Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Niksons
10. Oct 2012, 13:28#1621

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


10 Oct 2012, 11:47:57 elf rakstīja:
Visi zin ka bmw opozīts ir ..maigi izsakoties.. slikts...



Tas man ir jaunums

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Andreits
10. Oct 2012, 16:57#1622

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


10 Oct 2012, 12:11:43 marcis rakstīja:
Grosgloknerā 60% no močiem ir bmw, no kuriem 95% ir opozīti. Laikam jau, ka tur ir labs serviss. Aizbraukuši taisīt


nē nu čehijā arī 60 % ir škodas un rumānijā 60 % dacias, francijā pat 80 % ir franču sūdi, tāpat arī vācijā/austrijā

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

VATERLAND
10. Oct 2012, 17:13#1623

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


10 Oct 2012, 11:47:57 elf rakstīja:
Visi zin ka bmw opozīts ir ..maigi izsakoties.. slikts...bet nezkāpēc pērk
Tādu atzinumu dzirdēju no tiem ,kas tiko bij vācijā uz izstādi!!!


Kad tu to savu Dņepru saliksi beidzo kopaa?!
Vai taa uzparikte,kas tev bija ritennu spiekkoshanai ir pielaagojama arii 18 collu fellaam?!

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
10. Oct 2012, 22:51#1624

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Oct 2012, 11:47:57 elf rakstīja:
Visi zin ka bmw opozīts ir ..maigi izsakoties.. slikts...bet nezkāpēc pērk
Tādu atzinumu dzirdēju no tiem ,kas tiko bij vācijā uz izstādi!!!

Sūc, vai nesūc..., bet "braukt ir prieks"
Aparāc gan normāli brauc, gan bremzē (Brembo tomēr), komforta un vēl visādu fīču (ABS, ASC, TPC, ESA un vēl, atkarībā no modeļa) tur ar pietiek.
Ir jau vēl zemeslodes tumšās puses izstrādājumi...

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

GP
11. Oct 2012, 00:17#1625

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Pasakiet kaut ko labu vai sliktu par šo:

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-BMW-R-1200-GS-04...ue#ht_500wt_1288

Offline

VATERLAND
11. Oct 2012, 06:37#1626

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 Oct 2012, 00:17:58 GP rakstīja:
Pasakiet kaut ko labu vai sliktu par šo:

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-BMW-R-1200-GS-04...ue#ht_500wt_1288




Nu tad visa penteree peec kaartas :

1) Shim konkreetajam nav ABS,
2)arii ESAs nav,
3)priekhsejais motora vaaks ir ar tipisko alumoiinija korooziju deell braucieniem pa saals kaisiitajiem celliem.

Bez komplektaacijas no taa BMW nebuus nekaads jeegas un prieka.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

elf
11. Oct 2012, 09:28#1627

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Oct 2012, 17:13:30 VATERLAND rakstīja:

10 Oct 2012, 11:47:57 elf rakstīja:
Visi zin ka bmw opozīts ir ..maigi izsakoties.. slikts...bet nezkāpēc pērk
Tādu atzinumu dzirdēju no tiem ,kas tiko bij vācijā uz izstādi!!!


Kad tu to savu Dņepru saliksi beidzo kopaa?!
Vai taa uzparikte,kas tev bija ritennu spiekkoshanai ir pielaagojama arii 18 collu fellaam?!

Dnepr dzelžus beidzot aizvedu krāsot,drīz varēs skrūvēt kopā...Tā parikte spieķošanai ir paredzēta tikai Dnepr skreteļiem...ja grib citus tad jāpārtaisa..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

lenko
11. Oct 2012, 10:42#1628

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


11 Oct 2012, 06:37:56 VATERLAND rakstīja:

11 Oct 2012, 00:17:58 GP rakstīja:
Pasakiet kaut ko labu vai sliktu par šo:

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-BMW-R-1200-GS-04...ue#ht_500wt_1288





Nu tad visa penteree peec kaartas :

1) Shim konkreetajam nav ABS,
2)arii ESAs nav,
3)priekhsejais motora vaaks ir ar tipisko alumoiinija korooziju deell braucieniem pa saals kaisiitajiem celliem.

Bez komplektaacijas no taa BMW nebuus nekaads jeegas un prieka.
Tad gribi teikt ka sim ari nav ABS
http://www.ebay.co.uk/itm/290785454774?ssPageNa...3984.m1438.l2648
Apraksta pieminets ta ,ka butu,tam pirmajam ari pie extra features.
ABS rinkis vispar nak kreisaja puse,pec bildem to nemaz nevar noteikt.Vai Tev Fater rentgens acii

[ Šo ziņu laboja lenko, 11 Oct 2012, 10:47:07 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

GP
11. Oct 2012, 11:53#1629

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Apgaismotjiet - ESA, cik tas ir svarīgi/vajadzīgi, un cik tas sagādā galvas sāpes lietotam Mo.

Kas tas tehniski ir - tas man ir skaidrs

[ Šo ziņu laboja GP, 11 Oct 2012, 12:34:39 ]

Offline

lenko
11. Oct 2012, 15:51#1630

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Loti labi aprakstits,bet nu ja saiet deeli tad
http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?c...ml&notrack=1

[ Šo ziņu laboja lenko, 11 Oct 2012, 15:56:08 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Sliktais
11. Oct 2012, 18:27#1631

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Iepriekšējam motorradam ESA bija vienkāršāka. Regulēja aizmugurē atsperes nospriegojumu un amortizatoriem "atsitiena amortizāciju (?)". GSA tā sistēma ir advancētāka (vairāk režīmu). Var pieregulēt atsperu (abu) nospriegojumu dažādos variantos un vēl "atsitiena" amortizāciju, vai kā to guri sauc - damping, rebound
ESA izmantoju regulāri, atkarībā pa kurieni braucu, vai tikai ar bagāžu, vai 2-tā.
Bez ESA atsperes nospriegojums jāgroza ar tā saucamo rokratu, kas ir ērti pieejams. Amīša parametrus laikam ar skrūvgriezi ( plakano?).
Cik ESA ir vajadzīga, jāizlemj pašam, man patīk

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
11. Oct 2012, 18:35#1632

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 Oct 2012, 18:27:58 Sliktais rakstīja:
Iepriekšējam motorradam ESA bija vienkāršāka. Regulēja aizmugurē atsperes nospriegojumu un amortizatoriem "atsitiena amortizāciju (?)". GSA tā sistēma ir advancētāka (vairāk režīmu). Var pieregulēt atsperu (abu) nospriegojumu dažādos variantos un vēl "atsitiena" amortizāciju, vai kā to guri sauc - damping, rebound
ESA izmantoju regulāri, atkarībā pa kurieni braucu, vai tikai ar bagāžu, vai 2-tā.
Bez ESA atsperes nospriegojums jāgroza ar tā saucamo rokratu, kas ir ērti pieejams. Amīša parametrus laikam ar skrūvgriezi ( plakano?).
Cik ESA ir vajadzīga, jāizlemj pašam, man patīk


Nu uz Xchilles-Suntazzu shtraases tu bez ESAs buutu pazudis

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
11. Oct 2012, 18:41#1633

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nav tik traki
LV jau testa poligonu uz koplietošanas ceļiem netrūkst, bet ar GSA bedrītes un pampakus jūt mazāk. Labs tuvākais testa poligons ir Ikšķile-Inčukalns


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
11. Oct 2012, 18:41#1634

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

tā vienkārši - esa regulē gan aCperi gan amortu

Es izmantoju regulāri, man patīk.

Tāpat arī siltās ručkas un silto beņķi
Arī magnetola ir foršs navarots
Un elektriski regulējamais vējstikls tiek darbināts katru reizi kad esmu uz moča


Karoč - viss tajā mocī ir labi un bez tiem navarotiem bmw paliek par tādu pat panasoniku kā visi pārējie

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

GP
11. Oct 2012, 20:58#1635

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

OK, pārfrāzēšu. Ko dara - tas ir skaidrs (ekstra kā piemēram elektriskie logi vs. airi). Bet - vai tiešām LV apstākļos tā rullē?

Man ir analoģija - VW Tourareg pneimopiekare - super sistēma, tikai diemžēl LV apstākļos mēdz kā reizi garantijas beigās beigties un tad...

Satraukums ir vai b/u mocim ESA nebūs lielāka bēda kā prieks. Ja tik vien, kā aizvieto manuālu darbību pieregulēt cietību, tad imho kombinācijā ar potenciālu sāpi tas nav interesanti.

Par panasoniciem - man BMW patīk ērtība, un smaguma centrs (salīdzinot ar panasoniciem). Must have manuprāt ir ABS, pārējais viss ir totāla ekstra Bet varbūt maldos

Offline

Gasjs
11. Oct 2012, 21:04#1636

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Pats braukāju ar ESA. Režīmus mainu reti, jo arī braukšanas režīmi man mainās reti. Zinot savu slinkumu, bez ESA vispār neko nemainītu - tā arī rullētu kaut kādā vidējā režīmā.

Ja ņemtu b/u moci ar palielu stāžu, tad labprāt ņemtu tieši bez ESA. Tīri aiz bailēm par palieliem izdevumiem.

Ja ņem pasvaigu b/u moci un/vai zini, ka bieži mainīsi režīmus (te brauc viens, pēc brīža divatā, tad atkal viens, tad pa šosi, tad pa mežu), tad gan labāk tomēr ņemt to ESA.

Offline

GP
11. Oct 2012, 21:15#1637

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS


11 Oct 2012, 06:37:56 VATERLAND rakstīja:

11 Oct 2012, 00:17:58 GP rakstīja:
Pasakiet kaut ko labu vai sliktu par šo:

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-BMW-R-1200-GS-04...ue#ht_500wt_1288




Nu tad visa penteree peec kaartas :

1) Shim konkreetajam nav ABS,
2)arii ESAs nav,
3)priekhsejais motora vaaks ir ar tipisko alumoiinija korooziju deell braucieniem pa saals kaisiitajiem celliem.

Bez komplektaacijas no taa BMW nebuus nekaads jeegas un prieka.


* par ABS - hvz, rakstīts, ka ir - paprasīsim;
* ESA neesamība nu jau sanāk + ;
* par to koroziju - cik tas traki? IMO mazs noskrējiens nozīmē, ka citām kaitēm nevajadzētu būt? Jebšu labāk ir no .DE ar lielāku noskrējienu, bet bez tās korozijas?

Offline

Niksons
11. Oct 2012, 22:25#1638

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Gasijs pareizi uzrakstija kritērijus.
Ja brauc tikai pa piķi - māja - darbs - laimas pulkstenis - māja, tad esa nav vajadzīga. Tāpat viss viens būs.
Man ir cita profila mocis - tīrs asfaltvieks, bet tāpat es to esu padaudz drātēju. Un moča uzvedība mainās ļoti. Šitā -
Patīk, ka cietību maina gaitā.

Nu un jūzeri nav reportējuši par masveida esa-as problēmām. Lasu arī importa resursus (gan ne par GS-iem), tad tie šķauda par degvielas līmeņa rādītājiem, kruīzkontroles slēdžiem un citiem knibučiem. A tā zeperiem txt - pie mums Mičiganā jau pirmais sniegs, bet tāpat līdz jaunajam gadam brauksim




Tīri intereses pēc esmu paskatijies, ka manam aizmugurējais amorts būtu ap 1000 USD. Ir pieejami arī aftermarketa, bet tāpat dārgi, jo tos taisijis Oliņš

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

piter
11. Oct 2012, 23:04#1639

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..manam RT ir viskaut kādi pribambasi, bet nav ESA.. apzinos to un neskumstu.. kad uzkrauju pilnu kravu dodoties kādā garākā ceļojumā, tad paceļu aizmugures sēdekli un saskrūvēju cietību amortiņam.. (zem sēdekļa ir skrūvējamais) ar pilnām somām un pasažieri tomēr nākas mainīt setingus piekarei..
..ar ESA tā lieta būtu komfortablāka, un domāju, ka noteikti to arī izmanotu.. bet man nav, un viss notiek bez elektroniskās iemaisīšanās..
..cruise control;
..kustināms vējstikls;
..apsildāmās ručkas;
..apsildāmie beņķi vadītājam;
..apsildāmie beņķi aizmugures braucējai. ;
..CD, radio player;
..ABS;
..opozītmotors ar zemu smaguma centru;
..BMW motorrad;

šīs extras ir vienkārši neaizvietojamas pie garajiem gabaliem..
"braukt ir prieks"

[ Šo ziņu laboja piter, 11 Oct 2012, 23:04:55 ]

Offline

marcis
12. Oct 2012, 00:40#1640

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Joptvai te visiem tādi ahūnie moči!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline