pietiekoši daudz skanošā un pietiekami daudz brīva laika remontam.
Ieprieksh bija 999s un naudu sanaaca teereet tikai apkopeem Lai gan chalis kas nopirka no manis vinju, sasita vinju un tad peec 2 nedeeljaam vispaar norakstiija bet tur jau bija braukshanas vaina | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Bija tachu nesen raksts nobkautkāda ārzemju motožurnāla kurvtika 15 moči izķidāti pēc kautvkādiem konkrētiem km. Itāloibvaivtik nebija pēdējā vietā..
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Benji | | Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
07 Sep 2013, 17:12:01 Negantelis rakstīja:
Bija tachu nesen raksts nobkautkāda ārzemju motožurnāla kurvtika 15 moči izķidāti pēc kautvkādiem konkrētiem km. Itāloibvaivtik nebija pēdējā vietā..
Nepirkt itaalju moci deelj kaut kaada raksta zhurnaalaa... | Offline | | |
|
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
06 Sep 2013, 21:55:41 Benji rakstīja:
Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?
Nesaprotu, nafig divi, gandrīz līdzīgi mopēdi
Ja vēl būtu izvēle kā otro ņemt krosaču, endūru, supermoto, vai arī ielinieku Priekš kam divi sporta, trases moči
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Benji | | Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
07 Sep 2013, 19:21:54 Sliktais rakstīja:
Nesaprotu, nafig divi, gandrīz līdzīgi mopēdi
[IMG][/IMG]
Ja vēl būtu izvēle kā otro ņemt krosaču, endūru, supermoto, vai arī ielinieku Priekš kam divi sporta, trases moči
Nesaista cita veida mochi
shito var iekjert pa limonaadi + ar garaazhu nav probleemu, esoshais kasko sedz neierobezhotu skaitu mochu, skate nav jaaiet. Vieniigais par ko papildu jaamaksaa ir apkopes. [ Šo ziņu laboja Benji, 07 Sep 2013, 21:04:11 ] | Offline | | |
Putnis76 | | Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
03 Jul 2013, 09:39:25 Negantelis rakstīja:
02 Jul 2013, 21:55:30 ralfonsino rakstīja:
02 Jul 2013, 21:43:31 Mashele rakstīja:
02 Jul 2013, 20:06:00 ralfonsino rakstīja:
Nu nav jau tā Ztka tāda "raķete". Tā ka ar jaudu lielākajai daļai 600nieku nebūs problēmu salīdzinājumā ar to. Sportbaiks pat 600nieks ceļ daaaaudz labāk par Tavu ex kawasaki. Ja jau apmierina arī sportbaiks, tad jau zx6r der.
Nu man ar maniem 1,72m sēdpozīcija bija ļoti vērsta uz priekšu. Praktiksi balstījos uz rokām.
Es principā, veselu dienu pavādīju meklējot sēdpozīciju, lai braucot ar Ninju, netirptu rokas un nesāpētu mugura. Klausot padomos, ko man 7dien sniedza 333 trasē. Lieki teikt, ka augums man ir 1,62 un ceru, ka vēders nAV tik liels
Ticu, ka var atrast iespējami ērtāko pozīciju klausoties gudrākos cilvēkos, bet diez vai kāds mani spēs pārliecināt, ka uz piem. GSXR būs ērtāk idienā braukt kā uz Bandīta. Tikai mans subjektīvais viedoklis
P.s.Arī es esmu pabraucis ar daudz un dažādiem močiem
ehmm, esmu izbraucis ar dažim močiem, kādiem 60, varbūt 90, pašam ir bijis ap 20.
Ar jebkuru moci var aizbraukt tik tālu cik viņš tur, pārējais ir braucēja vaina.
Te dažas manas domas par to kādu moci izvēlētos ES.
1. Ielinieks.
Pilnīgi bezjedzīgākais mocis.Der tikai iesācējam un cilvēkam kas nekur nesteidzas un īsti nezin ko grib, vai arī nezin ko spēj piedāvāt citi moto. Braucot ar ielinieku ir tā ka var visur, bet vienlaicīgi tā īsti neko. Ja tas ir naked un 600 tad ar to pa šoseju nepavilksi, vējš puš nost un jaudas arī nekādas, tādi pocketbaiki kā Hornet ērti varētu būt mazām meitenēm. Ceļot es ar tādu negribētu, pat brauciens līdz Siguldai būtu jau kā ceļojums. Divatā uz tādiem īsti nav vietas, koferus pielikt? Izskatītos briesmīgi. Itkā var aizbraukt visur, arī pa zeminieku, arī pa asfaltu, bet lēnām. Pilsētā?, nu tur arī tiem īstā vieta. Lielie ielinieki virs litra, tas jau skan foršāk. Ja vēl kāds S vai F versija ar pusaptecētāju tad krietni labāk. Ar tādu var ari paceļot.
Enduro.
Pārak daudz viņu ir lai visus sabāztu vienā maisā.
Hard- dubļu cūku un mežu dīdītāju braucamais= nav paredzēts ar tādu lamatu pa asfaltu braukt. Nestabils, bez bremzēm, un trokšņains.
Soft- pilsētas mocis, ar iespēju kādreiz aizbraukt pie vecmammas pēc kartupeļiem.
Lielie tūrisma- realākais un universālākais mocis ar kuru puslīdz normāli braukt visur. Pilsētā ideāli. Mauc pāri visāmm lūkām,sliedēm utt. Jaudas pilsētā pietiek. ĒRTI, daudz vietas. Var aizbraukt ceļojumā. Mazām meitenēm nederēs. Liels un pasmags. Pa zemes ceļiem so,so. Tad jāmaina riepas un smagi jāzaudē asfalta prieki. Mocis jrbkādam,bet asfaltam.
SM- sado mazo, pilnīgs sūds. Der tikai 333 un pilsētas centram. Nekur tālāk.
Baiki 600
600ir urbjmašīnas kas neiet. Un nevajag tagad kaut ko sākt pļūtīt par 100% potenciāla izmantošanu utt. Latvijā nav līkumu. Ar baiku tiek vilkts pa šosseju. Mazi, ļoti mazi mocīši, Ne visai ērti. Vēja aizsardzība nedaudz ir.
Baiki 1000
oho.
Šie vismaz iet un ir par 3 milimetriem lielāki nekā 600. Pilsētā ne visai. Rigā asfalts ir tādā ānī ka ar 17" priekšējo ratu vispār labāk nerādīties. Uz šosejas cita lieta. Atvilt uz 2,8 var ik uz stūra. Tas ir mīts ka ar baiku latvijā nav kur braukt. Var gan līkumus atrast gan taisnītes. Komforts ir pakārtota lieta, lai gan neērti (uz rokām) ir tikai lēni velkotes. Ja normāli kapā virs 1,6 nekādas rokas negurst jo vējiņš palīdz.
Baiki 1000+ (sporttūreri,hiperi utt)
Reāla štelle.
Baika dinamika+ krietni labāks griezes moments visos gadījumos. Nesalīdzināmi komfortablāki,ērtāki. Var braukt divatā. Var braukt 1000km no vietas. Lielas bākas. Iespēja pieskrūvēt koferus,somas utt. un cļot. Labāka vēja aizsardzība. Pilsētā ne īpaši, viegli ielikt kādam pakaļā ja mocim ir 150+Zs. Pasmagnēji lai starp auto rindām sprauktos.
Klavieres:
Parastās( ar bārkstīm, kastroļiem un citiem sū...)
Pilnīgas lamatas, ne iet ne bremzē un bieži vien izskatās arī pēc s. Galvenais te ir uzlīmēto ērglīžu daudzums.
Klavieres sporta
Sakarīgs variants ja patīk šāds stiliņš,kas labi izskatās, normāli iet un arī bremzējās. Vieglāki par iepriekšējiem.
125cc
99% pilnīgi triperi, paredzēti lūzeriem kas nevar nokārtot a kategoriju. Aizbildinājumi ir dažādi.
Neiet,neizskatās,neskan. Vienīgais attaisnojums ir 16 gadu vecumus un pirmais mocis meitenei.
2taktu(tādi ar 30ZS) ir nenormāli ēdelīgi, benžu rij vairāk kā normāls LITRS, tikai ne sūda neiet, dūmo un izjūk pēc 1000km. Ar tādu braucot vienmēr smirdi pēc degušas eļļas uno izpūtēja gala drošvien pil nesadegusi eļļa tā pat kā tāda moča īpašniekam pil biksēs ieraugot to pašu litru.
125 cc 4taktu
Neiet vispār.Principā tos var pa nakti atstāt darbojoties jo:
1. To tā pat neviens nedzirdēs
2. Benžu tas tik pat kā nenoēdīs.
Bet šiem moto ir arī savi plusi un tie ir sekojoši:
1. 125cc braucēji sasniedz pilnību aerodinamikas jomā, tie māk vnk saplūst ar moci vienā veselumā. Vēlāk tos labprāt darbā ņem vēja tuneļu un NASA speciālisti kas strādā pie tēmas kā ar mazāku degvielas daudzumu tikt līdz Marsam. Šeit gan jāatzīst ka zinātnes mērķis ir tik pat utopisks kā ar 125cc apdzīt fūri.
2. Runā ka CSDD iesaka mainīt CSN lai šādiem močiem atļautu stāvēt 4 rindā. Nevis 2 kā parastiem močiem.
750 naked un baiki
Tādus izvēlas braucēji kuri grib būt krutāki par tiem kas brauc ar 600 bet priekš litra par īsu un vajadzīgs attaisnojums kāpēc vienmēr atpaliek kad brauc kopā ar litru čaļiem.
Neveērtēt skarbi.
jEBKURĀ GADĪJUMĀ IR SKAIDRS KA CILVĒKAM KURAM MOCIS IR SVARĪGS VAJAG VISMAZ 3 DAŽĀDUS.
Vo bleee, Neganteli, sen nebiju ne es ne mana meiča tā rēkuši kad tikām līdz 125niekiem, un stāstam par 4takteri, gandrīz apmīzāmies no smiekliem vot rekomendēju šito lasāmvielu, it īpaši, ja gribās izglītoties ar jautrību
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Putnis76 | | Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
07 Sep 2013, 22:22:42 Archy96 rakstīja:
Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir
Ir jau gan, piedevām , viegli uztverami pasniegts
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline | | |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
| Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?
| Offline | | |
Cognition | | Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
|
07 Sep 2013, 23:16:25 Putnis76 rakstīja:
07 Sep 2013, 22:22:42 Archy96 rakstīja:
Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir
Ir jau gan, piedevām , viegli uztverami pasniegts
... labs ... nē, nu ja naudu naudu nebūtu kur likt un dzīvotu pilsētā, tad man lūdzu:
- ielinieku 600 vai 750 poh, galvenais lai viegls, lai darbs-mājas braukātu un starp mašīnām visur izspraukties
- meža kapli, lai uz mežu brauktu
- sporta klavieri, lai 1-2x sezonā kaut kur pazīmētos un sajustos kā baigais rokers
- lielo tūristnieku, lai normāli kaut kur tālāk brauktu
... bet tā kā nedzīvoju pilsētā un ir kur naudu likt , tad man ir tikai pēdējais variants un esmu laimīgs .... nē nu par meža kapli pēdējā laikā doma uzmācās ik pa laikam
----------------- The Power of Dreams !
| Offline | | |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
|
18 Sep 2013, 15:25:49 Bagars rakstīja:
Investīciju apjoms?
Mežam arī ar 250 pietiks, bet labāk no 450 sākt
Jāsāk ar vēlmēm, tās mēdz piepildīties, iespējas pēc tam
| Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
18 Sep 2013, 15:16:06 Ex rakstīja:
Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?
Man ir pirmā sezona, bet kādi 3K ir jau pa mežiem norullēti... Diezgan ātri pienāca brīdis, kad 250 23Zs sāka likties par īsu, jo mocīc pasmags un pats arī 120 ar ekipu bet tad iemācījos sajūgu paslidināt, lai dabū max jaudu un palika labāk, bet iesaku klausīt padomam par 450niekiem...
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
varisons | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 183
Braucu ar: CBF 1000FA
| Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt
----------------- Uz priekšu un tikai uz priekšu | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt
Aizbrauc uz autofavorītu Vālgales ielā(jūrmalene), tur vienam darbiniekam tāds ir.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt
Palasies šite:
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=26...205351#msg205351 | Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt
Nenjem, Lv apstaakljiem neder[ Šo ziņu laboja Goblins, 18 Sep 2013, 22:59:14 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
Exciter | | Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
18 Sep 2013, 15:16:06 Ex rakstīja:
Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?
Es te paraku dažas dieans netu un baigo skaidrību neatraku. Arī domāju kaut ko mežam trasei, bet der arī nereģistrējams. Nevar īsti saprast 2T vai 4T tomēr. Par abiem ir gan aizstāvji, gan noliedzēji.
Laikam jau nav universālas receptes un katrs der kaut kam citam vairāk, jāizdomā tikai kādos apstākļos varētu interesēt braukt.
Pagaidām sliecos uz 250 2T - viegls un lētāks apkopēs kā 4T. | Offline | | |
ralfonsino | | Kopš: 25. Jan 2009
Ziņojumi: 494
Braucu ar: GSX Inazuma
| Nu, cik dzirdēts, tad 250 2t neizvēlas pat tie, kuri ļoti labi tiek galā ar 450 4t, jo esot pārāk ass un baigi izrausta, kad "iedziedas" pareizajā diapazonā. Ja domā lēnām "čunčināt", tad jau var braukt.
Apkopēs tik tiešām ir stipri lētāk, tas gan. Nomaini virzuli, kas maksā +/- 70,- LVL, un mauc tālāk. Toties 4t motoram, ja jāremontē, tad bez 500/600 LVL nekas nenotiek. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
19 Sep 2013, 08:59:55 ralfonsino rakstīja:
Nu, cik dzirdēts, tad 250 2t neizvēlas pat tie, kuri ļoti labi tiek galā ar 450 4t, jo esot pārāk ass un baigi izrausta, kad "iedziedas" pareizajā diapazonā. Ja domā lēnām "čunčināt", tad jau var braukt.
Apkopēs tik tiešām ir stipri lētāk, tas gan. Nomaini virzuli, kas maksā +/- 70,- LVL, un mauc tālāk. Toties 4t motoram, ja jāremontē, tad bez 500/600 LVL nekas nenotiek.
Kad pirmās reizes braucu ar savu kx250 tad izraustīja tā ka maz nelikās un acis bija lai gan biju braucis arī ar 4x jaudīgākiem mocīšiem. Pēc tam jau pierod. Bet nu kā tajā vecajā filmā teica "Ļohkom dvižeņijem ruki brjuki prevraščajetsa, ...(nasrannije pantaloni)"
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ar 2T ir tā, ka lejot super duper Racing elļas, tas motors arī ir jātur dziesmā. Lēnām pukšķinot sāk mest ciet sveci.
-----------------
| Offline | | |
|
|