Tas ir mans vecais mocis. Pārdevu 2011 gada novembrī laikam.
Motors gaja ok, bija svaigi pārkrāmēts karbiņš ( membrāna, adata u.t.t)
No defektiem tobrīd - tecēja saļņis tur kur sajūga trose stiprinās pie motora. Principā stāvoklis tad bija ok.
Atdevu dāmai no MotoPower uz Jelgavu.
Kas tur tagad darās nezinu.
Mocis pats par sevi labs. Pilsētā ideals. Ja gribas var arī garaku gabalu nobraukt. Biju braucis uz Daugavpili nebija ne vainas.
jā, pieder šejienietei "martele"
mocis principā visu laiku arī ir nostāvējis garažā un laikam tā beztolkovā stāvēšana arī ir tirgošanas iemesls! tad jau laikam tādā pašā stāvoklī vien ir, kādā pārdevi!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!
Falamella - par konkrēto Husabergu domas dalās. katrā ziņā, ja šo modeli tad ieteiktu jaunāku gadu kuriem vairāk novērstas kaites.
Tā jau zirgi daudz, svars mazs, motors ass, bet tā uzticamība...
Šis ir tāds mocis ar ko legāli aizbraukt līdz trasei pa ielu. Var izbraukt cauri rīgai, bet braukt jau tālākus gabalus būs auzas.
Ar jaunām daļām saprotu, ka tagad ir +- ok, piegādā KSM.
Viktors(KSM) notirgoja savējo, tiku izbraucies - nu pēc visa izjūtas kā uz krosa(sporta supermoto) nevis ielas motocikla.
Par CCM - pārāk maz info. Viegls, domājam, ka ārpus pilsētas tie 400cm3 būs baigi pa īsu. Domāju, ka LV ir vienkārši auzas ar detaļām.
Ok, daudz ko jau var pielāgot, bet tāpat mūžīgais čakars.
Cik tev ir naudas, vai tev vajag street-legal un vai tev vajag braukt arī pa šoseju ?!
15 Nov 2012, 12:20:07 MIGs rakstīja:
Falamella - par konkrēto Husabergu domas dalās. katrā ziņā, ja šo modeli tad ieteiktu jaunāku gadu kuriem vairāk novērstas kaites.
Tā jau zirgi daudz, svars mazs, motors ass, bet tā uzticamība...
Šis ir tāds mocis ar ko legāli aizbraukt līdz trasei pa ielu. Var izbraukt cauri rīgai, bet braukt jau tālākus gabalus būs auzas.
Ar jaunām daļām saprotu, ka tagad ir +- ok, piegādā KSM.
Viktors(KSM) notirgoja savējo, tiku izbraucies - nu pēc visa izjūtas kā uz krosa(sporta supermoto) nevis ielas motocikla.
Par CCM - pārāk maz info. Viegls, domājam, ka ārpus pilsētas tie 400cm3 būs baigi pa īsu. Domāju, ka LV ir vienkārši auzas ar detaļām.
Ok, daudz ko jau var pielāgot, bet tāpat mūžīgais čakars.
Cik tev ir naudas, vai tev vajag street-legal un vai tev vajag braukt arī pa šoseju ?!
Es visticamāk nepirktu, ne vienu, ne otru !
Par Husaberg zinu, bet patik ska. CCM ir hibrits, DRZ400 dzinejs un KTM šassija. Gribu asu sumo, ar kuru pa pilsetu un šoseju. Agrak bija XTx, pa trasi nav ne vainas- esmu pieradinats, daudz streetus bija. Uz šo pasakumu 2000ls ne vairak
15 Nov 2012, 12:59:04 MIGs rakstīja:
Tiešām tam CCM ir DRZ motors ? Viņam nav krietni vairāk zirgu par DRZ ?!
Tas jau gan liekas diezgan ok motors.
Nu un opreģeļis - "stundenieks" vai "resursnieks".
Pirmais vairāk FUN, otrais lētāk un retāk jāapkopj.
Ja braukt arī ikdienā (no/uz darbu) tad varbūt tomēr kādu ~600cm3 skatīties ?!
DRZ-xam ir 2 dzineji, viens sažņauts lidz 40hp, otrs rada 49hp- tipa S versija. CCM izmanto S versiju DRZ dzineju, ramis KTM, gribas jaudigu motardu kuru nevajag kopt pec stundam Nu nez, var but pec kada laika izdomašu par tiem motostundam. KTM man toč nevajag. Jebkura gadijuma, paldies
15 Nov 2012, 10:55:56 -_falamella_- rakstīja:
Ir tada lieta, ka gribu nopirkt labu, jaudugu sumo, ir pie rokas Husaberg FX650, 2002 gads, un CCM 404 2005 gads, ir ko teikt? paldies
iedomājos šitajā topikā pavaicāt - vai kāds pārdod radiālo bremžu mašīnu (master cylinder) par saprātīgu cenu? var uz PM ja ir kādi piedāvājumi, vai vismaz varianti ko piemērīt paskatīties.