Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
Benji
07. Sep 2013, 11:14#1781

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


07 Sep 2013, 08:01:48 Negantelis rakstīja:

06 Sep 2013, 21:55:41 Benji rakstīja:
Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?


Īpaši jāpaskatās vai makā ir pietiekoši daudz skanošā un pietiekami daudz brīva laika remontam.

Ieprieksh bija 999s un naudu sanaaca teereet tikai apkopeem Lai gan chalis kas nopirka no manis vinju, sasita vinju un tad peec 2 nedeeljaam vispaar norakstiija bet tur jau bija braukshanas vaina

Offline

Negantelis
07. Sep 2013, 17:12#1782

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Bija tachu nesen raksts nobkautkāda ārzemju motožurnāla kurvtika 15 moči izķidāti pēc kautvkādiem konkrētiem km. Itāloibvaivtik nebija pēdējā vietā..

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Benji
07. Sep 2013, 18:23#1783

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


07 Sep 2013, 17:12:01 Negantelis rakstīja:
Bija tachu nesen raksts nobkautkāda ārzemju motožurnāla kurvtika 15 moči izķidāti pēc kautvkādiem konkrētiem km. Itāloibvaivtik nebija pēdējā vietā..

Nepirkt itaalju moci deelj kaut kaada raksta zhurnaalaa...

Offline

Sliktais
07. Sep 2013, 19:21#1784

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


06 Sep 2013, 21:55:41 Benji rakstīja:
Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?

Nesaprotu, nafig divi, gandrīz līdzīgi mopēdi

Ja vēl būtu izvēle kā otro ņemt krosaču, endūru, supermoto, vai arī ielinieku Priekš kam divi sporta, trases moči

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Benji
07. Sep 2013, 21:02#1785

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


07 Sep 2013, 19:21:54 Sliktais rakstīja:

Nesaprotu, nafig divi, gandrīz līdzīgi mopēdi
[IMG][/IMG]
Ja vēl būtu izvēle kā otro ņemt krosaču, endūru, supermoto, vai arī ielinieku Priekš kam divi sporta, trases moči


Nesaista cita veida mochi

shito var iekjert pa limonaadi + ar garaazhu nav probleemu, esoshais kasko sedz neierobezhotu skaitu mochu, skate nav jaaiet. Vieniigais par ko papildu jaamaksaa ir apkopes.

[ Šo ziņu laboja Benji, 07 Sep 2013, 21:04:11 ]

Offline

Putnis76
07. Sep 2013, 22:16#1786

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


03 Jul 2013, 09:39:25 Negantelis rakstīja:

02 Jul 2013, 21:55:30 ralfonsino rakstīja:

02 Jul 2013, 21:43:31 Mashele rakstīja:

02 Jul 2013, 20:06:00 ralfonsino rakstīja:
Nu nav jau tā Ztka tāda "raķete". Tā ka ar jaudu lielākajai daļai 600nieku nebūs problēmu salīdzinājumā ar to. Sportbaiks pat 600nieks ceļ daaaaudz labāk par Tavu ex kawasaki. Ja jau apmierina arī sportbaiks, tad jau zx6r der.
Nu man ar maniem 1,72m sēdpozīcija bija ļoti vērsta uz priekšu. Praktiksi balstījos uz rokām.


Es principā, veselu dienu pavādīju meklējot sēdpozīciju, lai braucot ar Ninju, netirptu rokas un nesāpētu mugura. Klausot padomos, ko man 7dien sniedza 333 trasē. Lieki teikt, ka augums man ir 1,62 un ceru, ka vēders nAV tik liels


Ticu, ka var atrast iespējami ērtāko pozīciju klausoties gudrākos cilvēkos, bet diez vai kāds mani spēs pārliecināt, ka uz piem. GSXR būs ērtāk idienā braukt kā uz Bandīta. Tikai mans subjektīvais viedoklis
P.s.Arī es esmu pabraucis ar daudz un dažādiem močiem




ehmm, esmu izbraucis ar dažim močiem, kādiem 60, varbūt 90, pašam ir bijis ap 20.



Ar jebkuru moci var aizbraukt tik tālu cik viņš tur, pārējais ir braucēja vaina.


Te dažas manas domas par to kādu moci izvēlētos ES.



1. Ielinieks.

Pilnīgi bezjedzīgākais mocis.Der tikai iesācējam un cilvēkam kas nekur nesteidzas un īsti nezin ko grib, vai arī nezin ko spēj piedāvāt citi moto. Braucot ar ielinieku ir tā ka var visur, bet vienlaicīgi tā īsti neko. Ja tas ir naked un 600 tad ar to pa šoseju nepavilksi, vējš puš nost un jaudas arī nekādas, tādi pocketbaiki kā Hornet ērti varētu būt mazām meitenēm. Ceļot es ar tādu negribētu, pat brauciens līdz Siguldai būtu jau kā ceļojums. Divatā uz tādiem īsti nav vietas, koferus pielikt? Izskatītos briesmīgi. Itkā var aizbraukt visur, arī pa zeminieku, arī pa asfaltu, bet lēnām. Pilsētā?, nu tur arī tiem īstā vieta. Lielie ielinieki virs litra, tas jau skan foršāk. Ja vēl kāds S vai F versija ar pusaptecētāju tad krietni labāk. Ar tādu var ari paceļot.


Enduro.

Pārak daudz viņu ir lai visus sabāztu vienā maisā.


Hard- dubļu cūku un mežu dīdītāju braucamais= nav paredzēts ar tādu lamatu pa asfaltu braukt. Nestabils, bez bremzēm, un trokšņains.



Soft- pilsētas mocis, ar iespēju kādreiz aizbraukt pie vecmammas pēc kartupeļiem.


Lielie tūrisma- realākais un universālākais mocis ar kuru puslīdz normāli braukt visur. Pilsētā ideāli. Mauc pāri visāmm lūkām,sliedēm utt. Jaudas pilsētā pietiek. ĒRTI, daudz vietas. Var aizbraukt ceļojumā. Mazām meitenēm nederēs. Liels un pasmags. Pa zemes ceļiem so,so. Tad jāmaina riepas un smagi jāzaudē asfalta prieki. Mocis jrbkādam,bet asfaltam.



SM- sado mazo, pilnīgs sūds. Der tikai 333 un pilsētas centram. Nekur tālāk.


Baiki 600

600ir urbjmašīnas kas neiet. Un nevajag tagad kaut ko sākt pļūtīt par 100% potenciāla izmantošanu utt. Latvijā nav līkumu. Ar baiku tiek vilkts pa šosseju. Mazi, ļoti mazi mocīši, Ne visai ērti. Vēja aizsardzība nedaudz ir.


Baiki 1000

oho.
Šie vismaz iet un ir par 3 milimetriem lielāki nekā 600. Pilsētā ne visai. Rigā asfalts ir tādā ānī ka ar 17" priekšējo ratu vispār labāk nerādīties. Uz šosejas cita lieta. Atvilt uz 2,8 var ik uz stūra. Tas ir mīts ka ar baiku latvijā nav kur braukt. Var gan līkumus atrast gan taisnītes. Komforts ir pakārtota lieta, lai gan neērti (uz rokām) ir tikai lēni velkotes. Ja normāli kapā virs 1,6 nekādas rokas negurst jo vējiņš palīdz.



Baiki 1000+ (sporttūreri,hiperi utt)


Reāla štelle.

Baika dinamika+ krietni labāks griezes moments visos gadījumos. Nesalīdzināmi komfortablāki,ērtāki. Var braukt divatā. Var braukt 1000km no vietas. Lielas bākas. Iespēja pieskrūvēt koferus,somas utt. un cļot. Labāka vēja aizsardzība. Pilsētā ne īpaši, viegli ielikt kādam pakaļā ja mocim ir 150+Zs. Pasmagnēji lai starp auto rindām sprauktos.

Klavieres:

Parastās( ar bārkstīm, kastroļiem un citiem sū...)

Pilnīgas lamatas, ne iet ne bremzē un bieži vien izskatās arī pēc s. Galvenais te ir uzlīmēto ērglīžu daudzums.

Klavieres sporta

Sakarīgs variants ja patīk šāds stiliņš,kas labi izskatās, normāli iet un arī bremzējās. Vieglāki par iepriekšējiem.



125cc


99% pilnīgi triperi, paredzēti lūzeriem kas nevar nokārtot a kategoriju. Aizbildinājumi ir dažādi.
Neiet,neizskatās,neskan. Vienīgais attaisnojums ir 16 gadu vecumus un pirmais mocis meitenei.

2taktu(tādi ar 30ZS) ir nenormāli ēdelīgi, benžu rij vairāk kā normāls LITRS, tikai ne sūda neiet, dūmo un izjūk pēc 1000km. Ar tādu braucot vienmēr smirdi pēc degušas eļļas uno izpūtēja gala drošvien pil nesadegusi eļļa tā pat kā tāda moča īpašniekam pil biksēs ieraugot to pašu litru.

125 cc 4taktu

Neiet vispār.Principā tos var pa nakti atstāt darbojoties jo:

1. To tā pat neviens nedzirdēs
2. Benžu tas tik pat kā nenoēdīs.

Bet šiem moto ir arī savi plusi un tie ir sekojoši:

1. 125cc braucēji sasniedz pilnību aerodinamikas jomā, tie māk vnk saplūst ar moci vienā veselumā. Vēlāk tos labprāt darbā ņem vēja tuneļu un NASA speciālisti kas strādā pie tēmas kā ar mazāku degvielas daudzumu tikt līdz Marsam. Šeit gan jāatzīst ka zinātnes mērķis ir tik pat utopisks kā ar 125cc apdzīt fūri.

2. Runā ka CSDD iesaka mainīt CSN lai šādiem močiem atļautu stāvēt 4 rindā. Nevis 2 kā parastiem močiem.


750 naked un baiki

Tādus izvēlas braucēji kuri grib būt krutāki par tiem kas brauc ar 600 bet priekš litra par īsu un vajadzīgs attaisnojums kāpēc vienmēr atpaliek kad brauc kopā ar litru čaļiem.


Neveērtēt skarbi.

jEBKURĀ GADĪJUMĀ IR SKAIDRS KA CILVĒKAM KURAM MOCIS IR SVARĪGS VAJAG VISMAZ 3 DAŽĀDUS.

Vo bleee, Neganteli, sen nebiju ne es ne mana meiča tā rēkuši kad tikām līdz 125niekiem, un stāstam par 4takteri, gandrīz apmīzāmies no smiekliem vot rekomendēju šito lasāmvielu, it īpaši, ja gribās izglītoties ar jautrību

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

Archy96
07. Sep 2013, 22:22#1787

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Putnis76
07. Sep 2013, 23:16#1788

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


07 Sep 2013, 22:22:42 Archy96 rakstīja:
Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir

Ir jau gan, piedevām , viegli uztverami pasniegts

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

Ex
18. Sep 2013, 15:16#1789

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?

Offline

Cognition
18. Sep 2013, 15:50#1790

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


07 Sep 2013, 23:16:25 Putnis76 rakstīja:

07 Sep 2013, 22:22:42 Archy96 rakstīja:
Nu tā pa lielam ņemot savi 85% patiesības šēit ir

Ir jau gan, piedevām , viegli uztverami pasniegts


... labs ... nē, nu ja naudu naudu nebūtu kur likt un dzīvotu pilsētā, tad man lūdzu:
- ielinieku 600 vai 750 poh, galvenais lai viegls, lai darbs-mājas braukātu un starp mašīnām visur izspraukties
- meža kapli, lai uz mežu brauktu
- sporta klavieri, lai 1-2x sezonā kaut kur pazīmētos un sajustos kā baigais rokers
- lielo tūristnieku, lai normāli kaut kur tālāk brauktu

... bet tā kā nedzīvoju pilsētā un ir kur naudu likt , tad man ir tikai pēdējais variants un esmu laimīgs .... nē nu par meža kapli pēdējā laikā doma uzmācās ik pa laikam

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Ex
18. Sep 2013, 15:50#1791

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


18 Sep 2013, 15:25:49 Bagars rakstīja:

Investīciju apjoms?
Mežam arī ar 250 pietiks, bet labāk no 450 sākt

Jāsāk ar vēlmēm, tās mēdz piepildīties, iespējas pēc tam

Offline

Teiksmaqq
18. Sep 2013, 15:51#1792

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


18 Sep 2013, 15:16:06 Ex rakstīja:
Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?

Man ir pirmā sezona, bet kādi 3K ir jau pa mežiem norullēti... Diezgan ātri pienāca brīdis, kad 250 23Zs sāka likties par īsu, jo mocīc pasmags un pats arī 120 ar ekipu bet tad iemācījos sajūgu paslidināt, lai dabū max jaudu un palika labāk, bet iesaku klausīt padomam par 450niekiem...

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

varisons
18. Sep 2013, 20:07#1793

Kopš: 26. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 183

Braucu ar: CBF 1000FA

Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt

-----------------
Uz priekšu un tikai uz priekšu

Offline

Negantelis
18. Sep 2013, 20:19#1794

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt



Aizbrauc uz autofavorītu Vālgales ielā(jūrmalene), tur vienam darbiniekam tāds ir.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

maniac
18. Sep 2013, 21:59#1795

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt

Palasies šite:
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=26...205351#msg205351

Offline

Goblins
18. Sep 2013, 22:58#1796

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


18 Sep 2013, 20:07:34 varisons rakstīja:
Ko tauta var pateik pa šo mopēdu:
Aprilia Coponord etv 1000. gan jau ka lietotāji var šo to labu un sliktu pateikt. kurš gads labs kurš ne tik labs utt


Nenjem, Lv apstaakljiem neder

[ Šo ziņu laboja Goblins, 18 Sep 2013, 22:59:14 ]



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Exciter
19. Sep 2013, 08:22#1797

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


18 Sep 2013, 15:16:06 Ex rakstīja:
Lēnām briest vēlme iegādāties kārtīgu meža kapli, vēlams reģistrējamu enduro, lai līdz mežam var godīgi pa ceļu aizripot
Šobrīd ir interese par pļaujmašīnu Te sēriju. Interesē 250 – 500 cm3 . Nav īsti pārliecības cik liels vajadzīgs. Kādas atsauksmes , remonts detaļas? Alternatīvas ? Rekomendācijas?


Es te paraku dažas dieans netu un baigo skaidrību neatraku. Arī domāju kaut ko mežam trasei, bet der arī nereģistrējams. Nevar īsti saprast 2T vai 4T tomēr. Par abiem ir gan aizstāvji, gan noliedzēji.
Laikam jau nav universālas receptes un katrs der kaut kam citam vairāk, jāizdomā tikai kādos apstākļos varētu interesēt braukt.
Pagaidām sliecos uz 250 2T - viegls un lētāks apkopēs kā 4T.

Offline

ralfonsino
19. Sep 2013, 08:59#1798

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Nu, cik dzirdēts, tad 250 2t neizvēlas pat tie, kuri ļoti labi tiek galā ar 450 4t, jo esot pārāk ass un baigi izrausta, kad "iedziedas" pareizajā diapazonā. Ja domā lēnām "čunčināt", tad jau var braukt.
Apkopēs tik tiešām ir stipri lētāk, tas gan. Nomaini virzuli, kas maksā +/- 70,- LVL, un mauc tālāk. Toties 4t motoram, ja jāremontē, tad bez 500/600 LVL nekas nenotiek.

Offline

Negantelis
19. Sep 2013, 09:08#1799

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


19 Sep 2013, 08:59:55 ralfonsino rakstīja:
Nu, cik dzirdēts, tad 250 2t neizvēlas pat tie, kuri ļoti labi tiek galā ar 450 4t, jo esot pārāk ass un baigi izrausta, kad "iedziedas" pareizajā diapazonā. Ja domā lēnām "čunčināt", tad jau var braukt.
Apkopēs tik tiešām ir stipri lētāk, tas gan. Nomaini virzuli, kas maksā +/- 70,- LVL, un mauc tālāk. Toties 4t motoram, ja jāremontē, tad bez 500/600 LVL nekas nenotiek.




Kad pirmās reizes braucu ar savu kx250 tad izraustīja tā ka maz nelikās un acis bija lai gan biju braucis arī ar 4x jaudīgākiem mocīšiem. Pēc tam jau pierod. Bet nu kā tajā vecajā filmā teica "Ļohkom dvižeņijem ruki brjuki prevraščajetsa, ...(nasrannije pantaloni)"

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

MIGs
19. Sep 2013, 09:10#1800

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ar 2T ir tā, ka lejot super duper Racing elļas, tas motors arī ir jātur dziesmā. Lēnām pukšķinot sāk mest ciet sveci.

-----------------

Offline