14 Jan 2014, 16:59:34 karlsons rakstīja:
Screwy tu pasaki, kas tie divi bija par autosiesm, kurus tev pie -25 bija strikjii jaavalkaa, a mees tev bezmaksas interneta diagnostiku.
Man peedeejos 12 gadus tikai dieseli bijushi, pirmais bija pusdziivs a6 c4 ar 2.5tdi... Leca miinusos kaa prieks.
Astra 1.3cdti - kein problem jebkuraa t, nekad nevareeju aizbildinaaties, ka nokaveeju darbu jo auto nelec. Nobraucu kaadus 130k km.
Tagadeejais golf 6 arii nekad nav pieviilis ziemaa... 3 gadi, 240k km, kein prooblemo.
Renault Laguna (ne auto bet pilnīga un totāla miskaste) un Audi 100 C4, autiņš bija ok, tikai problēma bija tāda, ka tas sākotnēji bija 2.8 benzīns, kurā iemests 2.5 dīzelis, šis tas nebija līdz galam noslīpēts. Lekt īpaši negribēja neviens no viņiem.
14 Jan 2014, 16:55:33 soulfreak rakstīja:
Varbūt, attālinātas paralēles tam ko mini... Bet šoreiz no Tavas puses vairāk vērojama subjektīva nepatika pret LPG, nekā tā rada kaitējumu dzinējam. Vai ne tā?
ceru, ka nav subjektīva. man gan nav pietiekamas empīriskas pieredzes ar auto gāzes motoriem, taču stacionārie (koģenerācija) - tā ir vesela zinātne. biogāze vispār kapsēta.
ok, ok... tur metāns, sērs pāri acīm da kondensāts un tā....
screwy,
es 92. gada Fiat Ducato 2.5D spēju piešķilt jebkuros apstākļos pat ar pusdzīvu aķi.
septembrī to suņabūdu nopārdevu Kārlim Bardelim, kas ar to izveica 17000km apkārt Eiropai. ģeņģera siksna gan pārplīsa, jo nebija mainīta, bet visādi citādi dīzelis bezgalīgs.
ar to domāju - atsevišķus gadījumus nevar vispārināt.
14 Jan 2014, 16:36:00 Niere rakstīja:
[...]
es neko neteicu par kopējo ekonomiju, jo tā izvērtējama katrā individuālā gadījumā. tas tāpat kā zāģeri argumentē, ka viņi zāģu ķēdes vietā labprātāk izmanto TAP/TAD vai pat 'atrabotku', kā nolūkam speciāli radītu produktu. iemesls vienkāršs - kaut arī asmenis/ķēde nodilst būtiski ātrāk un eļļas patēriņš lielāks, detaļu maiņa sanāk lētāk kā pirkt to, ko ražotājs paredzējis.
īzī...
Niere, vari lūdzu šito par tiem gaterščikiem pakomentēt - ja neskaita sūkni reizi gadā, kurš maksā ~ 15 latus tur vēl kaut kas zāģiem pastiprināti dilst atrabotku lietojot?
14 Jan 2014, 17:14:02 Niere rakstīja:
screwy,
es 92. gada Fiat Ducato 2.5D spēju piešķilt jebkuros apstākļos pat ar pusdzīvu aķi.
septembrī to suņabūdu nopārdevu Kārlim Bardelim, kas ar to izveica 17000km apkārt Eiropai. ģeņģera siksna gan pārplīsa, jo nebija mainīta, bet visādi citādi dīzelis bezgalīgs.
ar to domāju - atsevišķus gadījumus nevar vispārināt.
Laikam vienkārši gadījās ne īpaši veiksmīgi eksemplāri, bet priekšstats par dīzeļiem uz mūžu ir sabojāts.
eds,
nevajag Tev otrabotku!
mūsi melns kā suķis pēc dubļu peldes un nomazgāt nevarēsi. nemaz nerunājot par dabas aizsardzību.
tāpat arī lētās transmisiju eļļas nevajag lietot, jo tās satur ļoti pat kaitīgas piedevas.
turklāt - normāla zāģu ķēžu eļļa satur lipekli (adhesive), kas nodrošina minimālu eļļas patēriņu un to, lai eļļa no zāģa nelido pa pieskari.
14 Jan 2014, 15:31:13 Niere rakstīja:
Niksons,
man hameleons un tarantuļi pieslēgti šādam taimerim. baigā štelle - kustoņiem vismaz diena (gaisma/siltums) sākas un beidzas precīzi pēc astronomiskiem cikliem.
Aha. Man tam taimerim ir vismaz 10 gadi. Reizi 2 gados nomaini baterijas un viskass gerai
PS. Tas links neiet
PPS. KBA - uz lietām, kas kalpo ilgāk par gadu un ir paredzētas enerģijas taupīšanai taupīt nevajag. Atmaksājas nopirkt luxīgāku ierīci, jo to vnm ar prieku paņem rokā un lieto. Lēto ūdu noliec plauktā, jo krīt uz nerva Nu vismaz man tā ir
Un manam krossam var kontrolē pateikt, ka papildus hīteri nevajag darbināt, nav jārauj drošinātajs. Pēc noslāpēšanas paturi "read" podziņu nu to - pavorotņika galā
A tu viņam vari pateikt arī ka ja gaitā darba temperatūra ir pa zemu vai sāk kristies lai tas uuuds neslēdzas iekšā??
Es pats braucu ar mašīnu, aprīkotu ar gāzi. Neko citu negribu vairāk. Neskaitu vairāk, cik ēd, jo nav jēgas. Man sanāk Ls 4.20/100km un basta. Pēc gāzes negribu neko dzirdēt ne par vienu dīzeli uz pasaules. Ok, lokomatīvēs un II Pas. kara zemūdenēs un vēl traktoros. Dīzelis tarkšķ, benzīns murrā, dīzelis vibrē, benzīna motors nē, dīzeļmotors smird, benzīna motors smaržo pēc maijpuķītēm. Slava Rūdolfam Dīzelim par motora izgudrošanu, kas var darboties ar jebkuru degvielu, bet sorryyy....mašīnās līdz 3,5 T pilnu masu neatzīstu un neredzu pamatojumu.
Uzskatu, ka liela tilpuma benzīna motors ar gāzi ir tas, ko parakstījis ģimenes ārsts. Dīzelis tādā gadījumā pēc degvielas izmaksām uz 100 km ir jāņem kaut kāds bezmotors ar 1.6L tilpumu. Bet nu, ja salīdzina pistoli, kas iemontēta pildspalvā un automātu, tad...paši saprotiet
Un, ja kas, man ir Eberšpehera kombinētā apsildes krāsniņa, kas, ejoša noņemta no ejošas mašīnas. Viss ir, vajag tikai servisā uzlikt. Štelle ziemā ir laba kā sekss pludmalē
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
kā jau minēju, savulaik pārvietojos tikai ar darba devēja turbodīzeļiem. tad sanāca piesēst pie tāda paša modeļa turbinētu benzīnnieka. sākumā likās, ka motoram kāds defekts.
Dīzeļi ir vnk patīkami braukšanā. Man patīk, kā tā milzīgā grieze iesper mašīnu, kā futbolists bumbu.
Tie milzīgie V6 / V8 dīzeļi vispār ir kaifas nerealas
neviens taču nepērk v8 VAG grupas dyzelini lai taupītu. Tik pat labi kāds var nopirkt māju ar malkas apkuri. Un tad kurināt to ar gleznām
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Ja ir runa par braukt baudu, tad benzīngalvas tikai dod piekrišanu benzīndzinējiem un turbo. Jā, kaukāc 535D Bēmvē būs mega kruts kaifs, bet 90% dīzeļu tādi nav
[ Šo ziņu laboja soulfreak, 14 Jan 2014, 19:39:26 ]
14 Jan 2014, 19:33:57 Niksons rakstīja:
Mārci, Tev nav taisnība
Dīzeļi ir vnk patīkami braukšanā. Man patīk, kā tā milzīgā grieze iesper mašīnu, kā futbolists bumbu.
Tie milzīgie V6 / V8 dīzeļi vispār ir kaifas nerealas
neviens taču nepērk v8 VAG grupas dyzelini lai taupītu. Tik pat labi kāds var nopirkt māju ar malkas apkuri. Un tad kurināt to ar gleznām
Nikson, Tev nav taisnība (c)
Dīzeļa argumenti beidzas pie max 3500...4000rpm, kur tieši sākas sekss, ko pazīst dzirksteļaizdedzes motoru pazinēji. Piekrītu, ka lieldīzeļa cēliens ir kā ziloņa pendele, bet tas ir arī viss. Savulaik lasīju vācu Autobilda testu, kur bija salīdzināti vienādi Golfi ar 1,4 TDI un FSI trasē. Verdikts bija diezgan gaužs - turbodiesel ir paredzēts, lai pārvietotos, FSI lai brauktu
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
14 Jan 2014, 19:38:52 soulfreak rakstīja:
Ja ir runa par braukt baudu, tad benzīngalvas tikai dod piekrišanu benzīndzinējiem un turbo. Jā, kaukāc 535D Bēmvē būs mega kruts kaifs, bet 90% dīzeļu tādi nav
veci, ja jau Tu vēl spēj kaut mazāko kaifu noķert no autosa, tad jāteic, ka neesi vēl īsti ar moto gāzis.
es nopietni.
fcuk, sākas bezjēdzīga tēma par autosiem.
tas taču ir krāms ar kuru dirsu siltumā pārvietot no A uz B. izrādās kāds vēl pat virs 3000rpm to sūdu griež. o:
Niere, ar moto viennozīmīgi ir lielāks kaifs, bet autosā ir savas nianses, ko nevar noķert ar moto... katra pasaule atšķiras. Man jāsaka, ka neesi ar kārtīgu autosu braucis, kam mators griežas līdz 9K un vadāmība kā žilete
Soulfreak,
esmu, esmu.
piemēram: pirms pāris gadiem nācās kāpā ar kādu seju aizvilkties līdz Liepājai (arī pa grunteni). tam cilvim bija ūberķūnēts STi. visu ceļu viņš mēģināja visādi izpildīties un varēja just, ka sagaida manus sajūsmas spiedzienus.
nu negribējās man izlikties... vien teicu, ka, jā, salīdzinot ar Fordu šis auto izkustās straujāk.
mani vairāk interesēja degvielas patēriņš. par to labāk neizteikšos.
un esmu jau arī ar superkāriem izgriezis. vienīgā reize, kas 4 riteņi mani neatstāja vienaldzīgu, bija, kad rallija leģenda ar rallija verķi izvilka cauri Lielajiem Kangariem. bet arī tikai pirmajos desmit līkumos, līdz pieradu, ka tam auto cits svars un bremzes.
zazza,
neskatījos video, bet nojaušu, ka Tev pieder četri riteņi, kuri pašam šķiet ūber un šķūningā esi ieguldījis vēl 50% no tā dzelža vērtības.
un tad atnāk tāds Niere i nekaunīgi paziņo, ka viņu tas viss nesilda.
škrobe, ne?