07 Sep 2013, 17:43:07 soulfreak rakstīja:
Divējādas emocijas par skļām trubām, bet vairāk gan besī to valkātāji, kas ar to izrāda savus kompleksus. Vienreiz stāvu viens pats kabrī pie luksafora, viss brīvs, dzirdu jau pa kilometru, ka nāk viens no muguras. Nu neko sliktu nedomādams čiloju pie stūtes, bet tam pidaram obligāti bij jāpiebraic man tieši blakus un jāuzgāzē ar to savi 140db notekcauruli man pie ausīm kaut tas pipuks bieži slimotu ar asfalta slimību!
Es personīgi ieraugot māmiņas ar ratiņi vai maziem bērniem, izspiežu sajūgu, lai maksimāli klusu paslīdētu garām. Man patīk trakot un skaļi uzvesties, bet tā lai netraucētu citiem.
Taadiem, kuri nejuut joslas, tas 140 db kliedziens ir pashaa laikaa.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
žēl, nav LV statistikas par tēmu, bet esmu pārliecināts, ka visbiežāk nošķiļas tieši taisno trubu īpašnieki.
kā zināms, biežākais avāriju iemesls iraid "nepamanīja, izbrauca priekšā". bet trubas tur neko nemaina, pie vainas absolūtā vairākumā gadījumu ātrums. un, ja jau truba tā uzlabo "redzamību", primārajam avārijas iemeslam būtu jābūt citam.
pavērojiet šķiltajiem močiem, kādas trubas tiem pārsvarā stāv virsū.
piebilde: man pašam arī patīk litrs+ ar pareizu toni, bet tas jau nemaina objektīvo realitāti
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Sep 2013, 22:37:25 Niere rakstīja:
žēl, nav LV statistikas par tēmu, bet esmu pārliecināts, ka visbiežāk nošķiļas tieši taisno trubu īpašnieki.
kā zināms, biežākais avāriju iemesls iraid "nepamanīja, izbrauca priekšā". bet trubas tur neko nemaina, pie vainas absolūtā vairākumā gadījumu ātrums. un, ja jau truba tā uzlabo "redzamību", primārajam avārijas iemeslam būtu jābūt citam.
pavērojiet šķiltajiem močiem, kādas trubas tiem pārsvarā stāv virsū.
piebilde: man pašam arī patīk litrs+ ar pareizu toni, bet tas jau nemaina objektīvo realitāti
Tad, kad te ej ātrāk par sotaku, tai trubei vairs nav nekādas nozīmes, tālajām gaismām arī. Truba ir pārsvarā efektīvs līdzeklis pie
salīdzinoši maziem ātrumiem, kā jau iepriekš rakstīju - lienot starp rindām un lozņājot pa pilsētu.
Tiaisno trubu īpašnieki nosķiļās biežāk, jo taisnās trubas patīk likt sirsnīgākiem gāzētājiem, attiecīgi arī lielāka vidējā ātruma piekopējiem - elementāra likumsakarība.
Mans personīgais novērojums- nomainīju savam V2 no stoka uz tūnētajām trubām- jā starp joslām dudinot, uzsvars uz dudināt, ir štelle, laikam labāk dzird, laiž, nelec priekšā, bet uz šoses pat pats neko daudz vairāk nedzirdu taka po, taisna vai liekta tā truba bet gaismas jā, pēdējā laikā braucu ar tuvajām, jo nekas vairāk par citu tracināšanu nesanāk - jo dolbajobiem, kas griež priekšā pofig..tālā vai tuvā gaisma, viņi jau griež priekšā nevis, ka neredz, bet tapē, ka dalbajobi... Tīri mans subjektīvs novērojums šīs sezonas gaitā...īpaši taksistus varu izcelt ..
[ Šo ziņu laboja Putnis76, 07 Sep 2013, 23:11:24 ]
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Archy,
labi jau labi, braucot pa Čakeni, to trubu dzird arī priekšā esošie, jo iela ir šaura, mājas augstas un akustika dramatiska (nez kā tur var dzīvot).
bet Čakene un līdzīgās ielas nav vieta, kur baigi griež (parasti). attiecīgi, vajadzība tādā vietā pēc tās minimāla. turklāt autiņā ielas akustikas dēļ, pat nevar saprast no kuras puses trobelis.
un vispār - ar kārtīgi griežamu moci līst Rīgas centrā ir nejēdzība pati par sevi. ja jāmīcās pa centru vai starp korķī stāvošiem autosiem, tad jāpērk elektrovellopēds.
visās citās situācijās, kur jau var normāli vilkt, no tā trobeļa drošība nepalielinās. vari saukt mani par kurlu, bet es močus pamanu tikai ar redzi spogulī, ne ausi.
lai objektīvi par šo pasākumu spriestu, vispirms jāpajautā sev, kādēļ esmu investējis gana lielu piķi decibelos. vai tiešām tas ir drošības apsvērums? domāju, ka drošības izpratne kārtīgiem griezējiem aprobežojas ar prikida izvēli. bet arī tad primāri ir vizuālais tēls.
ar to gribu teikt, ka vēlme pierādīt taisnās trubas drošības īpašības pārsvarā metās tie, kam tā patīk. bet patīk jau nav drošības apsvērums.
07 Sep 2013, 23:19:43 Niere rakstīja:
Archy,
labi jau labi, braucot pa Čakeni, to trubu dzird arī priekšā esošie, jo iela ir šaura, mājas augstas un akustika dramatiska (nez kā tur var dzīvot).
bet Čakene un līdzīgās ielas nav vieta, kur baigi griež (parasti). attiecīgi, vajadzība tādā vietā pēc tās minimāla. turklāt autiņā ielas akustikas dēļ, pat nevar saprast no kuras puses trobelis.
un vispār - ar kārtīgi griežamu moci līst Rīgas centrā ir nejēdzība pati par sevi. ja jāmīcās pa centru vai starp korķī stāvošiem autosiem, tad jāpērk elektrovellopēds.
visās citās situācijās, kur jau var normāli vilkt, no tā trobeļa drošība nepalielinās. vari saukt mani par kurlu, bet es močus pamanu tikai ar redzi spogulī, ne ausi.
lai objektīvi par šo pasākumu spriestu, vispirms jāpajautā sev, kādēļ esmu investējis gana lielu piķi decibelos. vai tiešām tas ir drošības apsvērums? domāju, ka drošības izpratne kārtīgiem griezējiem aprobežojas ar prikida izvēli. bet arī tad primāri ir vizuālais tēls.
ar to gribu teikt, ka vēlme pierādīt taisnās trubas drošības īpašības pārsvarā metās tie, kam tā patīk. bet patīk jau nav drošības apsvērums.
Tiem čakenes skaļo trubu braucejim man brižiem gribas ar bisi uzlaist virsu!!! iela tiešam šaura un vsu var leliski dzirdet, ikai nahera man gultā guļot tas ir jadzird
Nu avarijas novēršanai tas skaļas trubas neko nlidz, itipasi, ja izgriež priekšā no sāna ielas
Skaļo trubu un garo gaismu piekritējiem ieteiktu pabraukt aiz NMPD karietēm.
Mani novērojumi - no 20 autosiem viens brauc kā bullis riesta laikā - neko apkārt neredzot. Nav runa ka negribētu laist, vnk neredz.
Piem manam autosam ir mazliet biezāki stikli (opcija) un es vnk nedzirdu kas notiek apkārt tālākā distancē. Kādai caurai panasoniku kastei arī stoka auspuffs taisīs ārprāta trobeli
Jūs to problēmu ar nepamanīšanu piedāvājat risināt bendarznieku stilā - visi runā, neviens neklausās - značit man jārunā skaļāk. Diemžēl tas risinājums ir uz lejupejošas spirāles - visa satiksmes organizācija tādā stilā degradējas...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Pirms bļaut - "mo nav redzami satiksmē", tāpēc vajag skaļus izpūtējus un talās gaismas, paskatieties paši uz savu ekipējumu - viss melns/pelēks/pa gabalu nepamanāms.
Padomājiet, kāpēc caurbraucēji mototūristi ir apkrāmējušies ar atsarojošām un spilgtas krāsas vestēm atstarotājiem utt?!
Par moto pārvietošanās ātrumu nerunāsim vispār. Kāpēc pilsetā izgriež priekšā? Tāpēc ka visi pieraduši, ka satiksme pilsētā kustas ar +-55km/h. Līdz ar to ir zināms, kad var griest laukā no šķērsielas, pagalma vai apgriezties. Bet te pēkšņi nāk viens ar +- divreiz lielāku ātrumu - finālā nav kur likties ne vienam ne otram.
Īsāk sakot - cepšanās par tēmu būs vienmēr un sava taisnība ir abām pusēm (gan moto, gan auto stūrētājiem).
08 Sep 2013, 11:30:04 semjonoff rakstīja:
Pajāt uz tām rorēm, kam skaļāks, kam klusāks. BET! Tā kaplēšana ar tālajiem - riktīga pidaru štelle
Par bazaru atbildi !?
Es pievienojos semjonoffam - riktīgi kretinē kad pretī kāds velk ar tālajiem. Normāli ir spiest tālos arī pretī - tad nu abi var braukt un ķert sauleszaķus, baigā drošība! Motobraucēji ar šādu pseidopreventīvo drošības sistēmu tikai kaitina citus braucējus un veicina tik bieži redzamo motociklistu nīšanu.
Runājot par tālajām gaismām, tad nu tiešām tie ir pipļuki kvadrātā. Pirms pāris dienām Goldwings ar vnz TVA no pakaļas nāca ar tālo hrenonu un diviem ļoti spožiem papildlukturiem. To mēslu varēja redzēt spogulī jau no kilometra kā tādu komētu. Reāli man gaišā dienas laikā apžilba acis pat spogulī skatoties. Loģiski, ka tādam arī nav prāta izrubīt tos mēslus, ja arī es vinam ieslēdzu pretī pakaļējos miglas lukturus. Klaja ignorance
Latgalē ar motociklu reibumā braukuši 22 un 26 gadus veci vīrieši un iebraukuši kokā. 22 gadus vecais vīrietis salauzis ciskas kaulu, bet 26 gadus vecais vīrietis guvis galvas traumu. Abi vīrieši nogādāti slimnīcā.
Savukārt Kurzemē 41 gadu vecs vīrietis, iespējams, reibumā ar motociklu iebraucis grāvī un guvis nopietnu galvas traumu. Arī šis vīrietis nogādāts slimnīcā.
skaidrs, VISI mocisti VIENMĒR, īpaši Latgalē, brauc pālī!
patīk frāze "iespējams reibumā"....tas lai raksta virsrakstam
"Braucot reibumā, traumas guvuši vairāki motociklisti"
skanīgāk sanāktu - viens, divi, VISI!