Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
bucisnsr
21. Jan 2013, 23:35#17641

Kopš: 25. Apr 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: to, kas iet uz priekšu

Sveiki.

Vēlējos jautāt
Gribu savam mopēdam palielināt jaudu un pamata risinājums ir CDI un vārstu regulētāja maiņa, gribēju jautāt- Vai ir iespēja arī viņus pārprogrammēt, nepēkot jaunu CDI?

Offline

osiic
22. Jan 2013, 00:22#17642

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


21 Jan 2013, 23:05:56 _ZARATOS_ rakstīja:
Vai šeit ir kads kurš var sprausals mocim izstirit? Ar to ultra skaņu un pec tam ķīmiju?


Sazinies ar Teikas Arni - bet leeti nebuus

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

mexa
22. Jan 2013, 00:23#17643

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

osiic
22. Jan 2013, 00:26#17644

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2013, 00:23:27 mexa rakstīja:
CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?


Droshi vien ka sadalene - tik nezinu vai ir iipashi jeega tajaa NSRaa naudu iegruust!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
22. Jan 2013, 00:31#17645

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2013, 00:26:26 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 00:23:27 mexa rakstīja:
CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?


Droshi vien ka sadalene - tik nezinu vai ir iipashi jeega tajaa NSRaa naudu iegruust!

Kur Tu esi divtakterim sadaleni redzējis??? Tas ir izplūdes vārsts domāts.







Re kur palasi šo foruma topicu, gan jau iegūsi kādu skaidrību kas un kā:
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=214822


Re vēl:
http://www.nsr125.com/derestrict.htm

[ Šo ziņu laboja Archy96, 22 Jan 2013, 00:34:32 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
22. Jan 2013, 00:36#17646

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2013, 00:31:37 Archy96 rakstīja:
blaa blaa


Ak shausmas - kaa es tagad sadziivoshu ar domu ka esmu sajaucis CBR125 ar NSR125....

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

mezamaris
22. Jan 2013, 01:00#17647

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

nošaujies

Offline

osiic
22. Jan 2013, 01:02#17648

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2013, 01:00:34 mezamaris rakstīja:
nošaujies


Nu peec paargudrelja uzbrauciena jaiet mekleet bise!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

tipin6
22. Jan 2013, 01:17#17649

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


22 Jan 2013, 00:26:26 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 00:23:27 mexa rakstīja:
CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?


Droshi vien ka sadalene - tik nezinu vai ir iipashi jeega tajaa NSRaa naudu iegruust!

Labaak ns eraa nekaa kur palika tas gudrinieks ar keewayu

Offline

bucisnsr
22. Jan 2013, 01:53#17650

Kopš: 25. Apr 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: to, kas iet uz priekšu


22 Jan 2013, 00:31:37 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2013, 00:26:26 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 00:23:27 mexa rakstīja:
CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?



tiem forumiem esmu izracies cauri un tur jaudas palielināšanai saka CDI un RC valve dačiku maiņu. sanāk padārgi, tādēļ cerēju, ka to var arī izdarīt manuāli esošajos veicot konfigurācijas.

p.s. Zinu tikai anglisko apzīmējumu "power valve"
zinu zinu jūsu viedokli par 125-niekiem

Offline

Archy96
22. Jan 2013, 02:01#17651

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2013, 01:53:05 bucisnsr rakstīja:

22 Jan 2013, 00:31:37 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2013, 00:26:26 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 00:23:27 mexa rakstīja:
CDI-pēc būtības neregulējama ierīce, ecu var šūt un lodēt, CDI mainās ja ir piedāvājums, ja nē ta dzīvo ar to kas ir, ar vārstu regulētāju kas bija domāts? sadales vārpsta?



tiem forumiem esmu izracies cauri un tur jaudas palielināšanai saka CDI un RC valve dačiku maiņu. sanāk padārgi, tādēļ cerēju, ka to var arī izdarīt manuāli esošajos veicot konfigurācijas.

p.s. Zinu tikai anglisko apzīmējumu "power valve"
zinu zinu jūsu viedokli par 125-niekiem


Nu tad pamēģini izdarīt eksperimentu, kurš tev neko nemkasās - atvieno tās izplūdes vārsta troses un nofiksē to vārstu atvērtā pozīcijā, paskaties, kāds būs efekts Visticamāk mocis zaudēs jaudu apakšās, toties niknāk griezīsies "galiņā".

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
22. Jan 2013, 02:02#17652

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kas jums visiem ar to citēšanu gļuks vai dzērušas rokas?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

JZ
22. Jan 2013, 02:37#17653

Kopš: 15. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar:


22 Jan 2013, 00:22:50 osiic rakstīja:

21 Jan 2013, 23:05:56 _ZARATOS_ rakstīja:
Vai šeit ir kads kurš var sprausals mocim izstirit? Ar to ultra skaņu un pec tam ķīmiju?


Sazinies ar Teikas Arni - bet leeti nebuus


Var arī ar "brake cleaner" un kompresoru...

Offline

osiic
22. Jan 2013, 09:13#17654

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2013, 02:37:17 JZ rakstīja:

22 Jan 2013, 00:22:50 osiic rakstīja:

21 Jan 2013, 23:05:56 _ZARATOS_ rakstīja:
Vai šeit ir kads kurš var sprausals mocim izstirit? Ar to ultra skaņu un pec tam ķīmiju?


Sazinies ar Teikas Arni - bet leeti nebuus


Var arī ar "brake cleaner" un kompresoru...


Ar brake cleaner nevar sprauslas iztiirit, jo vajag lai vinjas arii atveraas!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

h1tman
22. Jan 2013, 09:27#17655

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


22 Jan 2013, 09:13:47 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 02:37:17 JZ rakstīja:

22 Jan 2013, 00:22:50 osiic rakstīja:

21 Jan 2013, 23:05:56 _ZARATOS_ rakstīja:
Vai šeit ir kads kurš var sprausals mocim izstirit? Ar to ultra skaņu un pec tam ķīmiju?


Sazinies ar Teikas Arni - bet leeti nebuus


Var arī ar "brake cleaner" un kompresoru...


Ar brake cleaner nevar sprauslas iztiirit, jo vajag lai vinjas arii atveraas!


ja sprausla ir kautcik lidziiga autina sprauslai es varu pameginaat to izdariit...

-----------------

Offline

_ZARATOS_
22. Jan 2013, 09:32#17656

Kopš: 08. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: On Human Hearts


22 Jan 2013, 09:13:47 osiic rakstīja:

22 Jan 2013, 02:37:17 JZ rakstīja:

22 Jan 2013, 00:22:50 osiic rakstīja:

21 Jan 2013, 23:05:56 _ZARATOS_ rakstīja:
Vai šeit ir kads kurš var sprausals mocim izstirit? Ar to ultra skaņu un pec tam ķīmiju?


Sazinies ar Teikas Arni - bet leeti nebuus


Var arī ar "brake cleaner" un kompresoru...


Ar brake cleaner nevar sprauslas iztiirit, jo vajag lai vinjas arii atveraas!



Krona batarija un + - dara brinumus

Offline

mezavecis
22. Jan 2013, 13:42#17657

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Sakrals jautajums!
KTM maguras sajuga hebelis kam paredzeta "IPASHA MINERALENE" tiks izmantots lai darbinatu pakalejo bremzu mashiniti,ko labak liet ieksha-

risket ar dot 5.0 vai maguras mineraleni?

vai uzreiz partaisit uz dot izturigam gumijam?

Offline

K-K
22. Jan 2013, 13:55#17658

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


22 Jan 2013, 13:42:28 mezavecis rakstīja:
Sakrals jautajums!
KTM maguras sajuga hebelis kam paredzeta "IPASHA MINERALENE" tiks izmantots lai darbinatu pakalejo bremzu mashiniti,ko labak liet ieksha-

risket ar dot 5.0 vai maguras mineraleni?

vai uzreiz partaisit uz dot izturigam gumijam?


13mm Maguras (sajūga) izmantojot priekš aizm. bremzes, čaļi gāž iekšā dot un mauc.
Šādā:

Pats esmu lējis Dot 5.1 brembo sajūga cilindrītī priekš aizmug. bremzes un nav problēmu.

[ Šo ziņu laboja K-K, 22 Jan 2013, 13:56:27 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Niere
22. Jan 2013, 14:22#17659

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Jan 2013, 13:55:36 K-K rakstīja:

22 Jan 2013, 13:42:28 mezavecis rakstīja:
Sakrals jautajums!
KTM maguras sajuga hebelis kam paredzeta "IPASHA MINERALENE" tiks izmantots lai darbinatu pakalejo bremzu mashiniti,ko labak liet ieksha-

risket ar dot 5.0 vai maguras mineraleni?
vai uzreiz partaisit uz dot izturigam gumijam?

13mm Maguras (sajūga) izmantojot priekš aizm. bremzes, čaļi gāž iekšā dot un mauc.
Šādā: [IMG][IMG]
Pats esmu lējis Dot 5.1 brembo sajūga cilindrītī priekš aizmug. bremzes un nav problēmu.


DOT 3-5.1 eļļas noteikti nav laba opcija. Ja ražotājs blīvslēgos izmanto materiālu, kas nav saderīgs ar poliglikoliem, agri vai vēlu iestāsies kirdik.
DOT iraid arī sevišķi higroskopiskas - piesaista ūdeni.

Domāju, ka labākā alternatīva šeit būs Pentosin LHM, kas tautā pazīstama kā "zaļā stūres pastiprinātāju eļļa". Proti, to savulaik radīja Citroen hidrauliskajām piekarēm, bet pārņēma arī citi.

Offline

K-K
22. Jan 2013, 14:30#17660

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Lai gan, ja pareizi atceros, tad brembo sajuuga mashiiniitei bija paredzeets dot, ne mineraalene.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline