Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:
18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:
Biedzot sapratu, pēc kāda principa tas rekluse strādā, primitīvs kā ķieģelis, jāparunā ar saviem cnc večiem, moška var uzbūvēt pa lēto
...yes SM tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!!!
Archy,SVEICIENS SVĒTKOS!!!
SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.
Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, vienīgais bonuss, kad noliekot uz mutes, mocis nenoslāpst, tas tik tiešām ir vērtīgi, jo gonkās nolikos reizes 5 laikam, un ir baigi forši, ka piecel moci un mauc uzreiz tālāk, nevis ar kurbulēšanu.
SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.
Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...
Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.
Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Nov 2012, 17:25:47 kba-pro rakstīja:
18 Nov 2012, 16:22:14 Bagars rakstīja:
18 Nov 2012, 15:28:01 Archy96 rakstīja:
18 Nov 2012, 15:24:15 Bagars rakstīja:
18 Nov 2012, 10:28:50 motoinstruktors rakstīja:
tas rekluse ..., primitīvs kā ķieģelis
... tautai derētu tāds MADE IN LATVIA!
SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.
Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...
Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.
Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.
Tā sajūga izspiešanas un slidināšanas neiespējamība mani arī visvairāk kaitināja, jo gadus 16 esmu braucis ar normāliem močiem, bet te pākšņi kaut kāds automāts, ja rekluse varētu būt savienojumā arī ar sajūga funkciju, tad gan būtu zajebcom
SuMo no rekluses nav nekādas jēgas. SuMo tikai slipper clutch! Bet rekluses automāts noderīgs meža kaplēšanai. Z-starts un pro nav lietderīgi. CoreEXP rullē. Patiesībā pietiek ar exp.
Pabraucu es te ar Rekluse to amatieru krosa gonku un trenniņu, nu man ar viņu personīgi bija grūtāk nekā ar parasto sajūgu, ...
Protams! Viss atkarīgs no regulējuma. Katram savs, atkarībā no brukšanas stila, pieredzes, bla-bla..utt.. Kaut kas līdzīgs automātiskai kārbai autosam. Lai gan neciešu automātu autosam, man rekluse patīk. Iemācies strādāt ar gāzi - un mežā, endurokrosā būs super! Cietā krosa trasē gan labāk sajūgu.
Cik rideru, tik viedokļu.
Es piemēram krosā ar oem nemaz īsti pabraukt vairs nevaru. Kāda vēl tur sajūga izmantošana kad tu knapi pie stūres noturēties vari, rokas piedzītas.... kāds tur vēl nah sajūgs, un vēl cietais, kurš ar stangu tikai izkustināms pamēģini viņu nospiest, paslidināt utt. Manam vecuma un prasmēm šis produkts atbilst ideāli. Būtiskākais z-start un pro trūkums, kas lielākajai daļai nepatīk ir tas, ka principā nepastāv sajūga slidināšanas iespēja, to vnk nevar izdarīt. Bet nu tam ir zāles, power up, laicīgi slēgties uz leju vai vienkārši braukt ātrāk .
Otra lieta, kura prasa savādākas prasmes ir pagriezienu izbraukšana. Teorija saka, ka lai izbrauktu pagriezienu ir nepieciešama vilkme. Rekluses gadījumā ir štruntīgi, jo lai dabūtu vilkmi ir jāgriež vaļā, a mo ta sāk pārvietoties pa ātru, lai tā brauktu vajag labas prasmes utt. Ja tu vienkārši atmeties, arī ir pa ātru, jo faktiski ir brīvgaita. Lai pielāgotu ātrumu savām prasmēm primāri ir jāstrādā ar bremzēm, nu, bet par sajūgu akal var neuztraukties tipa var sakoncentrēties bremzēšanai utt. Savukārt oem tik slēdzies uz leju un mo ar ātrumiem sadzēšas, galvenais nepārspīlēt lai nenoslāpst, jo ar piezītām rokām parasti izspiest sajūgu nepaspēj.
Tā sajūga izspiešanas un slidināšanas neiespējamība mani arī visvairāk kaitināja, jo gadus 16 esmu braucis ar normāliem močiem, bet te pākšņi kaut kāds automāts, ja rekluse varētu būt savienojumā arī ar sajūga funkciju, tad gan būtu zajebcom
Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Nezinu, kur Tu esi lomiku ņēmis, bet manam RMX padsmitgadīgajam elementāri sajūgs ar vienu pirkstu spiežās. Bet slidināšana vai neslidināšana - tas ir no braukšanas stila un pieredzes atkarīgs, man braucot enduro grūti pārvaramas vietas dažkārt vajag izslidināt, kaut arī 2T 250niekam pruhas pietiek
18 Nov 2012, 19:40:30 Archy96 rakstīja:
Nezinu, kur Tu esi lomiku ņēmis, bet manam RMX padsmitgadīgajam elementāri sajūgs ar vienu pirkstu spiežās. Bet slidināšana vai neslidināšana - tas ir no braukšanas stila un pieredzes atkarīgs, man braucot enduro grūti pārvaramas vietas dažkārt vajag izslidināt, kaut arī 2T 250niekam pruhas pietiek
Nu paņem 4takteri un nodod pa izčakarētu trasi piem kur mo uz rokām vairāk jātur
18 Nov 2012, 22:27:47 Bagars rakstīja:
Slipper clutch + EXP būtu stilīgs variants. Par derīgu atzinu Adige APTC. Tam sajūgs par 50% vieglāks un konstrukcija tāda, ka exp diskam ir vieta. Mēģināju salikt kopā, bet pietrūkst labai kājai vietas uz kāpšļa EXP jātaisa plānāks. Bleķa diskus jau noslīpēju uz 0,5 -0,8. Bet šie, maitas, sāk locīties. Frikcijas diski jāmeklē plānāki: vnk vietas kurvī par maz kur diskus salikt. Tā jau 2 jāmet uz exp rēķina ārā. Bet berzes virsmas paliek par maz. Slodzē slīdēšana itkā nevarētu būt, jo adiges konstrukcija stiprāk piespiež tieši slodzē.
Ja izdosies, būs superīgs navarots!
18 Nov 2012, 19:29:38 kba-pro rakstīja:
Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.
Bet visu Core nevajag. Pietiek tikai ar EXP. Jāuzvirpo tik atbalsta beņķītis. Vienīgi regulēt būs grūtāk. Es regulēju ar disku biezumu un šaibām zem gultņa. Un ir ok.
18 Nov 2012, 19:29:38 kba-pro rakstīja:
Nu tad coreexp, bet klasikas (autoclutch) piekritējiem tas vairs nepatīk, akal hēbelis ar lomiku jāspiež. Bet vispār ir tā ja sajūgs ir jāslidina tad mo ir vai nu mironis vai robs pa zemu.
Bet visu Core nevajag. Pietiek tikai ar EXP. Jāuzvirpo tik atbalsta beņķītis. Vienīgi regulēt būs grūtāk. Es regulēju ar disku biezumu un šaibām zem gultņa. Un ir ok.
bildes ??
Sorrīī
Rīt vienu beņķīti varu sabildēt..
Bet būtībā viss ir elementāri: sakrāmē diskus kurvī, uzliec dzimto piespiedēju, samēri attālumu no piespiedēja līdz vārpstas uzgriežņa virsmai, pieliec ~1,5mm luftei, atņem izpiedējgultņa biezumu, šķirbu aizpildi ar beņķīti
Tad atliek regulēšana
... tas ir ar exp..
nu atsūti ja sanāk, ciks saprotu ta tu runā par fiksēto izspiedējgultni?? tobiš bez regulācijas skrūves...
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
21 Nov 2012, 23:16:52 -_falamella_- rakstīja:
21 Nov 2012, 23:14:58 Wanags rakstīja:
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM
Husabergu atmet automātiski, vecie modeļi ir izteikti neizturīgi un tizli, tur būs vairāk jebļa nekā braukšana.
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM
Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM
Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.
No Sergeja? KSM vekalā? Tur pa daudz prasija LV naudas
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
Paņem kādu KTM EXC,sapērc ratus un pārējos atribūtus un būs tev krampīgs gāžamais,kādi 53 HP ir,ja pareizi rakstīts. Zviedri tik ar tādiem vien mauc.
Es uzrakstiju 2 markas kuras patik un interese, citie neinterese, jo ipaši KTM
Ok,tad paliec pie HUSABERG,ir protams teksti ka būs čakars bet es personīgi tādu ņemtu un čakarētos,viegls,jaudīgs bez gala.Viens te labs bija bet jau pārdeva uz Liepāju prom.
No Sergeja? KSM vekalā? Tur pa daudz prasija LV naudas
Viktors vārdā no KSM,cena manuprāt bija atbilstoša,mocis tika kopts un pucēts.Lai jaunajam saimniekam labi ripo.