Autors | Ziņojums |
Moretti | 05. Sep 2012, 22:45 | #16601 |
|
Kopš: 30. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 171
Braucu ar: R6, FZ6S
| Zx9r 99`gada jāmaina ķēde!
Vai no šādiem komplektiem ir jēga ķēde ??
Vai labāk ar kaut kādu "GOLD" tipa ķēdi?
Vai no šiem abiem jāturas pa gabalu un jāmeklē kas nopietnāks?
Braukšanai not mīzinga līmeni pa trasi un ikdienai!
Paldies!
P.S.
Pēc ieteikumiem, jāuzliek priekšā esot par vienu zobu mazāks zobrats! Tad laikam no šādiem komplektiem nav jēga un jāpērk viss atsevišķi?
----------------- neķer kreņķi, ņem šņori un beņķi!
"J: Man ir stiprs satvēriens.
D: Ilgi jau viens dzīvo? " |
Offline | |
|
Gacho | 05. Sep 2012, 22:54 | #16602 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Zobratus piemklet nav problema, kadus vien velies. Jebkura motobode ej ieksa un prasi. Kede, nu, labaki jau ir Tsubaki, DID, un vel kkas bija.
Bet zobus drosi pamekle neta, ka ari pa bodem izskrin cauri, kur labaku cenu dod
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
Archy96 | 05. Sep 2012, 23:00 | #16603 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Sep 2012, 16:31:35 emilz23 rakstīja:
Karburātoram cita izmēra dīzes jāliek, es te pagājušo gadu savu 100% ierobežoto RMX250 2T satūnēju līdz 100% neierobežotam, un tagad visa šī procesa rezultātā esmu "suni apēdis", 2t motoru regulēšanas ziņā.
Nu man karbiķī viena skrūve trūkst, cilvēks teica, kad tas, lai regulētu gaisa padevu uz ātrumiem. Paskatījos Yamaha TDR 125 moča karbi (draugam ir), tad tāda skrūve nav paredzēta, t.i. nav vītne. Toties man tur būtu jāiet skrūvei ar spico galu, jo tur ir iedobīte. Tā nevarētu būt vaina?
Saproti, divtaktera karbiķa regulēšana nav tā lieta, ko caur internetu risināt, jo nianses var būt dažādas, tā kā droši ka čāpo vien pie kāda zinoša meistara, kurš pats ar Tavu moci var izgāzt, un diagnozi noteikt
Ta par dīžu izmēriem ir pirmais, kas ienāk prātā, bet tur jau ir jāzin:
*Kāda izmēra
*Lielākas vai mazākas
*Galveno dīzi vai tukšgaitas dīzi
*Adatas pozīcija
*Karburātoru dažos gādījumos pilnībā jāmaina pret citu, ar lielāku difuzoru.
*Gaisa filtrs, kas tur darās.
*Izpūtējs, tā pakojums.
*Izplūdes vārsts, strādā, nestrādā, varbūt ķerās.
Saproti, to visu ir kaut kā jāapzinās un jānočeko, ja tā pa nopietno tai lietai pieiet,[ Šo ziņu laboja Archy96, 05 Sep 2012, 23:04:03 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
|
Negantelis | 05. Sep 2012, 23:17 | #16604 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
05 Sep 2012, 10:36:48 deMarco rakstīja:
04 Sep 2012, 23:17:01 onka rakstīja:
Ir tāda ...
Bet kāpēc nevar nopirkt pārveidotāju no 12 uz 220 un likt kuru kompresoru gribās, man šķiet, tādi pārveidotāji ir nopērkami
Nedomāju, ka tas var strādāt. 2010. gadā Vaiņodē pat benzīna ģeņģeris negribēja griezt Zigmunda kompresoru...
Es arī visādus sūdus štekerēju invertorā,līdz nomainīju autiņu un dēll tā invertora sākās problēmas ar lādēšanu.Vairs nelietoju un esmu priecīgs.
Kompresoram vaāg lielu starta strāvu.Mājās pat gaisma noraustās. Tur vakadzēs invertoru pa 120Ls un tā pat būs pa mazu.
Un vospār smieklīgi.Nav uz kombaina vietas.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 05 Sep 2012, 23:18:22 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Niksons | 06. Sep 2012, 08:36 | #16605 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
05 Sep 2012, 10:41:43 MIGs rakstīja:
Viss strādās ja atbildīs parametriem.
Skaidrs, ka tu ar pārviedotāju kas dod ārā 200 vatus nespēsi nobarot motoru kuram ir divi KW. Un vēl tāda sāpe, ka tādiem motoriem bieži vajag lielāku starta jaudu - tas parasti ir tas klupšanas akmenis.
BET es ar esmu noķēris gļuku, ka konkrēts laptopa 220V impulsu lādētājs nestrādā ar šādu 12/24->220V pārveidotāju. Kautkas līknēs nesapas laikam.
Asinhronajiem motoriem starta faktors ir ~ 6
T.i., ja ir 2 kw motors, tad startā tas nokodīs 12 kW...
Ne es nekad netaisītu 12 -> 220 un tad motoru. Vajag atrast normālu 12 v motoru un spiest.... Spiediena releju kaut vai tai pat lunā var atrast.
Vēl liriska atkāpe - daudz vienkāršāks process būs piekombinēt 100 L balonu un iespiest tur 5 atm
Par inverteriem. IHMO Luna.lv bija pieejami daži konkrēti modeļi (padārgi, protams), kuri dod arā smuku sinusoīdu, tādu pat kā sienas štepelis. Visi pārējie lētuči it kā dod 220 V 50 Hz, bet tā līkne ir kaut kāda kantaina. Nu un attiecīgi ir ierīces, kam tas neder...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? |
Offline | |
|
onka | 06. Sep 2012, 22:46 | #16606 |
|
Kopš: 15. Sep 2011
Ziņojumi: 501
Braucu ar: Minska
| Tieši tāpēc invertora variantu neatbalstu .Pārāk kaprīza tā lieta . Gribās šo problēmu atrisināt kompaktākā veidā - vietas uz kombaina protams ir atliektiem galiem. Liels pluss ir tas , ka nevajag ražīgu kompri - pietiek ar kādu lēnu pļurkšķi , lai tik 2-3 stundās saspiež tās 8-10 atm. un nenojūdzās pirmajā dienā . Radiatoru protams var izpūst arī ar 5 atm. , bet ar 8-10 būs ātrāk .+ vēl var pieslēgt kādu pneimo fleksīti , kad sanāk rem. situācija uz tīruma .
100 litru balons -tas būtu super , bet pieredze rāda ka pilnībā pietiek ar 50 litru balonu . Tāda radiatora izpūsšanas vajadzība rodās reizes divas pa dienu ja tiec kult kārtīgā auzu tīrumā . Pašreiz vairāk sliecos uz auto 12 v. ledusskapja kompri - ja kostrukcija kā 220v. ledusskapja komprim - ir OK - ja nē , jādomā cits variants .
Nēesmu izpētijis auto kondicioniera kompresora uzbūvi - varbūt tas spēj tikt galā ar šo uzdevumu . Principā no viņa derētu aizņemties elektromuftas skriemeli - uzlikt uz parastā kompresora, un griezt to no dīzeļa - vajag gaisu - ieslēdz slēdzi - mufta saslēdzās , kompresors griežās - nevajag - izslēdz - skriemelis griežās bet kompresors stāv mierā , respektīvi , pumpēs kad vajag . Bet šis variants ir sarežģītāks - gribās vienkāršāk .
Bet ja nu kādam rodās vēl kāds cits alternatīvs risinājums 12 v kompresora lietā - būšu pateicīgs ![ Šo ziņu laboja onka, 06 Sep 2012, 22:50:33 ]
----------------- http://universalpath.org/
https://vk.com/upath |
Offline | |
|
didrx | 07. Sep 2012, 07:32 | #16607 |
|
Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
| ar 50 L balonu un 2-3 h un fleksīti
saku pēc pieredzes-man ir 50 L kompresors,kas uzpumpējas ap 3 min ,ar slīpējamo turbīnu(mazo),es to balonu iztērēju apmēram 2 min!
Niksonam taisnība,labs variants
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba |
Offline | |
|
zx600e | 07. Sep 2012, 20:38 | #16608 |
|
Kopš: 24. Jun 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 30
Braucu ar: YZF R1
| Chau visiem! varbūt kāds var padalīties info par eļļas filtriem! Nopirku filtru HF240 kas der kawasaki zzr600e no 2002-2004, jautājums vai vīņš derees manam zzr600e 2001 gada, kuram tagad ir uzlikts HF303 filtrs??? |
Offline | |
|
Juritis | 07. Sep 2012, 20:59 | #16609 |
|
Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
| Sveiki, nepieciešama kāda cietāka līme, ieteicams kkas plastelīn veidīgs, tik galvenais lai beigās sacietē un ir gana izturīgs pret skrāpējumiem un padodas slīpēšanais, padalieties pieredzē varbūt kāds var ieteikt ko labu, ziema vairs nav aiz kalniem, laicīgi jāsāk labot auto... |
Offline | |
|
MIGs | 07. Sep 2012, 21:12 | #16610 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Juritis - pastāsti ko gribi līmēt un pēctam slīpēt ?!
Atkarībā no tā tad tev arī ieteiks.
-----------------
|
Offline | |
|
Juritis | 07. Sep 2012, 21:19 | #16611 |
|
Kopš: 22. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar: s1000rr & r6 stunt
| alumīnija detaļa, kurai izlauzts mazs robiņš, nav vēlmes vest metināt, jo tad tā cena uzreiz paceļas līdz 20Ls, kas gluži vienkārši nav tā vērts, gribās ieekonomēt kapeiciņu lai lieko reizīti ar moto izbrauktu |
Offline | |
|
MIGs | 07. Sep 2012, 21:20 | #16612 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Divkomponentu līme vai epoksīdu sveķi.
Protams vispirms mazliet acitons un varbūt smalkā vīle.
-----------------
|
Offline | |
|
zet | 07. Sep 2012, 21:36 | #16613 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Nu vīle diez vai? Bet acetons- ja. Var but auto špahtele?.. Vai super līme + caurdurot ar pašriēzēj skrūvi?.. [ Šo ziņu laboja zet, 07 Sep 2012, 21:52:10 ] |
Offline | |
|
Negantelis | 07. Sep 2012, 22:46 | #16614 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
07 Sep 2012, 20:38:58 zx600e rakstīja:
Chau visiem! varbūt kāds var padalīties info par eļļas filtriem! Nopirku filtru HF240 kas der kawasaki zzr600e no 2002-2004, jautājums vai vīņš derees manam zzr600e 2001 gada, kuram tagad ir uzlikts HF303 filtrs???
Nevis 240 bet 204.
Jā derēs.Viņiem tikai garums atšķiras.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
zx600e | 08. Sep 2012, 03:14 | #16615 |
|
Kopš: 24. Jun 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 30
Braucu ar: YZF R1
|
Nevis 240 bet 204.
Jā derēs.Viņiem tikai garums atšķiras.
Upss sajaucu Paldies Negantelim |
Offline | |
|
almaz232 | 08. Sep 2012, 13:55 | #16616 |
|
Kopš: 31. May 2012
No: Talsi
Ziņojumi: 69
Braucu ar: Honda CRF450x un BMW R1200GS
| Sveiki nomainot eļļu,filtru Yamahai YZ 450F piedarbinot mazliet parucinot nerādās eļļas līmenis ,kas varētu būt ? |
Offline | |
|
Negantelis | 08. Sep 2012, 13:58 | #16617 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
08 Sep 2012, 13:55:23 almaz232 rakstīja:
Sveiki nomainot eļļu,filtru Yamahai YZ 450F piedarbinot mazliet parucinot nerādās eļļas līmenis ,kas varētu būt ?
Ir jāpielej vēl jo eļa tagad ir filtrā.
Ā,tā ir yamaha.
Labojums
Ja yamahu padarbina viņas taču ēd vislaik eļļu,loģiski ka nav līmeņa [ Šo ziņu laboja Negantelis, 08 Sep 2012, 14:00:30 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Naits | 08. Sep 2012, 13:58 | #16618 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
08 Sep 2012, 13:55:23 almaz232 rakstīja:
Sveiki nomainot eļļu,filtru Yamahai YZ 450F piedarbinot mazliet parucinot nerādās eļļas līmenis ,kas varētu būt ?
Par maz eļļas. ja ielēji skatoties logā tad rēķini kad piedarbinot vi''na satek filtrā un eļļas kanālos, kā rezultātā līmeniskrītas. Ja lēji pēc manuāļa tad tur parasti ir vēl filtra tilpums jārēķina klāt. Nu kaut kā tā.
Var būt daļu aizlēji garām
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
lomsz | 08. Sep 2012, 16:50 | #16619 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
07 Sep 2012, 20:38:58 zx600e rakstīja:
Chau visiem! varbūt kāds var padalīties info par eļļas filtriem! Nopirku filtru HF240 kas der kawasaki zzr600e no 2002-2004, jautājums vai vīņš derees manam zzr600e 2001 gada, kuram tagad ir uzlikts HF303 filtrs???
Nākamreiz pirms pirkt iesaku lietot šo http://www.hiflofiltro.com/catalogue , kā arī visos normālos veikalos ir katalogs, pēc kā paskatīties.... |
Offline | |
|
lomsz | 08. Sep 2012, 16:53 | #16620 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
08 Sep 2012, 13:55:23 almaz232 rakstīja:
Sveiki nomainot eļļu,filtru Yamahai YZ 450F piedarbinot mazliet parucinot nerādās eļļas līmenis ,kas varētu būt ?
te arī var apskatīties, cik daudz eļļas jālej... http://putoline.com/en/products/product-recomme...on/yWw7SrCfSYRO/ |
Offline | |
|