Līdz ar moto sezonas noslēgšanos un visādiem foršiem piedāvājumiem moto tirgū ir doma nopirkt sev pirmo braucamo. Pagaidām izskatās, ka varētu ņemt kādu enduro un lēnām būvēt par sumo.
Ko varētu pastāstīt par šādiem variantiem:
Honda XR400
Honda XR650
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLX650
Izvēle krīt uz šiem variantiem, jo ir īss budžets 1000-1200 Ls (apzinos, ka laika gaita būs vēl vismaz tik pat jāiegūlda).
Pa trasi slīpēt netiek domāts, vairāk pa pilsētu, varbūt iebraukt mežā pēc sēnēm
30 Aug 2012, 13:17:38 al13n rakstīja:
Sveiciens sumistiem!
Līdz ar moto sezonas noslēgšanos un visādiem foršiem piedāvājumiem moto tirgū ir doma nopirkt sev pirmo braucamo. Pagaidām izskatās, ka varētu ņemt kādu enduro un lēnām būvēt par sumo.
Ko varētu pastāstīt par šādiem variantiem:
Honda XR400
Honda XR650
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLX650
Izvēle krīt uz šiem variantiem, jo ir īss budžets 1000-1200 Ls (apzinos, ka laika gaita būs vēl vismaz tik pat jāiegūlda).
Pa trasi slīpēt netiek domāts, vairāk pa pilsētu, varbūt iebraukt mežā pēc sēnēm
XR400 un XR 650 nu vel kaut ka par sumo pataisiisi bet tos KLE... tie tak baigi smagi Ja vairak sēnēs, tad laikam KLE labak, bet tas toč nebūs SuMo
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
30 Aug 2012, 13:17:38 al13n rakstīja:
Sveiciens sumistiem!
Līdz ar moto sezonas noslēgšanos un visādiem foršiem piedāvājumiem moto tirgū ir doma nopirkt sev pirmo braucamo. Pagaidām izskatās, ka varētu ņemt kādu enduro un lēnām būvēt par sumo.
Ko varētu pastāstīt par šādiem variantiem:
Honda XR400
Honda XR650
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLX650
Izvēle krīt uz šiem variantiem, jo ir īss budžets 1000-1200 Ls (apzinos, ka laika gaita būs vēl vismaz tik pat jāiegūlda).
Pa trasi slīpēt netiek domāts, vairāk pa pilsētu, varbūt iebraukt mežā pēc sēnēm
Uz to XR400 SM jau metu aci, kaut kas baigi uzrunā
Bet nav tā, ka tas 400ieks ātri pa īsu paliks? Vrbt uzreiz 650 jāņem?
Vispār kā ir ar tām Hondām? Nav daudz niķu?
30 Aug 2012, 20:20:12 al13n rakstīja:
Uz to XR400 SM jau metu aci, kaut kas baigi uzrunā
Bet nav tā, ka tas 400ieks ātri pa īsu paliks? Vrbt uzreiz 650 jāņem?
Vispār kā ir ar tām Hondām? Nav daudz niķu?
30 Aug 2012, 20:20:12 al13n rakstīja:
Uz to XR400 SM jau metu aci, kaut kas baigi uzrunā
Bet nav tā, ka tas 400ieks ātri pa īsu paliks? Vrbt uzreiz 650 jāņem?
Vispār kā ir ar tām Hondām? Nav daudz niķu?
Apmēram pareizi saprati. SMR arī nāksies krietni biežāk eļļas mainīt un vispār apkopes veikt. Ja kas interesē par to SM610, tad droši vari man prasīt. Kā reiz es to tirgoju.
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO!
filmiņa protams laba, bet nu priekškam TU pats viņu postē te otro reizi, piekam, pirms tam jau Mouss viereiz jamo bija iepostējis, ...
Arī Tev, TB, jāpamācās Meklētājs!
[ Šo ziņu laboja Morsitis, 05 Sep 2012, 21:26:39 ]
Ielas lietošanai visi šie racing moči būs ar pārāk mazu apkops intervālu un pārāk neērti lai aizbrauktu 50-100km.
Trase + ceļš līdz trasei un huligānīšanai pa ielām viņi protams būs baisi forši. Uz šosejas nav ko darīt. Kompromiss ielai ir kautkāds 600cm3 ar smagāku kloķeni utt.