Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
elf
08. Jun 2012, 13:58#15581

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


08 Jun 2012, 09:22:29 drago rakstīja:

07 Jun 2012, 23:08:12 kasparitto rakstīja:
Rītdien paredzēts pirmais garais ārpus pilsētas izbrauciens un ar pasažieri. Mocīts GSF400, jautājums, kādu spiedienu riepās turēt? Sezonas sākumā iekš R1 mainot aizmugurējo ratu teica, ka 2.2 būtu jātur. Kā ir, kad brauksim divatā? Un kas ar priekšējo ratu? Tāpat kā automašīnai, mazliet mazāk iepūst, teiksim 2.0?

sameklee tak inetaa manuaali savam mopeedam. parasti ja ar lielaaku slodzi / lielaaku aatrumu paarvietoties grasaas, manuaalis rekomendee palielinaat spiedienu riepaas pa 0.2 - 0.3 atm ( pie mochu spiedieniem) resp pakaljaa vareetu buut ap 2.3 - 2.4, prieksha ap 2.0 - 2.2, bet nu labaak paskati preciizaak. shii informaacija var buut arii ankleikas veidaa zem seedeklja vai pie instrumentu nodaliijuma mocim...
buus pa lielu spiediens - sakere buus suudiigaaka, pa mazu - riepa saaks karst, un var "izshaut" teoreetiski. i taa i shitaa nelabi

.
Ja ar atstāsi 2.0 aizmugurē,reāli nekas nemainīsies. Pārbaudīts variants 6200km garumā,pasažiere + riktīgi nokrauts mocis.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

m3ntal
08. Jun 2012, 14:03#15582

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


08 Jun 2012, 13:33:37 deMarco rakstīja:
Atkarīgs no tā ko no tā visu sagaidi.
Cik jāpiemaksā par maiņu? Pa lielam tie tehniskie dati ir pilnīgi PO, jo lieku galvu ķīlā, ka ne tuvu max no tā ko spēj tas mocis neproti izmantot.
Tik daudz, ka tam R1 ir drive modes un tas varbūt ir zināms pluss. Jautājums cik tev tas ir būtiski



ne mainīt taisos, bet šim esošajam ir pircējs, kas gaida atbildi. un vietā zemāk nu nav jēgas nolaist latiņu un pārkāpt uz ko vecāku.
Un kā ar to motoru? cik youtube noskatījos video, tad nav kā vecajiem ka pēc noteikta perioda visi podi strādā. tur sanāk kaut kā dīvaini...atšķirīgi periodi darba gājieniem, nav visiem pēc noteikta laika.
http://www.youtube.com/watch?v=-CILvXMartA
pavēro darba gājienus, ir par ko aizdomāties.
un kā ar vibrācijām, kas nav raksturīgas izteiktan rindiniekam? īstie V veidnieki man vispār neiet pie sirds ar vibrāciju

Offline

m3ntal
08. Jun 2012, 14:06#15583

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR

tur sanāk 1 un 3 pods bez maz vai vienādi nostrādā, bet 4 un 2 kā parastajām žiguļa tipa kloķenēm

Offline

m3ntal
08. Jun 2012, 14:09#15584

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR

vai reāli kāds izmanto tos jaudas režīmus? palīdz? tā jau tak pats nejutīsi to spēku, sportā un viss, lai kādi apstākļi, jājūt jau ar pakaļu tas mopēds nevis jāpaļaujas uz elektroniku, ka neizbuksēs

Offline

drago
08. Jun 2012, 15:12#15585

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .



Ja ar atstāsi 2.0 aizmugurē,reāli nekas nemainīsies. Pārbaudīts variants 6200km garumā,pasažiere + riktīgi nokrauts mocis.

redzi, tas ir tavs subjektiivs virspuseejs viedoklis. ne tu saliidzinaaji riepas uzsilshanu pie vienaadiem apstaakljiem, bet dazaadiem spiedieniem riepaas, nedz sakeres speeku, nedz kontakta laukumu un so on. tikpat labi tu vareeji nemaniit starpiibu arii uzpuushot to riepu liidz 3.5 atm vai nolaizot liidz 1.5, bet tas nav iemesls apgalvot, ka spiediens riepaa ir poh, un ne uz ko neietekmee.
as so es izveelos spiedienu riepaas tureet motocuikla razotaaja ieteiktajaas robezaas, citi lai daraa kaa pashiem patiik...

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

deMarco
08. Jun 2012, 19:08#15586

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


08 Jun 2012, 14:09:38 m3ntal rakstīja:
vai reāli kāds izmanto tos jaudas režīmus? palīdz? tā jau tak pats nejutīsi to spēku, sportā un viss, lai kādi apstākļi, jājūt jau ar pakaļu tas mopēds nevis jāpaļaujas uz elektroniku, ka neizbuksēs

Gan jau izmanto. It seviski lietus gonka. Pagajuso gadu 333 sita siva cina vienu pleki padirsu, jo man bija par daudz jaudas :-(

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

TB
08. Jun 2012, 22:04#15587

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Varbūt kāds var iemest kādu linku uz Honda CRF450R 2007.g. repair manual'i? google kkā nepalīdz iegūt haļavno

Offline

DockuH
08. Jun 2012, 22:54#15588

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: ///M3

cik ilgi +/- kalpo kede ar zobratiem?

Offline

StraiF
08. Jun 2012, 23:01#15589

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


07 Jun 2012, 23:14:26 Fastarow rakstīja:
nu ir 2 veidu quicshiftings soft un hard. soft ir fuel cut, attiecīgi hard - ignition cut. labāks ir ignition cut. ai koroče jāturpina rakt internātu...


es zinu tikai tavā gadījumā "hard"
tas miļisekundes var nosettingot, bet kā to darīt ar fuel pārtraukšanu un pieskruvēt pie štepseleratora =xvz

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

TB
09. Jun 2012, 08:57#15590

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


08 Jun 2012, 22:54:43 DockuH rakstīja:
cik ilgi +/- kalpo kede ar zobratiem?


atkarīgs kā kopsi...

Offline

TB
09. Jun 2012, 09:03#15591

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Kam ir jābūt krosinieka dzesēšanas sistēmā? H2O vai kādam no antifrīziem un līdzīgajiem ķīmiskajiem sastāviem?

Offline

Ozols
09. Jun 2012, 13:05#15592

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

labdien!
baigais ļeņins rakāties vēstures forumos, moš kāda gaiša galva var pateikt situeišen, Honda CB600F pie tuvu maximāliem apgriezieniem pārslēdzoties braucot no 3 uz 4 robu kaut kā ieliekas reizēm neitrālajā, vot pazūd man tad-šad 4. robs :-(
paldies.

Offline

DockuH
09. Jun 2012, 13:33#15593

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: ///M3


09 Jun 2012, 08:57:18 TB rakstīja:

08 Jun 2012, 22:54:43 DockuH rakstīja:
cik ilgi +/- kalpo kede ar zobratiem?


atkarīgs kā kopsi...


Oki, uzdošu jautajumu savadak.

Pardod suzu ar 8+ t.km noskrejienu, pardevejs sak ja bus jamaina kedi, mocis atvilkts uz lv.
Kadi iemesli lai tik atri izbeidzas?
Vai nu pardevejs kko jauc, vai nu noskrejiens samazinajas braucot uz LV?
Un tam vel riepa aizmugureja mainita, jau...
Wtf? Bija bojata maybe vai taspac ar km?

Offline

TB
09. Jun 2012, 13:51#15594

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ja ķēde netiek kopta, ellota laicīgi un pareizi nospriegota, tā izdilst un izstiepjās ļoti ātri. Ja ķēdi kopj pareizi un pienācīgi, tad 20k km ir normāli.

Riepas mūžs ir atkarīgs no lietošanas intensitātes, spiedieniem, seguma, gumijas sastāva, utt. Rozītim jauna riepa uz drifta treniņu esot uz 40min

Offline

drago
09. Jun 2012, 14:34#15595

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


09 Jun 2012, 09:03:18 TB rakstīja:
Kam ir jābūt krosinieka dzesēšanas sistēmā? H2O vai kādam no antifrīziem un līdzīgajiem ķīmiskajiem sastāviem?

neesmu eksperts pa mochiem, un krosiniekiem, attieciigi, arii, bet skatoties no auto, ja vien tas krosinieks nav kkas superpuper kur visa dzeseeshanas sisteema ir no nerzaveikas, tad labaakais dzeses sisteemaa, manupraat, buutu antifriizs. vinjam ir gan antioksideejoshaas piedevas, gan neagresivitaate attieciibaa pret metaaliem, kas sastopas dzeses sisteemaa, speeja mazliet elljot dzeseeshanas sisteemas suukni, paaugstinaats vaariishanaas punkts, un citi plusi. uudens no visiem viedokljiem iznjemot ekologiju, shai zinjaa ir sliktaaks.
esmu lasiijis gan ka dazas sleegtaas trases viileeshanai ( shoseja, tipa bikernieki) gan no daliibniekiem pieprasot, lai antifriiza vietaa buutu uudens ( izlijis antifriizs esov visai slidens), un ta daliibnieki lejot uudeni ar kkaadaam specpiedevaam, lai metaalu paaraak neeed un suukni nesajaaj, aciimredzot....
tas taa - manas domas par teemu, ja nu interesee

2DeMarco: saki nu vienkaarshaak - nemaaki pagaidaam braukt. citaad naakamais buus "pastaaviigi bremzeejot nozaujos, jo bremzes paaraak labas!"
bet nu ja nemaak, tad traction control un abs, protams, stipri paliidz.
PS pats ar nemaaku - ne ar auto, ne ar mo, bet toties nevelju vainu uz tehniku - ka taa "paaraak jaudiiga, paaraak aatra", uttp. vainiigs pie taa ka nesanaak, esmu es, nevis aareejie faktori

[ Šo ziņu laboja drago, 09 Jun 2012, 14:37:30 ]



-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

TB
09. Jun 2012, 14:57#15596

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

drago, daļēji tev ir taisnība par to jaudas būšanu... taču uz četriem riteņiem māku un gana labi, tādēļ varu nosavas puses teikt arī subjektīvi pamatotu viedokli - mēdz būt situācijas, kad tiešām jauda ir par daudz, lai uzstādītu labu rezultātu Kā, piemērs, varētu būt tā pati 333 trase - ar 400Zs EVO tur viss ir labi un rezultāti arī būs labi, taču ar 600Zs tur jau ir par daudz un nav iespējams braukt ātri un pareizi, jo vienīgais ko tu dari ir cīnies auto un tā milzīgo jaudu un griezi, lai to vnk noturētu uz trases

Tā kā šajā ziņā viedoklis nevar būt viennozīmīgs. Un deMarco katrā ziņā ar moci māk braukt

Offline

drago
09. Jun 2012, 15:06#15597

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


09 Jun 2012, 14:57:09 TB rakstīja:
drago, daļēji tev ir taisnība par to jaudas būšanu... taču uz četriem riteņiem māku un gana labi, tādēļ varu nosavas puses teikt arī subjektīvi pamatotu viedokli - mēdz būt situācijas, kad tiešām jauda ir par daudz, lai uzstādītu labu rezultātu Kā, piemērs, varētu būt tā pati 333 trase - ar 400Zs EVO tur viss ir labi un rezultāti arī būs labi, taču ar 600Zs tur jau ir par daudz un nav iespējams braukt ātri un pareizi, jo vienīgais ko tu dari ir cīnies auto un tā milzīgo jaudu un griezi, lai to vnk noturētu uz trases

Tā kā šajā ziņā viedoklis nevar būt viennozīmīgs. Un deMarco katrā ziņā ar moci māk braukt

visi maak - bet katrs pa savam un katram ir kur augt. vismaz nekad neesmu dzirdeejis, ka top piloti suudzeetos par to, ka jaudas pa daudz, un ka jaanjem nost. a bija tak nrally B gruppa, bija F1 turboeera, kur no 1.6 dzineejiem treninjbraucienos paari pa 1600 zs "ceela" nost...
taa ka mans viedoklis shai visaa, tomeer, ir, ka jaamaacaas labaak "just" braucamo. nu a ja nav izjuutas - tad jaa. katram peec buutiibas ir savi "jaudas" griesti, bet manupraat tas nenoziimee, ka jaasaak klaareet ka jauda = ljaunums, un visiem vajag braukt ar uz xxx ierobezotu jaudu, tikai taapeec, ka pasham tie ir griesti.
cilveeki ir dazaadi, griesti vinjiem objektiivi ar dazaadi, un anyway vajag maaciities, maaciities, un veelreiz treneeties
pie taada funktiera pieturos
PS pie tiem pat 333 un EVO - esmu paarliecinaats, ka kkaadam Makkinenam, Makrejam, vai citam augstas klases pilotam ar 600 zs rezultaati buutu labaaki nekaa ar 400 zs. var jau buut ka kljuudos, bet gribaas ticeet, ka cilveeka speejas nav tik ljoti ierobezotas, un ka ir talanti kas tiek galaa arii ar 600 un 800 zs tiiri viegli un dabiski. protams, shaadu ljauzu priocents ir mazs un so on, un ne tikai nemitiiga treneeshanaas tur ir svaraa, bet arii laba geneetika, un talants uz shaadu jomu, bet nu tomeer...

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

mezavecis
09. Jun 2012, 15:33#15598

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

visu vajag ar meru un mazu rezervi..bet kas par daudz tas par skadi..
p.s kartu trase 600erzelu ir vairak galvassapes neka prieka..itipashi momenta kad vini pamostas

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 09 Jun 2012, 15:33:30 ]

Offline

Archy96
09. Jun 2012, 15:36#15599

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jun 2012, 19:08:28 deMarco rakstīja:

08 Jun 2012, 14:09:38 m3ntal rakstīja:
vai reāli kāds izmanto tos jaudas režīmus? palīdz? tā jau tak pats nejutīsi to spēku, sportā un viss, lai kādi apstākļi, jājūt jau ar pakaļu tas mopēds nevis jāpaļaujas uz elektroniku, ka neizbuksēs

Gan jau izmanto. It seviski lietus gonka. Pagajuso gadu 333 sita siva cina vienu pleki padirsu, jo man bija par daudz jaudas :-(

Atceros es to mūsu cīņu toreiz iekš 333, gan pirmo reizi crash gonkā, kad nolikies uz mutes tieši man priekšā, cīnoties par kaut kādu laikam 5 pleķi, vai kā, gan arī otro gonku, kur laikam 3 reizes samainījāmies vietām, cīnoties pa 5-6 vietu. Varēja labi redzēt, kad tev lielas problēmas tieši izejā no līkuma, man savukārt biški "buksēja" bremzēšanās. Bija baigi jautri, man patika.

Drago ir teorētiķis, kuram no braukšanas kā tādas, var redzēt sajēgas ir gaužām maz, tikai tik daudz , cik forumā kaut kur izlasīts.

DeMarko ir labs braucējs, un kunkrētajā situācijā, ar konkrēto moci un tajā trasē, tik tiešām lielā jauda bija tikai un vienīgi traucēklis, tikmēr es braucu ar ieslēgtu lietus režīmu, kurš "norauj" gandrīz pusi motora jaudas un bez jebkāda stresa vispārt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
09. Jun 2012, 15:51#15600

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu tad drako varētu paņemt kaādi ~K5 GSXR litru un parādīt, kā īstie vīri lietus laikā gāž pa trīniekiem !


-----------------

Offline