Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
31. May 2013, 17:20#1691

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tādā gadījumā Tevis minētā eļļa absolūti nav piemērota motocikla motoram un sajūgam. To vēl varētu domāt kā alternatīvu dalītā kārbā vai pārvadā, bet nekur citur.
Tā ir rūpnieciska pielietojuma reduktoru eļļa.

Offline

Yury
31. May 2013, 17:33#1692

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda

Paldies par vērtīgu, īsu un skaidru atbildi

Offline

Niere
31. May 2013, 17:33#1693

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


31 May 2013, 12:39:16 11jan4uks rakstīja:
varbūt šāds raksts jau ir bet neatradu tapēc sāku jaunu tēmu intrese kā manuālajaij kārbaij mocim (cagiva mito 125cc 90 gada) var nomainīt eļļu jo tiko nopirku moci un džeks no kā pirku passtāstija ka karba esot ielējis puirms kādiem 300km mašīnas kārbas eļļu bet cik esmu lasijis tā kaut kā galīgi neder mocim tapēc gribu pēc iespējas atrāk nomainit pret atbilstošu

Neiedziļinājos konkrētā modeļa specifikā, bet izklausās, ka Tev nepieciešama speciāla moto transmisijas eļļa ar viskozitāti SAE 80W.
Neke nereklamēju, bet zinu, ka RedLine Oils tāda ir.
Pajautā lietotājam Mežavacis.
Ir arī dažiem citiem, bet no galvas neatceros.

Offline

VATERLAND
01. Jun 2013, 00:47#1694

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


31 May 2013, 08:28:00 Niere rakstīja:

30 May 2013, 19:25:35 VATERLAND rakstīja:
Jautaajums Cien.Nierem,

Jau krietni sen man bija paraavusies interese noskaidrot, kaadu tad iisti ellu liet iekshaa
vienaa no manaam Druumajaam klasikaam, konkreeti - Ducati/Condor 350cc,4 takteri, 1-cilindra, gaisa dzeses dzineejs.

Vai shaads produkts(specifikaacijas lapa linkaa lejup) ir gana adekvaats, lai to lietu senaa
dzelzgabalaa, vai tomeer jaameklee veel kas advanceetaaks?! Razzotaaja iteiktajaa figureeja SAE 30 Monograde(mineraalella).
Ella 10W30

Tevis norādītais produkts paredzēts šperiņiem. Tāda eļļa var nesaturēt Tavam dzelzim svarīgas piedevas.
10W-30 var mēģināt, tomēr labāk 15W-30. Ja minerālene, tad to pašu SAE30.
Ja no sintētikām, tad paskaties produkta drošības datu lapu (MSDS), tur vēlams, lai būtu hydrotreated vai hydrocracked. Tas būs Group III sintētiku lētākais gals, kas tapināts no minerālenes to attīrot.
Uzmanīgi ar esteriem. Tie no tehniska viedokļa patiktu "karstam" motoram, tomēr var nepatikt vecās paaudzes blīvslēgiem.


Taa, vai kaads no Ellu tirgonniem var apskaidrot, kur Riigaa mekleet Agrotechnikai paredzeetaas ellas, konkreeti Fuchs ellas Lauksaimnieciiibas technikai?


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

11jan4uks
01. Jun 2013, 10:24#1695

Kopš: 28. May 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Cagiva Mito 125

kādam nau gadijumā info par to vai cagiva mito 90 gada karbaij un motoram iet viena eļļa vai divas dažādas nekadigi nevaru iebraukt

Offline

Niere
01. Jun 2013, 10:36#1696

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tam pašam Fuksim iraid visnotaļ sakarīgs elektroniskais katalogs.
Tur atradīsi rekomendācijas arī 90to gadu sākuma Mito.
Izskatās, ka Tev ir dalīta kārba un nepieciešams jau aprunātais spec.produkts ar SAE80.

Offline

mezavecis
01. Jun 2013, 12:27#1697

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


01 Jun 2013, 10:36:33 Niere rakstīja:
Tam pašam Fuksim iraid visnotaļ sakarīgs elektroniskais katalogs.
Tur atradīsi rekomendācijas arī 90to gadu sākuma Mito.
Izskatās, ka Tev ir dalī ta kārba un nepieciešams jau aprunātais spec.produkts ar SAE80.
Ir man tāds produkts no Redline 80 wt 2takteru kārbām,un moto ar atdalīto transmisiju!
Droši dodiet ziņu kam aktuāli

Offline

11jan4uks
01. Jun 2013, 14:51#1698

Kopš: 28. May 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Cagiva Mito 125

sk tad vel viens jautājums k;a to veco eļļu no kārbas dabūt laukā un jauno iekšā

Offline

janis4
02. Jun 2013, 22:19#1699

Kopš: 31. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 401

Braucu ar: Suzuki GSF 1250 S

Sveiki eļļas spečuki! Ko varat ieteikt priekš Suzuki GSF 600 bandīta 2000.gads
Tiek izmantots vienkāršai ielas braukšanai netiek parāk žmiegs parasti tiek braukts pa šosi 100-130kmh ja neienāk pa retam kāds dullums galvā.

-----------------
Es neesmu slinks. Vienkārši mani pasargā senās Ēģiptes miera Dievs - Danunah.

Offline

11jan4uks
03. Jun 2013, 21:26#1700

Kopš: 28. May 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Cagiva Mito 125


01 Jun 2013, 14:51:43 11jan4uks rakstīja:
sk tad vel viens jautājums k;a to veco eļļu no kārbas dabūt laukā un jauno iekšā


Man nāca apgaismība Man ir 2T motors man nau divi nodalijumi eļļai. Tākā ir sk kā kārbai elu nomainīt.

Offline

EGLE
11. Jun 2013, 20:26#1701

Kopš: 09. Jul 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 48

Braucu ar: zx636c

Hallo Hallo, palidzibas sauciens informacijas trūkums - ir lieta tada, ka iespejams tik iegādāts z750 04-06, bet lieta tāda ka pēdējos 2 gadus mocis nobraucis tik kadus 100 -300 km, pārējo laiku stāvējis, un nezinu ko darīt, bet nav citu iespēju, ja nopērku moci, tad ar to jāmin kādi 600km, jo nav ne treilera, ne kādu citu iespēju, kā vinju aiztransportēt lidz mājām, un plus tas vēl ir Ne darba dienā līdz ar to servisi - CLOSE!!!

Tad nu tā, vai būtu veselīgi ar viņu braukt, bet pēc tam uz karstām pēdām mainīt eļļas, Dot, un filtrus?? pirms tam mocis nobraucis


10.000km pa labiem ceļiem!

[ Šo ziņu laboja EGLE, 11 Jun 2013, 21:09:02 ]



-----------------
Runā blondīnes:
- Es sev ausī vēl vienu caurumu izdūru!
- Un kā? Vai tagad dzirdi labāk?

Offline

Niere
11. Jun 2013, 21:05#1702

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to Egle:
visā stāstā nav minēts, cik moto nobraucis pirms ilgstošās dīkstāves. domājams tas arī būtu noteicošais visā stāstā.

tomēr - tā kā moto ir stāvējis visai ilgi, būs veselīgi to padarbināt, lai vecie sūdi no virsmām tiek "pacelti". noteikti iečeko eļļas līmeni. papildini veco eļļu ar jaunu līdz maximālai atzīmei. taču nepieciešamos 600km nepadodies vilinājumam uzgriezt. norullē pēc satiksmes noteikumiem un bez smagiem cēlieniem.
ir tāds jēdziens kā TBN, kas dilst eļļai oksidējoties jeb novecojot. vienlaikus tas saistīts ar virsmu sargājošo piedevu rezervi. attiecīgi - veca eļļa var būt ļoti vāja virsmu aizsardzībai.

taču...
būs ok. vienīgi pēc šī pasākuma nākošo eļļas maiņu noīsini.

protams, šī tāda universālā krīzes metode, taču, ja nav variantu, visai ticams, ka viss notiks pēc vēlamā scenārija.

ja nekam neuzticies un viss šķiet aizdomīgi, līdzēs tikai lietotās eļļas analīze vai eļļas nomaiņa. analīze precīzi noteiks eļļas atlikušo resursu.
bet domāju, ka vari mēģināt tos 600km rāmi norullēt.

Offline

MIGs
11. Jun 2013, 21:09#1703

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Piebildīšu - pārbaudi vai eļļā nav degviela, vai nav baisi liels eļļas līmenis utt.

-----------------

Offline

EGLE
11. Jun 2013, 21:12#1704

Kopš: 09. Jul 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 48

Braucu ar: zx636c


11 Jun 2013, 21:05:14 Niere rakstīja:
to Egle:
visā stāstā nav minēts, cik moto nobraucis pirms ilgstošās dīkstāves. domājams tas arī būtu noteicošais visā stāstā.

tomēr - tā kā moto ir stāvējis visai ilgi, būs veselīgi to padarbināt, lai vecie sūdi no virsmām tiek "pacelti". noteikti iečeko eļļas līmeni. papildini veco eļļu ar jaunu līdz maximālai atzīmei. taču nepieciešamos 600km nepadodies vilinājumam uzgriezt. norullē pēc satiksmes noteikumiem un bez smagiem cēlieniem.
ir tāds jēdziens kā TBN, kas dilst eļļai oksidējoties jeb novecojot. vienlaikus tas saistīts ar virsmu sargājošo piedevu rezervi. attiecīgi - veca eļļa var būt ļoti vāja virsmu aizsardzībai.

taču...
būs ok. vienīgi pēc šī pasākuma nākošo eļļas maiņu noīsini.

protams, šī tāda universālā krīzes metode, taču, ja nav variantu, visai ticams, ka viss notiks pēc vēlamā scenārija.

ja nekam neuzticies un viss šķiet aizdomīgi, līdzēs tikai lietotās eļļas analīze vai eļļas nomaiņa. analīze precīzi noteiks eļļas atlikušo resursu.
bet domāju, ka vari mēģināt tos 600km rāmi norullēt.




Paldies, paldies, un kā ar dzesešanas škidrumu tas nevaretu būt izgaisis, vai zaudejis pamatīgi savas universālās spējas?

Par to užžmiegšanu taisnība Mājās jāmin pa Bāni! , bet ja tā tad noturēšos!

[ Šo ziņu laboja EGLE, 11 Jun 2013, 21:15:55 ]



-----------------
Runā blondīnes:
- Es sev ausī vēl vienu caurumu izdūru!
- Un kā? Vai tagad dzirdi labāk?

Offline

MIGs
11. Jun 2013, 21:23#1705

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Dzesēšanas šķidrumam paskaties līmeni un viss.
Pēc tam mājās jau arī visus apkopsi. Tākā nav ziema, tad par dzesēšasn šķidrumu neuztraucies.

-----------------

Offline

Niere
11. Jun 2013, 21:42#1706

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jū, MIGs ģēlu glagolē!

Offline

leerums
11. Jun 2013, 23:12#1707

Kopš: 13. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: visu, kas kustas..

ms20 šitādu eļļu man ieteica liet klāt benzīnam pirekš 50 gadus sena 2T motocikla. kur tādu izrakt un varbūt ir alternatīvas? teica, ka mūsdienīgās eļļas pilnīgi un galīgi nederot, tik cik sadegot

Offline

Niere
11. Jun 2013, 23:21#1708

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


11 Jun 2013, 23:12:37 leerums rakstīja:
ms20 šitādu eļļu man ieteica liet klāt benzīnam pirekš 50 gadus sena 2T motocikla. kur tādu izrakt un varbūt ir alternatīvas? teica, ka mūsdienīgās eļļas pilnīgi un galīgi nederot, tik cik sadegot

un, protams, "ieteicējs" varbūtējo iedarbību nekā nepaskaidroja. turklāt - ir aizdoma, ka cilvis par 2-tateriem spriež tāpat kā par 4-takteriem.
vienīgais, kas jāskatās šajā gadījumā, blīvslēgu un nodomātās eļļas saderība. krāsojums močiem iekšpusē tā kā nevarētu būt.

Offline

leerums
12. Jun 2013, 13:05#1709

Kopš: 13. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: visu, kas kustas..


11 Jun 2013, 23:21:40 Niere rakstīja:

11 Jun 2013, 23:12:37 leerums rakstīja:
ms20 šitādu eļļu man ieteica liet klāt benzīnam pirekš 50 gadus sena 2T motocikla. kur tādu izrakt un varbūt ir alternatīvas? teica, ka mūsdienīgās eļļas pilnīgi un galīgi nederot, tik cik sadegot

un, protams, "ieteicējs" varbūtējo iedarbību nekā nepaskaidroja. turklāt - ir aizdoma, ka cilvis par 2-tateriem spriež tāpat kā par 4-takteriem.
vienīgais, kas jāskatās šajā gadījumā, blīvslēgu un nodomātās eļļas saderība. krāsojums močiem iekšpusē tā kā nevarētu būt.


par iedarbibu neko neskaidroja, tikai skaidroja atskiribu musdienigiem dzinejiem un senlaiku dzinejiem kur ir nevis nikosila parklajums , bet gan cuguna gilza ar poram un visam parejam no ta izrietosajam sekam..

respektivi jagaz klat to,kas ir pieejams

Offline

Niere
12. Jun 2013, 13:31#1710

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas, ka krievu laikos nebija izvēles, nenozīmē, ka izvēles nav arī šobrīd. turklāt visas GOST specifikācijas ir sastingušas dziļos Brežņeva laikos.
uzdod ieteicējam vienkāršu jautājumu:
"kas notiks ar šo veco 2takteri, ja izmantos mūsdienīgu 2taktu motoreļļu?"
ja viņam ir jebkāda atbilde, palūdz lai apstiprina teikto kaut ar kādu web resursu. protams, nav runa par tādiem pašiem gudriniekiem citos forumos.

Offline