Autors | Ziņojums |
Rizza | 12. Sep 2012, 16:05 | #16681 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
12 Sep 2012, 16:01:46 StraiF rakstīja:
12 Sep 2012, 15:45:19 Rizza rakstīja:
Pacēlās jautājums par Spēka komandieri.
Vai man ir jāskatās spec modelis kas atbilst manam mopēdam,( ķipa PC for VFR 800) jeb der jebkurš PC tikai uzliekot attiecīgā modeļa karti ?
Jo ir cits filtrs un pufs, prasās tomēr, uzlikt uz stenda.
PC jābūt tieši tavam mopedam, savadāk nevarēsi pieslēgt
nez kura gada viņš tec ir bet apmēram šeit
otrais variants, iekš 333 trases ir dyno stend
t.29-875-197 Genadijs
p.s. tas kartes, kas ir ielikti web lapā dynojet.co.uk un powercommander.com ir tikai aptuvenas un domāti vairāk tam, kurš tūnes.
Paldies par info !!! |
Offline | |
|
JeepFun | 13. Sep 2012, 08:56 | #16682 |
|
Kopš: 11. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
| Ir kāda starpība starp Endūres/krosa izpūtēju bunduļiem, un superbaiku trubām? |
Offline | |
|
pjeers | 13. Sep 2012, 14:57 | #16683 |
|
Kopš: 17. Jul 2012
No: Preiļi
Ziņojumi: 11
Braucu ar: honda cbr 600 f2
| kā iemācīties paraut ratā ar honda f2? padalieties pieredzē. |
Offline | |
|
|
qba | 13. Sep 2012, 22:52 | #16684 |
|
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
13 Sep 2012, 14:57:54 pjeers rakstīja:
kā iemācīties paraut ratā ar honda f2? padalieties pieredzē.
Ir tak topix arii prik$ $itam lietaam. Sazinies ar KK vai Twinky.... pieSpices bombiitaajiem... [ Šo ziņu laboja qba, 13 Sep 2012, 22:53:22 ] |
Offline | |
|
McX | 13. Sep 2012, 23:12 | #16685 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
| Jaieperk atslegu komplekc, viens gals atverc otraa galaa zvaigzne. No 6 liidz ap 32. Tengtools vai snapons padargi, vaig tik cik majas lietoshanai. China shitt ar neder. Ko spechuki iesaka peec principa price/performance? Labi buutu arii eerta kaste. [ Šo ziņu laboja McX, 13 Sep 2012, 23:13:22 ] |
Offline | |
|
zet | 13. Sep 2012, 23:19 | #16686 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| YATO. Bet pastulba komplektācia priekš mums. Vai pa mazu, vai pa lielu. http://www.yato-professional.com/products.html
http://yato-professional.com/images/02sockets.pdf[ Šo ziņu laboja zet, 13 Sep 2012, 23:25:18 ] |
Offline | |
|
McX | 13. Sep 2012, 23:31 | #16687 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
|
13 Sep 2012, 23:19:41 zet rakstīja:
YATO. Bet pastulba komplektācia priekš mums. Vai pa mazu, vai pa lielu. http://www.yato-professional.com/products.html
http://yato-professional.com/images/02sockets.pdf
Ir katalogaa ko man vajag. Kur vinjiem var redzeet cenas un nopirkt? P.s. neesmu lv |
Offline | |
|
GT | 14. Sep 2012, 21:29 | #16688 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Taatad problema:
Kawasaki zzr600 e2, beidzas bendzins, iesledzu rezervi, ta laikam mocim likvideta, tad nu nacas lenam braukt uz ta kas bija bakaa, pec degvielas ieliesanas neilgu laiku viss ok, tuvu majam sak neiet, lenam griezot ru4ku neiet vairak pa 4k apgriezieniem, strauji pagriest ru4ku ari nevar, tatad degviela vai gaiss, jo gazejot uz vietas saudaas, bet coku ari nevar lidz galam atvert.
Iznemot gaisa filtru dazu mm smilsu karta tam pari, tas tika izmazgats ar fairy un izlikts zaveties, tatad ar kadu ellu lai vinu saelloju, ja tuvakaja apkaime nav noperkama svammes ella ???
Un ko vel vajadzetu paskatities? |
Offline | |
|
onka | 15. Sep 2012, 00:05 | #16689 |
|
Kopš: 15. Sep 2011
Ziņojumi: 501
Braucu ar: Minska
|
06 Sep 2012, 22:46:26 onka rakstīja:
Tieši tāpēc invertora variantu neatbalstu .Pārāk kaprīza tā lieta . Gribās šo problēmu atrisināt kompaktākā veidā - vietas uz kombaina protams ir atliektiem galiem. Liels pluss ir tas , ka nevajag ražīgu kompri - pietiek ar kādu lēnu pļurkšķi , lai tik 2-3 stundās saspiež tās 8-10 atm. un nenojūdzās pirmajā dienā . Radiatoru protams var izpūst arī ar 5 atm. , bet ar 8-10 būs ātrāk .+ vēl var pieslēgt kādu pneimo fleksīti , kad sanāk rem. situācija uz tīruma .
100 litru balons -tas būtu super , bet pieredze rāda ka pilnībā pietiek ar 50 litru balonu . Tāda radiatora izpūsšanas vajadzība rodās reizes divas pa dienu ja tiec kult kārtīgā auzu tīrumā . Pašreiz vairāk sliecos uz auto 12 v. ledusskapja kompri - ja kostrukcija kā 220v. ledusskapja komprim - ir OK - ja nē , jādomā cits variants .
Nēesmu izpētijis auto kondicioniera kompresora uzbūvi - varbūt tas spēj tikt galā ar šo uzdevumu . Principā no viņa derētu aizņemties elektromuftas skriemeli - uzlikt uz parastā kompresora, un griezt to no dīzeļa - vajag gaisu - ieslēdz slēdzi - mufta saslēdzās , kompresors griežās - nevajag - izslēdz - skriemelis griežās bet kompresors stāv mierā , respektīvi , pumpēs kad vajag . Bet šis variants ir sarežģītāks - gribās vienkāršāk .
Bet ja nu kādam rodās vēl kāds cits alternatīvs risinājums 12 v kompresora lietā - būšu pateicīgs !
Nu atradu risinājumu - būs labais
http://neto.webasyst.net/shop/product/gaisa-kom...-air-compressor/
----------------- http://universalpath.org/
https://vk.com/upath |
Offline | |
|
GvidoKTM | 15. Sep 2012, 10:08 | #16690 |
|
Kopš: 30. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 653
Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te
|
13 Sep 2012, 08:56:17 JeepFun rakstīja:
Ir kāda starpība starp Endūres/krosa izpūtēju bunduļiem, un superbaiku trubām?
uzliku no yamaha r 1 LeoVince uz ktm adventure viss baigi pačotna, cik zinu galvanais lai kubatūra sapas![ Šo ziņu laboja GvidoKTM, 15 Sep 2012, 10:09:28 ] |
Offline | |
|
Difers | 15. Sep 2012, 12:16 | #16691 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
14 Sep 2012, 21:29:57 GT rakstīja:
Taatad problema:
Kawasaki zzr600 e2, beidzas bendzins, iesledzu rezervi, ta laikam mocim likvideta, tad nu nacas lenam braukt uz ta kas bija bakaa, pec degvielas ieliesanas neilgu laiku viss ok, tuvu majam sak neiet, lenam griezot ru4ku neiet vairak pa 4k apgriezieniem, strauji pagriest ru4ku ari nevar, tatad degviela vai gaiss, jo gazejot uz vietas saudaas, bet coku ari nevar lidz galam atvert.
Iznemot gaisa filtru dazu mm smilsu karta tam pari, tas tika izmazgats ar fairy un izlikts zaveties, tatad ar kadu ellu lai vinu saelloju, ja tuvakaja apkaime nav noperkama svammes ella ???
Un ko vel vajadzetu paskatities?
Skaties vai nav mēsli no tukšās bākas aizdambējušas krānu, filtru karburatorus. |
Offline | |
|
mexa | 15. Sep 2012, 13:39 | #16692 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| šauj liesa dēļ, bet tev šauj izpūtējā vai karbūžos? ja izpūtējā tad vainu pārtraukumi dzirkstelē, vainu pārlej kamdēļ vēlāk kad uzsit dzirkstele aizdegas maisījums muflerī
citējot izpūtēja maiņu-ja grib ideālu rezultātu tad protams izpūtēju jāliek tādu kāds ir izveidopts tieši tam motoram, pat 4T motoriem tas atkarājas, efektivitāti var pieaudzēt, nbe tik daudz bet efekts ir. ja būs nepareizs tad jutīsi zudumus. ja atbilst pa kubatūrām tie mufleri tad liec un mēģini.vienīgi var būt atšķirība tajā ka viens paredzēts uzbubinatoru, otrs šujmašīnai. mēģini, salauzt jau neko nesalauzīsi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Rockstar | 15. Sep 2012, 14:06 | #16693 |
|
Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| EXC520 tā jābūt, ka izlejot eļļu no motora, sajūga sviru var piespiest ar vienu pirkstu, nepieliekot spēku??
vai arī es te tikai lieki sāku uztraukties, un ielejot motorā jaunu eļļu viss atkal būs kā agrāk?[ Šo ziņu laboja Rockstar, 15 Sep 2012, 14:06:40 ] |
Offline | |
|
nindzago | 16. Sep 2012, 13:15 | #16694 |
|
Kopš: 24. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: hondurasu
| Jautājums? ģenerātors dot strāvu,no sprieguma regulātora izejošie divi vadi arī rāda ap 14 volti bet tiko pieslēdz regulātoru tālāk uz akumulātora rāda 11 volti, var būt ka kompis apēd strāvu?
|
Offline | |
|
MIGs | 16. Sep 2012, 14:06 | #16695 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| nindzago - gan jau, ka lādēšanas relejs arī ir beigts.
Rockstar - nemīz, normālu hidolisko sajūgu jāvar spiest ar vienu-diviem pirkstiem. Vai tev tur "tukšums" ?!
-----------------
|
Offline | |
|
Rockstar | 16. Sep 2012, 14:31 | #16696 |
|
Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
|
16 Sep 2012, 14:06:41 MIGs rakstīja:
Rockstar - nemīz, normālu hidolisko sajūgu jāvar spiest ar vienu-diviem pirkstiem. Vai tev tur "tukšums" ?!
Nu sākumā gan viņš tāds diezgan stingrs bija..
Sajūta tiešām tāda, ka tur tukšums bija. Man gan mocis 2 nedēļas bija noguldīts un kreisā sāna, vakar piecēlu, atvēru izplešanās trauku, paspaidīju sajūgu un nedaudz kaut kādi mikroskopiski gaisa burbulīši iznāca. 30x paspaidot jau gandrīz normāls palika, un šķiet ka tagad viss ir ok.
Btw.. kas varētu būt vainīgs ka viņš defaultā ir tik ciets, ja jābūt viegli spiežamam?
Sorry, bet nu pirmo reizi dzīvē redzu hidraulisko sajūgu [ Šo ziņu laboja Rockstar, 16 Sep 2012, 14:34:13 ] |
Offline | |
|
MIGs | 16. Sep 2012, 17:22 | #16697 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu jajau bija uz sāna, negāja un izpumpējot aizgāja - tad tupa tā eļļa tev būs iztecējusi prom no izspiedēja cilindrīša. Sarāva gaisu.
Es jau neiznu cik tev viņš ciets vai mīksts.
Eļļu samaini, pašu hēbeli iztīri. Tur tak var būt miljons iemeslu. Kaut vai tas, ka sajūgam stingrākas atsperes ieliktas. :hvz
-----------------
|
Offline | |
|
ronin | 16. Sep 2012, 18:45 | #16698 |
|
Kopš: 18. Jan 2009
Ziņojumi: 2
Braucu ar: suzuki ltr450
| Tā cienītie kolēģi! kas pārvietojas ar LTR 450 un visi pārējie. Kādā no meža brāļu pārskrējieniem paliku bez 3 roba- skumīgi kļuva, bet labi, jāremontē arī kādreiz! izjaucu secināju ka gredzens sabiris (tas ar robiem),sprostgredzeni kautkur pārvietojušies un 3 gab zobrati nevisai smuki kļuvuši. ok mans visu maisā un uz veikalu kas aiz daugavas pie lielā krustojuma. Pačot veikalam viss ir uz vietas. Ar smaidu sejā es uz garāžu. visu saliku 1 pret 1 un aiziet mopēds rūc ,bet pie 3 slēdziena 3 robs atkal pazūd. visi pārējie slēdzas un iet ideāli. WTF izjaucu atkal nomainiju visus dīvaina paskata zobratus un gredzenus, bet nekā, tā pati huiņa. 2 slēdzieni un trešais atkal pazūd!!! KAS ko zin ???? |
Offline | |
|
maris77 | 17. Sep 2012, 01:05 | #16699 |
|
Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: Kawasaki KX250F
| LTR varetu but tas pats motors kas RMZ 450? Ieteiktu paskatities to "mucu" - cilindru ar rievam pa kuram dakshinjas staigaa. Ja tas rievas ir izrivejushas, tad labak nomainit visu to mucu. Atkarigaa no atruma, var but ka tur ir tads "spicums" un ja tam spicuamam pasha spicite ir nodilusi, tad lidz galam naiebidis dakshinju. Otrs - dakshinjas ari var paskatities, vai nav taa ka zobrata rieva rivejusies gar dakshu un daksha zila palikusi. Tapat ari dakshinjas to puljkji kas slid pa mucas rievam papetit, vai nav nodilis. Protams ja piem ja 3ais robs - tur ari ir divi zobrati - vins ar izciļņiem, otrs ar caurumiem. Varbūt abi jamaina. (protams drizāk jau tie izciļņi nodilst) Vel pēdējais - tur pie sajūga, kur ir atspere kas tur to pārslēgu noteiktā pozīcijā esot pa švaku - varot to atsperi vienkārši palocīt plašāk lai stiprāk notur robā. Savējam to izdarīju un likās ka palīdzēja nedaudz no krišanas no atruma ārā vai palikšanas starp 2 un 3o.
16 Sep 2012, 18:45:00 ronin rakstīja:
Tā cienītie kolēģi! kas pārvietojas ar LTR 450 un visi pārējie. Kādā no meža brāļu pārskrējieniem paliku bez 3 roba- skumīgi kļuva, bet labi, jāremontē arī kādreiz! izjaucu secināju ka gredzens sabiris (tas ar robiem),sprostgredzeni kautkur pārvietojušies un 3 gab zobrati nevisai smuki kļuvuši. ok mans visu maisā un uz veikalu kas aiz daugavas pie lielā krustojuma. Pačot veikalam viss ir uz vietas. Ar smaidu sejā es uz garāžu. visu saliku 1 pret 1 un aiziet mopēds rūc ,bet pie 3 slēdziena 3 robs atkal pazūd. visi pārējie slēdzas un iet ideāli. WTF izjaucu atkal nomainiju visus dīvaina paskata zobratus un gredzenus, bet nekā, tā pati huiņa. 2 slēdzieni un trešais atkal pazūd!!! KAS ko zin ????
|
Offline | |
|
GT | 17. Sep 2012, 09:48 | #16700 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Kur var izvilet kawasaki atslegu, bez imobilaizera? visus jelgavas atslegu servisus apbraukaju - nav... [ Šo ziņu laboja GT, 17 Sep 2012, 09:48:50 ] |
Offline | |
|