Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kādu 125cc izvēlēties?
Autors | Ziņojums |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
11 Aug 2016, 10:48:36 marcis rakstīja:
99.9% cilvēku (t.sk. vīriešu) izdomā, ko vēlas un nopērk, nevis bezgalīgi klabina pa klaviatūru. Izskatās, ka Tev vairāk patīk pievērst uzmanību, kā tādai meitenei, nevis nopirkt to 12 collu sūdu..
Ir cilvēki kas nopērk un pēc tam mācās no savām kļūdām, tas tagad ir moderni.
Ir cilvēki kas ir nemoderni un cenšas mācīties no citu kļūdām, klabina pa klavieti, papļāpā, savāc viedokļus un informāciju, izdara secinājumus un pēc tam izvēli balstītu uz šiem secinājumiem.
Protams ekonomikai veselīgāk ja katrs mācās no savām kļūdām - lielāks apgrozījums, IKP... [ Šo ziņu laboja S19, 11 Aug 2016, 19:50:43 ] | Offline | | |
Andisss | | Kopš: 09. Aug 2016
No: Saldus
Ziņojumi: 84
Braucu ar: peli pa galdu
| Ir kādam viedoklis, kurš no šiem aparātiem būtu labāks/uzticamāks?
Yamaha Xt125x
Honda Xr125L
| Offline | | |
Skudr4 | | Kopš: 25. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: EXC 250
|
30 Aug 2016, 14:46:38 Andisss rakstīja:
Ir kādam viedoklis, kurš no šiem aparātiem būtu labāks/uzticamāks?
Yamaha Xt125x
Honda Xr125L
Ja pa koplietošanas ceļiem, tad yamaha, nopietnākas bremzes, 17" riteņi. Ja esi augumā virs 170cm, jāceļ būs stūre augšā, mocis mazs. Variants pilsētai. Pie svara 90, mocis iet 95km/h pilnā ručkā. Ārpus pilsētas grūti iekļauties satiksmē.
Abiem resurss ir vienlīdzīgs, viss atkarīgs no tā kādā stāvoklī nopirksi, hondai detaļas varētu būt lētākas neesmu pārliecināts.
No 125cc sumo vienīgais variants ir Aprilia MX
[ Šo ziņu laboja Skudr4, 30 Aug 2016, 15:26:50 ] | Offline | | |
|
Andisss | | Kopš: 09. Aug 2016
No: Saldus
Ziņojumi: 84
Braucu ar: peli pa galdu
|
30 Aug 2016, 15:20:46 Skudr4 rakstīja:
30 Aug 2016, 14:46:38 Andisss rakstīja:
Ir kādam viedoklis, kurš no šiem aparātiem būtu labāks/uzticamāks?
Yamaha Xt125x
Honda Xr125L
Ja pa koplietošanas ceļiem, tad yamaha, nopietnākas bremzes, 17" riteņi. Ja esi augumā virs 170cm, jāceļ būs stūre augšā, mocis mazs. Variants pilsētai. Pie svara 90, mocis iet 95km/h pilnā ručkā. Ārpus pilsētas grūti iekļauties satiksmē.
Abiem resurss ir vienlīdzīgs, viss atkarīgs no tā kādā stāvoklī nopirksi, hondai detaļas varētu būt lētākas neesmu pārliecināts.
No 125cc sumo vienīgais variants ir Aprilia MX
Neesmu ne liels ne smags..
Braukt plānots 60/40 mežs/pilsēta. | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Ar 125 četrtakteri mežā būs kā būs.. Pa taciņām pabraukt un viss. Kā neliela smilts, nebūs jaudas rakt, smiltis sāks kontrolēt tevi, nevis otrādi. Varbūt uzmet aci arī kādam divtakterim uz 125. | Offline | | |
Skudr4 | | Kopš: 25. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: EXC 250
| Tad sumo galīgi atkrīt, ja pārsvarā brauksi pa mežu. Piekrītu eddie, plus abi motocikli gan xt125 gan xr125 ir gaisa dzeses.No 4t variants būtu yamaha wr125, mazliet jaudīgāks, škidruma dzese. No 2t daudz un dikti varianti. Starpcitu sludinājumu serverī (ss) šodbrīd ir Aprilia etx 125. Manuprāt ļoti atbilstošs priekš 60/40. | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
30 Aug 2016, 16:08:14 eddie rakstīja:
Ar 125 četrtakteri mežā būs kā būs.. Pa taciņām pabraukt un viss. Kā neliela smilts, nebūs jaudas rakt, smiltis sāks kontrolēt tevi, nevis otrādi. Varbūt uzmet aci arī kādam divtakterim uz 125.
BigBoreKit is a way to go!
Ar gaisa dzesi būs stipri lētāki nekā tiem kuriem šķidruma dzese. | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Atvēru to Aprilia MX sludināju - va vellos, čut ne Africas cenā! Ja vien gadi atļauj, varbūt A kategorija + kaut kāds Domītis ir way to go? Kopsummā līdzīgi.
Topiks būtu jāpārsauc par "Kāpēc neizvēlēties 125cc". | Offline | | |
Andisss | | Kopš: 09. Aug 2016
No: Saldus
Ziņojumi: 84
Braucu ar: peli pa galdu
|
30 Aug 2016, 17:40:03 eddie rakstīja:
Atvēru to Aprilia MX sludināju - va vellos, čut ne Africas cenā! Ja vien gadi atļauj, varbūt A kategorija + kaut kāds Domītis ir way to go? Kopsummā līdzīgi.
Topiks būtu jāpārsauc par "Kāpēc neizvēlēties 125cc".
Tu skatījies šo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/cbooh.html kas ir kosmoss
bet Skudr4 bija domājis šo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/cxdpd.html
No 2takteriem baida tā uzturēšana. | Offline | | |
klepzers | | Kopš: 18. Jun 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Fartwind
|
31 Aug 2016, 09:00:12 Andisss rakstīja:
Tu skatījies šo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/cbooh.html kas ir kosmoss
...
Nav tā, ka CSDD skatās tādus sludekļus, kur ir "125ccm" -> 160ccm un šādiem forsētiem verķiem aizliedz braukt bez A2+ kategorijas? | Offline | | |
kapletajs | | Kopš: 20. Sep 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 80
Braucu ar: Honda CBR1000RR
|
31 Aug 2016, 13:27:44 klepzers rakstīja:
Nav tā, ka CSDD skatās tādus sludekļus, kur ir "125ccm" -> 160ccm un šādiem forsētiem verķiem aizliedz braukt bez A2+ kategorijas?
CSDD tehniskajā apskatē tikai skatās, cik liels cilindrs virsū, vai nav bigbore kits, uz skati uzliec 125 parasto, un divu gadu laikā nobrauc big bore.
p.s Pirkt 125cc 4t un braukt mežā nav prāta darbs, tomēr apsver domu pirkt lielāku 4t vai sameklēt par kapeikām 125cc 2t, nesen par 1k bija Aprilia MX125,protams, labāk ir pirkt lielāku un braukt bez tiesībām, vairāk sajūtas nevis malies ar 125cc 4t mežā, kurš mirst pie smagāka dubļa kluča.[ Šo ziņu laboja kapletajs, 31 Aug 2016, 13:46:44 ]
----------------- Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife. | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
31 Aug 2016, 13:46:20 Bagars rakstīja:
31 Aug 2016, 13:42:17 kapletajs rakstīja:
31 Aug 2016, 13:27:44 klepzers rakstīja:
Nav tā, ka CSDD skatās tādus sludekļus, kur ir "125ccm" -> 160ccm un šādiem forsētiem verķiem aizliedz braukt bez A2+ kategorijas?
CSDD tehniskajā apskatē tikai skatās, cik liels cilindrs virsū, vai nav bigbore kits, uz skati uzliec 125 parasto, un divu gadu laikā nobrauc big bore.
Interesanti gan, kā tieši viņi to izdara? Noņem cilindru un izmēra darba tilpumu, tad uzliek uz jaudas stenda un izmēra poweru?
Var uzlikt uz ruļļiem un paskatīties maksimālo ātrumu....un salīdzināt ar rūpnīcas datiem...ja grib!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| var arii izjaut un zmeeriit bori...
tik neviens to nekad nedariis...
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Skudr4 | | Kopš: 25. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: EXC 250
|
31 Aug 2016, 09:00:12 Andisss rakstīja:
30 Aug 2016, 17:40:03 eddie rakstīja:
Atvēru to Aprilia MX sludināju - va vellos, čut ne Africas cenā! Ja vien gadi atļauj, varbūt A kategorija + kaut kāds Domītis ir way to go? Kopsummā līdzīgi.
Topiks būtu jāpārsauc par "Kāpēc neizvēlēties 125cc".
Tu skatījies šo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/cbooh.html kas ir kosmoss
bet Skudr4 bija domājis šo
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/cxdpd.html
No 2takteriem baida tā uzturēšana.
Jā, biju domājis to ETX. MXam, cena tāda jo 160cc big bors, kurš maksā 500e. Cena kosmoss un patēriņš vēl lielāks kosmoss, jo tas 160cc griež ~13k rpm. Vienīgais tas, ka 16gados ar attiecīgo kategoriju, vīri ar DRZ osta 2t eļļu.
Par skati, ka var izmērīt max ātrumu, 125cc cik zinu nav ātruma ierobežojumu, tikai jaudas, mainot sazobi palielinās max ātrums, kas nav aizliegts.
Ja iepirks jaudas stendus tad gan būs..
Gan etx125 gan mx125 tāds pa dzinējs rotax123 vai 124, kurš ir arī aprilia rs125 un vēl daudz citiem aprilia 125cc. Detaļas šiem rotax dzinējiem ļoti lētas salīdzinājumā ar citiem 125cc 2t no UK atnāk 3-5 darba dienu laikā, viss der no rs125 kuri nemaz nav retums ssā pie detaļas no viena motocikla, nedilstošās detaļas arī bez problēmām var dabūt.
ETXam 22hp, jo nav power valve. Pie 22hp šim rotaxam resurss ir liels, rs125 pie 28hp(bez full power) pēc manuāla virzulis jāmaina ik pēc 16k km. Ja ik pēc ~15k km 120eur nevar ielikt tad.. Nav jau tā, ka 4t nopērc un tikai brauc. Ja ar 22hp pa īsu, tad pa ~150eur ETXam var dabūt rs125 full power jaudu (33hp).
| Offline | | |
riils | | Kopš: 12. Jul 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 274
Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību
|
31 Aug 2016, 19:26:45 Skudr4 rakstīja:
ETXam 22hp, jo nav power valve. (...) pa ~150eur ETXam var dabūt rs125 full power jaudu (33hp).
Kā ta to jaudu dabūs pa 150 eur ja tur tiešām nav powervalve.
30 Aug 2016, 17:40:03 eddie rakstīja:
Atvēru to Aprilia MX sludināju - va vellos, čut ne Africas cenā! Ja vien gadi atļauj, varbūt A kategorija + kaut kāds Domītis ir way to go? Kopsummā līdzīgi.
Ja var ticēt aprakstam (160cc utt utml), tad es nebrīnītos ja Domītis salīdzinājumā pat liktos nedaudz gauss un anēmisks
----------------- Mixin' Gas & Haulin' Ass | Offline | | |
Skudr4 | | Kopš: 25. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: EXC 250
|
31 Aug 2016, 21:56:48 riils rakstīja:
31 Aug 2016, 19:26:45 Skudr4 rakstīja:
ETXam 22hp, jo nav power valve. (...) pa ~150eur ETXam var dabūt rs125 full power jaudu (33hp).
Kā ta to jaudu dabūs pa 150 eur ja tur tiešām nav powervalve.
Viņam powervalve elektronisks, vajadzīgs CDI,solenoid, pats power valve, un rejets. Vēl no rezonātora jāizgriež ierobežotājs.
CDI var arī nepirkt ,ja ir lodāmurs, gūglā ir kur kas jānolodē nost un būs full power.
ssā no rs125 pusgadu atpakaļ kad interesējos, par visu prasīja 100eur. CDI-40, powervalve ar solenoīdu-60.
ETXam tur kur jābūt powerband ir..skatīt bildē.
Pat ēbrejā viss ir:
http://www.ebay.com/itm/aprilia-rs-125-power-va...qJpb&vxp=mtr[ Šo ziņu laboja Skudr4, 31 Aug 2016, 23:10:34 ] | Offline | | |
riils | | Kopš: 12. Jul 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 274
Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību
| Kapēc moderniem 2stroukiem (KTM, Beta utt) ir mehāniskas powervalves? Manuprāt tas elektriskais variants ir daudz labāks.
Ar elektroniku, vismaz teorētiski, ir iespējams to vārstu atvērt daļēji, atvērt pie precīziem RPM un pēc citiem parametriem (piemēram gāzes pozīcijas) un arī mainīt to atvēršanās brīdi on-the-fly, nevis mainot kkādas atsperes vai grozot skrūves.
----------------- Mixin' Gas & Haulin' Ass | Offline | | |
Skudr4 | | Kopš: 25. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: EXC 250
|
01 Sep 2016, 21:19:04 riils rakstīja:
Kapēc moderniem 2stroukiem (KTM, Beta utt) ir mehāniskas powervalves? Manuprāt tas elektriskais variants ir daudz labāks.
Ar elektroniku, vismaz teorētiski, ir iespējams to vārstu atvērt daļēji, atvērt pie precīziem RPM un pēc citiem parametriem (piemēram gāzes pozīcijas) un arī mainīt to atvēršanās brīdi on-the-fly, nevis mainot kkādas atsperes vai grozot skrūves.
Acīmredzot jaudai tas neko nemaina, tas ,ka viņš ir precīzāks un mazāk tērē degvielu,varētu būt.Kautkāds izskaidrojums tam jābūt kāpēc nav nonācis līdz off-road 2t tehnikas. Street motocikliem un sniega močiem, elektro, saucamais RAVE valve, ļoti daudziem.[ Šo ziņu laboja Skudr4, 04 Sep 2016, 09:15:45 ] | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| FYI
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/hdepe.html | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Pirmā ideja par 125. Augsts beņķis nozīmēja 50% nē, 2T otrus 50% nē
08 Sep 2016, 00:28:17 S19 rakstīja:
FYI
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/hdepe.html
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
|
|