Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
16. Jul 2013, 19:29#1741

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.

kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana.

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 19:43#1742

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 20:22#1743

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


viss atkarīgs no sistēmas.
īsumā - ja Boilam iraid taisnība, tad spiediens palielina temperatūru. saprotams, ka, ja reiz eļļas plēve notur daļu vai visu radīto virsmu spiedienu, tad konkrētajā spēka pielikšanas punktā temperatūra palielinās, kas kaut kādā mērā iespaido sistēmas temperatūru.

ja runā par transmisijām, tās pārsvarā nedarbojas hidrodinamiskajā, bet gan saķeres un jauktajā režīmā. attiecīgi, primāri spiedienu notur saucamās EP piedevas. taču šajā gadījumā, savukārt, temperatūru kaut kādā mērā palielina pie virsmām pieķērušos piedevu berzes spēki.

cik lielā mērā viens un otrs apstāklis palielina eļļas sistēmas kopējo temperatūru, to grūti pateikt. tas jau lauciņš zinātnei.

a kam Tev to visu?

Offline

Sliktais
16. Jul 2013, 20:38#1744

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 21:31#1745

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 20:38:34 Sliktais rakstīja:

16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.

Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?


Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse


Nesen platlentas slīpmašīnai paniekojāmies ar vakuumu. Palielinājām kanālus, tā ka detaļas turējās pie galda kā pielīmētas, bet nu konveijera lentei palika par grūtu. Vienā brīdī pamanijām, ka piedziņas redūcers (~ 15 kW endžins priekšā) bija jau pie 100 grādiem. Bet tas gliemezis. Man likās, ka tie (arī bez slodzes) stiprāk silst, nekā konisko zobratu pārvadi. Eksperiments rezultējās ar lielā zobrata izjukšanu

Mūsējie 90 grādu konisko zobu pārvadi ir uz dobšanas agregātiem. Tiem nav grafiku ar slodzes komponenti. Tikai apgriezieni un laiks. Tipa - 1 minūti @ 24.000 rpm, 1 minūti dzesējam. Vai 90 sec @ 18.000 rpm un 60 sec @ 0,0....


16 Jul 2013, 20:22:00 Niere rakstīja:


a kam Tev to visu?


Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

[ Šo ziņu laboja Niksons, 16 Jul 2013, 21:37:54 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Ferre
16. Jul 2013, 21:49#1746

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


16 Jul 2013, 19:29:39 Niere rakstīja:
Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.

kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana.

Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:11#1747

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:24#1748

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


16 Jul 2013, 21:49:41 Ferre rakstīja:
Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..

hei, es nekur neteicu, ka konkrētais zīmols ir tāds vai šāds. teicu, ka vismaz trim populāriem produktiem novērota minētā problēma.
bet tas pats ir ļoti daudziem citiem.
tas, ko uzsvēru - tik dārgam un sevi uz racing pozicionējošam zīmolam būtu jānodrošina maksimāls sniegums.

rakstītais aktuāls primāri sacīkšu braucējiem vai tādiem, kas lielākoties frēzē ielas redlainā. 90+% raideriem apskatītā problēma nav aktuāla. tā, protams, subjektīva spekulācija.

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 22:31#1749

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 22:11:23 Niere rakstīja:

16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Vai tiešām spiediens tajās niecīgajās kontaktvirsmās ģenerē TĀDU siltumu, ka eļļa saželē

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 22:53#1750

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

saželē?
transmisijas eļļas mēdz pārkarsēt tā, ka tās strauji oksidējas un sāk pretīgi smirdēt pēc deguma. oksidējusies eļļa parasti ir pamatīgi sabiezējusi un melna. bet saželējusi... vai izmantoji šo jēdzienu manis minētajai parādībai?

starp citu, final drives tēmu iztirzājām pirms kāda laika 1200GS diskursā. iespējams nepamanīji.
te ir.

starp citu, patiešām katram šī jūtīgā pārvada īpašniekam iesaku uzinstalēt eļļas temperatūras dačiku. iespējams tas daudziem rada papildus stresu, jo dzīvot neziņā ir mierīgāk... taču līdz brīdim, kad nostājas rāms tuksnesī

Offline

hatabic
16. Jul 2013, 23:18#1751

Kopš: 03. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Quattro,Can-Am XMR

Jautajums suzuki Rm125 aptuveni 93g kadu ellu liet ieksa karba?

Offline

Niksons
16. Jul 2013, 23:23#1752

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


16 Jul 2013, 22:53:44 Niere rakstīja:
saželē?
transmisijas eļļas mēdz pārkarsēt tā, ka tās strauji oksidējas un sāk pretīgi smirdēt pēc deguma. oksidējusies eļļa parasti ir pamatīgi sabiezējusi un melna. bet saželējusi... vai izmantoji šo jēdzienu manis minētajai parādībai?

starp citu, final drives tēmu iztirzājām pirms kāda laika 1200GS diskursā. iespējams nepamanīji.
te ir.

starp citu, patiešām katram šī jūtīgā pārvada īpašniekam iesaku uzinstalēt eļļas temperatūras dačiku. iespējams tas daudziem rada papildus stresu, jo dzīvot neziņā ir mierīgāk... taču līdz brīdim, kad nostājas rāms tuksnesī


Nu labi, piedeg
Jāpieliek kaut vai šitāds

[ Šo ziņu laboja Niksons, 16 Jul 2013, 23:24:17 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niere
16. Jul 2013, 23:32#1753

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

labāk kā nekas, bet vispār jau nepieciešams zināt eļļas, ne korpusa virsmas temperatūru. turklāt tai jābūt acu priekšā.

Offline

Archy96
16. Jul 2013, 23:42#1754

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


16 Jul 2013, 22:11:23 Niere rakstīja:

16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle

nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?

Dodu 97%, ka tas čalis bija bez eļļas maucis, jeb ar minimālu līmeni, tikai tādā veidā var tik kapitāli nosvilināt reduktoru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ferre
17. Jul 2013, 07:59#1755

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


16 Jul 2013, 22:24:45 Niere rakstīja:

16 Jul 2013, 21:49:41 Ferre rakstīja:
Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..

hei, es nekur neteicu, ka konkrētais zīmols ir tāds vai šāds. teicu, ka vismaz trim populāriem produktiem novērota minētā problēma.
bet tas pats ir ļoti daudziem citiem.
tas, ko uzsvēru - tik dārgam un sevi uz racing pozicionējošam zīmolam būtu jānodrošina maksimāls sniegums.

rakstītais aktuāls primāri sacīkšu braucējiem vai tādiem, kas lielākoties frēzē ielas redlainā. 90+% raideriem apskatītā problēma nav aktuāla. tā, protams, subjektīva spekulācija.

Paldies! Tad ja esmu tā teikt lietotājs parastais - "svētdienas trases apmeklētājs" un uz ielas negriežu apgriezienus kamēr iedegas lampiņa.., tad Motul būtu OK

Bet ja biki izskrien tad 5100 vai 7100, vai tas tikai, ja regulāri trasē

[ Šo ziņu laboja Ferre, 17 Jul 2013, 09:20:38 ]



-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

deMarco
17. Jul 2013, 09:52#1756

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nav ko iespringt! Paņem Repsol sintētiku ar atbilstošo viskozitāti un būs labi un pa lēto.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Rizza
17. Jul 2013, 10:00#1757

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Niere, saprotu, ka sūdu brendus vārdā nesauc, jo Tevi atlaidīs no darba
Lūdzu piereģistrējies MP ar citu niku un nosauc konkrētas lietas. Visi te runā caur puķēm. Tev kā eļļu spečukam, vajadzētu tak zināt kas ir labs, un kas tikai izliekas. Kādu eļļu ieteiktu savai sievai, radiem utt.. Viens saka Repsol nē-slīd sajūgs, otrs saka Motul nē, pietrūkst kkāda herņa sastāvā. Pa lielam jau pie kājas, bet ar domu, ja tie paši āboli ir garšīgāki maksimē nevis rimi, protams ka pirkšu tur.


Plīiiz Niere..

Offline

Decy
17. Jul 2013, 10:08#1758

Kopš: 04. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Kawasaki zx10r 11

Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.

Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei.

7100 maksa ~35Ls, 5100 ~25Ls vai 18Ls par 4L no mucas...

Offline

MIGs
17. Jul 2013, 10:19#1759

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kādi gan jampampiņi ir cilvēki.

Par piemēru tas pats Motuls - VISU atieciena uz visiem proruktiem, bet tur tak ir vairāki produkti no galīgi dažādām cenu grupām.

Tas ir tāpat, kā dirst par XXX Maximu, ka tur ir tikai gaļimijs Hektors nemaz neiedziļinoties, ka ir arī labi Brendiji un Konjaki. \

Un tas ir tas, ko Niere te kladzina, bet nē vienalga ir "Kurš brends labāks ???" ...

-----------------

Offline

Rizza
17. Jul 2013, 10:25#1760

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Hektorrijēj, pirms tu dirs, palasi par ko ir jautājums.

Nieres citāts:
15 Jun 2013, 20:06:13 Niere rakstīja:
tā kā netieši esmu reklamējis šo zīmolu, karsējus varu atvēsināt - testētās Motul populārākās moto un auto eļļas netur viskozitāti. respektīvi - bīdes stabilitāte neatbilst deklarētajai spējai saglabāt viskozitātes klasi.
to apgalvoju tādēļ, ka daža pētījuma rezultāti sakrīt ar objektīvām eļļu analīzēm.

šokējoši? man nē. tā ir ar daudziem "ūber" zīmoliem.

Offline