Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Supermoto

AutorsZiņojums
Archy96
18. Nov 2012, 15:28#1621

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:


Biedzot sapratu, pēc kāda principa tas rekluse strādā, primitīvs kā ķieģelis, jāparunā ar saviem cnc večiem, moška var uzbūvēt pa lēto

...yes SM tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!!!
Archy,SVEICIENS SVĒTKOS!!!

SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.

Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, vienīgais bonuss, kad noliekot uz mutes, mocis nenoslāpst, tas tik tiešām ir vērtīgi, jo gonkās nolikos reizes 5 laikam, un ir baigi forši, ka piecel moci un mauc uzreiz tālāk, nevis ar kurbulēšanu.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 18 Nov 2012, 15:28:29 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
18. Nov 2012, 17:25#1622

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 16:22:14 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 15:28:01 Archy96 rakstīja:

18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:

tas rekluse ..., primitīvs kā ķieģelis

... tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!

SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.

Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...

Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.

Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.

Offline

Archy96
18. Nov 2012, 19:26#1623

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Nov 2012, 17:25:47 kba-pro rakstīja:

18 Nov 2012, 16:22:14 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 15:28:01 Archy96 rakstīja:

18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:

tas rekluse ..., primitīvs kā ķieģelis

... tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!

SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.

Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...

Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.

Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.


Tā sajūga izspiešanas un slidināšanas neiespējamība mani arī visvairāk kaitināja, jo gadus 16 esmu braucis ar normāliem močiem, bet te pākšņi kaut kāds automāts, ja rekluse varētu būt savienojumā arī ar sajūga funkciju, tad gan būtu zajebcom

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
18. Nov 2012, 19:29#1624

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 19:26:28 Archy96 rakstīja:

18 Nov 2012, 17:25:47 kba-pro rakstīja:

18 Nov 2012, 16:22:14 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 15:28:01 Archy96 rakstīja:

18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:

tas rekluse ..., primitīvs kā ķieģelis

... tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!

SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.

Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...

Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.

Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.


Tā sajūga izspiešanas un slidināšanas neiespējamība mani arī visvairāk kaitināja, jo gadus 16 esmu braucis ar normāliem močiem, bet te pākšņi kaut kāds automāts, ja rekluse varētu būt savienojumā arī ar sajūga funkciju, tad gan būtu zajebcom


Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.

Offline

Archy96
18. Nov 2012, 19:40#1625

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nezinu, kur Tu esi lomiku ņēmis, bet manam RMX padsmitgadīgajam elementāri sajūgs ar vienu pirkstu spiežās. Bet slidināšana vai neslidināšana - tas ir no braukšanas stila un pieredzes atkarīgs, man braucot enduro grūti pārvaramas vietas dažkārt vajag izslidināt, kaut arī 2T 250niekam pruhas pietiek

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
18. Nov 2012, 20:54#1626

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 19:40:30 Archy96 rakstīja:
Nezinu, kur Tu esi lomiku ņēmis, bet manam RMX padsmitgadīgajam elementāri sajūgs ar vienu pirkstu spiežās. Bet slidināšana vai neslidināšana - tas ir no braukšanas stila un pieredzes atkarīgs, man braucot enduro grūti pārvaramas vietas dažkārt vajag izslidināt, kaut arī 2T 250niekam pruhas pietiek


Nu paņem 4takteri un nodod pa izčakarētu trasi piem kur mo uz rokām vairāk jātur

Offline

kba-pro
18. Nov 2012, 22:32#1627

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 22:27:47 Bagars rakstīja:
Slipper clutch + EXP būtu stilīgs variants. Par derīgu atzinu Adige APTC. Tam sajūgs par 50% vieglāks un konstrukcija tāda, ka exp diskam ir vieta. Mēģināju salikt kopā, bet pietrūkst labai kājai vietas uz kāpšļa EXP jātaisa plānāks. Bleķa diskus jau noslīpēju uz 0,5 -0,8. Bet šie, maitas, sāk locīties. Frikcijas diski jāmeklē plānāki: vnk vietas kurvī par maz kur diskus salikt. Tā jau 2 jāmet uz exp rēķina ārā. Bet berzes virsmas paliek par maz. Slodzē slīdēšana itkā nevarētu būt, jo adiges konstrukcija stiprāk piespiež tieši slodzē.
Ja izdosies, būs superīgs navarots!


Kur dabūji adige?? bildes ir??

Offline

kba-pro
18. Nov 2012, 22:38#1628

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 22:35:49 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 19:29:38 kba-pro rakstīja:
Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.

Bet visu Core nevajag. Pietiek tikai ar EXP. Jāuzvirpo tik atbalsta beņķītis. Vienīgi regulēt būs grūtāk. Es regulēju ar disku biezumu un šaibām zem gultņa. Un ir ok.


bildes ??

Offline

kba-pro
19. Nov 2012, 00:16#1629

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Nov 2012, 22:52:45 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 22:38:01 kba-pro rakstīja:

18 Nov 2012, 22:35:49 Bagars rakstīja:

18 Nov 2012, 19:29:38 kba-pro rakstīja:
Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.

Bet visu Core nevajag. Pietiek tikai ar EXP. Jāuzvirpo tik atbalsta beņķītis. Vienīgi regulēt būs grūtāk. Es regulēju ar disku biezumu un šaibām zem gultņa. Un ir ok.

bildes ??

Sorrīī
Rīt vienu beņķīti varu sabildēt..
Bet būtībā viss ir elementāri: sakrāmē diskus kurvī, uzliec dzimto piespiedēju, samēri attālumu no piespiedēja līdz vārpstas uzgriežņa virsmai, pieliec ~1,5mm luftei, atņem izpiedējgultņa biezumu, šķirbu aizpildi ar beņķīti
Tad atliek regulēšana
... tas ir ar exp..


nu atsūti ja sanāk, ciks saprotu ta tu runā par fiksēto izspiedējgultni?? tobiš bez regulācijas skrūves...

Offline

Wanags
21. Nov 2012, 23:14#1630

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.

Offline

-_falamella_-
21. Nov 2012, 23:16#1631

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r


21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:

15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.


Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM

Offline

Archy96
21. Nov 2012, 23:19#1632

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Nov 2012, 23:16:52 -_falamella_- rakstīja:

21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:

15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.


Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM

Husabergu atmet automātiski, vecie modeļi ir izteikti neizturīgi un tizli, tur būs vairāk jebļa nekā braukšana.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Wanags
21. Nov 2012, 23:21#1633

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


21 Nov 2012, 23:16:52 -_falamella_- rakstīja:

21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:

15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.


Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM


Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.

[ Šo ziņu laboja Wanags, 21 Nov 2012, 23:24:02 ]

Offline

-_falamella_-
21. Nov 2012, 23:29#1634

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r


21 Nov 2012, 23:21:07 Wanags rakstīja:

21 Nov 2012, 23:16:52 -_falamella_- rakstīja:

21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:

15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.


Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM


Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.


No Sergeja? KSM vekalā? Tur pa daudz prasija LV naudas

Offline

Wanags
21. Nov 2012, 23:40#1635

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


21 Nov 2012, 23:29:51 -_falamella_- rakstīja:

21 Nov 2012, 23:21:07 Wanags rakstīja:

21 Nov 2012, 23:16:52 -_falamella_- rakstīja:

21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:

15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies


Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.


Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM


Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.


No Sergeja? KSM vekalā? Tur pa daudz prasija LV naudas


Viktors vārdā no KSM,cena manuprāt bija atbilstoša,mocis tika kopts un pucēts.Lai jaunajam saimniekam labi ripo.

Offline

TB
21. Nov 2012, 23:41#1636

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

a, kāpēc negribi uzlikt sumo ratus savam CRF'am?

Offline

-_falamella_-
21. Nov 2012, 23:43#1637

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r


21 Nov 2012, 23:41:31 TB rakstīja:
a, kāpēc negribi uzlikt sumo ratus savam CRF'am?


Ne, CRF ir CRF un nevajag tur nekadus SuMo pričendalus. (pagaidam )

Offline

TB
21. Nov 2012, 23:50#1638

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Toč zini, ka nevajag?

Offline

-_falamella_-
22. Nov 2012, 00:18#1639

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 443

Braucu ar: CRF450r, GSX1000r

Ar nelegalu sumo pa pilsetu jutišu diskomfortu. Bet ar nelegalu krosa moci pilsetā man viss ok

Offline

n0riss
22. Nov 2012, 15:17#1640

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ilmdk.html

Rekur labs variants, + noperk vel supermoto 2500eur visu parmet un krosa pa 2000eur atdod ideaals supemoto gan trasei gan ielai!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline