Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
zazzaa | 26. Dec 2012, 20:36 | #17401 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
2. Tiltiņu+dakšas pārlikšana no cita mo. Teiksim, krosa, ar apgriezto dakšu. tur jāpēta vai sapas attālums starp štokiem un, ja ne, tad kādi varianti? kkādi flanči? tiltiņiem būtiski ir augstumi un kā teorētiski noskaidrot vai rāmim derēs viņš?
RPM vadam loti daudz dazadu veidu ka pieslegt..izvelies vienu un sledz tik klat (vislabak protams pie rpm vada ja tev tads vecajam spidometram bija parejie ir varianti vienkaršāki lidz pat vienkarsi aptit to rpm vadu ap sveci protmas precizitate var pasliktinaties...
Spidometram ir adapteri, kas it ka ieliekas vacas troses vieta leja pie rata (ja tavam modelim der) bet ir ari vienkarsais variants ar velosipeda sistemu magnetu pieskruve pie bremzudiska un uztvereju kaut kur pie suporta un aidaaa
Tiltinu daksu parliksana ir smagakais tava jautajuma
Jaskatas viss gan no platuma gan no tiltinu izvirzijuma augstuma uz priekus vai apakal vairak stures novietojuma utt utt ari gultnu vietam/lieluma ass resnuma...[ Šo ziņu laboja zazzaa, 26 Dec 2012, 20:37:48 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
Superyder | 26. Dec 2012, 21:02 | #17402 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
|
26 Dec 2012, 20:36:22 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
2. Tiltiņu+dakšas pārlikšana no cita mo. Teiksim, krosa, ar apgriezto dakšu. tur jāpēta vai sapas attālums starp štokiem un, ja ne, tad kādi varianti? kkādi flanči? tiltiņiem būtiski ir augstumi un kā teorētiski noskaidrot vai rāmim derēs viņš?
RPM vadam loti daudz dazadu veidu ka pieslegt..izvelies vienu un sledz tik klat (vislabak protams pie rpm vada ja tev tads vecajam spidometram bija parejie ir varianti vienkaršāki lidz pat vienkarsi aptit to rpm vadu ap sveci protmas precizitate var pasliktinaties...
Spidometram ir adapteri, kas it ka ieliekas vacas troses vieta leja pie rata (ja tavam modelim der) bet ir ari vienkarsais variants ar velosipeda sistemu magnetu pieskruve pie bremzudiska un uztvereju kaut kur pie suporta un aidaaa
Tiltinu daksu parliksana ir smagakais tava jautajuma
Jaskatas viss gan no platuma gan no tiltinu izvirzijuma augstuma uz priekus vai apakal vairak stures novietojuma utt utt ari gultnu vietam/lieluma ass resnuma...
Ok, par instrumentu priboru skaidrs. paldies abiem
Kā ir ar apgrieztajām dakšām? Norādītais diam. ir kustīgajai daļai, vai tai, ko jānostiprina tiltā?
Labi, teiksim esošajā tiltiņā (imho 36mm diam. štoks), var iedabūt apgriezto ar lielāku diam., "modificējot tiltu", vai vnk ielikt to pašu parasto? bez tilta maiņas, cita izmēra neieriktēt?
gultis der no attiecīgās dakšas, bet ass varētu būt jau interesantāk.
vnk rodas domas vai savest esošo kārtībā, vai ir iespējams uzlikt bik niknāku | Offline | | |
zazzaa | 26. Dec 2012, 21:08 | #17403 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
26 Dec 2012, 21:02:32 Superyder rakstīja:
26 Dec 2012, 20:36:22 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
2. Tiltiņu+dakšas pārlikšana no cita mo. Teiksim, krosa, ar apgriezto dakšu. tur jāpēta vai sapas attālums starp štokiem un, ja ne, tad kādi varianti? kkādi flanči? tiltiņiem būtiski ir augstumi un kā teorētiski noskaidrot vai rāmim derēs viņš?
RPM vadam loti daudz dazadu veidu ka pieslegt..izvelies vienu un sledz tik klat (vislabak protams pie rpm vada ja tev tads vecajam spidometram bija parejie ir varianti vienkaršāki lidz pat vienkarsi aptit to rpm vadu ap sveci protmas precizitate var pasliktinaties...
Spidometram ir adapteri, kas it ka ieliekas vacas troses vieta leja pie rata (ja tavam modelim der) bet ir ari vienkarsais variants ar velosipeda sistemu magnetu pieskruve pie bremzudiska un uztvereju kaut kur pie suporta un aidaaa
Tiltinu daksu parliksana ir smagakais tava jautajuma
Jaskatas viss gan no platuma gan no tiltinu izvirzijuma augstuma uz priekus vai apakal vairak stures novietojuma utt utt ari gultnu vietam/lieluma ass resnuma...
Ok, par instrumentu priboru skaidrs. paldies abiem
Kā ir ar apgrieztajām dakšām? Norādītais diam. ir kustīgajai daļai, vai tai, ko jānostiprina tiltā?
Labi, teiksim esošajā tiltiņā (imho 36mm diam. štoks), var iedabūt apgriezto ar lielāku diam., "modificējot tiltu", vai vnk ielikt to pašu parasto? bez tilta maiņas, cita izmēra neieriktēt?
gultis der no attiecīgās dakšas, bet ass varētu būt jau interesantāk.
vnk rodas domas vai savest esošo kārtībā, vai ir iespējams uzlikt bik niknāku
Var noradit gan gan...
Vecajos tiltinos apgrizto visticamak ka ielikt nevares, jo vini bus par mazu lai izurbtu lielaku diametru, kas nak apgriztajam..Jamaina tiltini, ja jamaina tiltini tad jaskatas vis kaut kas (ari vai deres vecais suports, ritens, ritena ass utt utt )
labak sapuce veco bus vieglak [ Šo ziņu laboja zazzaa, 26 Dec 2012, 21:09:45 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
vellabeerns | 26. Dec 2012, 21:17 | #17404 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
26 Dec 2012, 21:02:32 Superyder rakstīja:
26 Dec 2012, 20:36:22 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
2. Tiltiņu+dakšas pārlikšana no cita mo. Teiksim, krosa, ar apgriezto dakšu. tur jāpēta vai sapas attālums starp štokiem un, ja ne, tad kādi varianti? kkādi flanči? tiltiņiem būtiski ir augstumi un kā teorētiski noskaidrot vai rāmim derēs viņš?
RPM vadam loti daudz dazadu veidu ka pieslegt..izvelies vienu un sledz tik klat (vislabak protams pie rpm vada ja tev tads vecajam spidometram bija parejie ir varianti vienkaršāki lidz pat vienkarsi aptit to rpm vadu ap sveci protmas precizitate var pasliktinaties...
Spidometram ir adapteri, kas it ka ieliekas vacas troses vieta leja pie rata (ja tavam modelim der) bet ir ari vienkarsais variants ar velosipeda sistemu magnetu pieskruve pie bremzudiska un uztvereju kaut kur pie suporta un aidaaa
Tiltinu daksu parliksana ir smagakais tava jautajuma
Jaskatas viss gan no platuma gan no tiltinu izvirzijuma augstuma uz priekus vai apakal vairak stures novietojuma utt utt ari gultnu vietam/lieluma ass resnuma...
Ok, par instrumentu priboru skaidrs. paldies abiem
Kā ir ar apgrieztajām dakšām? Norādītais diam. ir kustīgajai daļai, vai tai, ko jānostiprina tiltā?
Labi, teiksim esošajā tiltiņā (imho 36mm diam. štoks), var iedabūt apgriezto ar lielāku diam., "modificējot tiltu", vai vnk ielikt to pašu parasto? bez tilta maiņas, cita izmēra neieriktēt?
gultis der no attiecīgās dakšas, bet ass varētu būt jau interesantāk.
vnk rodas domas vai savest esošo kārtībā, vai ir iespējams uzlikt bik niknāku
tie ir divi dažādi izmēri - tas, kas ir "katlam", kas parastai dakšai ir apakšā, bet up-side-down dakšai augšā un stiprinās tiltos, un tas, kas ir pašam dakšas štokam! parastās dakšas tiltos diezvai iedabūsi apgriezto, jo tai augša ir krietni resnāka! tiltus apgreidot arī laikam nebūs prāta darbs, jo tik daudz tu tur neizskrāpēsi ārā, lai ieliekot apgrieztos štokus, tā visa padarīšana vēl turētos kopā!
nez, kā tev ar iespējām, bet risinājums varētu būt tāds - tiec pie kārotajiem štokiem un pēc to diametra frēzē tiltus un virpo centrālo asi pēc sava mopēda gultņiem/garumiem/attālumiem utt...ja tiec arī pie tiltiem un neder tikai centrālā ass, tad jau var tur savirpot visādas bukses utt utml... variantu daudz...
tas protams gadījumā, ja nav iespējams dabūt uzreiz kādu variantu plug&play!
katrā ziņā virpa un frēze dara brīnumus un pa lielam pastāv iespēja uzinstalēt jebkādu dakšu tavam mopēdam!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Superyder | 26. Dec 2012, 21:39 | #17405 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| es tieši iedomājos par to, ka idejiski tos tiltus var "izbūvēt" un pielāgot, kā vien sirdij tīk ar metālapstrādi. jā, nu apgaismojāt, liels paldies | Offline | | |
Archy96 | 26. Dec 2012, 22:19 | #17406 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Dec 2012, 21:17:58 vellabeerns rakstīja:
26 Dec 2012, 21:02:32 Superyder rakstīja:
26 Dec 2012, 20:36:22 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
2. Tiltiņu+dakšas pārlikšana no cita mo. Teiksim, krosa, ar apgriezto dakšu. tur jāpēta vai sapas attālums starp štokiem un, ja ne, tad kādi varianti? kkādi flanči? tiltiņiem būtiski ir augstumi un kā teorētiski noskaidrot vai rāmim derēs viņš?
RPM vadam loti daudz dazadu veidu ka pieslegt..izvelies vienu un sledz tik klat (vislabak protams pie rpm vada ja tev tads vecajam spidometram bija parejie ir varianti vienkaršāki lidz pat vienkarsi aptit to rpm vadu ap sveci protmas precizitate var pasliktinaties...
Spidometram ir adapteri, kas it ka ieliekas vacas troses vieta leja pie rata (ja tavam modelim der) bet ir ari vienkarsais variants ar velosipeda sistemu magnetu pieskruve pie bremzudiska un uztvereju kaut kur pie suporta un aidaaa
Tiltinu daksu parliksana ir smagakais tava jautajuma
Jaskatas viss gan no platuma gan no tiltinu izvirzijuma augstuma uz priekus vai apakal vairak stures novietojuma utt utt ari gultnu vietam/lieluma ass resnuma...
Ok, par instrumentu priboru skaidrs. paldies abiem
Kā ir ar apgrieztajām dakšām? Norādītais diam. ir kustīgajai daļai, vai tai, ko jānostiprina tiltā?
Labi, teiksim esošajā tiltiņā (imho 36mm diam. štoks), var iedabūt apgriezto ar lielāku diam., "modificējot tiltu", vai vnk ielikt to pašu parasto? bez tilta maiņas, cita izmēra neieriktēt?
gultis der no attiecīgās dakšas, bet ass varētu būt jau interesantāk.
vnk rodas domas vai savest esošo kārtībā, vai ir iespējams uzlikt bik niknāku
tie ir divi dažādi izmēri - tas, kas ir "katlam", kas parastai dakšai ir apakšā, bet up-side-down dakšai augšā un stiprinās tiltos, un tas, kas ir pašam dakšas štokam! parastās dakšas tiltos diezvai iedabūsi apgriezto, jo tai augša ir krietni resnāka! tiltus apgreidot arī laikam nebūs prāta darbs, jo tik daudz tu tur neizskrāpēsi ārā, lai ieliekot apgrieztos štokus, tā visa padarīšana vēl turētos kopā!
nez, kā tev ar iespējām, bet risinājums varētu būt tāds - tiec pie kārotajiem štokiem un pēc to diametra frēzē tiltus un virpo centrālo asi pēc sava mopēda gultņiem/garumiem/attālumiem utt...ja tiec arī pie tiltiem un neder tikai centrālā ass, tad jau var tur savirpot visādas bukses utt utml... variantu daudz...
tas protams gadījumā, ja nav iespējams dabūt uzreiz kādu variantu plug&play!
katrā ziņā virpa un frēze dara brīnumus un pa lielam pastāv iespēja uzinstalēt jebkādu dakšu tavam mopēdam!
* Es uzreiz pateikšu, kad lai mazāk būtu jāčakarējās, gādā uzreiz dakšu ar visiem tiltiņiem komplektā, tas ir viens.
* Centrālo asi visticamāk nāksies virpot no jauna, jeb pārvirpot dēļ garuma, vītnes, diametra utt, bet tā ir maza skāde un darās elementāri.
* Tālāk gultņi - visticamāk, kad varēs piemeklēt, jeb likt tos pašus, izejot no centrālās ass diametra, ja kas - tad arī gultņu diametrus zināmās robežās var pārvirpot
* Tālāk - riteņa ass un aksiālās fiksācija - tobiš bukses:
Attiecīgajā bildē redzama ass, ko es uzbūvēju savam RMX, lai varētu KX250dakšā dabūt iekšā suzuka ratu - asij cits garums, citas bukses, jauns uzgrieznis, bildē sūdīgi redzēt, bet dakšas štoka apakšgala caurumā vēl ir bronzas bukse, lai samazinātu tā diametru par 2mm. Galvenais visu precīzi izmērīt, uztaisīt nav problēma.
* Suports un bremžu disks - šeit nu var būt dažāds variācijas - pirmkārt tavs oriģinālais suports nederēs jaunās dakšas stiprinājumos - nāksies gudrot kādu kronšteinu, turklāt suporta stiprinājums ir jāpieden tā, lai gan radiāli, gan aksiāli derētu bremžu diska diametram un novietojumam, ir ko paķakarēties, bet arī tas ir izdarāms.
* Dufeļa stiprinājumi noteikti arī nederēs, bet tos pārurbt - pati mazākā problēma.
Nu lūk, tad vēl jāeksperimentē ar dakšas garumu, toe var izdarīt to vairāk vai mazāk ielaižot tiltiņos, cik nu stūre atļauj, jeb neatļauj.
Nu tas tā, viss aptuveni, lai priekšstats rastos par šo procedūru kopumā [ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Dec 2012, 22:20:38 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
zazzaa | 26. Dec 2012, 22:30 | #17407 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
26 Dec 2012, 22:19:48 Archy96 rakstīja:
nu re cilvēks, kas to ir darījis visuzskatāmāk tev visu pastastija Tagad tikai izlem vai tev to vajag Vai mērķis, ko vēlies sasniegt attaisnos līdekļus, ko nāksies iztērēt [ Šo ziņu laboja zazzaa, 26 Dec 2012, 22:30:45 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
Archy96 | 26. Dec 2012, 22:33 | #17408 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Dec 2012, 22:30:28 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 22:19:48 Archy96 rakstīja:
nu re cilvēks, kas to ir darījis visuzskatāmāk tev visu pastastija Tagad tikai izlem vai tev to vajag Vai mērķis, ko vēlies sasniegt attaisnos līdekļus, ko nāksies iztērēt
Nu man visa šī operācija kopā ar dakšas iegādi un metālapstrādes darbiem kpumā uz saviem 200ls aptuveni nostāsies, un tas vēl ir salīdzinoši lēti, jo dakšu nopirku lēti un būvēju gandrīz visu pats, turklāt veco dakšu te vienam censonim vēl pārdevu pa limonādi
P.S. Manā gadījumā šis darbības bija nepieciešams veikt, jo kolīdz sāku piebraukāt uz krosa trasītēm, atklājās, kad vecā dakša ir katastrofāli pa mīkstu priekš tramplīniem kombinācijā ar manu svaru, vienu reizi jau kapitāli nošķīlos, kaut gan braucot pa mežu nebija ne vainas.
Te jau tik tiešām īpašniekam pašam jāizdomā, ko tieši gribi panākt ar to dakšas maiņu - vienkārši priekš vizināšanās tas varētu būt neattaisnots izdevums, bet priekš motokrosa atrakcijām must-have opcija [ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Dec 2012, 22:38:18 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mezavecis | 26. Dec 2012, 23:01 | #17409 |
| Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Par KOSO produkciju-iespejams ka mainijies beidzamo gadu laika ,Bet baisi lens vinsh bija 0,5 sekundes info mainja tas i pa lenu cilvekam normali i 0.2 sek ...attiecigi ieteiktu skatities uz trailtech vapor vai aim, vai raictechnology produkciju | Offline | | |
Superyder | 26. Dec 2012, 23:08 | #17410 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| archy tev arī paldies
nu ir tā, ka ir tā mazā endūriņa lietota visādos apstākļos, kur pierādījās, cik un ko nozīmē amortizācija, tāpēc arī radās ideja. super palasīt reālu mēģinājumu un neizskatās pēc raķešzinātnes. īstenībā daudz izsķirs tas, vai un kāds dakšas komplekts tiks noskatīts. infa zelta vērta paldies | Offline | | |
vellabeerns | 26. Dec 2012, 23:10 | #17411 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
26 Dec 2012, 22:30:28 zazzaa rakstīja:
26 Dec 2012, 22:19:48 Archy96 rakstīja:
nu re cilvēks, kas to ir darījis visuzskatāmāk tev visu pastastija Tagad tikai izlem vai tev to vajag Vai mērķis, ko vēlies sasniegt attaisnos līdekļus, ko nāksies iztērēt
tieši tā!
es arī pirmīt pierakstiju - skatoties, kā pašam ar iespējām...
es arī visu darīju pats un frēzēju pie coma - rezultātā tēriņi nebij tik ļoti vērā ņemami, lai shēmotu citus variantus! ja jau tas viss jādara kaut kur, kaut kādās "krutajās" iestādēs, tad laikam tiešām jāpadomā vairākkārt, cik ļoti tev to citu dakšu tur vajag...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
karlsons | 26. Dec 2012, 23:19 | #17412 |
| Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
26 Dec 2012, 20:05:28 Superyder rakstīja:
Līdz atkusnim šis tas lamatai jāsaved kārtībā, pie reizes uzprasīšu:
1. Gribu šādu intr. paneli, bet gribu zināt, vai kāds reāli ir uzstādījis tādu verķi uz mo, kam ir meh. troses, vienīgi par temp. nezinu? Tur ir variants ar tiem sensoriem un tādu kā plug-play vadu priekš meh. troses spidometram.
Instrukcijā ir neskaidra vieta par RPM wire set, varbūt kāds saprot par 100% (no elektrības maz zinu)?
)
man liekas ka mna taads pats staav uz yamas.
pirku no louis.de laikam. kkaadi 80 eur
spido lasaas no bremzhu diskaa ieliiktem magneetiem
RPM ir plug and pray pie spoles...
man sarezgiitaakais bija uzlikt vecaa spido vietaa... kronsteini etc.
bet nu viss rukaa forssi.
[ Šo ziņu laboja karlsons, 26 Dec 2012, 23:36:29 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
snooze | 02. Jan 2013, 20:37 | #17413 |
| Kopš: 26. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: K8
| zinu ka simtiem reižu izrunata tema, bet rokas laikam likas un mekletaja neko nevaru atrast
doma ir uzfrišinat izputeju. aluminijs. ar ko? ka?
paldies
p.s. google studeju, bet varbut kads varetu iemest linku ari te, kur tas ir izrunats? | Offline | | |
mexa | 02. Jan 2013, 21:17 | #17414 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| uzpulēt ar skočbrite, vai nomatēt ar smilšu sodas strūklu? ko citu ar ļumīniju var izdarīt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
snooze | 02. Jan 2013, 21:38 | #17415 |
| Kopš: 26. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: K8
| ko vel var izdarit. negribu lai spid ka kakim pauti. bet nedaudz svaigaku labpratu padaritu. man ir atvalinajums, gribu kko padarit
kam shi ir domata?
http://www.motoveikals.lv/?grupa2=22&kopa=3906 | Offline | | |
zazzaa | 02. Jan 2013, 21:43 | #17416 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
02 Jan 2013, 21:38:49 snooze rakstīja:
ko vel var izdarit. negribu lai spid ka kakim pauti. bet nedaudz svaigaku labpratu padaritu. man ir atvalinajums, gribu kko padarit
kam shi ir domata?
http://www.motoveikals.lv/?grupa2=22&kopa=3906
pulešanai
ņem un pulē
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
UDT | 02. Jan 2013, 21:43 | #17417 |
| Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Nav seit gadijumaa kaads eksperts par renault trafic busiem?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
snooze | 02. Jan 2013, 21:53 | #17418 |
| Kopš: 26. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: K8
|
02 Jan 2013, 21:43:14 zazzaa rakstīja:
02 Jan 2013, 21:38:49 snooze rakstīja:
ko vel var izdarit. negribu lai spid ka kakim pauti. bet nedaudz svaigaku labpratu padaritu. man ir atvalinajums, gribu kko padarit
kam shi ir domata?
http://www.motoveikals.lv/?grupa2=22&kopa=3906
pulešanai
ņem un pulē
bļa, es uzmineju
| Offline | | |
mexa | 02. Jan 2013, 22:05 | #17419 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
02 Jan 2013, 21:43:36 UDT rakstīja:
Nav seit gadijumaa kaads eksperts par renault trafic busiem?
pro nesmu bet lietoju kas interesē?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
UDT | 03. Jan 2013, 09:28 | #17420 |
| Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Interesee taada lieta - kaa var nonemt to plastmasas paneli kas ir pa vidu kur ir divas ventilatoru luukas un magja vieta pa vidu.
Vinsh izskataas ka ir nonemams atseviskji bet man nekaadi neizdevaas.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
|
|