Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!?
16 Sep 2019, 16:04:27 ksneps rakstīja:
Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!?
Par to zobratu, man senam ķīnas brīnumam, kas ir Hondas kopija, tieši šāds risinājums. Lufte zobratam paliela. Norullēju ar to brīnumu 15k km, tagad vēl viņš brauc tālāk, nekādu problēmu šajā mezglā neredzēju.
16 Sep 2019, 16:04:27 ksneps rakstīja:
Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!?
Bilde ieskatam:
Tā tam jābūt! Paredzēto slodzi tur atliektiem galiem. Man kvadrociklam bija šāda sistēma un nekad nebiju saskāries ar problēmām, manuprāt ļoti labs un vienkāršs risinājums!
16 Sep 2019, 16:04:27 ksneps rakstīja:
Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!
Bilde ieskatam:
[IMG]w[/IMG]
Tà konstrukcija ir hondas vàjà vieta.
Šlice ar laiku nolietoja+ norūsè, kà rezultàtà nàkas mainīt pilnībà pašu vàrpstu.
16 Sep 2019, 16:04:27 ksneps rakstīja:
Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!?
Jā, tieši atceros šo diskusiju! Tagad pats saskaros. Manam nodilumu nevar manīt vispār, lai gan noripojis savus ~55tkm. Maybe jau mainīta dzīves laikā. Nu, jebkurā gadījumā es tādu risinājumu netaisītu.
16 Sep 2019, 16:04:27 ksneps rakstīja:
Vēl man jautājums par Honda Dominator priekšējo zobratu. Visiem citiem močiem kādi man ir bijuši priekšējais zobrats tika pievilkts ar kārtīgu centrālo skrūvi. Lufte nav iespējama, tiek pamatīgi piespiesta + aizloka metāla malu, lai skrūve nevar atskrūvēties.
Savukārt Honda NX650 Dominatoram priekšējais zobrats tiek uzsēdināts uz šlices un tas arī ir viss. Tur pat ir mikro lufte. Tas tā normāli? Tā ass neizdilst Lai nenomuktu nost pr.zobrats => uz divām 6mm skrūvēm ir pieskrūvēta paplāksne. Tas arī viss. Tas ir oK!?
Jā, tieši atceros šo diskusiju! Tagad pats saskaros. Manam nodilumu nevar manīt vispār, lai gan noripojis savus ~55tkm. Maybe jau mainīta dzīves laikā. Nu, jebkurā gadījumā es tādu risinājumu netaisītu.
AFAIK, tehniski pareizi zobrata sēžai ir jābūt mīkstākam par asi , tāpēc dilt vajag zobratam kuru tik un tā ik pa laikam maina kopā ar ķēdi.
Bet protams ne visi aftermarket ražotāji tam pievērš uzmanību, tā ka jāuzmanās.
Man personīgi tā konstrukcija liekas eleganta. Viss vienkāršs , bet strādā - kā jau Dominatorā pieklājas.
Sveiki,
Ir kāds entuziasts kur zina kādus Pierīgas enduro takas?
Labprāt pievienotos.
Pagaidām Bolderājas karjera vairāk Pārdaugavas pusē, iespējams kas Mārupe vai apvidū?