25 May 2012, 11:46:32 Marko rakstīja:
Pēc skaņas izklausās, ka aizmugurējā riteņa rumbā izbeigušies gultņi. Mocis KLE 500. Man interesē cik viegli/grūti mājas apstākļos tos gultņus nomainīt. Vaļā neesmu skrūvējis, negribās bez moča palikt, kamēr gaidu tos gultņus
To jau parasti nenosaka peec skanjas bet peec ritenja briivkustiibas uz saaniem. Nomainiit nekas gruuts tas nav.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
25 May 2012, 13:30:54 UDT rakstīja:
25 May 2012, 11:46:32 Marko rakstīja:
Pēc skaņas izklausās, ka aizmugurējā riteņa rumbā izbeigušies gultņi. Mocis KLE 500. Man interesē cik viegli/grūti mājas apstākļos tos gultņus nomainīt. Vaļā neesmu skrūvējis, negribās bez moča palikt, kamēr gaidu tos gultņus
To jau parasti nenosaka peec skanjas bet peec ritenja briivkustiibas uz saaniem. Nomainiit nekas gruuts tas nav.
It kā brīvkustību nejutu, bet pagriežot ratu uz pacēlāja, tāds nelabs krakšķis
Drošības pēc pasūtīju abus gultņus, nomainīšu, lai nav pārsteigumi
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
25 May 2012, 15:24:03 Marko rakstīja:
25 May 2012, 13:30:54 UDT rakstīja:
25 May 2012, 11:46:32 Marko rakstīja:
Pēc skaņas izklausās, ka aizmugurējā riteņa rumbā izbeigušies gultņi. Mocis KLE 500. Man interesē cik viegli/grūti mājas apstākļos tos gultņus nomainīt. Vaļā neesmu skrūvējis, negribās bez moča palikt, kamēr gaidu tos gultņus
To jau parasti nenosaka peec skanjas bet peec ritenja briivkustiibas uz saaniem. Nomainiit nekas gruuts tas nav.
It kā brīvkustību nejutu, bet pagriežot ratu uz pacēlāja, tāds nelabs krakšķis
Drošības pēc pasūtīju abus gultņus, nomainīšu, lai nav pārsteigumi
Nu eļļu neatkarīgi no tā vēlējos mainīt, tā kā katalogos esošo neatradu ta domāju ka ar yamalube 20w50 pussintētiku vajadzētu būt kā nākas
maz vai Tev vajag tik pataloģiski augstu viskozitāti. Manuāli taču rakstīts SAE10W-40.
a pēc pastāsta....ja būs skaida, tad pārsvarā rupja. tātad viegli ieraugāma bez optikas.
tā, protams, tikai mana spekulācija par tēmu.
viss moš ir daudz banāli vienkāršāk.....uz ko jācer.
Eļļas līmenis pacelts, skaida nav atrasta, tagad skaidrā prātā atminos ka problēma parādījās tad kad aizmirstības pēc uzsāku braukt ar nenovāktu kājiņu, loģiski ka mocis noslāpa pēc kā vairs no pirmā roba nav dabūjams ārā, ceru ka laiciņš atļaus un šovakar pētīšu visu šo štelli kārtīgāk...
25 May 2012, 11:46:32 Marko rakstīja:
Pēc skaņas izklausās, ka aizmugurējā riteņa rumbā izbeigušies gultņi. Mocis KLE 500. Man interesē cik viegli/grūti mājas apstākļos tos gultņus nomainīt. Vaļā neesmu skrūvējis, negribās bez moča palikt, kamēr gaidu tos gultņus
To jau parasti nenosaka peec skanjas bet peec ritenja briivkustiibas uz saaniem. Nomainiit nekas gruuts tas nav.
It kā brīvkustību nejutu, bet pagriežot ratu uz pacēlāja, tāds nelabs krakšķis
Drošības pēc pasūtīju abus gultņus, nomainīšu, lai nav pārsteigumi
ar ko piemēram SKF slikti, ka jāsūta? Vai tur kāds specizmērs. Vienmēr visus gultņus riteņiem esmu pircis gultņu veikalos.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
apmēram pie 5000 rpm (VISOS ĀTRUMOS), sāk parādīties vibrācija no motorā puses un braucot ap 90 sāk parādīties tāda gaudojoša skaņa, net ne patstāvīga, bet it kā kkas trītos, it kā nē..
Varbūt sajūgs iet uz galu, jo kad liek 1-2-3 robā, atlaižot sajūgu vaļā, mocis neaiziet līdzeni, bet ir tādi kā uzrāvieni, vai noraustīšanās.. Ja to dara ātri un neslidina sajūgu, tad šad tad izdodās pārslēgt ļoti labi... un patīkami!
Mocis bmw f650 98 gada. jautajums par apgriezieniem, braucot apmeram uz 100km/h ir kadi 4000 apgriezienu pari, tas ir normali? un max aatrums ir kadi 150, un tahometrs jau pie sarkana, zobrati standarta 16 un 47. tagad grasos mainit kedi un abus zobratus, ir verts prieksha likt 17, tas kaut ko mainis?
27 May 2012, 19:19:24 Malnacs rakstīja:
Mocis bmw f650 98 gada. jautajums par apgriezieniem, braucot apmeram uz 100km/h ir kadi 4000 apgriezienu pari, tas ir normali? un max aatrums ir kadi 150, un tahometrs jau pie sarkana, zobrati standarta 16 un 47. tagad grasos mainit kedi un abus zobratus, ir verts prieksha likt 17, tas kaut ko mainis?
Te varēs atrast atbildi par interesējošo tēmu Links
27 May 2012, 21:37:24 m-ser rakstīja:
Kā lai atskrūvē ķēdes mazā zobrata uzgriezni? ir pirmais ātrums, tur bremzi pluss armatūra diskā.. nepakam nevar dabūt vaļā, visas atslēgas liecas.
Panem labaku atslēgu...
A tu uz pareizo pusi griez? kuras puses vītne kreisa vai labā zini? Pasildi. tad vel var meginat pēc tam saldēt (ir spec balonins) Bet pirmam kartam noskaidro vai uz pareizo pusi griez. Galejais variant ved uz servi lai ar pneimatisko pistoli nem valaa
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 27 May 2012, 21:51:50 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
27 May 2012, 21:37:24 m-ser rakstīja:
Kā lai atskrūvē ķēdes mazā zobrata uzgriezni? ir pirmais ātrums, tur bremzi pluss armatūra diskā.. nepakam nevar dabūt vaļā, visas atslēgas liecas.
Panem labaku atslēgu...
A tu uz pareizo pusi griez? kuras puses vītne kreisa vai labā zini? Pasildi. tad vel var meginat pēc tam saldēt (ir spec balonins) Bet pirmam kartam noskaidro vai uz pareizo pusi griez. Galejais variant ved uz servi lai ar pneimatisko pistoli nem valaa
uz pareizo pusi gan.
ar celtniecības fēnu jau sildiju, nesanāca. būs japasilda vairāk.
brīnumi maz ka kāds meistars vītņlīmi uzspiedis drošībai.
27 May 2012, 21:37:24 m-ser rakstīja:
Kā lai atskrūvē ķēdes mazā zobrata uzgriezni? ir pirmais ātrums, tur bremzi pluss armatūra diskā.. nepakam nevar dabūt vaļā, visas atslēgas liecas.
Panem labaku atslēgu...
A tu uz pareizo pusi griez? kuras puses vītne kreisa vai labā zini? Pasildi. tad vel var meginat pēc tam saldēt (ir spec balonins) Bet pirmam kartam noskaidro vai uz pareizo pusi griez. Galejais variant ved uz servi lai ar pneimatisko pistoli nem valaa
uz pareizo pusi gan.
ar celtniecības fēnu jau sildiju, nesanāca. būs japasilda vairāk.
brīnumi maz ka kāds meistars vītņlīmi uzspiedis drošībai.
Pec uzsildisanas megini strauji sasaldet...Ja nav zel uzgrieznja tad var ar cirtni un amuru uzdot pa kanti. Tur nav kaut kadi drošibas šaibas atliektas vai špilkas?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
27 May 2012, 21:37:24 m-ser rakstīja:
Kā lai atskrūvē ķēdes mazā zobrata uzgriezni? ir pirmais ātrums, tur bremzi pluss armatūra diskā.. nepakam nevar dabūt vaļā, visas atslēgas liecas.
Panem labaku atslēgu...
A tu uz pareizo pusi griez? kuras puses vītne kreisa vai labā zini? Pasildi. tad vel var meginat pēc tam saldēt (ir spec balonins) Bet pirmam kartam noskaidro vai uz pareizo pusi griez. Galejais variant ved uz servi lai ar pneimatisko pistoli nem valaa
uz pareizo pusi gan.
ar celtniecības fēnu jau sildiju, nesanāca. būs japasilda vairāk.
brīnumi maz ka kāds meistars vītņlīmi uzspiedis drošībai.
Pec uzsildisanas megini strauji sasaldet...Ja nav zel uzgrieznja tad var ar cirtni un amuru uzdot pa kanti. Tur nav kaut kadi drošibas šaibas atliektas vai špilkas?
Kam domāti šitie pipsiki uz karburatora flančiem,kurus esmu savienojis abus kopā?Japānis nekad nav bijis,nezināju ko iesākt,iekš pdf esošā grāmata ļoti lēni verās telefonā,sametu pa taisno,dvižoks nerūc
----------------- It's better to burn out than rust out.
27 May 2012, 21:37:24 m-ser rakstīja:
Kā lai atskrūvē ķēdes mazā zobrata uzgriezni? ir pirmais ātrums, tur bremzi pluss armatūra diskā.. nepakam nevar dabūt vaļā, visas atslēgas liecas.
...savu dabuuju valjaa ar visaam iepriekshmineetajaam papilduzparikteem, iznjemot armatuuru, tik parastaas atsleegas vietaa mashiinas ritenju skruuveejamais krusts.... akuraataak jau droshvien ar pneimatisko skruuvmashiinu...
27 May 2012, 22:14:33 350cc rakstīja:
Kam domāti šitie pipsiki uz karburatora flančiem,kurus esmu savienojis abus kopā?Japānis nekad nav bijis,nezināju ko iesākt,iekš pdf esošā grāmata ļoti lēni verās telefonā,sametu pa taisno,dvižoks nerūc
varetu ka vienam jaiet pie bakas krana, lai veras vala ar vakumu?
27 May 2012, 22:14:33 350cc rakstīja:
Kam domāti šitie pipsiki uz karburatora flančiem,kurus esmu savienojis abus kopā?Japānis nekad nav bijis,nezināju ko iesākt,iekš pdf esošā grāmata ļoti lēni verās telefonā,sametu pa taisno,dvižoks nerūc
[/url]
Ja atminna nevill,tad tie izvadi domaati Vakummeeriishanai,kad sinhronizee karbuuzzus.....un vinniem ir jaabuut atsevishkaam miceem.Plus, nekas tur nav kopaa jaavieno!
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 27 May 2012, 22:32:02 ]