26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei!
Nebaidi! Braukšu skatīties, kas uz bunduļa rakstīts...
Paskatījos... GL-4+
Ko teiksi? Atlikumu izliet renstelē un ņemt 200 gramus no siktā? Ja tikai parametri atbilst.
26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei!
Nebaidi! Braukšu skatīties, kas uz bunduļa rakstīts...
Paskatījos... GL-4+
Ko teiksi? Atlikumu izliet renstelē un ņemt 200 gramus no siktā? Ja tikai parametri atbilst.
Varu Tev to atlikumu tāpat uzdāvināt, ir GL-5, sintētika.
[ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Mar 2013, 08:38:40 ]
26 Mar 2013, 17:33:46 mezavecis rakstīja:
spamoshu talāk ..ja kādam kārojas transmisijas eļļas ar slodzes indeksu GL-6 varu līdzēt!
čau, veci.
"kārojās" droši vien nebūs labākais motīvs izvēlei.
GL-6 + viskozitāti SAE ##W-250 prasti izmanto darba tehnikai, kur GL-5 + ##W-140 netiek galā.
Ja mocikam rekomendēts GL-5 un ##W-90 un viss darbojas kā paredzēts, nav jēgas taisīt eksperimentus.
Ar eļļām ir tāds likums - VAIRĀK NE TUVU NENOZĪMĒ LABĀK.
citiem vārdiem sakot, lielākoties nevar palielināt vienu parametru, nezaudējot kādu citu.
kā klasisks piemērs tā pati eļļas viskozitāte, kutu katrs otrais uzskate par nepieciešamu palielināt vismaz par vienu klasi.
Bļēēē.....būtu Ugunsgrēku lūrējuši, ne spamojuši te... Tagad man arī jāvelkas skatīties, kas manam Agipam 80W-140 par GL-klasi tur uzrādīta... fcuk....
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
renstelē gan eļļu, īpaši jau transmisijas eļļu, negāz
bet bez API GL-5 nu nekā...
varu Tev sarežģīt dzīvi vēl vairāk:
bez minētā GL-5 labi, ja eļļai iraid API MT-1 un SAE J2360 arīdzan. (Tu mani ienīdīsi).
26 Mar 2013, 21:38:39 marcis rakstīja:
Bļēēē.....būtu Ugunsgrēku lūrējuši, ne spamojuši te... Tagad man arī jāvelkas skatīties, kas manam Agipam 80W-140 par GL-klasi tur uzrādīta... fcuk....
80W-140 vienmēr būs API-5. taču, tas nav vienīgais, kas var interesēt uz šiltes.
vēl jau - točna zini, ka Tev tieši ##W-140 prasīts (tā var būt).
No minētā uzskaitījuma augstvērtīgākā ir RedLine.
Detaļās komentēt slinkums, taču mans viedoklis balstās uz objektīviem parametriem.
Tas, ka šo eļļu pārstāvis ir šī foruma dalībnieks, nenosaka manu viedokli.
kā saprotu, Tev rekomendācijās 20W-50 viskozitāte. pie tās arī pieturies.
26 Mar 2013, 23:33:29 Yeehaa rakstīja:
OK, ir kāds svarīgs iemesls, kādēļ izvēlēties Redline, nevis Castrol?
Cenu starpība ir aptuveni 2 reizes...
varētu gari rakstīt, bet īsā versija - Castrol moču eļļas, cik testētas, pat Racing sērija netur viskozitāti "karstajā" galā.
Konkrētā RedLine ražota no būtiski augstvērtīgākas pamateļļas un satur palielinātu daudzumu fosfora/zicka virsmu aizsardzības piedevas. Lielajiem V motoriem tas var būt svarīgi.
Nevaru apgalvot, ka ar Castrol produktu būs kādas problēmas, bet, ja Tu jautā, kura eļļa spēcīgāka, tad tāds ir mans viedoklis.
vēl - Tu norādīji Power 1, bet tai, cik atceros ir tikai 10W-30/40 viskozitātes. Attiecīgi, nebūs īsti piemērotas Tavam arklam.
a. Alternative recommendations: <15°C, 10W-30
b. Alternative recommendations, Engine (4 str): -10°C to 35°C, 10W-30; -10°C to 45°C, 10W-40; 5°C to 45°C, 20W-40; 5°C to 50°C, 25W-50
ok, 10W-40 arī der, taču to jēga liet, ja domā rullēt temperatūrās ap nulli. tomēr jāņem vērā, ka 20W-40 "karstais" gals pārsvarā gadījumu ir noturīgāks ko 10W-40 eļļai. attiecīgi, ražotājs uzskata, ka mazāk par ##W-40 nav pieļaujams. bet tas pats Castrol Power 1 10W-40 mēdz zaudēt viskozitāti uz 10W-30.
tādēļ nav tur ko čakarēties, Tavā gadījumā ##W-50 ir ok.
ne visiem mo galvenajā pārvadā paredzēta API GL-5 sēra/fosfora daudzums. var būt rekomendēta arī GL-4 un kāda eksotiska viskozitāte vai pat vienkārši motoreļļa.
varbūtējais iemesls - pārvadā izmantoti vara sakausējumi, kuri var reaģēt ar GL-5 palielināto sēra piedevu daudzumu.
tādēļ vienmēr jāčeko ražotāja ieteikumi!
un..... nepaļaujieties, ka pat autorizēta servisa ļautis 100% ieteiks pareizāko produktu.
protams, tur strādā gudri un pieredzējuši džeki, taču neviens nevar būt vienlīdz zinošs visās jomās. teiktais nav pašreklāmas nolūkā.
arī manis teikto par eļļām vienmēr pārbaudiet. kaut šī ir mana joma, mēdzu kļūdīties vai vienkārši nohalturēt.
26 Mar 2013, 21:38:39 marcis rakstīja:
Bļēēē.....būtu Ugunsgrēku lūrējuši, ne spamojuši te... Tagad man arī jāvelkas skatīties, kas manam Agipam 80W-140 par GL-klasi tur uzrādīta... fcuk....
80W-140 vienmēr būs API-5. taču, tas nav vienīgais, kas var interesēt uz šiltes.
vēl jau - točna zini, ka Tev tieši ##W-140 prasīts (tā var būt).
Tātad, nepaslinkoju un aizvilkos līdz eļļai. Lūk:
Agip Rotra SAE 85W-140; API GL-5 (vēl ir virsū Volvo un ZF aprūvali)
Viss, Niere, tagad esmu kails, sit mani....
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
27 Mar 2013, 01:12:05 marcis rakstīja:
Tātad, nepaslinkoju un aizvilkos līdz eļļai. Lūk:
Agip Rotra SAE 85W-140; API GL-5 (vēl ir virsū Volvo un ZF aprūvali)
Viss, Niere, tagad esmu kails, sit mani....
nu, beidz,
par jautāšanu nevienu nesit........ja vien tā nav militāra struktūra
es pat neeju lūrēt to produktu kaut vai tādēļ, ka 85W-140 viskozitāte ir viena no tām, no kurām principiāli jāizvairās. tai sastingšanas temperatūra ir apmēram -10C. un tā ir temperatūra, kurā eļļa vairs vispār neplūst. turklāt tā ir minerālene, kura jau ap nulli ir kapitāli parafinizējusies. ok, ja temperatūra gaisā virs 10C, īpašas problēmas nevajadzētu būt no plūstamības viedokļa, taču eļļas ar šādu viskozitāti VIENMĒR būs darba tehnikas apakšējais kvalitātes plaukts!
bet galvenais, Tava mocika modelim NAV ietaikta SAE ##W-140, bet gan ##W-90.
Un temperatūrā zem 5C pat ##W-90 ir par viskozu un ieteicama SAE ##W-80(85)...tādas viskozitātes tagad smagajiem tiek ražotas un tās vienmēr ir sintētikas.
vārdu sakot, ja vien nav kādas īpašas indikācijas, optimāla viskozitāte 75W-90 un sintētika ar jau iepriekš minētajām specenēm.
a. Alternative recommendations: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30
b. Alternative recommendations: >5°C, 90; <5°C, 80W
c. Alternative recommendations: >5°C, 90; <5°C, 80W
Jā, es zinu, ka šī eļļa nav paredzēta manam mocim. Man šo eļļu ieteica N. Steška, kad piedalījos treniņos un sacensībās.
Pēc rūpnīcas specenēm manam ar attiecību 1:2.91 ir 80W-90. K1200S ar attiecību 1:2.8 ir 75W-90
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
26 Mar 2013, 23:47:01 Niere rakstīja:
Tavam viskozitātes rekomendācijas:
Engine (4 str.) 20W-50 (a, b)
a. Alternative recommendations: <15°C, 10W-30
b. Alternative recommendations, Engine (4 str): -10°C to 35°C, 10W-30; -10°C to 45°C, 10W-40; 5°C to 45°C, 20W-40; 5°C to 50°C, 25W-50
ok, 10W-40 arī der, taču to jēga liet, ja domā rullēt temperatūrās ap nulli. tomēr jāņem vērā, ka 20W-40 "karstais" gals pārsvarā gadījumu ir noturīgāks ko 10W-40 eļļai. attiecīgi, ražotājs uzskata, ka mazāk par ##W-40 nav pieļaujams. bet tas pats Castrol Power 1 10W-40 mēdz zaudēt viskozitāti uz 10W-30.
tādēļ nav tur ko čakarēties, Tavā gadījumā ##W-50 ir ok.
27 Mar 2013, 11:27:49 marcis rakstīja:
Jā, es zinu, ka šī eļļa nav paredzēta manam mocim. Man šo eļļu ieteica N. Steška, kad piedalījos treniņos un sacensībās.
Pēc rūpnīcas specenēm manam ar attiecību 1:2.91 ir 80W-90. K1200S ar attiecību 1:2.8 ir 75W-90
jā, tikai nesaprotu, kur fiška sportam izmantot minerāleļļas?
par viskozitāti sportam vēl var diskutēt. proti, ja ar 75W-90 ir problēmas, var izmantot ##W-140. taču sintētikai tā kā tā būs kaudze priekšrocību.
turklāt, tieši pārvadā es saskatu esteru priekšrocības.
jā tiešām esi drošs, ka Tev vajag to ##W-140, tad nu skaties jau drīzāk uz produktu, kas pēc apstiprinājumiem, bāzes un tehniskiem parametriem līdzinās jau pieminētajam redlainam, bet ar 140 karstajā galā.
(RedLine izmantoju tikai kā eļļu, kura atbilst manam priekšstatam par max. performanci)
Par trenera viedokli:
nevaru teikt, ka viņš ieteicis neatbilstošu eļļu. visdrīzāk tā vienkārši nerada acīmredzamas problēmas. un galvenais izvēles kritērijs bijis viskozitātes stabilitāte karstajā galā.
savukārt es runāju par produktiem, kuriem ir būtiski spēcīgāki apstiprinājumi un teorētiski visi priekšnosacījumi pagarināt zobratu mūžu.
vārdu sakot, cilvēki ar pamatīgu reputāciju tehnikas jomā nebūt obligāti vienlīdz pārzina katru atsevišķu tās sistēmu.
par eļļām viņi parasti spriež tikai izrietot no praktiskās pieredzes ar kādu konkrētu produktu kādā konkrēta dzelzī. taču ar šādu empīrisku piegājienu nav iespējams gūt priekšstatu par konkrētā veida eļļām kopumā.
un otrādi - es ar teorētisku piegājienu nevaru garantēt, ka universālas likumsakarības darbosies katrā specifiskā pielietojumā un izmantošanas apstākļos.
patiesība jāmeklē Tev pašam. sākot ar teorētisko izpratni, lai "redzētu laukumu", un beidzot ar praktisku teorijas pārbaudi. tieši tā notiek oficiālu OEM apstiprinājumu saņemšana - vispirms izstrādā eļļu un pēc tam to testē gan uz stenda dzelzī, gan reālos darba apstākļos.
starp citu, reiz jau biju ielicis šo video. bet tā kā runa par 85W-140 minerāleni, te uzskatāmi, kas notiek ar šo eļļu. ok, tur parādīti baigie mīnusi, taču Tu gan jau arī nenocietīsies un dzelzi izvilksi pie pirmās iespējas, tiklīdz būs drusku virs nulles. un šī eļļa tam nav piemērota.
ā, piemirsu, tur piemērs ar 80W-90. tad uzskati, ka 85W-140 ir nesalīdzināmi viskozāka un attiecīgās parādības vērojamas jau ap 0C.
Nevēlos nevienu noniecināt, bet nedomāju, ka Steška būs mega eksperts eļļās, kur nu vēl specifiskās kardānu eļļās, kas sporta močiem praktiski nav vispār...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas