14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.
Sliņķis, pats varēji samainīt
zobratus nomainīju pats, bet man nav ķēdes savienotājs. lētie esot mēsli un tos neesot jēga pirkt, dārgajam žēl naudu. dominatoram vienreiz liku savienojošo posmu ar pederīti, vienreiz aizbraucu sakniedēt uz servisu, tagad pēdējā reizē noņemot pakaļdakšu uzliku bezgalīgu ķēdi.
Da labi, pajāt, man ar ķēde (DID) bez savienojuma, jau stokā nāca, cik tur tā darba pakaļejo dakšu noravēt
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.
Kad valcēja ķēdes savienojumu vai tika mērīts ar bīdmēru?
Var savalcēt gan pa stingru,gan pa vaļīgu.
Pa stigru tad gumijiņas ātri beigtas,ja vaļīgi tad ūdens izskalo smēri!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.
Kad valcēja ķēdes savienojumu vai tika mērīts ar bīdmēru?
Var savalcēt gan pa stingru,gan pa vaļīgu.
Pa stigru tad gumijiņas ātri beigtas,ja vaļīgi tad ūdens izskalo smēri!
neesmu redzējis kā kāds tur ko mērītu ar bīdmēru...
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
Hmmz, man jau liekas, ka ja grib TIK precīzi, tad jāņem rokā bīdmērs. Jo nu uz bidmēra tak grūti redzēt milimetru daļas. A ja nevajag tik precīzi, tad lieliski der instruments ar nosaukumu galva un instruments ar nosaukumu izjūta.
Vajag ZX6R atskrūvēt uzgriezni, ar ko pieskrūvējas mazais(ķēdes) zobrats. Nekādi neizdodas to asi nofiksēt, un tapec nevaru atskrūvēt. Meginaju pakaļējo riteni nobloķēt, bet tad baigā lodze uz ķēdi,un negribas pāraut vai iztiept.Ar svaru spiež virsū, bet ar to nepietiek. Amortizē ķēde.
Varbūt tur kāds knifs?? JA kāds kas ar moto remontiem nodarbojas var palīddzēt?? būtu labi šodien vai rīt...mans nr 28316036
Motolaboratorijai jau kādu laiku ir jauns palīgs Ingus Bērziņš, kurš motokrosa sabiedrība apgrozās jau divdesmito sezonu, un tagad palīdz Adrenalin.lv pilotiem sakārtot tehniku.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
23 Sep 2010, 22:46:09 Viktors rakstīja:
Ir liels lūgums.
Pēc avārijas gribu savu moci (Kawasaki KLE 650 Versys ’07) savest kārtībā. Lai iztaisnotu būri, pēc meistara ieteikuma meklēju tādu pašu būri, kurš nav cietis. Vajadzētu piebraukt ar moci servisā un atstāt uz kaut kādu laiciņu meistaram. Es sapratu, ka neilgāk kā vienu dienu. Zinu, ka tas ir daudz prasīts, jo visticamāk īpaši neviens negrib, lai viņa mocim izjauc priekšu (pēc tam, protams, saliek atpakaļ), bet par atlīdzību vienosimies. Tas vajadzīgs, lai būri atgtiestu tieši tādā stāvoklī/formā kādā tas bija, lai lampa nespīd šķībi un plastmasas precīzi pieguļ. Saprotu, ka modelis arī nav tas populārākais.
Ļoti ceru uz atsaucību.
Ved vien pie tā paša Teikas Arņa gan jau visu savedīs kārtībā... Ja nesanāks nekas ar plastmasām, tad plastmasnieks Vikotrs, zem Brasas tilta visu sataisīs
sveika tauta, nu šosezon gan jau, ka vairs neko neizdarīšu, bet nu man problēma ir sekojoša, auksts dzinējs dod ārā skaistu graboņu, vārsti tie nav, jo tad graboņai vajadzētu būt savādākai, tā skaņa ir tāda kā šajā video :
otra problēma ir tāda, ka hvz kāpēc, bet pēc bikses un trubas savienojuma pievilkšanas atmetoties parādijās sīcoša skaņa, gan jau, ka tā ir tikai sakritība, nedomāju, ka gar biksi pūš garām, drīžāk sadales ķēde slāba palikusi, par to grabēšanu man ir variants, ka tas varētu būt ķēdes spriegotājs, sākumā tā kā video ik pa brīdim grabēja, kad uzdeva gāzi, tagad aukstam visu laiku, siltam nekas negrab. vēl vien problēma sākās pēc ilgas dīkstāves pa vasaru, acīmredzot iepriekšējais saimnieks sajūga trosi bija sasmērējis ar kādu biezāku smēru, trose nekustējās , nu ok to iekustināju, itkā viss ok, apmēram pieregulēju, itkā viss kārtībā, bet pēdējā laikā aukstam motoram sācis slīdēt sajūgs, a nafig? + pirmais pārnesums sācis likties ar salīdzinoši sūdīgi, lai neteiktu vairāk. būšu pateicīgs par variantiem a un vispār,cik sarežģīti nomainīt būtu sadales ķēdi, nav bijusi iepriekšēja saskarsme ar 4 taktu dzinēja pilnīgu izjaukšanu tāpēc jautāju, laikam jau bez novilcējiem un normāliem instrumentiem var ieberzties tikai lielākās naudās
tad jautājums, kāpēc tad nekas negrab, kad motors uzsilis ar sajūgu ir tā , ka manuprāt vajadzētu nomainīt vispirms trosi un apvalku, kas tomēr ir nedaudz cietuši, a sajūgs izslīd tikai 4-5 robā aukstam dzinējam, vispār diezgan interesanti, šobrīd paliek jau pavēss, būs pavasarī jāfīrē kaut kur pie meistariem.
jebkurā gadījumā paldies par vismaz kaut kādu aktivitāti detonācija manuprāt izslēgta, jo pie silta dzinēja nekas tamlīdzīgs nav novērots.
a par vārstiem vai kompensātoriem runājot, var jau būt, ja motora darba temperatūra tiek saistīta kopā ar eļļas spiedienu.
16 Oct 2010, 00:12:52 nelaime rakstīja:
tad jautājums, kāpēc tad nekas negrab, kad motors uzsilis ar sajūgu ir tā , ka manuprāt vajadzētu nomainīt vispirms trosi un apvalku, kas tomēr ir nedaudz cietuši, a sajūgs izslīd tikai 4-5 robā aukstam dzinējam, vispār diezgan interesanti, šobrīd paliek jau pavēss, būs pavasarī jāfīrē kaut kur pie meistariem.
jebkurā gadījumā paldies par vismaz kaut kādu aktivitāti detonācija manuprāt izslēgta, jo pie silta dzinēja nekas tamlīdzīgs nav novērots.
a par vārstiem vai kompensātoriem runājot, var jau būt, ja motora darba temperatūra tiek saistīta kopā ar eļļas spiedienu.