Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
MIGs
22. Jan 2013, 14:55#17661

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - nokementē cik slikta ir varbūtājā bremžu sķidruma (Dot 4/5.1 un Dot 5!!!) sajaukšanā sar motoreļļu ?!
Cik slikti tas ir ja motora eļļā iekļūst bremžu šķidrum, un cik slikti ir bremzēm/sajūgam ja tur iekļūst motoreļļa ?!

-----------------

Offline

Niere
22. Jan 2013, 16:00#17662

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Jan 2013, 14:55:16 MIGs rakstīja:
Niere - nokementē cik slikta ir varbūtājā bremžu sķidruma (Dot 4/5.1 un Dot 5!!!) sajaukšanā sar motoreļļu ?!

Cik slikti tas ir ja motora eļļā iekļūst bremžu šķidrum, un cik slikti ir bremzēm/sajūgam ja tur iekļūst motoreļļa ?!


Nupat uzrakstīja savu viedokli, tomēr nodzēsu.
Tā kā varu izteikt tikai pieņēmumus un neesmu ar konkrētiem gadījumiem sastapies, palikšu pie ļoti vienkāršota viedokļa:

tā kā jebkuras motoreļļas un bremžu šķidrumu (arī DOT 5) ķīmija radikāli atšķiras, nekas labs tur nevar sanākt.
tur var būt viss kas - vārīšanās punkta kritums; izsēdumu veidošanās; skābju korozijas risks; gaisa /ūdens separēšanas samazināšanās u.c.

katrā ziņā, ja tāds joks konstatēts, noteikti ieteiktu nekavējoties mainīt šķidrumu/eļļu.

Offline

MIGs
22. Jan 2013, 18:19#17663

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nē nu es tā jautāju, jo manam KTM tā uzbūve ir tāda, ka ja sulo sajūga darba cilindra manžete, tad sajūga minērāleļļa tiek motorā gar sajūga bīdītāja stieni utt. Nedomāju, ka tur būtu tāds spiediens lai spētu tikt atpakaļ slēgtā sajūga hidrolikas sistēmā. Iespejams tas ir vēl viens iemesls kāpēc tur izmanto minerālo eļļu ?!


-----------------

Offline

motoinstruktors
22. Jan 2013, 18:43#17664

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 937

Braucu ar: ktm LC4


22 Jan 2013, 13:42:28 mezavecis rakstīja:
Sakrals jautajums!
KTM maguras sajuga hebelis kam paredzeta "IPASHA MINERALENE" tiks izmantots lai darbinatu pakalejo bremzu mashiniti,ko labak liet ieksha-

risket ar dot 5.0 vai maguras mineraleni?

vai uzreiz partaisit uz dot izturigam gumijam?


...dažādu modeļu MAGURAm atšķiras lietojamie šķidrumi,jālieto uzrakstītie uz vāka...

Offline

glock
22. Jan 2013, 21:29#17665

Kopš: 15. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: MO

Sveiki.
Vai kāds varētu sakarīgi nokomentēt šos divus modeļus. Suzuki DL-1000 V-Storm un Honda Varadeo 1000? Man interesē +si un -si vienam un otram. Par cik LV tirgū nemanu tādus piedāvājumus tad arī ieteikumi uz kuru pusi pēc tāda lūkoties!

Offline

Niere
22. Jan 2013, 21:52#17666

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Jan 2013, 21:29:28 glock rakstīja:
Sveiki.
Vai kāds varētu sakarīgi nokomentēt šos divus modeļus. Suzuki DL-1000 V-Storm un Honda Varadeo 1000? Man interesē +si un -si vienam un otram. Par cik LV tirgū nemanu tādus piedāvājumus tad arī ieteikumi uz kuru pusi pēc tāda lūkoties!


krievsu tests 2004.gada modeļiem.
a citādi -
visādi diskursi par tēmu biezā slānī.

Offline

osiic
22. Jan 2013, 23:51#17667

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Pa lielam - cik cilveeku, tik viedoklju! Suzuki buus labaaks svara zinjaa, jo Honda ir juutami smagaaka

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

GT
23. Jan 2013, 11:41#17668

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Ziemas laika/nedarbinot moci var nomainit dzes.skidrumu ? Visur vini lauj parukt lai viss iztek ara un liet ieksa 50/50 antifrizu un dest udeni ?

Offline

Negantelis
23. Jan 2013, 11:56#17669

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Jan 2013, 21:29:28 glock rakstīja:
Sveiki.
Vai kāds varētu sakarīgi nokomentēt šos divus modeļus. Suzuki DL-1000 V-Storm un Honda Varadeo 1000? Man interesē +si un -si vienam un otram. Par cik LV tirgū nemanu tādus piedāvājumus tad arī ieteikumi uz kuru pusi pēc tāda lūkoties!



Braucu ar Dl1000 otro paaudzi. Tāpēc sīkāk zināšu par to.

Varadero+

Tā ir Honda

Varadero mīnusi.

Krietni smagāks
Neekonomisks dzinējs īpaši vecajam modelim ar īso kārbu.
Izskats un instrumentu panelis reāli novecojis

DL mīnusi
Ja kārtīgi dod mizā(1.6-2.0) tad arī ar ekonomiju nekas nesanāk.
Standarta bremzes čābīgas(lēti atrisinās ar gsxr supportiem)
Sajūga kurvis ir pašvaks,ātri izdilst gultnis un ir švakas demfera atsperes (ārstējams)

DL plusi
Konkrēti lētāks par varadero kura cena ir kosmosā
Krietni vieglāks,var pat lēkāt no apmalēm.
Kādam noteikti patiks ka bremzes nav kombinētās.
6 robs ir overdrive, degvielas ekonomijai
Dizains ir krietni modernāks
Visiem Dl ir šprice
Pieļauju iespēju ka Dl ir stingrāks rāmis un vadāmība patiesībā nemaz nav tik slikta arī ātrai braukšanai.
Dlam var saregulēt vismaz atsperes bez štrumiem(par varadero nezinu)

Esmu par DL,viennozīmīgi.
Varadero ir baigā govs,piedodiet īpašnieki.


P.S.

Tajā testā ir vecais DL modelis kuram neregulējas stikls,roku sargi nefiksējas stūres galos un ir 16bit kompis.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 23 Jan 2013, 12:14:41 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
24. Jan 2013, 12:29#17670

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
24. Jan 2013, 12:42#17671

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Mexa: Mežamāris, Archy96

[ Šo ziņu laboja MIGs, 24 Jan 2013, 12:42:45 ]



-----------------

Offline

motoinstruktors
24. Jan 2013, 19:20#17672

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 937

Braucu ar: ktm LC4


24 Jan 2013, 12:29:10 mexa rakstīja:
pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

motovecmeistars Valērijs Borodins 29693379,29263859

[ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 24 Jan 2013, 19:21:22 ]

Offline

dropman
24. Jan 2013, 20:53#17673

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


24 Jan 2013, 12:29:10 mexa rakstīja:
pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

0.7mm izklausās padaudz. Paskaties pieļaujamo minimālo biezumu. Ainārs Karro var uztaisīt jaunu disku un nebūs stipri dārgāk kā prasīja par slīpēšanu.
Par Karro disku kvalitāti gan pagaidām neko nevaru pateikt. Pavasarī būs redzams.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

noris
24. Jan 2013, 21:01#17674

Kopš: 14. Oct 2012

No: Madona

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Honda XL1000V/A, trx650


23 Jan 2013, 11:56:00 Negantelis rakstīja:

22 Jan 2013, 21:29:28 glock rakstīja:
Sveiki.
Vai kāds varētu sakarīgi nokomentēt šos divus modeļus. Suzuki DL-1000 V-Storm un Honda Varadeo 1000? Man interesē +si un -si vienam un otram. Par cik LV tirgū nemanu tādus piedāvājumus tad arī ieteikumi uz kuru pusi pēc tāda lūkoties!



Braucu ar Dl1000 otro paaudzi. Tāpēc sīkāk zināšu par to.

Varadero+

Tā ir Honda

Varadero mīnusi.

Krietni smagāks
Neekonomisks dzinējs īpaši vecajam modelim ar īso kārbu.
Izskats un instrumentu panelis reāli novecojis

DL mīnusi
Ja kārtīgi dod mizā(1.6-2.0) tad arī ar ekonomiju nekas nesanāk.
Standarta bremzes čābīgas(lēti atrisinās ar gsxr supportiem)
Sajūga kurvis ir pašvaks,ātri izdilst gultnis un ir švakas demfera atsperes (ārstējams)

DL plusi
Konkrēti lētāks par varadero kura cena ir kosmosā
Krietni vieglāks,var pat lēkāt no apmalēm.
Kādam noteikti patiks ka bremzes nav kombinētās.
6 robs ir overdrive, degvielas ekonomijai
Dizains ir krietni modernāks
Visiem Dl ir šprice
Pieļauju iespēju ka Dl ir stingrāks rāmis un vadāmība patiesībā nemaz nav tik slikta arī ātrai braukšanai.
Dlam var saregulēt vismaz atsperes bez štrumiem(par varadero nezinu)

Esmu par DL,viennozīmīgi.
Varadero ir baigā govs,piedodiet īpašnieki.


P.S.

Tajā testā ir vecais DL modelis kuram neregulējas stikls,roku sargi nefiksējas stūres galos un ir 16bit kompis.
man ir varadero 99g + - pie plusiem erts sedeklis,aizmugure regulejams amits manam, bremzes nau kombinetas nau abs lai gan esu dzirdejis variantus viens saka labi cits tikai problemas, smags 325kg bet stabils ,degviela no 6L ka brauc,jaunakiem ir sprice un 6 atrumi kads litrs ekonomija,bet problemas sukni biezi dzirdets,izskats gaumes lieta,instrumentu panelis vecajam modelim minus nerada degvielu iedalas tikai lampina rezervei,tas par xl

Offline

Negantelis
24. Jan 2013, 21:01#17675

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ja jau saruna par diskiem aizsākusies tad pajautāšu cilvēkiem Kas ar metālapstrādi ir uz tu.

Kāpēc peldošie diski ir tik nežēlīgi dārgi?

Vai dēļ tā kniedējuma?
Materiāls
Grūti uztaisīt lai nesametās?
Kas vēl?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

motoinstruktors
24. Jan 2013, 21:02#17676

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 937

Braucu ar: ktm LC4


24 Jan 2013, 20:53:44 dropman rakstīja:

24 Jan 2013, 12:29:10 mexa rakstīja:
pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

0.7mm izklausās padaudz. Paskaties pieļaujamo minimālo biezumu. Ainārs Karro var uztaisīt jaunu disku un nebūs stipri dārgāk kā prasīja par slīpēšanu.
Par Karro disku kvalitāti gan pagaidām neko nevaru pateikt. Pavasarī būs redzams.

..Tev pateikt kur tos diskus patiesībā taisa?

Offline

dropman
24. Jan 2013, 21:29#17677

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


24 Jan 2013, 21:02:24 motoinstruktors rakstīja:

24 Jan 2013, 20:53:44 dropman rakstīja:

24 Jan 2013, 12:29:10 mexa rakstīja:
pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

0.7mm izklausās padaudz. Paskaties pieļaujamo minimālo biezumu. Ainārs Karro var uztaisīt jaunu disku un nebūs stipri dārgāk kā prasīja par slīpēšanu.
Par Karro disku kvalitāti gan pagaidām neko nevaru pateikt. Pavasarī būs redzams.

..Tev pateikt kur tos diskus patiesībā taisa?

Pamēģini mani pārsteigt. Manis pēc kaut vai darbmācības kabinetā

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Archy96
24. Jan 2013, 21:32#17678

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Jan 2013, 21:29:07 dropman rakstīja:

24 Jan 2013, 21:02:24 motoinstruktors rakstīja:

24 Jan 2013, 20:53:44 dropman rakstīja:

24 Jan 2013, 12:29:10 mexa rakstīja:
pie kā labāk vērsties lai noslīpētu mo priekšējo bremžu disku, nemet, vajg biku izlīdzināt grāvīšus, burtiski 0.7 mm no katras puses , diski bez demferiem, kur un pa cik ir piedāvājumi? man te piedāvā pa 25 vienu apstrādāt šķiet biku pa daudz. parastam virpotājam nedošu, interesē cilvēks ar pieredzi tieši disku slīpēšanā

0.7mm izklausās padaudz. Paskaties pieļaujamo minimālo biezumu. Ainārs Karro var uztaisīt jaunu disku un nebūs stipri dārgāk kā prasīja par slīpēšanu.
Par Karro disku kvalitāti gan pagaidām neko nevaru pateikt. Pavasarī būs redzams.

..Tev pateikt kur tos diskus patiesībā taisa?

Pamēģini mani pārsteigt. Manis pēc kaut vai darbmācības kabinetā


www.prometals.lv

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
24. Jan 2013, 21:32#17679

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

varbūt maldos izdilumā, bet interesē tikai asumus apdrāzt, jau paņemu citus lietotus, bet mazāk, mani ta nobraukti

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezavecis
25. Jan 2013, 07:41#17680

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


22 Jan 2013, 18:43:44 motoinstruktors rakstīja:

22 Jan 2013, 13:42:28 mezavecis rakstīja:
Sakrals jautajums!
KTM maguras sajuga hebelis kam paredzeta "IPASHA MINERALENE" tiks izmantots lai darbinatu pakalejo bremzu mashiniti,ko labak liet ieksha-

risket ar dot 5.0 vai maguras mineraleni?

vai uzreiz partaisit uz dot izturigam gumijam?


...dažādu modeļu MAGURAm atšķiras lietojamie šķidrumi,jālieto uzrakstītie uz vāka...
KURU tad lietot ?! hebelim mineralene ,suportam dots

P.s bus jau labi..ja nebus labi parmainīšu gumijas,par rezultatiem ziņošu

Offline