Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
StraiF
11. Sep 2012, 06:48#16661

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


10 Sep 2012, 21:40:04 Juritis rakstīja:
Problēma tajā ka urbim vajag labi garu uzgali, standarta komplektiņā tāda garuma vienkārši nav Rītdien būs jākratās kājām uz depo ar cerībām ka ko piemērotu atradīšu Sāku ienīst ideju par ķēdes pievilkšanu


nu ir divi varianti, vai ar garo d=5mm izurbt
vai nopirkt šo http://goo.gl/3CxxP


[ Šo ziņu laboja StraiF, 11 Sep 2012, 06:51:56 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Juritis
11. Sep 2012, 07:43#16662

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar: s1000rr & r6 stunt


10 Sep 2012, 23:13:18 katerhams rakstīja:

10 Sep 2012, 22:16:20 Juritis rakstīja:

10 Sep 2012, 22:10:51 SoWhat rakstīja:
labs metinaataajs tai skruuvei piemetinaatu uzgriezni galaa

Mēģināts reizes 10, lauž nostās, šodienai domājams ka pietiks mocīties, būs rītdien ar svaigu galvu jāmēģina urbt laukā

uzgriezni uzreiz megjinat piekjert klaat, vai no sakuma uzaudzee uz esoshaas palikas galju un tikai pec tam klat uzgriezni, , no aluminija ir visvienkarshak ar metinashanas metodi dabut aaraa spilku., ja nu nepalidz tad njem paliigaa 90` urbja reduktoru un izurbj.

Abi varianti meģināti, lauž nostās, rodas sajūta ka skrūve laika gaitā ir iepresējusies alumīnijā

Offline

A_K
11. Sep 2012, 09:10#16663

Kopš: 29. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: CBF600S

Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?

10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?

Offline

Guntenieks
11. Sep 2012, 09:24#16664

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


11 Sep 2012, 09:10:51 A_K rakstīja:
Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?

10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?


Man kaut kā gribas domāt ka aķis ir nobeidzies. Ar citu aķi esi mēģinājis.?

Offline

A_K
11. Sep 2012, 10:28#16665

Kopš: 29. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: CBF600S

Shodien meginaashu, bet tagadeejais akjis ir meenesi atpakalj uzliktaa Varta.


11 Sep 2012, 09:24:39 Guntenieks rakstīja:

11 Sep 2012, 09:10:51 A_K rakstīja:
Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?

10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?


Man kaut kā gribas domāt ka aķis ir nobeidzies. Ar citu aķi esi mēģinājis.?

Offline

hla
11. Sep 2012, 11:00#16666

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

Varta iisti nemaak pat parastaas bachas uztaisiit , lai normaali tureetu kjegumu (saliidzinaajumaa ar Duracel, Kodak)... shito saku tapee, ka pac jau pus sezonu leekaa pa kurbuli, tas kjeems izvika tik vienu sezonu (vizinaajaas liidz kautkaadam jaanvaara saakumam), atraava valjaa, pieleeja drusku destilaatu, bet tas nu kaadam meenesim pietika...

Offline

SoWhat
11. Sep 2012, 12:08#16667

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!

Vispār jau klīst baumas, ka tās Vartas, kuras pie mums ir nopērkamas, nemaz nav īstas Vartas

-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

Negantelis
11. Sep 2012, 12:23#16668

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Sep 2012, 12:08:46 SoWhat rakstīja:
Vispār jau klīst baumas, ka tās Vartas, kuras pie mums ir nopērkamas, nemaz nav īstas Vartas



Nu tās cenas par lielām nenosaukt.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

MIGs
11. Sep 2012, 12:26#16669

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nezinu kā tagad, bet dažus gadus atpakaļ Autostartā varēja nopirkt divu veidu Vartās. Lētās par 15-25 un dārgās 45-55Ls.
Nez kuras cilvēki parasti ņem ?!

-----------------

Offline

A_K
11. Sep 2012, 15:13#16670

Kopš: 29. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: CBF600S

Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti.

Offline

Guntenieks
11. Sep 2012, 15:35#16671

Kopš: 09. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 483

Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90


11 Sep 2012, 15:13:24 A_K rakstīja:
Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti.

Nav teikts ka ģenerators kaput.
To var pārbaudīt. Pamēri pie regulatora dzeltenos vadu uz massu. Nedrīgst būt īsais un aprāvums, jaābūt kaut kādai pretestībai.

Offline

dermis
11. Sep 2012, 15:35#16672

Kopš: 22. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Honda XL1000 Varadero

Sveiciens visiem!
Vajag padomu... Manam 1999 gada Varadero tāds kreņķis! Kādu laiku atpakaļ sāka raustīties brīvgaitas lampa līdz kamēr ik pa brīdim pazūd vispār! Arī ātrumkārba kaut kā dīvaini uzvedas. Tad slēdzas pavisam viegli, tad tā kā ķerās!
Kādam kāds labs padoms kas vainas?

Offline

A_K
11. Sep 2012, 16:50#16673

Kopš: 29. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: CBF600S

Mo ir jau pie spechukiem servisaa, driiz buus preciizaaka diagnoze. Bet vinju 'best guess' arii ir ka probleemu pirmsaakums ir generatoraa un regulatoraa. Tagad jau peetiis un buus skaidrs.


11 Sep 2012, 15:35:05 Guntenieks rakstīja:

11 Sep 2012, 15:13:24 A_K rakstīja:
Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti.

Nav teikts ka ģenerators kaput.
To var pārbaudīt. Pamēri pie regulatora dzeltenos vadu uz massu. Nedrīgst būt īsais un aprāvums, jaābūt kaut kādai pretestībai.

Offline

frx
12. Sep 2012, 10:55#16674

Kopš: 28. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: R1, FN2

Pa ceļam uz darbu noķēru mīksto riepā, varbūt kāds zina kur var uztaisīt netālu no Ķīpsalas?

Offline

Naits
12. Sep 2012, 10:58#16675

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


12 Sep 2012, 10:55:05 frx rakstīja:
Pa ceļam uz darbu noķēru mīksto riepā, varbūt kāds zina kur var uztaisīt netālu no Ķīpsalas?

Tanders, domākju ka var.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

cicis
12. Sep 2012, 11:30#16676

Kopš: 09. Aug 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Suzuki GSX750F

Tiku pie palielas kolekcijas ar service repair manuāļiem gandrīz visām markām un modeļiem! Ja nu ievajagas un slinkums meklēt vai (pasarg' Dievs ) pirkt, tad PM un mierīgi varu izsūtīt! Cik uzmetu aci, tad lielākā daļa pdf formātā!

-----------------
opiņā!

Offline

Naits
12. Sep 2012, 11:35#16677

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


12 Sep 2012, 11:30:26 cicis rakstīja:
Tiku pie palielas kolekcijas ar service repair manuāļiem gandrīz visām markām un modeļiem! Ja nu ievajagas un slinkums meklēt vai (pasarg' Dievs ) pirkt, tad PM un mierīgi varu izsūtīt! Cik uzmetu aci, tad lielākā daļa pdf formātā!

Iemet šito manuāļu topikā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Rizza
12. Sep 2012, 15:45#16678

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Pacēlās jautājums par Spēka komandieri.
Vai man ir jāskatās spec modelis kas atbilst manam mopēdam,( ķipa PC for VFR 800) jeb der jebkurš PC tikai uzliekot attiecīgā modeļa karti ?
Jo ir cits filtrs un pufs, prasās tomēr, uzlikt uz stenda.

[ Šo ziņu laboja Rizza, 12 Sep 2012, 15:46:14 ]

Offline

Blackadder
12. Sep 2012, 15:55#16679

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24

Varbūt nav gluži par tēmu, bet iesakiet lūdzu kādu labu meistaru vai servisu, kurš būtu ar mieru padarboties, pārbaudīt karburatoru un aizdedzi. Šobrīd mocis iet tikai līdz 70 km/h, un pēc tam strauji zūd jauda, šāvieni izpūtējā. Mocim ir mainīts motors (tagad ir neoriģinālais, lielāks, bet ne radikāli lielāks, un pilnīgi jauns) un karburators (atbilstošs motoram). Motors un karburators ir vienkārši kā zeme. CDI bloks ir palicis no iepriekšējā motora. Mēģinājumi regulēt karburatoru uz savu roku nav līdzējuši, tā pati viņa. Vārdu sakot, gribu tikt skaidrībā, kas un kā. Vēlams, lai serviss būtu Pārdaugavā vai Jelgavā, bet nav obligāti. Un ja kāds šejienietis ar to darbojas, tad būšu tikai priecīgs piespēlēt darbiņu.

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 12 Sep 2012, 16:10:53 ]

Offline

StraiF
12. Sep 2012, 16:01#16680

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


12 Sep 2012, 15:45:19 Rizza rakstīja:
Pacēlās jautājums par Spēka komandieri.
Vai man ir jāskatās spec modelis kas atbilst manam mopēdam,( ķipa PC for VFR 800) jeb der jebkurš PC tikai uzliekot attiecīgā modeļa karti ?
Jo ir cits filtrs un pufs, prasās tomēr, uzlikt uz stenda.

PC jābūt tieši tavam mopedam, savadāk nevarēsi pieslēgt
nez kura gada viņš tec ir bet apmēram šeit
otrais variants, iekš 333 trases ir dyno stend
t.29-875-197 Genadijs

p.s. tas kartes, kas ir ielikti web lapā dynojet.co.uk un powercommander.com ir tikai aptuvenas un domāti vairāk tam, kurš tūnes.

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline