Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
uvelis | | Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
15 Jun 2013, 19:06:29 Niere rakstīja:
nu jā, tai, kurai MA2, apstiprinājums atbilst minētajam JASO sarakstam. Otra, kaut uzrādīts apstiprinājuma artikuls, nav atrodama. Iespējams kāda veca eļļas partija gadījusies.
bet tā nebūtu problēma.
vienīgi - mēģini nejaukt 50/50.
Ok! Paldies par informāciju!
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| Saaku lasiit sho topiku lai noskaidrotu kadu elju labaak liet savam mo, bet peec pirmajaam izlasitajaam 5 lapaam secinaju, ka lasu kau kaadu ziepju operu un nekas par eljaam. Search ar iisti labi neko nedod. Tadelj atvainojos, ka jautajums te jau apspriesc, bet man apnika tos palagus lasiit.
CBR600rr 08 manualii rakstiic rekomendejama ellja
API SG or higher
JASO T903 standard: MA
SAE 10W30
Man shie burti un cipari maz ko izsaka. Tautaa zinu ka visi lej 10W40 pus sintetikui vai sintetiku. Ar to apropezhojas manas zinashanas par eljaam. Gribas ieliet labu ellju, bet negribas ieliet nepareizu. Naudu uz elju taupiit nedomaju. Tad nu jautajums ir taac.
Kadu elju man labaak liet. Vai ir vajadziiba skatities uz full syntetic? Vai tureties pie 10W30 vai labak tomer izveleties popularako 10W40, vai varbuut veel ko citu. Kas ir API un JASO man neizsaka neko
Mo pielietojums, tuuliit driizumaa paredzeec 4K km stiepiens pa eiropu un vacijas baanji tai skaitaa. | Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
|
02 Jul 2013, 14:42:16 Coooool rakstīja:
Iesaku atrast pašu dārgāko eļļu, ko tu vari atrast un lej iekšā. Sirdsapzina būs tīra
Nevisai jeedziiga atbilde, piedod, bet mani tieshi tavs viedoklis neinteresee. | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| McX
pastāstīšu Tev aņuku:
Mazais gruzīns jautā fāterim
- tēti, no kurienes rodas desa?
- nu ir tāds aparāts, kurā iebāz aunu, un iznāk desa.
- tēti, a ir tāds automāts, kurā iebāz desu, un laukā iznāk auns?
Tēvs nokaitinās uzkliedz dēlam:
- tā tikai tavai mātei sanāk - iebāz desu, un iznāk šitāds auns!
(krieviski ar gruzīnu akcentu skan labāk)
nav domāts, ka esi auns ne mazākā mērā.
ar šo domāju, ka MPower forums nav automāts, kurā iebāz desu un no tā iznāk rekomendācija CBRam.
| Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| jaa es jau saaku lasiit rr forumu, vnk cereju ka te kaac ir ar liidziigu drapaku un padalaas pieredzee. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Par viskozitāti:
Tev vēlama sintētiska eļļa ar viskozitāti 10W-30. Bet precīzāk atrodi sava mo manuāli, tur būs pateikts daudz skaidrāk.
Par specenēm:
API praktiski vienalga kāda - SG; SH/SJ.
nav īpašas vajadzības pēc SL vai SM.
JASO MA vai MA2 obligāts.
ražotāju un konkrētu eļļas marku izdomā pats pēc savas gaumes. ja ir idejas, vari izteikt šeit. ja būs ko bilst, nokomentēšu. | Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| 10w30 nav liela izvele
skatos uz shiem variantiem...esmu anglijaa, lai neizbriina veikals, man nekadi brendi neinteresee, galvenais lai eerti nopirkt un ir ok manta
http://www.ebay.co.uk/itm/Castrol-Power-1-Racin...h=item2a2dd3ea60
http://www.ebay.co.uk/itm/Silkolene-Comp-4-10W-...h=item257f36449b
http://www.ebay.co.uk/itm/Motul-Fully-Synthetic...h=item460d68673f
shim laba cena
http://www.ebay.co.uk/itm/4-LITRES-4-STROKE-MOT...h=item1e7ae023b2
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| es izvēlētos starp Silkolene un Putoline, ja runa par konkrētajiem produktiem.
argumentāciju šoreiz izlaidīšu. | Offline | | |
McX | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| Man arii velk uz Putoline, tiiri delj cenas ja godiigi | Offline | | |
Ferre | | Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
15 Jun 2013, 20:06:13 Niere rakstīja:
tā kā netieši esmu reklamējis šo zīmolu, karsējus varu atvēsināt - testētās Motul populārākās moto un auto eļļas netur viskozitāti. respektīvi - bīdes stabilitāte neatbilst deklarētajai spējai saglabāt viskozitātes klasi.
to apgalvoju tādēļ, ka daža pētījuma rezultāti sakrīt ar objektīvām eļļu analīzēm.
šokējoši? man nē. tā ir ar daudziem "ūber" zīmoliem.
Hmm.., mani pārliecināja, ka Motul eļļas atkal ir vienas no labākajām mo.., es pērn arī iepēju Mogul 10w40 5100.., bet tad saki, ka nemaz nav tik labs tas variants kādas tad reālās alternatīvas..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.
kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.
Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.
Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?
viss atkarīgs no sistēmas.
īsumā - ja Boilam iraid taisnība, tad spiediens palielina temperatūru. saprotams, ka, ja reiz eļļas plēve notur daļu vai visu radīto virsmu spiedienu, tad konkrētajā spēka pielikšanas punktā temperatūra palielinās, kas kaut kādā mērā iespaido sistēmas temperatūru.
ja runā par transmisijām, tās pārsvarā nedarbojas hidrodinamiskajā, bet gan saķeres un jauktajā režīmā. attiecīgi, primāri spiedienu notur saucamās EP piedevas. taču šajā gadījumā, savukārt, temperatūru kaut kādā mērā palielina pie virsmām pieķērušos piedevu berzes spēki.
cik lielā mērā viens un otrs apstāklis palielina eļļas sistēmas kopējo temperatūru, to grūti pateikt. tas jau lauciņš zinātnei.
a kam Tev to visu? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.
Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?
Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
16 Jul 2013, 20:38:34 Sliktais rakstīja:
16 Jul 2013, 19:43:11 Niksons rakstīja:
Niere, vecozēn, man no bembistu tirdziņa tāda geķīga doma radās.
Pakaļreduktors, viņš arī fināla draivs.
Tā mezgla temperatūra ir atkarīga arī no slodzes (moča gadijumā - rites pretestības) ? Vai tikai no apgriezieniem ko dodam iekšā ?
Nu Nikson, Tev tak to vajadzēja zināt
Ja reduktoram (industriālajam) ir palielināta slodze, tas silst, ja griežas bez slodzes, bet lielākā ātrumā, silšanas pazīmes ir minimālas
Vispār jau Niere to zinātniski izskaidroja, man jau tikai prakse
Nesen platlentas slīpmašīnai paniekojāmies ar vakuumu. Palielinājām kanālus, tā ka detaļas turējās pie galda kā pielīmētas, bet nu konveijera lentei palika par grūtu. Vienā brīdī pamanijām, ka piedziņas redūcers (~ 15 kW endžins priekšā) bija jau pie 100 grādiem. Bet tas gliemezis. Man likās, ka tie (arī bez slodzes) stiprāk silst, nekā konisko zobratu pārvadi. Eksperiments rezultējās ar lielā zobrata izjukšanu
Mūsējie 90 grādu konisko zobu pārvadi ir uz dobšanas agregātiem. Tiem nav grafiku ar slodzes komponenti. Tikai apgriezieni un laiks. Tipa - 1 minūti @ 24.000 rpm, 1 minūti dzesējam. Vai 90 sec @ 18.000 rpm un 60 sec @ 0,0....
16 Jul 2013, 20:22:00 Niere rakstīja:
a kam Tev to visu?
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle
[ Šo ziņu laboja Niksons, 16 Jul 2013, 21:37:54 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Ferre | | Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
16 Jul 2013, 19:29:39 Niere rakstīja:
Motul mārketings turās uz faktu, ka labākajiem produktiem izmanto sintētisko esteru pamateļļas.
fakts pats par sevi visnotaļ apsveicams, jo attiecīgā bāze ir sevišķi piemērota sacīkšu apstākļiem.
taču pamateļļa ir puse no ūber snieguma. otra puse ir piedevu sniegums un līdzsvars.
vārdu sakot, smalkākās pamateļļas izmantošana vēl negarantē gala produkta izcilu sniegumu.
kādas alternatīvas?
kā noprotu, neesi sacikšu braucējs. tad jau alternatīvas ir gana.
Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle
nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
16 Jul 2013, 21:49:41 Ferre rakstīja:
Sacīkšu braucējs nē.., bet tas saprotu, ka Motul saki, ka ir jāaizmirst kā suga.. Tad Repsol..
hei, es nekur neteicu, ka konkrētais zīmols ir tāds vai šāds. teicu, ka vismaz trim populāriem produktiem novērota minētā problēma.
bet tas pats ir ļoti daudziem citiem.
tas, ko uzsvēru - tik dārgam un sevi uz racing pozicionējošam zīmolam būtu jānodrošina maksimāls sniegums.
rakstītais aktuāls primāri sacīkšu braucējiem vai tādiem, kas lielākoties frēzē ielas redlainā. 90+% raideriem apskatītā problēma nav aktuāla. tā, protams, subjektīva spekulācija. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
16 Jul 2013, 22:11:23 Niere rakstīja:
16 Jul 2013, 21:31:47 Niksons rakstīja:
Bembistu tēmā čalis ierakstija, ka mocim reduceri sačakarējis braucot pa tuxnesi.
IMHO nereāli. Vnk nepareiza lubrikācijas izvēle
nu, kas to vairs pateiks, kas tieši bijis defekta primārais iemesls.
a kādēļ domā, ka tuksnesī nevar nokaut pārvadu?
Vai tiešām spiediens tajās niecīgajās kontaktvirsmās ģenerē TĀDU siltumu, ka eļļa saželē
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| saželē?
transmisijas eļļas mēdz pārkarsēt tā, ka tās strauji oksidējas un sāk pretīgi smirdēt pēc deguma. oksidējusies eļļa parasti ir pamatīgi sabiezējusi un melna. bet saželējusi... vai izmantoji šo jēdzienu manis minētajai parādībai?
starp citu, final drives tēmu iztirzājām pirms kāda laika 1200GS diskursā. iespējams nepamanīji.
te ir.
starp citu, patiešām katram šī jūtīgā pārvada īpašniekam iesaku uzinstalēt eļļas temperatūras dačiku. iespējams tas daudziem rada papildus stresu, jo dzīvot neziņā ir mierīgāk... taču līdz brīdim, kad nostājas rāms tuksnesī | Offline | | |
|
|