Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
Rex | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
21 Sep 2022, 21:03:59 VATERLAND rakstīja:
Ha,SSā viens XR no Jelgavas raj. kuro mēnesi karājās un nevienam nevajadzēja :hihi:
Jūlijā pat parādījās exsemplārs ar sākotnējo ciparu 1.5K Eur, un es pat zinu kam nosviedu sludekli tālāk un kurš finālā pat dabūja par adekvātāku ciparu
Starp citu, šobrīd SSā karājas XR650R - max uzp*$erasīts pārdošanai ar kosmisku $$$ un apriori feiko "Tikko no DE", it īpaši ņemot vērā, ka XRi savā masā vēsturiski tikuši importēti UK, plus reti gadījumi NL, FR un vēl šis tas iekš PT.
21 Sep 2022, 19:16:19 Raven_4T rakstīja:
CCM retuma ziņā laikam būs vienā līmenī ar XR
XR650R Flying pig. Domaju, ka tiem cenas nekritīsies, ja vēl mint kondīcijā. Klasika
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
02 Oct 2022, 20:48:57 Rex rakstīja:
21 Sep 2022, 21:03:59 VATERLAND rakstīja:
Ha,SSā viens XR no Jelgavas raj. kuro mēnesi karājās un nevienam nevajadzēja :hihi:
Jūlijā pat parādījās exsemplārs ar sākotnējo ciparu 1.5K Eur, un es pat zinu kam nosviedu sludekli tālāk un kurš finālā pat dabūja par adekvātāku ciparu
Starp citu, šobrīd SSā karājas XR650R - max uzp*$erasīts pārdošanai ar kosmisku $$$ un apriori feiko "Tikko no DE", it īpaši ņemot vērā, ka XRi savā masā vēsturiski tikuši importēti UK, plus reti gadījumi NL, FR un vēl šis tas iekš PT.
21 Sep 2022, 19:16:19 Raven_4T rakstīja:
CCM retuma ziņā laikam būs vienā līmenī ar XR
XR650R Flying pig. Domaju, ka tiem cenas nekritīsies, ja vēl mint kondīcijā. Klasika
XRR tāpat kā LC4 būtu jābūt reģistrētam. Jo nu priekš krūmiem un hārda ir par smagu, bet labs kā allround mocis priekš grants un pilsētas.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
11 Nov 2022, 21:22:47 Raven_4T rakstīja:
Kāds kaut ko vairāk var pastāstīt par KTM 200 EXC labs mocis mežam ? Pie nelieliem ātrumiem līdz 90km/h.
Vai kāda līdzīga 200cc 2t alternatīva....
Ja aizbazni ausīs ir, tad labs. | Offline | | |
|
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| Vēlos nedaudz paturpināt moto sezonu arī šādos laikapstākļos un vadoties pēc user manuāļa, manam 2T EXC300 pie šādas āra temperatūras nepieciešams mainīt dīzes karburatoram.
Kāds, kuram ir lielāka pieredze šajos jautājumos, var pateikt, vai tas tiešām ir nepieciešams?
Jo vadoties pēc manuāļa, cita dīze būtu nepieciešama arī vasarā un pavasarī, bet līdz šim esmu braucis ar standartu.. | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
21 Nov 2022, 10:12:13 Kurbo rakstīja:
Vēlos nedaudz paturpināt moto sezonu arī šādos laikapstākļos un vadoties pēc user manuāļa, manam 2T EXC300 pie šādas āra temperatūras nepieciešams mainīt dīzes karburatoram.
Kāds, kuram ir lielāka pieredze šajos jautājumos, var pateikt, vai tas tiešām ir nepieciešams?
Jo vadoties pēc manuāļa, cita dīze būtu nepieciešama arī vasarā un pavasarī, bet līdz šim esmu braucis ar standartu..
Ne tikai dīzes bet arī adatas pacēlumu..pats agrāk mainīju ik pa 10c mainoties āra temperatūrai | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Nov 2022, 10:12:13 Kurbo rakstīja:
Vēlos nedaudz paturpināt moto sezonu arī šādos laikapstākļos un vadoties pēc user manuāļa, manam 2T EXC300 pie šādas āra temperatūras nepieciešams mainīt dīzes karburatoram.
Kāds, kuram ir lielāka pieredze šajos jautājumos, var pateikt, vai tas tiešām ir nepieciešams?
Jo vadoties pēc manuāļa, cita dīze būtu nepieciešama arī vasarā un pavasarī, bet līdz šim esmu braucis ar standartu..
Domājams ka ir vērts to darīt, jo pats redzēju kā yz250 ziemā norāva lieso. Cilindrs un virzulis pagalam!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm, būs jāiepērkas... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Nov 2022, 10:12:13 Kurbo rakstīja:
Vēlos nedaudz paturpināt moto sezonu arī šādos laikapstākļos un vadoties pēc user manuāļa, manam 2T EXC300 pie šādas āra temperatūras nepieciešams mainīt dīzes karburatoram.
Kāds, kuram ir lielāka pieredze šajos jautājumos, var pateikt, vai tas tiešām ir nepieciešams?
Jo vadoties pēc manuāļa, cita dīze būtu nepieciešama arī vasarā un pavasarī, bet līdz šim esmu braucis ar standartu..
Patiesībā karburators būtu jāregulē jau pie katrām 5 - 7 grādu izmaiņām, viņiem ktm ir oriģinālajā manuālī liela smuka tabula, kur viss smalki sarakstīts, bet reti kurš to dara, jo neizprot lietas būtību. Uz ziemu obligāti galveno dīzi lielāku un attiecīgi adatas pozīciju pieregulēt pēc izjūtām.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| šim dīžu komplekts ar tabulu komplektā
https://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=16601 | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Tas tādēļ, ka, ja karburatoru regulē "pēc izjūtām", tad skaldīt matus par temperatūras izmaiņām nav pilnīgi nekādas jēgas. Gaisa masa pie 0 grādiem un 10 grādiem atšķiras par kaut kādiem 3.5%, maz ticams, ka vidējs garāžas amatieris ar žopametru spēs tos 3.5% kaut kā vispār sajust un nomērīt. Kā kaut kāds pamats, lai piemērotos saviem klimata apstākļiem jā, bet nu braucot kalnā Rumānijā diez vai kāds pa ceļam stājas 3x mainīt dīzes, jo lejā ir 3o grādi, bet kalnā augšā vakarā ir knapi 10.
22 Nov 2022, 19:34:10 Archy96 rakstīja:
21 Nov 2022, 10:12:13 Kurbo rakstīja:
Vēlos nedaudz paturpināt moto sezonu arī šādos laikapstākļos un vadoties pēc user manuāļa, manam 2T EXC300 pie šādas āra temperatūras nepieciešams mainīt dīzes karburatoram.
Kāds, kuram ir lielāka pieredze šajos jautājumos, var pateikt, vai tas tiešām ir nepieciešams?
Jo vadoties pēc manuāļa, cita dīze būtu nepieciešama arī vasarā un pavasarī, bet līdz šim esmu braucis ar standartu..
Patiesībā karburators būtu jāregulē jau pie katrām 5 - 7 grādu izmaiņām, viņiem ktm ir oriģinālajā manuālī liela smuka tabula, kur viss smalki sarakstīts, bet reti kurš to dara, jo neizprot lietas būtību. Uz ziemu obligāti galveno dīzi lielāku un attiecīgi adatas pozīciju pieregulēt pēc izjūtām.
| Offline | | |
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| OK, karburatora jautājums atrisināts.
Kādas riepas izmantojiet ziemas sezonā? Ar radzēm, kaut kādas mīkstā sastāva, kāds cits variants? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
25 Nov 2022, 12:12:23 Kurbo rakstīja:
OK, karburatora jautājums atrisināts.
Kādas riepas izmantojiet ziemas sezonā? Ar radzēm, kaut kādas mīkstā sastāva, kāds cits variants?
Nav tādas viennozīmīgas atbildes! Ideālajā variantā ir divi riteņu komplekti. Viens ar naglu riepām, otrs ar Petrošinām. Laika apstākļi pie mums ir mainīgi, uzliekot naglas - neviens negarantēs to ka varesi visu ziemu ar viņām braukt!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| tas skaidrs, bet nebūs mans variants.
Petrošinas šobrīd ir iespējams kaut kur arī nopirkt? Dzirdēju, ka pirms kāda laika bija deficīts[ Šo ziņu laboja Kurbo, 25 Nov 2022, 15:45:02 ] | Offline | | |
dairons | | Kopš: 23. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: T
| Tā kā neesmu sportists, radžu super mint conditions man nav svarīgs, līdz ar to ar radzēm braucu visu ziemu, gan trasē gan uz ezera gan mežā.
25 Nov 2022, 12:12:23 Kurbo rakstīja:
OK, karburatora jautājums atrisināts.
Kādas riepas izmantojiet ziemas sezonā? Ar radzēm, kaut kādas mīkstā sastāva, kāds cits variants?
| Offline | | |
|
|