Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki DRZ 400
Autors | Ziņojums |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Šķiet viens no jūsējiem prasīja karbi priekš DRZ. Ir gatavs, tikai esmu nozaudējis kontaktus.
Ir gatavs, var savākt.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Jul 2016, 14:30:53 kba-pro rakstīja:
Šķiet viens no jūsējiem prasīja karbi priekš DRZ. Ir gatavs, tikai esmu nozaudējis kontaktus.
Ir gatavs, var savākt.
CO skrūves regulēšana labi izdomāta, nav katru reizi karbis jāravē nost, lai pagrieztu.
Runājot par pārplūdes šļauciņām - vai pastāv tāda iespējamība, ka caur tām kādā mistiskā kārtā pludiņkamerā nonāk smalkā smilšu frakcija uc. draza??? Man ir tāda problēma novērota, ka diezgan regulāri karbiņā kaut kas tā kā "aiziet ciet", un mocis vairs neiet uz 99% bet uz saviem 80%, noraujam nost, visu iztīram un iet atkal
Bākā man filtrs ir, gan pie krēniņa, gan pie paša korķa, bet tik un tā no kaut kurienes tā draza parādās un nokļūst karbiķī
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Lielākā daļa drazas pludiņa kamerā nonāk caur ventilācijas vadiem.
Tas kas nāk no veca, netīra vai kārtīgi nepielikta filtra nonāk pa taiso uz vārstu šēžām un dziļāk.
Tas kas ir pludiņa kamerā arī nonāk uz vārstu sēžām tikai caur trim dīzēm pārsvarā. Šajā gadījumā visas ventilācijas caurules ir salaistas vienā korpusā kurā iekšā ir filtrs. To šad tad vaig atvērt izmazgāt un saeļļot.
Vienīgā lieta uz karbja kura ir "bling bling shiny thing" ir Logo plāksnīte.
Vis parējais ir tikai un vienīgi praktisku apsvērumu radīts. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Jul 2016, 15:02:28 kba-pro rakstīja:
Lielākā daļa drazas pludiņa kamerā nonāk caur ventilācijas vadiem.
Tas kas nāk no veca, netīra vai kārtīgi nepielikta filtra nonāk pa taiso uz vārstu šēžām un dziļāk.
Tas kas ir pludiņa kamerā arī nonāk uz vārstu sēžām tikai caur trim dīzēm pārsvarā. Šajā gadījumā visas ventilācijas caurules ir salaistas vienā korpusā kurā iekšā ir filtrs. To šad tad vaig atvērt izmazgāt un saeļļot.
Vienīgā lieta uz karbja kura ir "bling bling shiny thing" ir Logo plāksnīte.
Vis parējais ir tikai un vienīgi praktisku apsvērumu radīts.
Vajag man to filtru. Uz 5 šļauciņām.
Es biju vecajam suzukam pats kaut ko līdzīgu uzkombinējis, vienkārši šļaukas salaižot iekšā mazajā twinair kartera ventilācijas filtriņā, kurš tā arī tur pendelējās apakšā, bet tas protams, bija izteikti kolhozisks risinājums salīdzinot ar šo te daili.
Divtakterim nav vārstu un līdz ar to arī ar problēmu ar vārstiem, bet svešķermeņi pludiņkamerā sprosto nost adatu, tas savukārt ietekmē līmeni tajā, un līmenis diezgan pamatīgi ietekmē divtaktera veiktspēju, jo viņš ir sasodīti jūtīgs uz visu, kas attiecās uz ieplūdi un izplūdi, principā - tur visam ir jābūt ideālā kārtībā līdz pat mazākajam sīkumam, 4T dzinējs tādā ziņā ir ievērojami "tupāks".
P.S. Pludiņkameras apakšējā skrūve arī paštaisīta? Kāda tur ir ideja?[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Jul 2016, 15:35:34 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Sasodīts sūtījis nebiju gan,bet jo vairāk skatos,jo vairāk sāk tecēt siekalas uz vēdera no šā skaistuma.Ja nav noslēpums,tad cik vecmāmiņas pensijas jāsakrāj lai iegadātos šo istrādājumu?? | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
23 Jul 2016, 15:33:39 Archy96 rakstīja:
23 Jul 2016, 15:02:28 kba-pro rakstīja:
Lielākā daļa drazas pludiņa kamerā nonāk caur ventilācijas vadiem.
Tas kas nāk no veca, netīra vai kārtīgi nepielikta filtra nonāk pa taiso uz vārstu šēžām un dziļāk.
Tas kas ir pludiņa kamerā arī nonāk uz vārstu sēžām tikai caur trim dīzēm pārsvarā. Šajā gadījumā visas ventilācijas caurules ir salaistas vienā korpusā kurā iekšā ir filtrs. To šad tad vaig atvērt izmazgāt un saeļļot.
Vienīgā lieta uz karbja kura ir "bling bling shiny thing" ir Logo plāksnīte.
Vis parējais ir tikai un vienīgi praktisku apsvērumu radīts.
Vajag man to filtru. Uz 5 šļauciņām.
Es biju vecajam suzukam pats kaut ko līdzīgu uzkombinējis, vienkārši šļaukas salaižot iekšā mazajā twinair kartera ventilācijas filtriņā, kurš tā arī tur pendelējās apakšā, bet tas protams, bija izteikti kolhozisks risinājums salīdzinot ar šo te daili.
Divtakterim nav vārstu un līdz ar to arī ar problēmu ar vārstiem, bet svešķermeņi pludiņkamerā sprosto nost adatu, tas savukārt ietekmē līmeni tajā, un līmenis diezgan pamatīgi ietekmē divtaktera veiktspēju, jo viņš ir sasodīti jūtīgs uz visu, kas attiecās uz ieplūdi un izplūdi, principā - tur visam ir jābūt ideālā kārtībā līdz pat mazākajam sīkumam, 4T dzinējs tādā ziņā ir ievērojami "tupāks".
P.S. Pludiņkameras apakšējā skrūve arī paštaisīta? Kāda tur ir ideja?
Nu 2T tie šūdi sāk ēst gredzenus un visu to kas dzīvo zem virzuļa.
Lielākā korķīša jēga ir turēt pēc iespējas tālāk visus sūdus no galvenās dīzes, ja tādi tur kopā ar ūdeni tur dažreiz nonāk.
Viss ko tur redzi ir DIY (made by flowpro) | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Man gandrīz birža sanāk, tātad:
Pērku, lai der skatei, braukšanai
- ūdenssūkņa sargs, detaļas nr. 42520-29810
- pagriezieni no jebkāda moto
- ķēdes komplekts 15/4x 520
- gāzes un sajūga troses
- litija vai mazbudžeta aķis
- rāmja sargus virs kāpšļiem
Uz pārdošanu/atdošanu:
- zils priekšējais dubļusargs
- stock lukturis ar baltu masku
- stock bāka ar spārniem
- stock beņķis, priekšgals cietis, bet labi makgaiverēts
- maska bez luktura cauruma, vieta numuram
- ieplēsta maska ar offroad lukturi
- pusotrs pāris līdzīgu, bet neīsto radiatoru bez sūcēm par limonādi
Saraksts var mainīties katru dienu, gaidīšu idejas/piedāvājumus. [ Šo ziņu laboja vlkpc, 16 Oct 2017, 00:25:39 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Amy | | Kopš: 02. Sep 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Drz400sm/ ecx530
| Sveiki. Drz 400sm ēd eļļu, tirgonis sastāstīja ka tas tā normāli esot visiem drz. Šis ir pirmais mocis, tāpēc saprašanas vēl īsti nav. Tas ir nomāli vai kaut kas nav grādā?! | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| A tas ir cik? Uz bāku līmenis vai kā?
Man zināmie moči visi ēd eļļu, kurš vairāk, kurš mazāk.
Droši vien litrs uz tūkstoti jau būtu padaudz.[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 02 Sep 2020, 21:05:12 ] | Offline | | |
Amy | | Kopš: 02. Sep 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Drz400sm/ ecx530
|
02 Sep 2020, 21:03:24 Sergejs80 rakstīja:
A tas ir cik? Uz bāku līmenis vai kā?
Man zināmie moči visi ēd eļļu, kurš vairāk, kurš mazāk.
Droši vien litrs uz tūkstoti jau būtu padaudz.
Nevajag pat bāku izbraukt, ka līmenis vairs nav, viens izbrauciens un eļļas uzliešana garentēta. Ja gribās tālāk vai ilgāk pabraukt, tad jāvizina līdzi eļļas kanniņa. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Nav tas normāli ka tādā daudzumā rij eļļu, visdrīzāk arī tikai ar gredzenu maiņu netiksi cauri.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
03 Sep 2020, 06:22:55 Naits rakstīja:
Nav tas normāli ka tādā daudzumā rij eļļu, visdrīzāk arī tikai ar gredzenu maiņu netiksi cauri.
Kā rāda prakse tad liels eļļēdis ir vārstu blīvslēgi | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Te būs nikosils beigts | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Ne viens ne otrs | Offline | | |
Amy | | Kopš: 02. Sep 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Drz400sm/ ecx530
| sveiki. jautājums par 400sm- ierīkot 3x3modu vai meklēt fcr karbi? | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| FCR karbis jau neizslēdz to, ka nevajag 3x3. Gan jau lielāki speci pateiks precīzāk, bet 3x3 mods vajadzīgs kaut vai tāpēc, lai degmaisījums nebūtu tik lies. | Offline | | |
Amy | | Kopš: 02. Sep 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Drz400sm/ ecx530
|
01 Dec 2020, 11:04:50 Jusper rakstīja:
FCR karbis jau neizslēdz to, ka nevajag 3x3. Gan jau lielāki speci pateiks precīzāk, bet 3x3 mods vajadzīgs kaut vai tāpēc, lai degmaisījums nebūtu tik lies.
pēc dīžu maiņas karbis jāved sinhronizet vai ari var uzriz likt atpkaļ un dot ručkā? | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Vai sinhronizācijai nevajag vismaz divus karbiņus? | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
01 Dec 2020, 11:04:50 Jusper rakstīja:
FCR karbis jau neizslēdz to, ka nevajag 3x3. Gan jau lielāki speci pateiks precīzāk, bet 3x3 mods vajadzīgs kaut vai tāpēc, lai degmaisījums nebūtu tik lies.
Bez 3x3 būs trekns. Nu nosaukumu tie US jefiņi izdomājuši. | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
|
01 Dec 2020, 12:50:45 Sergejs80 rakstīja:
Vai sinhronizācijai nevajag vismaz divus karbiņus?
Vajag, bet gan jau domāja rejet (hvz, kā tas ir latviski)
Es savam esmu uzlicis JD Jetting kitu uz Mikuni karbja. Ja ir izmaiņas no stock - nu tad nav tā, ka būtu WOW cits mocis utt | Offline | | |
|
|