Autors | Ziņojums |
StraiF | 11. Sep 2012, 06:48 | #16661 |
|
Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
10 Sep 2012, 21:40:04 Juritis rakstīja:
Problēma tajā ka urbim vajag labi garu uzgali, standarta komplektiņā tāda garuma vienkārši nav Rītdien būs jākratās kājām uz depo ar cerībām ka ko piemērotu atradīšu Sāku ienīst ideju par ķēdes pievilkšanu
nu ir divi varianti, vai ar garo d=5mm izurbt
vai nopirkt šo http://goo.gl/3CxxP
[ Šo ziņu laboja StraiF, 11 Sep 2012, 06:51:56 ]
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 |
Offline | |
|
Juritis | 11. Sep 2012, 07:43 | #16662 |
|
Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
|
10 Sep 2012, 23:13:18 katerhams rakstīja:
10 Sep 2012, 22:16:20 Juritis rakstīja:
10 Sep 2012, 22:10:51 SoWhat rakstīja:
labs metinaataajs tai skruuvei piemetinaatu uzgriezni galaa
Mēģināts reizes 10, lauž nostās, šodienai domājams ka pietiks mocīties, būs rītdien ar svaigu galvu jāmēģina urbt laukā
uzgriezni uzreiz megjinat piekjert klaat, vai no sakuma uzaudzee uz esoshaas palikas galju un tikai pec tam klat uzgriezni, , no aluminija ir visvienkarshak ar metinashanas metodi dabut aaraa spilku., ja nu nepalidz tad njem paliigaa 90` urbja reduktoru un izurbj.
Abi varianti meģināti, lauž nostās, rodas sajūta ka skrūve laika gaitā ir iepresējusies alumīnijā |
Offline | |
|
A_K | 11. Sep 2012, 09:10 | #16663 |
|
Kopš: 29. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: CBF600S
| Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?
10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?
|
Offline | |
|
|
Guntenieks | 11. Sep 2012, 09:24 | #16664 |
|
Kopš: 09. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 483
Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90
|
11 Sep 2012, 09:10:51 A_K rakstīja:
Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?
10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?
Man kaut kā gribas domāt ka aķis ir nobeidzies. Ar citu aķi esi mēģinājis.? |
Offline | |
|
A_K | 11. Sep 2012, 10:28 | #16665 |
|
Kopš: 29. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: CBF600S
| Shodien meginaashu, bet tagadeejais akjis ir meenesi atpakalj uzliktaa Varta.
11 Sep 2012, 09:24:39 Guntenieks rakstīja:
11 Sep 2012, 09:10:51 A_K rakstīja:
Eksperimenti turpinaas.
Shodien ar pilniigi uzlaadeetu akji (ap 13V uz klemmaam) pielaist nesanaaca. Krarkshkji iet no akja puses(spriegums uz klemmaam kriit liidz kadiem 7V), dzineejs itkaa taisa pusi apgrieziena, atkal tikai krakshkji. No laadeetaaja pielec uzreiz.
Kaads vareetu ieteikt, kur taalaak probleema jaameklee(shkiet, ka tas tomeer nav ne regulators, ne generators)?
10 Sep 2012, 21:19:51 A_K rakstīja:
Problema ar akja uzlaadeeshanu, Honda CBF600.
Vakar peec 50km brauciena atstaju mociiti, shodien no riita nevar iedarbinaat. Uz akja spriegums ap 12V (taatad iztukshots).
Pielaidu iestumot, pie tukshgaitas raada ap 13V (itkaa laadeejas), pagriezhot ruchku liidz kaadiem 3500rpm raada ap 15V (arii ok), bet pie lielakiem(4000+) apgriezieniem spriegums kriit uz kaadiem 7-8V, tuvaas/taalaas gaismas arii kljust pa vaaju.
Varbuut kaads ir sastapies ar shaadu probleemu? Kur mekleet vainu - sprieguma regulatoraa vai generatoraa?
Man kaut kā gribas domāt ka aķis ir nobeidzies. Ar citu aķi esi mēģinājis.?
|
Offline | |
|
hla | 11. Sep 2012, 11:00 | #16666 |
|
Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| Varta iisti nemaak pat parastaas bachas uztaisiit , lai normaali tureetu kjegumu (saliidzinaajumaa ar Duracel, Kodak)... shito saku tapee, ka pac jau pus sezonu leekaa pa kurbuli, tas kjeems izvika tik vienu sezonu (vizinaajaas liidz kautkaadam jaanvaara saakumam), atraava valjaa, pieleeja drusku destilaatu, bet tas nu kaadam meenesim pietika... |
Offline | |
|
SoWhat | 11. Sep 2012, 12:08 | #16667 |
|
Kopš: 28. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: gāzi - žīds!
| Vispār jau klīst baumas, ka tās Vartas, kuras pie mums ir nopērkamas, nemaz nav īstas Vartas
----------------- Four wheels move the body,
Two wheels move the soul! |
Offline | |
|
Negantelis | 11. Sep 2012, 12:23 | #16668 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
11 Sep 2012, 12:08:46 SoWhat rakstīja:
Vispār jau klīst baumas, ka tās Vartas, kuras pie mums ir nopērkamas, nemaz nav īstas Vartas
Nu tās cenas par lielām nenosaukt.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
MIGs | 11. Sep 2012, 12:26 | #16669 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nezinu kā tagad, bet dažus gadus atpakaļ Autostartā varēja nopirkt divu veidu Vartās. Lētās par 15-25 un dārgās 45-55Ls.
Nez kuras cilvēki parasti ņem ?!
-----------------
|
Offline | |
|
A_K | 11. Sep 2012, 15:13 | #16670 |
|
Kopš: 29. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: CBF600S
| Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti. |
Offline | |
|
Guntenieks | 11. Sep 2012, 15:35 | #16671 |
|
Kopš: 09. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 483
Braucu ar: VTR 1000; YZ450f, Volvo XC 90
|
11 Sep 2012, 15:13:24 A_K rakstīja:
Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti.
Nav teikts ka ģenerators kaput.
To var pārbaudīt. Pamēri pie regulatora dzeltenos vadu uz massu. Nedrīgst būt īsais un aprāvums, jaābūt kaut kādai pretestībai. |
Offline | |
|
dermis | 11. Sep 2012, 15:35 | #16672 |
|
Kopš: 22. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Honda XL1000 Varadero
| Sveiciens visiem!
Vajag padomu... Manam 1999 gada Varadero tāds kreņķis! Kādu laiku atpakaļ sāka raustīties brīvgaitas lampa līdz kamēr ik pa brīdim pazūd vispār! Arī ātrumkārba kaut kā dīvaini uzvedas. Tad slēdzas pavisam viegli, tad tā kā ķerās!
Kādam kāds labs padoms kas vainas? |
Offline | |
|
A_K | 11. Sep 2012, 16:50 | #16673 |
|
Kopš: 29. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 44
Braucu ar: CBF600S
| Mo ir jau pie spechukiem servisaa, driiz buus preciizaaka diagnoze. Bet vinju 'best guess' arii ir ka probleemu pirmsaakums ir generatoraa un regulatoraa. Tagad jau peetiis un buus skaidrs.
11 Sep 2012, 15:35:05 Guntenieks rakstīja:
11 Sep 2012, 15:13:24 A_K rakstīja:
Tad jau laikaam taa bija leetaa Varta (24 vai 25 Ls izmaksaaja), bet daargo jau arii Autostartaa nepiedaavaaja.
Un probleema arii laikam atrasta. Visticamaak generatoram pienaacis kaputs, shis aiz sevis izsita regulatoru, un mocis izsuuca akjiti.
Nav teikts ka ģenerators kaput.
To var pārbaudīt. Pamēri pie regulatora dzeltenos vadu uz massu. Nedrīgst būt īsais un aprāvums, jaābūt kaut kādai pretestībai.
|
Offline | |
|
frx | 12. Sep 2012, 10:55 | #16674 |
|
Kopš: 28. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: R1, FN2
| Pa ceļam uz darbu noķēru mīksto riepā, varbūt kāds zina kur var uztaisīt netālu no Ķīpsalas? |
Offline | |
|
Naits | 12. Sep 2012, 10:58 | #16675 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
12 Sep 2012, 10:55:05 frx rakstīja:
Pa ceļam uz darbu noķēru mīksto riepā, varbūt kāds zina kur var uztaisīt netālu no Ķīpsalas?
Tanders, domākju ka var.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
cicis | 12. Sep 2012, 11:30 | #16676 |
|
Kopš: 09. Aug 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Suzuki GSX750F
| Tiku pie palielas kolekcijas ar service repair manuāļiem gandrīz visām markām un modeļiem! Ja nu ievajagas un slinkums meklēt vai (pasarg' Dievs ) pirkt, tad PM un mierīgi varu izsūtīt! Cik uzmetu aci, tad lielākā daļa pdf formātā!
----------------- opiņā! |
Offline | |
|
Naits | 12. Sep 2012, 11:35 | #16677 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
12 Sep 2012, 11:30:26 cicis rakstīja:
Tiku pie palielas kolekcijas ar service repair manuāļiem gandrīz visām markām un modeļiem! Ja nu ievajagas un slinkums meklēt vai (pasarg' Dievs ) pirkt, tad PM un mierīgi varu izsūtīt! Cik uzmetu aci, tad lielākā daļa pdf formātā!
Iemet šito manuāļu topikā.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Rizza | 12. Sep 2012, 15:45 | #16678 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Pacēlās jautājums par Spēka komandieri.
Vai man ir jāskatās spec modelis kas atbilst manam mopēdam,( ķipa PC for VFR 800) jeb der jebkurš PC tikai uzliekot attiecīgā modeļa karti ?
Jo ir cits filtrs un pufs, prasās tomēr, uzlikt uz stenda. [ Šo ziņu laboja Rizza, 12 Sep 2012, 15:46:14 ] |
Offline | |
|
Blackadder | 12. Sep 2012, 15:55 | #16679 |
|
Kopš: 23. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 80
Braucu ar: VFR750F RC24
| Varbūt nav gluži par tēmu, bet iesakiet lūdzu kādu labu meistaru vai servisu, kurš būtu ar mieru padarboties, pārbaudīt karburatoru un aizdedzi. Šobrīd mocis iet tikai līdz 70 km/h, un pēc tam strauji zūd jauda, šāvieni izpūtējā. Mocim ir mainīts motors (tagad ir neoriģinālais, lielāks, bet ne radikāli lielāks, un pilnīgi jauns) un karburators (atbilstošs motoram). Motors un karburators ir vienkārši kā zeme. CDI bloks ir palicis no iepriekšējā motora. Mēģinājumi regulēt karburatoru uz savu roku nav līdzējuši, tā pati viņa. Vārdu sakot, gribu tikt skaidrībā, kas un kā. Vēlams, lai serviss būtu Pārdaugavā vai Jelgavā, bet nav obligāti. Un ja kāds šejienietis ar to darbojas, tad būšu tikai priecīgs piespēlēt darbiņu. [ Šo ziņu laboja Blackadder, 12 Sep 2012, 16:10:53 ] |
Offline | |
|
StraiF | 12. Sep 2012, 16:01 | #16680 |
|
Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
12 Sep 2012, 15:45:19 Rizza rakstīja:
Pacēlās jautājums par Spēka komandieri.
Vai man ir jāskatās spec modelis kas atbilst manam mopēdam,( ķipa PC for VFR 800) jeb der jebkurš PC tikai uzliekot attiecīgā modeļa karti ?
Jo ir cits filtrs un pufs, prasās tomēr, uzlikt uz stenda.
PC jābūt tieši tavam mopedam, savadāk nevarēsi pieslēgt
nez kura gada viņš tec ir bet apmēram šeit
otrais variants, iekš 333 trases ir dyno stend
t.29-875-197 Genadijs
p.s. tas kartes, kas ir ielikti web lapā dynojet.co.uk un powercommander.com ir tikai aptuvenas un domāti vairāk tam, kurš tūnes.
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 |
Offline | |
|