05 Jan 2013, 13:08:13 zet rakstīja:
Viss agresīvākā auto ķīmija ir Bremžu Tīrītājs, Riteņu Disku Tīrītājs un Dzinēja Tīrītājs (viņam jāož pēc skābes).
Var būt pamēģināt, maliņā?
Es no šiem labāk izvēlētos bremžu tīrītāju, tas visātrāk izgarotu, pārējie ir jāskalo. Attiecīgi var nodarīt lielāku skādi. Bet labāk pamēģināt maliņā no sākuma.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
sveiki speci.doma ir nomainit ķēdi un abus zobratus.atskruveju prieksas zobratam vaaku,bet shis nekust.kas veel ir jaskruuvee lai tiktu pie priekshas zobrata?negribas arii neko salauzt,lai vinju nonjemtu.
04 Jan 2013, 20:17:15 kinigadners rakstīja:
Pagaidam par tavām pieminētam lampām šajā cenu katigorijā labāku nav.Cik stundas dienā Tev tas lampas strādā ja tik ātri izdeg???Zinu ka pārējie kas lieto šitās lampas apmēram reizi gadā tikai izdeg.
Vai tik šeit nav uzliktas automātiskās tuvās gaismas, un, kā jau visos gadījumos: ieslēdz aizdedzi - ieslēdzas tuvās, startējot izslēdzas, un tad atkal ieslēdzas. Un mūžs 2x īsāks.
P.S. es ar šausmām skatos, kam ksenons ir automātiskajās tuvajās
Man bieži iznāk braukāt īsus gabalus, tātad lampas ieslēdzas pat 20 reizes dienā. Tās ieslēdzas automātiski pie aizdedzes, bet startējot nevis izslēdzas, bet paliek tumšākas. Aukstā laikā pat pagriežu slēdzi gabarītu režīmā, lai pie starta neņem lieki tik daudz nost strāvu. Salīdzinoši iepriekšējos 3-4 gadus lietoju parastās Narvas pa Ls 1,70 gabalā un tās mainīju apm. reizi gadā. Rēķinot km, Osram 4-5 tūkst., Narva 20 tūkst. Tagad atkal braucu ar lētajām, bet no Osram gaisma bija drusku labāka. Kā ar Philips?
04 Jan 2013, 21:27:03 Modrs rakstīja:
vot jā, es arī gandrīz ieurbu dakšā, bet tad sapratu, ka nebūs iespejams tikt klāt ar pistoli.
Caur centrālo asi neesmu uztaisījis, jo jāuztaisa no jauna iekšējās bukses un tad jānorūda vai jānocementē to virsma. šobrīd oriģinālās neviens urbis pretī neņem
Aivar - kas tevi atturēja no tāda izpildījuma? domāju, ja ir 1mm urbums, tad tas mezgls vājāks nepaliks
vienk. nepatika doma, ka tā ass būs pilna ar ziepi.
Neviens "parasts" urbis arī neņems, tur vajag cietkausējuma urbi. Manos krājumos ir tikai 9.0 10 un 11 mm, bet ir arī 6mm frēzīte. Ja tas urbums paredzēts tieši tur kur adatas darbojas tad to caurumu mazāku vajag.
05 Jan 2013, 15:21:50 Joske rakstīja:
Lieta sekojoša. Sadomāju pakurbulēt mo, bet paradijusies jaungada lampiņa. Manuāli izrakos, nikuja nevar saprast. Udenssuknis, generators, wtf?
Ar sito lampiņu jādodas uz servisu lai nolasa kļūdas pieslēdzot pie kompja,kāds no rādījumiem ir bijis neatbilstoš,tas ir kāds devējs ir iedevis neatbilstošu informāciju.
04 Jan 2013, 11:02:55 deMarco rakstīja:
Vienkārši izurbt caurumus, iegriezt vītni un ieskrūvēt to pipsiku?
Screw in your shit
Līkrocības paraugstunda
nekad neesmu sapratis, kāpēc daudzi tā dročī urbi (urbj-neurbj). Tā kā tādi datoristi, kas dzīvi uztver caur bināro kodu 010101100011. Tāpat arī gāzes ručkas raustīšana
Kāds varētu iekomentēt,kāda atšķirība šiem aķiem... Landport 12V/8Ah LFFi AKB 150x69x105 L
YT9B-BS
Landport 12V/8Ah LFRe AKB 150x69x105 L
YT9B-4
Konkrēti interesē kāda ir atšķirība starp LFFi un LFRe...
07 Jan 2013, 10:10:26 Kennyy rakstīja:
Kāds varētu iekomentēt,kāda atšķirība šiem aķiem... Landport 12V/8Ah LFFi AKB 150x69x105 L
YT9B-BS
Landport 12V/8Ah LFRe AKB 150x69x105 L
YT9B-4
Konkrēti interesē kāda ir atšķirība starp LFFi un LFRe...
LFFi ir neapkalpojami, slēgta tipa (ar skābes ampulām)
LFRe ir arī nepkalpojami, slēgta tipa, bet jau uzpildīti, gatavi darbam.
----------------- Motociklu rezerves daļas:
www.ride.lv
Vari meginat gultnu bodes meklet bet dotie mezgli, ka likums ir tados izmeros lai neko pielasit nevaretu
Sutiju remkomplektus ar visiem gultniem un buksem bet ne pie dilera
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...